Kansalle sirkushuveja

Anonyymi

Kuntalaisille järjestettiin viihdettä kysymällä hyväksytäänkö tuulivoimaloita Kittilään. Vastaus oli etukäteen tiedossa, kielteinen niinkuin kaikissa muissakin kunnissa. Yhtä selvää lienee ettei kuntalaisten mielipiteillä ole asiassa mitään merkitystä.

5

142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisää huveja? Onhan täällä valtuuston kokoukset ja aina jatko-osat Rovaniemellä. Nyt mennään välipätkää joka siirrettiin Ouluun kun Rovaniemen uskottavuus tuomioistuimena horjuu.

• Anonyymi

Kuuluukohan samaan sarjaan kun Marinin hallitus osti omamieleisensä tutkimuksen ekologisen sähkön suosiosta vaikka kwh:n tarkkuudella on tiedossa mitä sähköä suomalaiset käyttävät.

• Anonyymi

Ekologisesti tai miten lie mutta Suomen sähkön riittävyys on kyllä Puuttinin varassa.

• Anonyymi

Vanhanpojan ja -piian vero tarkoitti Suomessa kovennettua verorasitusta 24 vuotta täyttäneille naimattomille, lapsettomille kansalaisille. Vanhanpojan vero tuli voimaan 1935 lailla 392/1935 ja se poistui vuonna 1975 henkilöverotuksen kokonaisuudistuksen yhteydessä.
      Uudelleen käyttöön,oli asiallinen vero ja perusteltu.
      Nuin yksinkertaistako on muuttaa lakia Suomessa?
      Heti huonot lait romukoppaan ja uudet tilalle.
      Huviverot voimaan:
      Tanssivero,konserttivero,ooppera,teatteri verot voimaan.
      Urheiluvero
      Pelikorttivero
      Elokuvavero
      Koiravero
      Nämä on kaikki vapaaehtoisia veroja ja niitä ei tartte maksaa,jos edellytykset ei täyty.

Nyt on leikattu sairailta:Lääkeomavastuun (50 €)joutuu sairas maksamaan,rokotuksesta 20€,sairaanhoitajalla käynti yli 11€ lääkärillä käynti yli 40€ . Eläkeläiseltä leikattu (Lipponen) elinkustannus indeksi.
      Sähkönsiirto nousee,lämmityskulut (kielletään turve) nousee,polttoaineet nousee.

• Anonyymi

Vaalitentti jubetubissa ja sannallahan se keitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2445
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1900
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1577
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1393
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1320
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      907
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      105
      863
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      762
    Aihe