Täällä on ollut viime aikoina kiihkeää keskustelua

Anonyymi

Naisten hiustenväristä. Ja ah, täytyy todeta että ristin käteni joka ilta kiitokseksi siitä että olen syntynyt mustahiuksiseksi, eksoottiseksi naiseksi tänne kylmään Pohjolaan. Kuvitelkaa miltä tuntuu kun joka paikassa minne ikinä meneekin, on aina se eksoottinen ja positiivisesti erilainen, ja huomiota sataa kuin lumihiutaleita. Joka päivä kun kierrän pitkät mustat hiukseni nutturalle, kiitän luojaani. Näköisiäni ei ole paljon Suomenmaalla, jolleivät ole ulkomaalaisia tai romaneja. Olen harvinaisuus Suomessa, kuin Lumikki. Olen siunattu.

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ooh. 😍

      • Anonyymi

        🥰🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        🥰🤭

        Nin-niii. 😋


    • Anonyymi

      Hoh hoh. Olet vain kateellinen kun tiedät itsekin että vaaleat naiset on miesten mieleen enemmän!

      • Anonyymi

        Hahhahhaa, tulihan se ensimmäinen kateellisuuskortti sieltä! Mutta voin kertoa ettei minulla ole pienintäkään syytä olla kateellinen. Miksi ihmeessä olisi? Olen kaunis, saan miesten huomiota ja kohteliaisuuksia enemmän kuin haluan, mitä vielä? Miksi olisin kateellinen vaaleille kun olen itse kaunis ja eksoottinen Pohjolassa? Miksi haluaisin vielä heidän hiuksensa? Etkö tajua että voisin niin halutessani juosta lähimpään kauppaan ja värjätä hiukseni. Mutta ei, en ole koskaan halunnut. Silloinhan en olisi enää mustahiuksinen, eksoottinen nainen Suomessa!


      • Anonyymi

        Jännittävää on nimenomaan olla eksoottinen nainen Suomessa. Ette ymmärrä miltä se tuntuu, kun ette ole kokeneet. Kuvitelkaa itse että olette vaalea pohjoismaalaisen näköinen jossakin maassa, missä muut ovat tummia. Olette kyseisen maan kansalainen, nimennekin on tyypillinen tuon maan kansalaisen, mutta olette vain vaalea. Olisitte kuin väärään paikkaan sijoitettu ihminen, aina kuin ulkomaalainen vieraalla maalla, vaikkakin silti tuon maan kansalainen. Tämä on ollut todellisuuttani niin kauan kuin muistan. Olen onnekas että olen saanut tämän osan


      • Anonyymi

        Herrat pitävät vaaleaveriköistä mutta naivat tummia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herrat pitävät vaaleaveriköistä mutta naivat tummia.

        Kliseitä :) 😳


    • Anonyymi

      Ristin käteni ja kiitän, kun en tiedä minkä väriset hiukseni olisivat, jos olisivat...
      Ehkä jo harmaantuneet.....

      Kiitän kun ei mene rahaa kampaamoihin, kiitän kun ei tarvitse miettiä sitä miten tänäänkin hiukseni laittaisin, kiitän kun ei mene viemärit tukkoon, kiitän kun ei tarvitse putsailla hiuksia harjasta pois.....
      Kaikesta huolimatta, minutkin huomataan.....
      En edes tiedä kuinka paljosta voisin kiittää.

      Me ihmiset olemme kiitollisia niin kovin erilaisista asioista.

      • Anonyymi

        Ja minä olen kiitollinen kommentistasi 🙏🙏🙏🙏🙏


    • Anonyymi

      Duumattaisko myö neidin kanssa et lähettäis yhdessä hummon vuaralle danssimmaan.

      • Anonyymi

        Lähdetään vaan! 😄


    • Eivätkö luonnostaan tummat naiset joudu samalla tavalla ennakkoluuloisten käsittelyyn, jotka halveksuvaan sävyyn kuiskivat toisilleen "Värjätyt, kuvitteleeko tuo olevansa joku gootti, taitaa olla metallimuusikin fani ja pääkallotatuoitukin." ?

      Ainakaan hyvin vaalean naisen hiuksia ei juuri arvosteta etenkään naisten piirissä, vaan tuomitaan suoralta kädeltä pinnalliseksi vetyperoksidiblondiksi. Kauheata, jos on vielä kaunis sinkku; saletti miestennielijä kyseessä. Me miehethän kuulemma pidämme vaaleaveriköistä. ; )

      • Anonyymi

        Lähes kaikki naiset joutuvat joskus ennakkoluuloisten ihmisten käsittelyyn. Riippumatta miltä näyttävät tai ihan mistä tahansa.

        -Sheena


    • Anonyymi

      Hiuksia kannattaa värjäillä mielensä mukaan laidasta laitaan. Leikata lyhyeksi, laittaa pidennyksiä - ihan mitä vaan. Vaihtelu virkistää, erilaisuuden sietokyky kasvaa ja tulee muutenkin toisenlaista näkökulmaa elämään. Ei aina sitä samaa mustaa tai vaaleaa tai jotain.

      -Sheena

      • Anonyymi

        Voihan sitä noinkin ajatella, mutta itse olen jo vuosia mennyt sillä logiikalla että luonnollinen on kaunista, ja olen halunnut pitää jotenkin kiinni hius-identiteetistäni. Ja jos on muutenkin vahvat ja kauniit, ns. hyvän väriset hiukset, niin mitä niitä värjäämään? Värjääminen on muutenkin niin yleistä naisilla, että luonnolliset hiukset erottuvat edukseen. Hiukset eivät myöskään rasitu kun niitä ei värjää jatkuvasti.


    • Anonyymi

      Säkö olit se jolla meni sieluun siinä yhdessä keskustelussa ja yritit blondeja halventaa?

      • Anonyymi

        En ole ottanut mitään osaa siihen keskusteluun 🤨


    • Anonyymi

      Aika ison merkityksen olet antanut ulkonäölles... onnea vaan valitsemallasi tiellä.

    • Anonyymi

      Mua ei ainakaan sillä silmällä katsella, vaan juurikin niitä vaaleita naisia. Toki johtuu muustakin kuin vain hiusten väristä. Niillä mennään mitä on.

      • Anonyymi

        Naista kuin naista katsellaan jos on hyvännäköinen.


    • Anonyymi

      Kyllä meitä eksoottisia löytyy muitakin. Minä olen saanut aina paljon huomiota miehiltä, ja siihen on vaikuttanut eksoottisuuden lisäksi myös luonteeni. Esim. baarissa lähestytään sellaisia naisia joilla on hyvä meininki ja jotka osaavat pitää hauskaa.

      • Anonyymi

        Nyt Heluna voisit vähän enemmän miettii tota Selman mollaamista kun Selma on nuori tumma neitokainen mutta vaikka muut nauroivat Selman raidoille niin et sinä kuitenkaan saa niin tehdä kun tiedät ettei se johdu mitenkään vanhuudesta vaan pikmentti joka ei kenellekään kestä pitkään luonnon mukaisesti jolloin niitä ei toivottuja raitoja on Selman lookissa ainakin kesään asti ja sen jälkeen lähtee pituutta ja tilalle tulee tummaa väriä ja vaaleat raidat ihan ammatti käsittely jotta tulos on parempi kuin että Selma itse värjäisi yksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt Heluna voisit vähän enemmän miettii tota Selman mollaamista kun Selma on nuori tumma neitokainen mutta vaikka muut nauroivat Selman raidoille niin et sinä kuitenkaan saa niin tehdä kun tiedät ettei se johdu mitenkään vanhuudesta vaan pikmentti joka ei kenellekään kestä pitkään luonnon mukaisesti jolloin niitä ei toivottuja raitoja on Selman lookissa ainakin kesään asti ja sen jälkeen lähtee pituutta ja tilalle tulee tummaa väriä ja vaaleat raidat ihan ammatti käsittely jotta tulos on parempi kuin että Selma itse värjäisi yksin

        Öööhh... Ok! 😯😧


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öööhh... Ok! 😯😧

        Eikä enää yhtään kritiikkiä selmalle kun Selma on jo ajat sitten kuollut ja kuopattu joten rauha hänen muistolle samoin on maatunut se leidi lahden arealta joten ei myöskään niitä mollata julkisesti. Heluna on viisas mimmi kuten myös se nimisen tuuli niin 🚫


    • Anonyymi

      Niinhän Sinä luulef.

      • Anonyymi

        En luule, vaan tiedän ☺️


    • Anonyymi

      No entäpä harmaantuminen? Tummat voi alkaa harmaantuun jo kolmikymppisinä. Jotku blondaa sitte raidoilla vaaleiksi, koska muu liian työlästä. Järkytyksestä muuten voi harmaantua yhdessä yössä.

      • Anonyymi

        Ei tummat mitenkään aikaisemmin harmaannu kuin vaaleatkaan. Mistä ihmiset ovat saaneet näitä ihmekäsityksiä? Harmaat vain erottuvat paremmin pikimustia hiuksia vasten. En ole koskaan nähnyt ketään tummahiuksista jolla olisi jo kolmekymppisenä harmaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tummat mitenkään aikaisemmin harmaannu kuin vaaleatkaan. Mistä ihmiset ovat saaneet näitä ihmekäsityksiä? Harmaat vain erottuvat paremmin pikimustia hiuksia vasten. En ole koskaan nähnyt ketään tummahiuksista jolla olisi jo kolmekymppisenä harmaita.

        Määpäs tiedän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määpäs tiedän

        Mäkin tiedän yhden vaalean jolla on harmaita jo kolmekymppisenä.


    • Anonyymi

      Hienoa, olet tyytyväinen itseesi. Ja varmasti olet kaunis. En vain oikein ymmärrä miksi sinulla on tarve useammassa ketjussa siitä kertoa. 🤔

      • Anonyymi

        Se blondiketju meni jonkun sieluun!


      • Anonyymi

        Tämä on ensimmäinen ketju missä kerron. Sain inspiraatiota siitä kun joku muukin kehui itseään 😉😊


    • Anonyymi

      Hienoa! Tällaista lisää. Naisia täällä mollataan. Ei me naiset mollata itseämme vaan ylistetään ennemmin. Minäkin olen tummahiuksinen,tosin purkista,ja saan päät kääntymään. Hyvä me!🤩🤩🤩

      • Anonyymi

        Nimenomaan! Hienoa että sinäkin saat päät kääntymään. Mahtavaa, jatka samaan malliin! 🤩🤩😚


    • Anonyymi

      näin ollen puolustusvoimien havannoitsitsa pitää ilmoittaa maan putturuussyyte Suojelupoliiselle.

    • Anonyymi

      Mutta kaikkein kauneimpia näiden ketjujenkin perusteella on musta- valkoiset hiukset omaavat naiset. Eli hyvät naiset värjäätte toisen puolen kuontalostanne mustaksi ja toinen puoli vaaleaksi ja tsadäm käännätte vaalean puolen vaaleista naisista tykkäävän miehen puoleen ja tumman puolen tummaveriköistä tykkäävien miesten puoleen tai sit teette mustia ja valkosia raitoja niin erityyppisistä naisista tykkäävät miehet tykkää. Huomio ja tykästys niin vaaleista kuin tummista pitävien miesten keskuudessa on taattu, sekaan vielä punastakin jos tarve vaatii. Näin varmistettu itsellenne myös sen rakkautenne, jotta kaikki ei kaadu väärään hiusten väriin. Asia ratkaistu, älkää enää jatkako jankkaamista.

    • Anonyymi

      Pöh! Punatukkaiset ovat seksimmpäimpiä. Tämä on totta!

      >Simiti<

    • Anonyymi

      Ultraviolence.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1605
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe