Mulla tuli uuden kotimaisen hiusväri brändin Vivahde hair mainos vastaan ja kutkuttais hirveesti testata. Onko täällä kellään vielä kokemusta kyseisestä brändistä? Näytti kerrankin olevan paljon vaaleille hiuksille sävyjä ja hyvät ohjeet kaikkeen.
Vivahde hair kokemuksia?
13
15676
Vastaukset
- Anonyymi
En voi kun suositella! Värit erittäin riittoisia ja jättävät hiukset ihanan pehmeiksi. En enää ikinä koske markettiväreihin.
- Anonyymi
Eikö Vivahde ole nimenomaan markettiväri?
- Anonyymi
En olisi koskaan uskonut, että miehenä kommentoin hiusten värjäystä. Varsinkin oma hiustyyli on aikalailla mallia "kekkonen".
Mutta vaimo on värjäyttänyt hiuksia vuosia, pelkästään aina kampaajalla. Keskustelua on sitten ollut kustannuksista, kun kampajalla käynti on suurin piirtein 150€/laaki. Hän on kysellyt, josko minä suostuisin auttamaan häntä värjäämään hiuksia kotona jollakin marketeista saatavilla väreillä, mutta aiemmin olen onnistunut aina perääntymään tilanteesta. Ja tähän asti on sitten menty niillä värjäävillä shampoilla, tai mitä ne sitten onkaan.
Nyt sitten tuossa aikalailla uuden vuoden jälkeen joku hänen kaverinsa oli hommannut Vivahteen värisetin ja kehui sitten niitä parhaiksi ikinä. Ja että vielä käyttämään opetetaan suorastaan kädestä pitäen. Käyttöohjeita nimittäin löytyy videomuodossakin sekä Youtubesta, että Vivahde Hairin omasta koulutusportaalista.
Noh, tästähän oli seurauksena se, että vaimo tilasi paketin hiusvärejä ja muita kemikaaleja. Niin ja sitten semmoisen tarvikesetin, missä on kuppi ja klipsejä ja suti. Aivan ehdoton. Kertakäyttöhanskoja kannattaa sitten myös varata riittävästi. Minähän se sitten jouduin koulun penkille, eli opettelemaan varsinaisen homman. Ei se sitten loppujen lopuksi niin paha ollutkaan. Jos en olisi hommaa etukäteen opetellut, niin katastrofi olisi tullut, mutta kai se ihan ok meni, kun vaimo vielä juttelee minulle :D
Eli yhteenvetona komppaan aikaisempaa puhujaa. Tuote toimi ainakin meidän huushollissa mainiosti ja pienellä vaivalla hiusten värjäyksen kustannus putosi noin kuudesosaan. Ja vieläpä kotimainen tuote. Käsittääkseni mikään markettiväreistä ei ole suomessa tehty. Jos jollain on parempaa tietoa, niin saa korjata.
Mielenkiintoista nähdä millaisia kommentteja tulee kampaajalta, kun vaimo seuraavan kerran menee hiusten leikkaukseen, eikä nyt ainakaan värjätä enää niin usein ... - Anonyymi
Minä suosittelen!
Takana värjäyksiä kampaamoissa ja kotona toistakymmentä vuotta ylikin ja viime vuosina olen pettynyt kampaamojen väritarjontaan ja tuloksiin.
Kaupan värit ovat usein liian "kovia" enkä ole saanut vaaleille hiuksilleni sopivaa, luonnollista hiekansävyä. olen myös alkanut kaipaamaan omaa väriä,se on vaalea, mutta punertavaan taittuva. Aikaisemmin olen tilannut Dream Hairista Colorissimo värejä.
Kannattaa katsoa kaikki Vivahteen sivuilta löytyvät Akatemian videot! Niistä on todella paljon apua etenkin sävyn valitsemisessa.
kokeilin ensin kiiltosävytettä ja olin tyytyväinen.
Nyt tilasin vaalean, hiekkaan taittuvan värin ja sekoitin siihen toista sävyä ohjeiden mukaan ja voin sanoa, että en ole ollut vuosikausiin tyytyväisempi! Hiukseni ovat LUONNOLLISEN väriset, kiiltävät, vaikka takana mm. vaalennuskäsittely. (Toki minulla on erittäin hyvät hiustenhoito ja kampaustuotteet, joihin panostan sekä hiusravinteet)
Olen tyytyväinen. pelkäsin, että väri tummuu liiaksi tai ei olisi sopiva. Sävy millä värjäsin on 9N ja lisäsin siihen 9V sävyä taittamaan keltaisuutta juurista.
SUOSITTELEN! - Anonyymi
Kommentoin jos joku muukin kuin minä googlailen kokemuksia. Itse en ollut tyytyväinen.
Tein ensin vaalennusvoide+0.9% (1:2) eikä hiuksiin tullut mitään eroa mutta laitoin silti värin ja 0.9% eikä mitään eroa hiuksissa. Putelissa oli vielä väriä noin kävin ostamassa 3% hapettiment. Tein operaation uudelleen. Tällä kertaa värinpoisto onnistui mutta itse väri ei jäänyt päähän ollenkaan. Ainoastaan vaalennusaineen väri jäi päähän eikä se oikein näytä hyvälle ilman sävyä. Tykkäsin tuotteesta itsessään. Kotimaista, ei tuntunut päänahassa , miellyttävä tekstuuri ja sekoitettavuus. Ainoa ongelma vaan että varsinainen väri ei jäänyt päähän ollenkaan. Voi olla että vekslaamalla suhteita saisi paremmin mutta kaikki purkit maksoivat 10e kpl eli tässä vaiheessa olen ko maksanut 40e niin en haluaisi ostaa 20e lisää aineita. Ehkä joskus.- Anonyymi
Olikohan niin, että 0,9% hapettimella ei olekaan tarkoitus värjätä, vaan tehdä vain kiiltosävyjä. Vaalennus vaatii tehokkaammat ärmätit. Itse olen vaaleahiuksinen ja teen nyt kevyen kiiltosävyn juurikin tuolla 0,9% hapettimella :)
- Anonyymi
En ole aiemmin saanut yliherkkyys/allergia reaktiota kampaamo/koti tai edes kulmakarva väristä. Nyt koitin värjätä tällä sentin juurikasvua piiloon ja PAM. Pesin 10 min sisällä aloituksesta kaikki pois kun kirvelsi enenevässä määrin. Nyt tunti myöhemmin tästä on koko alue mihin levitin ihan tulipunainen ja edelleen kipottaa. Naamakin helottaa ihan kunnolla. Voi vitsi kun harmittaa, vaikutti niin hyvältä tuotteelta ja huomenna olisi ollut tarkoituksena olla nättinäkin ilman juurikasvua. Toivon ettei pahemmaksi äidy. Minkäs teet ¯\_(˘_˘)_/¯
Tuotteeseen en enempää voi ottaa kantaa, mutta konsepti ja kotimaisuus ++ kiva että täälläkin positiivisia kokemuksia näistä - Anonyymi
Mä tein ruskealla värillä kiiltosävytyksen, annoin vaikuttaa 15-20min ja boom tukka on ihan musta. Eli ainakaan kuivalle hiukselle en suosittele. 20€ hukkaan ja nyt pohdin että millä tätä väriä sais purettua takaisin ruskeaksi mahdollisimman hellävaraisesti...
- Anonyymi
Mul oli sama, mut ajan myötä se on vaalentunut. Ei super paljoa, mutta siltikin jonkun verran. Sekoitin värin niin, että siitä olisi pitänyt tulla semi-kestävää. Hehe ei näytä meneen niin... Ei haittaa paljoa, vaan harmittaa kun pidän siitä kun väri lähtee vähäsen kerrallaan hiuksista, ja saa sit kokeilla uutta väriä. Mut nyt oon brune hehe, kivat siltikin! (Käytin väriä 6A, 3 prossan hapetinta ja 1:2 suhde väriin)
- Anonyymi
Toiminut loistavasti, olen vaalentanut sekä värjännyt hiuksia, vaalennuksessa en ikinä levitä päänahkaan asti väriä, en anna tehdä niin kampaamossakaan. Hiukset vaalenee hyvin, eikä ole kärsineet. Pitkään tukkaan mun kampaamokäynnit n.250-300e ja nyt ne on itse tehden alle 50e. Kampaamot ottaa minusta ylihintaa nykyään kaikesta, siksi aloin tekemään itse ja olisimpa alkanut tekemään jo aiemmin, tosi helppoa!
- Anonyymi
Kiva, että muilla positiivisia kokemuksia. Itse tässä juuri naureskelen, mitä tuli tehtyä. Värjäsin 8C värillä, jonka piti olla keskivaalea kupari. Ei tullut kupari, tuli pellen punainen. Juuri sitä, mitä en missään nimessä halunnut. 🥲
- Anonyymi
Ei jatkoon. Lähtötilanne oli kirkas vaalea, jossa vähän tummempaa juurta, ei kuitenkaan kovin suurta värieroa. Tein juuriin kevyen vaalennuksen 0.9% hapattimella, ja vaalenikin ihan kivasti, tosin jäi tosi keltainen lopputulos. Päälle laitoin 9AV sävyn, jonka piti siis olla kylmä ja violettinen juurikin keltaista taittamaan. Näin jo heti kun väri tuli tuubista, että ei tule toimimaan, sillä väri oli valkoista. No, ei toiminutkaan. Lopputulos ei ole mitenkään ihan kamala, mutta makuuni liian keltainen. Juuri keltaisempi kuin latvat. Kävin marketista hakemassa color maskin ja vedän sen nyt seuraavalla pesulla päähän. Mietin, viitsinkö vielä yrittää uudelleen myöhemmin.
- Anonyymi
Itsellä toiminut vallan mainiosti mainiosti paremmin kuin mikään muu! Laitoin sinne kuvan hiuksistani ja kerroin mitä kaikkea niihin on käytetty ja milloin viimeksi värjätty ja sieltä tuli tarkat ohjeet väreihin ja täydellinen lopputulos! Mulla maksaa hiusten pituuden ja laadun takia pelkät raidat kampaajalla 200€ niin nyt pääsee halvemmalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675560Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344234Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.921828- 631425
- 2611117
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126959Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31733Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39685