Törniön työnsankarit

Anonyymi

Hyvin meni törniön vetelien yt.t kummulla. Työhaluttomat saivat eläkkeet ja rahaa työhaluttomuudesta.Raha tulee sohvalle ilman työntekoakin. Taitaisi olla vielä muutama yt lisää tarpeen ja kummun aika houkutella työhaluisia törniön ulkopuolelta.Ei tainnut valtio antaa tukirahaa törniöläisille irtisanomisien vuoksi.

14

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lukihäiriöinenkin taas heräsi kateuksissaan kirjoittelemaan. Se on tämä lukihäiriöinen niin kateellinen torniolaisille helposta rahantulosta, ettei edes halua oppia kirjoittamaan Tornion nimeä oikein. Se kirjoitetaan alla olevan mallin mukaisesti.
      TORNIO

      • Anonyymi

        Se vaan luulee olevansa hauska, taitaa olla kemiläinen.


      • Anonyymi

        Niin, kuinka kävisi jos kaikki suomalaiset ottaisi tuota helppoa vetelä rahhaa työnteon sijasta. Lissää velkaa vai kuinkas törniön vetelä meinais Suomea pyörittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaan luulee olevansa hauska, taitaa olla kemiläinen.

        Kyllä, minä olen hauska ja ahkera kemiläinen joka ei elä toisten töillä vaan omalla työllä. Taitaa olla teille outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, minä olen hauska ja ahkera kemiläinen joka ei elä toisten töillä vaan omalla työllä. Taitaa olla teille outoa.

        Mitenkä se syntyi se ensimmäinen kemiläinen. Oliko se jotenkin niin, että rannikolla sattui haaksirikko, josta jäi henkiin vain kokki ja s............ ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä se syntyi se ensimmäinen kemiläinen. Oliko se jotenkin niin, että rannikolla sattui haaksirikko, josta jäi henkiin vain kokki ja s............ ?

        Minä muistan aivan samalla lailla. Se toinen eloonjäänyt sanoi, että "röh röh". Siitä johtuen osa näiden kahden jälkeläisistä on vielä tänäkin päivänä lukihäiriöisiä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oli miten oli mutta Lapin kansassa oli onnellisen näköinen Pääluottamusmies.

      • Anonyymi

        Työt väheni, toveri politrukki pääluottamusmies oli onnellinen.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mitenkä se syntyi se ensimmäinen kemiläinen. Oliko se jotenkin niin, että rannikolla sattui haaksirikko, josta jäi henkiin vain kokki ja s............ ?
        Se toinen oli töpselikärsä, kemiläisten esiäiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä se syntyi se ensimmäinen kemiläinen. Oliko se jotenkin niin, että rannikolla sattui haaksirikko, josta jäi henkiin vain kokki ja s............ ?
        Se toinen oli töpselikärsä, kemiläisten esiäiti.

        Minä muistan aivan samalla lailla. Se toinen eloonjäänyt sanoi, että "röh röh". Siitä johtuen osa näiden kahden jälkeläisistä on vielä tänäkin päivänä lukihäiriöisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä muistan aivan samalla lailla. Se toinen eloonjäänyt sanoi, että "röh röh". Siitä johtuen osa näiden kahden jälkeläisistä on vielä tänäkin päivänä lukihäiriöisiä.

        jälkeläiset on simolaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jälkeläiset on simolaisia.

        Ei kun kemiläisiä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1143
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1006
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      842
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      106
      792
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      224
      624
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe