Mikähän kaverilla on kun aina kun viestitellään niin hän on niin kuin kaveri ja sitten livenä nähdään ja minulla on muita kavereita mukanani niin hän alkaa puhumaan kaikkea asioita mitä olen mokannut/tehnyt väärin ja muutenki niin sanotusti puhuu paskaa ja nauraa, Mutta kun yksin sen kanssa olen niin se menee tai jos viestitellään.
Kaveri ilkeä
11
648
Vastaukset
- Anonyymi
Minullakin on ollut tuollaisia, että ihminen on erilainen negatiivisessa mielessä, jos on muita läsnä. Ihmettelin myös joidenkin ihmisten tuollaista käytöstä etenkin nuorena aikuisena. Lapsellista ja ylimielistä. Se ihminenhän halveksii, jos se noin käyttäytyy. Kannattaa tuollaisessa tilanteessa nostaa jalkaa ja päästää pitkä pieru ja katsoa, miten se henkilö käyttäytyy. Sen jälkeen kannattaa selittää, miksi päästi sen pierun ja että tulee tekemään sen jatkossa joka kerta, jos huomaa samanlaisen halveksivan käytöksen. Se on ikään kuin sellainen varoitussignaali, että nyt on raja ylitetty. ;D
- Anonyymi
Ei se ole kuule kaveri eikä ystävä. Se pelaa vain siksi, kun sillä ei ole muuta peliä. Olet vain nappula tyhjän täytteeksi.
- Anonyymi
No heivaa tuommonen, eikö tuo nyt oo jo melkosta masokismia.
- Anonyymi
Vähennä someyhteydet tuon idiootin (jota kutsut kaveriksi) kanssa. Se on täydellisen ala-arvoista moskaa sisältäpäin joka pursuaa ulos muiden läsnäollessa.
Vain, ole hyvä, poista se kaverilistaltasi, se saa liian paljon pahaa aikaan. - Anonyymi
Se käyttää sinua oman statuksen pönkittämiseen, jotta sun kaverit ottais sen sun sijaan. Tai sitten se yrittää ajaa sun kaverit pois, jotta voi omia sut täysin. Ei kannata olla tekemisissä sen kanssa.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä siitä, että ky. kaveri yrittää omia aloittajaa itselleen ja pönkittää aloittajan kautta omanarvontunnettaan. Aloittajan kantti jos kestää, hän voisi seuraavalla haukkumiskerralla kysyä "Mitä uskot voittavasi minun haukkumisella?"
- Anonyymi
Enpä olis tuollaisen ihmisen kaveri.
- Anonyymi
Tuollaisen kaverin käytös on todella lapsellista. Minkä ikäisiä ap ja kaveri on? Mutta käytös kertoo että ystäväsi ei arvosta sinua, ja on halveksuva sinua kohtaan. kertoo ehkä hänesta sen verran että ei ole hyvä kaveri jätä tuommoiset omiin oloihinsa!
Teinit nyt tekevät tuota paljon, oman egonsa pönkittämiseen. Uskotellaan toisille omaa paremmuuttaan toista lyttäämällä. Usein tilanteessa jossa on uusia tuttavuuksia ja koetaan olo epävarmaksi tai huonoksi ja pyritään kyseisillä liikkeillä poistaa tätä alemmuuskompleksia. Jos ollaan jo 20 paremmalla puolella ja kaveri käyttäytyy noin niin sinuna en stressaantuisi, itse kokisin todella pahan cringe kohtauksen jos joku käyttäytyisi ystäväänsä kohtaan noin. Jokainen fiksu aikuinen osaa lukea tuommoista käytöstä ja yhdistää sen kateudeksi tai katkeruudeksi. Kenelläkään hyvällä itsetunnolla varustetulla ihmisellä ei ole tarvettä kieroilla kavereistaan tunteaakseen itsensä hyväksi. Ota etäisyyttä. - Anonyymi
Tai entä jos se yrittää karkottaa toiset pois ja on varma teidän yhteisestä tulevaisuudesta kun 'uskoutuu' sinulle kahden kesken. Syitä voi olla monia, kannattais mainita asiasta jos uskaltaa tai on halua. Itse huomasin ajat sitten että siskoni ( 40 ) puhuu pahaa ja ehkä naureskelee kavereistaan kun poistuvat paikalta . Nyt minä olen ollut se viallinen yksilö ilmeisesti koronan takia kun ei ole voinut olla toisten kanssa tekemisissä.
- Anonyymi
Lisään vielä että on meidän vanhemmistakin puhunut yhdellä tai muutamalla lauseella hämmästyttävän pahasti , lipsauttanut kuten 'sama vaikka ... ' ....kuolisi ? Jokin tilapäinen luonnevikakin voi olla ja narsistisia piirteitä, äiti ihmiselläkin.
- Anonyymi
Myrkyllisiä ihmissuhteita on kaikenlaisia. Parempi jättää pskakasat omaan arvoonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984