Hyvin meni törniön vetelien yt.t kummulla. Työhaluttomat saivat eläkkeet ja rahaa työhaluttomuudesta.Raha tulee sohvalle ilman työntekoakin. Taitaisi olla vielä muutama yt lisää tarpeen ja kummun aika houkutella työhaluisia törniön ulkopuolelta.Ei tainnut valtio antaa tukirahaa törniöläisille irtisanomisien vuoksi.
Törniön työnsankarit
14
137
Vastaukset
- Anonyymi
Lukihäiriöinenkin taas heräsi kateuksissaan kirjoittelemaan. Se on tämä lukihäiriöinen niin kateellinen torniolaisille helposta rahantulosta, ettei edes halua oppia kirjoittamaan Tornion nimeä oikein. Se kirjoitetaan alla olevan mallin mukaisesti.
TORNIO- Anonyymi
Se vaan luulee olevansa hauska, taitaa olla kemiläinen.
- Anonyymi
Niin, kuinka kävisi jos kaikki suomalaiset ottaisi tuota helppoa vetelä rahhaa työnteon sijasta. Lissää velkaa vai kuinkas törniön vetelä meinais Suomea pyörittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vaan luulee olevansa hauska, taitaa olla kemiläinen.
Kyllä, minä olen hauska ja ahkera kemiläinen joka ei elä toisten töillä vaan omalla työllä. Taitaa olla teille outoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, minä olen hauska ja ahkera kemiläinen joka ei elä toisten töillä vaan omalla työllä. Taitaa olla teille outoa.
Mitenkä se syntyi se ensimmäinen kemiläinen. Oliko se jotenkin niin, että rannikolla sattui haaksirikko, josta jäi henkiin vain kokki ja s............ ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä se syntyi se ensimmäinen kemiläinen. Oliko se jotenkin niin, että rannikolla sattui haaksirikko, josta jäi henkiin vain kokki ja s............ ?
Minä muistan aivan samalla lailla. Se toinen eloonjäänyt sanoi, että "röh röh". Siitä johtuen osa näiden kahden jälkeläisistä on vielä tänäkin päivänä lukihäiriöisiä.
- Anonyymi
Kaikki törniön vetelät ei tainneet päästä vielä eroon työnsankaruudesta.
https://yle.fi/uutiset/3-1171336 - Anonyymi
Oli miten oli mutta Lapin kansassa oli onnellisen näköinen Pääluottamusmies.
- Anonyymi
Työt väheni, toveri politrukki pääluottamusmies oli onnellinen.
- Anonyymi
RÖH RÖH vaan itellesi.Yleensä työnantaja sanoo ketä irtisanotaan, törniössä työntekijä haluaa tulla irtisanotukdi.
https://yle.fi/uutiset/3-11713362- Anonyymi
Mitenkä se syntyi se ensimmäinen kemiläinen. Oliko se jotenkin niin, että rannikolla sattui haaksirikko, josta jäi henkiin vain kokki ja s............ ?
Se toinen oli töpselikärsä, kemiläisten esiäiti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä se syntyi se ensimmäinen kemiläinen. Oliko se jotenkin niin, että rannikolla sattui haaksirikko, josta jäi henkiin vain kokki ja s............ ?
Se toinen oli töpselikärsä, kemiläisten esiäiti.Minä muistan aivan samalla lailla. Se toinen eloonjäänyt sanoi, että "röh röh". Siitä johtuen osa näiden kahden jälkeläisistä on vielä tänäkin päivänä lukihäiriöisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä muistan aivan samalla lailla. Se toinen eloonjäänyt sanoi, että "röh röh". Siitä johtuen osa näiden kahden jälkeläisistä on vielä tänäkin päivänä lukihäiriöisiä.
jälkeläiset on simolaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jälkeläiset on simolaisia.
Ei kun kemiläisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221143
- 1171006
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97842- 106792
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa224624- 40569
- 49559
- 25525