Tai polvillesi ....
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000007754159.html
Tykkäätkö kovista otteista?
Selällesi nainen!
11
82
Vastaukset
- Anonyymi
Mä teen mitä haluat kunhan vaan saan olla sun kanssa. Rakastan sua ikuisesti
- Anonyymi
Molempien nautinto on yhtä tärkeää..
- Anonyymi
En todellakaan.
- Anonyymi
En tykkää. Varma keino saada tämä nainen poistumaan lopullisesti.
- Anonyymi
Joo, ei kuulosta oikein hyvältä, tulee mieleen joku vanha filmi, jossa isäntä ottaa piian, tai joku linnanherra palvelijattaren
Noup, minuahan ei käsketä 😈😇
- Anonyymi
Eikö edes vastalla:)
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Eikö edes vastalla:)
AsianVierestäVarsinkaan sillä. Mun vastaanhan (vihtaan!) ei kukaan muu koske, kun tykkään saunoa yksin 🥰
Reagoin hyvin huonosti käskyttämiseen ja määräilyyn. Tuolla tyylillä mies saisi jäädä yksinään komentelemaan.
Suostuttelevat, houkuttelevat ja viettelevät otteet sopii paremmin. Pidän pehmeästä herättelystä paljon enemmän. :)- Anonyymi
Inhoan käskyjä.
- Anonyymi
Joskus...
Varsinkin riidan jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2401898- 1861601
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461230Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50952- 40769
- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30751Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21740Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23712Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627