Törniön työnsankarit

Anonyymi

Hyvin meni törniön vetelien yt.t kummulla. Työhaluttomat saivat eläkkeet ja rahaa työhaluttomuudesta.Raha tulee sohvalle ilman työntekoakin. Taitaisi olla vielä muutama yt lisää tarpeen ja kummun aika houkutella työhaluisia törniön ulkopuolelta.Ei tainnut valtio antaa tukirahaa törniöläisille irtisanomisien vuoksi.

14

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lukihäiriöinenkin taas heräsi kateuksissaan kirjoittelemaan. Se on tämä lukihäiriöinen niin kateellinen torniolaisille helposta rahantulosta, ettei edes halua oppia kirjoittamaan Tornion nimeä oikein. Se kirjoitetaan alla olevan mallin mukaisesti.
      TORNIO

• Anonyymi

Se vaan luulee olevansa hauska, taitaa olla kemiläinen.

• Anonyymi

Niin, kuinka kävisi jos kaikki suomalaiset ottaisi tuota helppoa vetelä rahhaa työnteon sijasta. Lissää velkaa vai kuinkas törniön vetelä meinais Suomea pyörittää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vaan luulee olevansa hauska, taitaa olla kemiläinen.

Kyllä, minä olen hauska ja ahkera kemiläinen joka ei elä toisten töillä vaan omalla työllä. Taitaa olla teille outoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, minä olen hauska ja ahkera kemiläinen joka ei elä toisten töillä vaan omalla työllä. Taitaa olla teille outoa.

Mitenkä se syntyi se ensimmäinen kemiläinen. Oliko se jotenkin niin, että rannikolla sattui haaksirikko, josta jäi henkiin vain kokki ja s............ ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä se syntyi se ensimmäinen kemiläinen. Oliko se jotenkin niin, että rannikolla sattui haaksirikko, josta jäi henkiin vain kokki ja s............ ?

Minä muistan aivan samalla lailla. Se toinen eloonjäänyt sanoi, että "röh röh". Siitä johtuen osa näiden kahden jälkeläisistä on vielä tänäkin päivänä lukihäiriöisiä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Oli miten oli mutta Lapin kansassa oli onnellisen näköinen Pääluottamusmies.

• Anonyymi

Työt väheni, toveri politrukki pääluottamusmies oli onnellinen.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Se toinen oli töpselikärsä, kemiläisten esiäiti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se toinen oli töpselikärsä, kemiläisten esiäiti.

Minä muistan aivan samalla lailla. Se toinen eloonjäänyt sanoi, että "röh röh". Siitä johtuen osa näiden kahden jälkeläisistä on vielä tänäkin päivänä lukihäiriöisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jälkeläiset on simolaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jälkeläiset on simolaisia.

Ei kun kemiläisiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5167
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      25
      3480
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      38
      2828
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      13
      1994
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1820
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    7. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      266
      1494
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1382
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1356
    10. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1078
    Aihe