Miehet seisovat meisseli

Anonyymi

kädessä ja luulevat tietävänsä kaiken kun heillä on työkalupakki. Ei se mitään takaa.

31

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se työkalupakki on aina kuulunut minulle. Ei sitä voinut exällekään antaa, kun ei se tiedä puolistakaan työkaluista mihin niitä käytetään tai niiden nimiä. Ja olen edelleen nainen.

      Törkeää ja syrjivää sanoa että pakki kuuluisi miehelle. Naisissa ihan yhtä päteviä työkalupakin omistajia. Harvemmassa tosin, mutta ei kokonaan pois suljettu.

      Sanotaan vaikka sitten että naiset luulee tietävänsä ja osaavansa kaiken, kun niillä on käsilaukku.. ja pah. Yhtä relevantti väite.

      • Anonyymi

        Menepäs nyt Uuno II siitä ttuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menepäs nyt Uuno II siitä ttuun.

        Kyl, kyl.. toiveesihan on lakini.. urpo.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyl, kyl.. toiveesihan on lakini.. urpo.

        Jep. Solong.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Solong.

        Ai olet poistumassa.. no heipat sitten sulle.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ai olet poistumassa.. no heipat sitten sulle.

        Sinä lähdet ylijäämätonttuarmeijasi kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä lähdet ylijäämätonttuarmeijasi kanssa.

        Kyllä taas höpäjät.. kohta taas sekoat. Muistithan tänä aamuna ottaa vitamiinisi?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä taas höpäjät.. kohta taas sekoat. Muistithan tänä aamuna ottaa vitamiinisi?

        Pane jo virsut lautoihin kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pane jo virsut lautoihin kiinni.

        Minä toivon sinulle vain hyvää ja pitkää elämää.. onnea ja ennen kaikkea terveyttä.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minä toivon sinulle vain hyvää ja pitkää elämää.. onnea ja ennen kaikkea terveyttä.

        Minä toivon sinulle pysyvää työpaikkaa ja hermojesi hallintaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä toivon sinulle pysyvää työpaikkaa ja hermojesi hallintaan.

        Kiitos. Minulla on ne jo.. hermot meinaan ..
        Sulla ehkäpä vielä tekemistä sen kanssa.. vink,vink.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kiitos. Minulla on ne jo.. hermot meinaan ..
        Sulla ehkäpä vielä tekemistä sen kanssa.. vink,vink.

        Kirjoitteletko kaikille anonyymeille näin. Ai niin sinähän puhuttelet pujista tässä. Sinulla on kaikki pujiksen tiedot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitteletko kaikille anonyymeille näin. Ai niin sinähän puhuttelet pujista tässä. Sinulla on kaikki pujiksen tiedot.

        Minäpä kirjoittelen anoille miten kirjoittelen. Se ettet tykkää, on sinun ongelmasi. Ja vain sinun.
        Pujottelija ei kuulu tähän millään tavalla.

        Saitko vapaaillan suljetulta tai jotain? Alkaa kuulostamaan jutut taas siltä...
        Lupasin että huomioin sen seikan että olet sairas, joten en vällää enempää.
        Kaikkea hyvää sinulle ja paranemisia.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minäpä kirjoittelen anoille miten kirjoittelen. Se ettet tykkää, on sinun ongelmasi. Ja vain sinun.
        Pujottelija ei kuulu tähän millään tavalla.

        Saitko vapaaillan suljetulta tai jotain? Alkaa kuulostamaan jutut taas siltä...
        Lupasin että huomioin sen seikan että olet sairas, joten en vällää enempää.
        Kaikkea hyvää sinulle ja paranemisia.

        Sairas on yleensä se, joka toista niillä nimikkeillä nimittää. Kenellehän anonyymille puhut. Hoida nyt ihmeessä jo itsesi kuntoon.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minäpä kirjoittelen anoille miten kirjoittelen. Se ettet tykkää, on sinun ongelmasi. Ja vain sinun.
        Pujottelija ei kuulu tähän millään tavalla.

        Saitko vapaaillan suljetulta tai jotain? Alkaa kuulostamaan jutut taas siltä...
        Lupasin että huomioin sen seikan että olet sairas, joten en vällää enempää.
        Kaikkea hyvää sinulle ja paranemisia.

        Kirjoita pujikselle suoraan. Sinulla on kaikki pujiksen tiedot. Sitten yritä hallita hermosi.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minäpä kirjoittelen anoille miten kirjoittelen. Se ettet tykkää, on sinun ongelmasi. Ja vain sinun.
        Pujottelija ei kuulu tähän millään tavalla.

        Saitko vapaaillan suljetulta tai jotain? Alkaa kuulostamaan jutut taas siltä...
        Lupasin että huomioin sen seikan että olet sairas, joten en vällää enempää.
        Kaikkea hyvää sinulle ja paranemisia.

        Tiimiesimies sai tietoonsa sen, että haukut täällä muita kirjoittajia sairaiksi vaikka itse olet. Onko tuo monipersoona häiriö vai luulotauti mikä sulla on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sairas on yleensä se, joka toista niillä nimikkeillä nimittää. Kenellehän anonyymille puhut. Hoida nyt ihmeessä jo itsesi kuntoon.

        Eii.. kyllä mä olen parantumattomasti sairas.. hoitamalla siitä selviä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiimiesimies sai tietoonsa sen, että haukut täällä muita kirjoittajia sairaiksi vaikka itse olet. Onko tuo monipersoona häiriö vai luulotauti mikä sulla on?

        Ei kumpikaan, entä sulla? Ylemmyyskompleksi?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Eii.. kyllä mä olen parantumattomasti sairas.. hoitamalla siitä selviä.

        Hermosi eivät pidä ja räiskit sinne tänne puskiin. Auttava linja on olemassa tuohon pahaan oloosi. Pakko-oireilet nähtävästi?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ei kumpikaan, entä sulla? Ylemmyyskompleksi?

        Jank voi lopettaa. Nähty jo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hermosi eivät pidä ja räiskit sinne tänne puskiin. Auttava linja on olemassa tuohon pahaan oloosi. Pakko-oireilet nähtävästi?

        Kiitos kysymästä.. voin ajankohtaan nähden hyvin. Lievää oireilua vasemmalla puolella kroppaa ja menee kuitenkin normaaliin taudinkuvaan. Eli en huolestu ellei oireilu ole kestänyt yli 24 h ja aiheuttanut toiminnallista haittaa. Entäs sinä? Kuinka sinä voit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jank voi lopettaa. Nähty jo.

        Huti.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Huti.

        Nope.


    • Tämä tosiaankin ON sinkkupalsta! :D

      • No totta helvetissä on! 😄


    • Anonyymi

      Joo, no ammattilaiset tietenki hoitaa hommat rutiinilla. Mutta onhan sellaisissa persoonallisissa puhdetöissä kuitenkin oma viehätyksensä, näkyy käden jälki ja usein tunteella tehtyjä.

    • Työpaikalla väittivät minua sovinistiksi, kun arvelin naisten osaavan käyttää työpaikan laitospesukonetta, kun ei itseltäni luonnistunut😱

      • Anonyymi

        :DDD


    • Anonyymi

      MAMMA TAKAA!!!!!!!!!!!!!!!!
      MIEHET KAATUVAT MEISSELIKÄDESTÄ MAMMAN TYÖKALUPAKKIIN ON LUOVUTETTAVA. mitä? missähän teho-osasto planeetalla saatan olla vieläkin hengissä?
      terveisin.hengitän
      https://www.youtube.com/watch?v=Dy4HA3vUv2c

    • Anonyymi

      Ei ne voi sille mitään, kun työkalu on jatkuvasti käsillä se luo odotuksen kompetenssista subjektiudesta, fallinen kohtalo.

      • Anonyymi

        Kompetentista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      132
      1523
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1172
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1170
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      78
      1050
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      187
      859
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      762
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      742
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      70
      677
    10. Palstalaisten

      Paino. Paljonko siis painat?
      Sinkut
      86
      636
    Aihe