Hyvin meni törniön vetelien yt.t kummulla. Työhaluttomat saivat eläkkeet ja rahaa työhaluttomuudesta.Raha tulee sohvalle ilman työntekoakin. Taitaisi olla vielä muutama yt lisää tarpeen ja kummun aika houkutella työhaluisia törniön ulkopuolelta.Ei tainnut valtio antaa tukirahaa törniöläisille irtisanomisien vuoksi.
Vastaukset 14
- Anonyymi
Lukihäiriöinenkin taas heräsi kateuksissaan kirjoittelemaan. Se on tämä lukihäiriöinen niin kateellinen torniolaisille helposta rahantulosta, ettei edes halua oppia kirjoittamaan Tornion nimeä oikein. Se kirjoitetaan alla olevan mallin mukaisesti.
TORNIO- Anonyymi
Se vaan luulee olevansa hauska, taitaa olla kemiläinen.
- Anonyymi
Niin, kuinka kävisi jos kaikki suomalaiset ottaisi tuota helppoa vetelä rahhaa työnteon sijasta. Lissää velkaa vai kuinkas törniön vetelä meinais Suomea pyörittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vaan luulee olevansa hauska, taitaa olla kemiläinen.
Kyllä, minä olen hauska ja ahkera kemiläinen joka ei elä toisten töillä vaan omalla työllä. Taitaa olla teille outoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, minä olen hauska ja ahkera kemiläinen joka ei elä toisten töillä vaan omalla työllä. Taitaa olla teille outoa.
Mitenkä se syntyi se ensimmäinen kemiläinen. Oliko se jotenkin niin, että rannikolla sattui haaksirikko, josta jäi henkiin vain kokki ja s............ ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä se syntyi se ensimmäinen kemiläinen. Oliko se jotenkin niin, että rannikolla sattui haaksirikko, josta jäi henkiin vain kokki ja s............ ?
Minä muistan aivan samalla lailla. Se toinen eloonjäänyt sanoi, että "röh röh". Siitä johtuen osa näiden kahden jälkeläisistä on vielä tänäkin päivänä lukihäiriöisiä.
- Anonyymi
Kaikki törniön vetelät ei tainneet päästä vielä eroon työnsankaruudesta.
https://yle.fi/uutiset/3-1171336 - Anonyymi
Oli miten oli mutta Lapin kansassa oli onnellisen näköinen Pääluottamusmies.
- Anonyymi
Työt väheni, toveri politrukki pääluottamusmies oli onnellinen.
- Anonyymi
RÖH RÖH vaan itellesi.Yleensä työnantaja sanoo ketä irtisanotaan, törniössä työntekijä haluaa tulla irtisanotukdi.
https://yle.fi/uutiset/3-11713362- Anonyymi
Se toinen oli töpselikärsä, kemiläisten esiäiti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se toinen oli töpselikärsä, kemiläisten esiäiti.Minä muistan aivan samalla lailla. Se toinen eloonjäänyt sanoi, että "röh röh". Siitä johtuen osa näiden kahden jälkeläisistä on vielä tänäkin päivänä lukihäiriöisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä muistan aivan samalla lailla. Se toinen eloonjäänyt sanoi, että "röh röh". Siitä johtuen osa näiden kahden jälkeläisistä on vielä tänäkin päivänä lukihäiriöisiä.
jälkeläiset on simolaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jälkeläiset on simolaisia.
Ei kun kemiläisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran99919Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?150849- 64720
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y26682Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47674Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46644- 47604
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä30556Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20533- 31531
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27526Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee444510- 6496
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81489Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.31476- 44471
- 30456
- 41451
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 364437En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39424