Törniön työnsankarit

Anonyymi

Hyvin meni törniön vetelien yt.t kummulla. Työhaluttomat saivat eläkkeet ja rahaa työhaluttomuudesta.Raha tulee sohvalle ilman työntekoakin. Taitaisi olla vielä muutama yt lisää tarpeen ja kummun aika houkutella työhaluisia törniön ulkopuolelta.Ei tainnut valtio antaa tukirahaa törniöläisille irtisanomisien vuoksi.

14

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lukihäiriöinenkin taas heräsi kateuksissaan kirjoittelemaan. Se on tämä lukihäiriöinen niin kateellinen torniolaisille helposta rahantulosta, ettei edes halua oppia kirjoittamaan Tornion nimeä oikein. Se kirjoitetaan alla olevan mallin mukaisesti.
      TORNIO

• Anonyymi

Se vaan luulee olevansa hauska, taitaa olla kemiläinen.

• Anonyymi

Niin, kuinka kävisi jos kaikki suomalaiset ottaisi tuota helppoa vetelä rahhaa työnteon sijasta. Lissää velkaa vai kuinkas törniön vetelä meinais Suomea pyörittää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vaan luulee olevansa hauska, taitaa olla kemiläinen.

Kyllä, minä olen hauska ja ahkera kemiläinen joka ei elä toisten töillä vaan omalla työllä. Taitaa olla teille outoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, minä olen hauska ja ahkera kemiläinen joka ei elä toisten töillä vaan omalla työllä. Taitaa olla teille outoa.

Mitenkä se syntyi se ensimmäinen kemiläinen. Oliko se jotenkin niin, että rannikolla sattui haaksirikko, josta jäi henkiin vain kokki ja s............ ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä se syntyi se ensimmäinen kemiläinen. Oliko se jotenkin niin, että rannikolla sattui haaksirikko, josta jäi henkiin vain kokki ja s............ ?

Minä muistan aivan samalla lailla. Se toinen eloonjäänyt sanoi, että "röh röh". Siitä johtuen osa näiden kahden jälkeläisistä on vielä tänäkin päivänä lukihäiriöisiä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Oli miten oli mutta Lapin kansassa oli onnellisen näköinen Pääluottamusmies.

• Anonyymi

Työt väheni, toveri politrukki pääluottamusmies oli onnellinen.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Se toinen oli töpselikärsä, kemiläisten esiäiti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se toinen oli töpselikärsä, kemiläisten esiäiti.

Minä muistan aivan samalla lailla. Se toinen eloonjäänyt sanoi, että "röh röh". Siitä johtuen osa näiden kahden jälkeläisistä on vielä tänäkin päivänä lukihäiriöisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jälkeläiset on simolaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jälkeläiset on simolaisia.

Ei kun kemiläisiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      243
      6166
    2. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      54
      5003
    3. KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!

Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa
      Hybridi- ja sähköautot
      10
      4306
    4. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      3051
    5. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      124
      3032
    6. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      78
      2499
    7. Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu
      Maailman menoa
      121
      2456
    8. Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella

Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/
      Ikävä
      190
      1699
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      46
      1659
    10. Bussipysäkki katos!

Mitäpä mieltä uudesta katoksesta?
      Suomussalmi
      69
      1476
    Aihe