Aihe

Törniön työnsankarit

Anonyymi

Hyvin meni törniön vetelien yt.t kummulla. Työhaluttomat saivat eläkkeet ja rahaa työhaluttomuudesta.Raha tulee sohvalle ilman työntekoakin. Taitaisi olla vielä muutama yt lisää tarpeen ja kummun aika houkutella työhaluisia törniön ulkopuolelta.Ei tainnut valtio antaa tukirahaa törniöläisille irtisanomisien vuoksi.

14

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lukihäiriöinenkin taas heräsi kateuksissaan kirjoittelemaan. Se on tämä lukihäiriöinen niin kateellinen torniolaisille helposta rahantulosta, ettei edes halua oppia kirjoittamaan Tornion nimeä oikein. Se kirjoitetaan alla olevan mallin mukaisesti.
      TORNIO

• Anonyymi

Se vaan luulee olevansa hauska, taitaa olla kemiläinen.

• Anonyymi

Niin, kuinka kävisi jos kaikki suomalaiset ottaisi tuota helppoa vetelä rahhaa työnteon sijasta. Lissää velkaa vai kuinkas törniön vetelä meinais Suomea pyörittää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vaan luulee olevansa hauska, taitaa olla kemiläinen.

Kyllä, minä olen hauska ja ahkera kemiläinen joka ei elä toisten töillä vaan omalla työllä. Taitaa olla teille outoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, minä olen hauska ja ahkera kemiläinen joka ei elä toisten töillä vaan omalla työllä. Taitaa olla teille outoa.

Mitenkä se syntyi se ensimmäinen kemiläinen. Oliko se jotenkin niin, että rannikolla sattui haaksirikko, josta jäi henkiin vain kokki ja s............ ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä se syntyi se ensimmäinen kemiläinen. Oliko se jotenkin niin, että rannikolla sattui haaksirikko, josta jäi henkiin vain kokki ja s............ ?

Minä muistan aivan samalla lailla. Se toinen eloonjäänyt sanoi, että "röh röh". Siitä johtuen osa näiden kahden jälkeläisistä on vielä tänäkin päivänä lukihäiriöisiä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Oli miten oli mutta Lapin kansassa oli onnellisen näköinen Pääluottamusmies.

• Anonyymi

Työt väheni, toveri politrukki pääluottamusmies oli onnellinen.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Se toinen oli töpselikärsä, kemiläisten esiäiti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se toinen oli töpselikärsä, kemiläisten esiäiti.

Minä muistan aivan samalla lailla. Se toinen eloonjäänyt sanoi, että "röh röh". Siitä johtuen osa näiden kahden jälkeläisistä on vielä tänäkin päivänä lukihäiriöisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jälkeläiset on simolaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jälkeläiset on simolaisia.

Ei kun kemiläisiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      311
      17866
    2. Poliisit vei pakolla Virolaisen Joogayrittäjän Koronatestiin

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilta-poikkeuksellinen-toimenpide-julkaisi-korona-altistumisketjusta-epaillyn-joogayrittajan-kuvan/8080476#gs
      Maailman menoa
      409
      8991
    3. Kohusopassa keitetty Roope Salminen palaa itsevarmana julkisuuteen: "Olen erittäin hypeissä"

Mitäs mieltä olet Roopen paluusta? https://www.suomi24.fi/viihde/kohusopassa-keitetty-roope-salminen-palaa-itsevarmana-julkisuuteen-olen-erittain-hype
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1952