Disse: Vihdoin maalla taas.

Anonyymi

Lähdin suoraan töistä. Kamat valmiina ja eikun maalle.

Lunta niin, ettei tieltä päässyt pihaan. Piti tehdä auton kokoinen kolo.

Mökissä -2,3 astetta. Puuta työntänyt uuneihin puoli mottia. Saapa nähdä miten ekan yön tarkenee.

Lumityöt osin tehty. Lingosta katkesi murtopultti nivelakselista. Sauna porisee lämmetä ja vähän jokapaikka jäässä, mutta väliäkö tuolla..

https://youtu.be/lLjW6W-AFo4

Nyt koitan ottaa loppuillan iisisti.

76

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinähän asut vakituiseen maalla. Menitkö vielä maallemmaksi?

      • Anonyymi

        Juu. Kunnolla pusikkoon. 😀


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Disse, olen aina ihmetellyt lähinnä miesten halukkuutta mennä jonnekin vitun korpeen keskelle ei mitään. Ystäväni on kysynyt muutaman kerran mökilleen keskelle ei mitään saunomaan ja tekemään jotain paikan juttuja. Miksi menisin ja mitä siitä saisin? Keitä ovat nämä jotka kiduttavat itseään ja menevät pöheikköön vaikka lumikuorma sen yrittäisi estää? Lumikuorma ja kylmä mökki, ei kiinnosta, miksi sinua kiinnostaa ja mitä siitä saat?

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta myöskään vanhat kylmät mökit, sivistyksen parissa pysyminen on parasta mutta joillekin tuollainen on hermolepoa, minulle olisi pelkkää kärsimystä.


      • Anonyymi

        Minäpä kerron lyhyesti.

        Kaikki mitä täällä teen, teen itselleni.

        Juuri tulin saunaan. Ulkosauna. Pukuhuone pakkasen puolella. Paistan makkarat täällä ja kuuntelen musaa. Kaikki vain minulle.

        https://youtu.be/CXP7ZeuW_T4

        Voisin olla keskuslämmitystalossa, kellua ammeessa ja käydä saunassa myös, kuunnella musaa, mutta ei se ole tätä. 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä kerron lyhyesti.

        Kaikki mitä täällä teen, teen itselleni.

        Juuri tulin saunaan. Ulkosauna. Pukuhuone pakkasen puolella. Paistan makkarat täällä ja kuuntelen musaa. Kaikki vain minulle.

        https://youtu.be/CXP7ZeuW_T4

        Voisin olla keskuslämmitystalossa, kellua ammeessa ja käydä saunassa myös, kuunnella musaa, mutta ei se ole tätä. 😀

        On se mystistä. Epähygieenisissä oloissa vapaaehtoisesti puurtaa, kun voisi vain nauttia kaupungin rauhasta. Minua ei saa maalle kuin väkisin, jos joku sukulainen tarvitsee apua. Perintö kesämökinkin möin juuri pois olemasta riesanani. Joku hullu vielä ihmetteli, että miten myyn niin ihanan tilan pois. Ei vaan ole minun juttuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä kerron lyhyesti.

        Kaikki mitä täällä teen, teen itselleni.

        Juuri tulin saunaan. Ulkosauna. Pukuhuone pakkasen puolella. Paistan makkarat täällä ja kuuntelen musaa. Kaikki vain minulle.

        https://youtu.be/CXP7ZeuW_T4

        Voisin olla keskuslämmitystalossa, kellua ammeessa ja käydä saunassa myös, kuunnella musaa, mutta ei se ole tätä. 😀

        Anteeksi jos en ymmärrä, itse menen ulkomaille 5 tähden ympäristöön joka on vain minulle. Pöheikkö ei anna mitään virikkeitä tai mietteitä, ei minulle.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi jos en ymmärrä, itse menen ulkomaille 5 tähden ympäristöön joka on vain minulle. Pöheikkö ei anna mitään virikkeitä tai mietteitä, ei minulle.

        AsianVierestä

        Ei haittaa.

        Tosin joskus minäkin nautin vain öllöttelystä. 😊

        Nyt en vaan kaivannut sitä, vaan tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa.

        Tosin joskus minäkin nautin vain öllöttelystä. 😊

        Nyt en vaan kaivannut sitä, vaan tätä.

        Ehkä ymmärrän, rankemmat olosuhteet tuovat helpotuksen kun palaa siviilisaation piiriin?

        AsianVierestä


      • Törkeästi kommentoin tähän väliin.

        Se on sillä tavalla, että jos ihminen on vähänkään sellaista reunalla-tyyppiä, niin elämän jatkuva helppous ja mukavuus tappaa tylsyyteen tai vähintään masentaa.

        Oikein reunalla -tyypit tuntevat elävänsä vasta sitten, kun jokaisella liikkeellä on merkitystä tämän päivän tuo huomisen selviytymiselle.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Törkeästi kommentoin tähän väliin.

        Se on sillä tavalla, että jos ihminen on vähänkään sellaista reunalla-tyyppiä, niin elämän jatkuva helppous ja mukavuus tappaa tylsyyteen tai vähintään masentaa.

        Oikein reunalla -tyypit tuntevat elävänsä vasta sitten, kun jokaisella liikkeellä on merkitystä tämän päivän tuo huomisen selviytymiselle.

        Hmm...voit olla oikeassa.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ymmärrän, rankemmat olosuhteet tuovat helpotuksen kun palaa siviilisaation piiriin?

        AsianVierestä

        Konkreettisemmin välität vain itsestäsi. 😊

        Mä lisäksi halusin tänne juurikin yksin. 😊


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Törkeästi kommentoin tähän väliin.

        Se on sillä tavalla, että jos ihminen on vähänkään sellaista reunalla-tyyppiä, niin elämän jatkuva helppous ja mukavuus tappaa tylsyyteen tai vähintään masentaa.

        Oikein reunalla -tyypit tuntevat elävänsä vasta sitten, kun jokaisella liikkeellä on merkitystä tämän päivän tuo huomisen selviytymiselle.

        Näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...voit olla oikeassa.

        AsianVierestä

        Voihan olla jos ei maailmasta voi enää löytää ihmeellisyyksiä ja hienoja asioita voi olla että pitääkin matkaa ankeissa olosuhteissa sisinpäänsä parhaana lomana.
        Olen vaiheessa jossa on nähnyt jo kaiken hienon ja kivan mutta itsensä haastaminen jopa kiduttaminen vaikeissa olosuhteissa voisi tuoda lisää elämänkatsomusta.

        AsianVierestä


      • Anonyymi

      • Thymallus kirjoitti:

        Törkeästi kommentoin tähän väliin.

        Se on sillä tavalla, että jos ihminen on vähänkään sellaista reunalla-tyyppiä, niin elämän jatkuva helppous ja mukavuus tappaa tylsyyteen tai vähintään masentaa.

        Oikein reunalla -tyypit tuntevat elävänsä vasta sitten, kun jokaisella liikkeellä on merkitystä tämän päivän tuo huomisen selviytymiselle.

        Tämä👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konkreettisemmin välität vain itsestäsi. 😊

        Mä lisäksi halusin tänne juurikin yksin. 😊

        En enää, on muutama jotka ryömivät editseni arvoasteikossa mutta itsestään tulee pitää huoli jotta jaksaisi olla se tärkeä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa.

        Tosin joskus minäkin nautin vain öllöttelystä. 😊

        Nyt en vaan kaivannut sitä, vaan tätä.

        Ole varovainen kylmän hormin kanssa. Pökköä pesään vain vähän ensin ettei tule tulipaloa. Onhan sulla palo- ja häkävaroitin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole varovainen kylmän hormin kanssa. Pökköä pesään vain vähän ensin ettei tule tulipaloa. Onhan sulla palo- ja häkävaroitin?

        On on...

        Ei hätää. 😊


    • Anonyymi

      Missä jank? Miksi ei mitään kommenttia?

      • Anonyymi

        Ja miksi Disse on mennyt puskiin?!?!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi Disse on mennyt puskiin?!?!?

        Parempi näin. 😊


      • No mulla on kaksi pikkusta pirpanaa. Heti kun olen niiden kanssa, joku huutaa missä mää olen. Kun tulen palstalle, mitä sä tääll teet, mee pois täältä.

        😆


    • Anonyymi

      Kiitos huomaavaisuudesta, juuri tätä tarkoitin janille asiasta mainitessani. Kun ketju on nyt selvästi kuitattu ei ole kenelläkään varaa marista sen sisällöstä. Paitsi tietysti avaajalla on aina vara sanoa jos kommentointi on huonoa.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Luin teidän marinan ja kuittasin oitis. 😁

        Minulle käy, tosin aina en halua olla tunnistettu, mutta muuten porukka ei tajua. 😀

        Ei tosiaan jaksa vääntää jonninjoutavista. 😊


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kaseva on Suomen Beatles!


      • Anonyymi

    • Oisko neliveto henkilöautolla päässyt?

      • Anonyymi

        Ois. Mutta poika vei mun auton ja porukoiden autolla ei pääse.

        Tai pääsis pihaan, mutta ei pois. 😬


    • Anonyymi
    • Hienolta kuulostaa. Elämällä on selvästi tarkoitus.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse rentoudun mieluummin näin pari kertaa vuodesa ja tuollakin olen pari kertaa käynyt. On muuten kiva matka korissa veden yläpuolella, ei taksia tarvita.
      https://www.youtube.com/watch?v=BjE9aibmsB0

      AsianVierestä



      • Anonyymi

        V. tuttais munkin koiraa. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        V. tuttais munkin koiraa. 😂

        Heh, se oli pakko pistää tänne sopien. 😉😄


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä oli. 😀👌

        On siitäkin aikaa, vuodesta 1988!😋


    • Anonyymi

      Ylppöö

      https://youtu.be/h7zSKcOkEOE

      Ihan kuin zen gafe...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei sopisi minulle. Mikään ei sovi, ellei ole sisävessaa 😎.

      Hommaan kiksit muutoin, ihan yksinkertaisista asioista. Esim. kun lunta/räntää sataa, tiellä on vähintään 30cm lumimoskaa, niin lähden kävelemään. Ihan paras keli - ja niitä onkin viime aikoina pidellyt. Siinä sitä kuopii eteenpäin ponnekkaasti - tuntuu kuitenkin että usein menee vain 20cm taaksepäin. (Lumi/räntä)sade piiskaa, syke kohoaa, hiki tulee pintaan, räkä valuu nenästä. Silloin sitä tuntee elävänsä enemmän.

      -Sheena

      • Anonyymi

        Sisävessa on, mutta kantovesi. 😬👌

        Tuvassa joku 11 astetta nyt. 😄

        Yliarvioin lämmityksen. Voi tulla aika vinkeä yö. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisävessa on, mutta kantovesi. 😬👌

        Tuvassa joku 11 astetta nyt. 😄

        Yliarvioin lämmityksen. Voi tulla aika vinkeä yö. 😁

        Voi hyvä tavaton, rekipatja eli solumuovinen makuualusta sänkyyn, ei nouse kylmyys patjasta ja makuupussiin maate; ensimmäiseksi yöksi! Ei tule kylmyys luihin ja ytimiin.
        Ett sä voi kylmiä muureja niin vain lämmittää tulikuumiksi... muurit ja piiput halkeilee, jos ylenpalttisesta kuumentamisesta. Sen lämmön pitäis antaa tasaantua välillä.
        Siinä näet on vaarana sekin ett tölli syttyy palamaan,kun sä nukut!
        Ainakin palohälytin sulla on oltava, sellainen joka ei ole ollut pakkasessa viimeisen viikon aikana, jotta se toimii varmasti kans.

        Ilmeisesti nää porukat täällä ei ole tajunneet, mikä hohto on olla alkeellisissa olosuhteissa. Eikä nuo vielä ole mitään, veerattuna ett yöpyisit teltassa, pakkasella. Olen kerran lapissa sen tehnyt, enkä toista kertaa siihen ryhdy, kammottavan pitkä yö paleltua ja pelätä nukahtavansa ikuisesti! Aamulla Faija järjesti munt hotelliin lämpöön ja turvaan, kun miehet jatkoivat kalareissuaan pakkasessa... telttailen tai laavussa yöpyen.


        Vähän Ennen Kyyneleitä
        https://www.youtube.com/watch?v=Q-iggWm31S4&list=RDQ-iggWm31S4&index=1
        .... lisää Muskaa

        Ps. Kävin tekemässä 6 kpl kääretorttuja, viikonlopun kahvihetkiin hoivalle.
        3 unelmakääretorttua ja 3kpl mansikka/ vadelma Philadelphia juusto täytteistä vaaleaa kääretorttua. Siinä on varaa valita kaakao/suklaisen tai vaalean juusto/marjaisen väliltä.
        Nyt alkoi viikonloppu mulla, perheen kesken, systeri ja vanhemmat luonani.
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvä tavaton, rekipatja eli solumuovinen makuualusta sänkyyn, ei nouse kylmyys patjasta ja makuupussiin maate; ensimmäiseksi yöksi! Ei tule kylmyys luihin ja ytimiin.
        Ett sä voi kylmiä muureja niin vain lämmittää tulikuumiksi... muurit ja piiput halkeilee, jos ylenpalttisesta kuumentamisesta. Sen lämmön pitäis antaa tasaantua välillä.
        Siinä näet on vaarana sekin ett tölli syttyy palamaan,kun sä nukut!
        Ainakin palohälytin sulla on oltava, sellainen joka ei ole ollut pakkasessa viimeisen viikon aikana, jotta se toimii varmasti kans.

        Ilmeisesti nää porukat täällä ei ole tajunneet, mikä hohto on olla alkeellisissa olosuhteissa. Eikä nuo vielä ole mitään, veerattuna ett yöpyisit teltassa, pakkasella. Olen kerran lapissa sen tehnyt, enkä toista kertaa siihen ryhdy, kammottavan pitkä yö paleltua ja pelätä nukahtavansa ikuisesti! Aamulla Faija järjesti munt hotelliin lämpöön ja turvaan, kun miehet jatkoivat kalareissuaan pakkasessa... telttailen tai laavussa yöpyen.


        Vähän Ennen Kyyneleitä
        https://www.youtube.com/watch?v=Q-iggWm31S4&list=RDQ-iggWm31S4&index=1
        .... lisää Muskaa

        Ps. Kävin tekemässä 6 kpl kääretorttuja, viikonlopun kahvihetkiin hoivalle.
        3 unelmakääretorttua ja 3kpl mansikka/ vadelma Philadelphia juusto täytteistä vaaleaa kääretorttua. Siinä on varaa valita kaakao/suklaisen tai vaalean juusto/marjaisen väliltä.
        Nyt alkoi viikonloppu mulla, perheen kesken, systeri ja vanhemmat luonani.
        trollikka

        Laitoin makkariin kaksi sähköpatteria päälle ja oven kiinni. Hyvin tarkeni. Paksu täkki ja päiväpeitto päälle. 😁👍

        Tänään polttelit purkupuuta kokkona. Nyt vaan hiillos, jota tarkkailen ja paistelen makkaraa. 🤤
        Otin kelkan ja sillä kävin vettä saunalle ja pärtsäilen pellolla. Nopea kulkuneuvo. Tuossa kävi kaveri erään down-poitsun kanssa kokeilee kelkkaa, mjtta suvesi ja upottaa. Mä ajelen rinkiä rauhallisesti ympäri peltoa, jos huomenna pääsisit kunnolla ajamaan kahdestaan. 😊

        Tänään lämmitin uunit taas ja ensi yö on jo lämpimämpi. Jäi vaan vielä kasaan puuta lumen alle, että taidan olla yhden yön vielä, jod se käy poitsulle. Osaa se yksinkin olla kotona. 😊


    • Anonyymi

      Minusta maalla tärkeimpien asioiden joukossa on linnut ja alkoholi. Eli onko näkynyt lintuja ja onko hyvillä juomilla osuutta illanvietossa?

      • Anonyymi

        Alkoholia ei maalle.


      • Anonyymi

        Eipä kerennyt tirpooja katsella. Josko huomenna? 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholia ei maalle.

        Maalla on vapaudentunne täydellisimmillään kun on melkoisessa kännissä. Silloin saavuttaa luontoyhteyden ja kosmisen yhteenkuuluvuuden universumiin ja äiti maahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kerennyt tirpooja katsella. Josko huomenna? 😀

        Joko niitä lintuhavaintoja alkaa tulla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko niitä lintuhavaintoja alkaa tulla!

        Ei kyllä kerkee kattella..


        https://aijaa.com/LFziO3

        Pijän hupia nyt..🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä kerkee kattella..


        https://aijaa.com/LFziO3

        Pijän hupia nyt..🤣

        Niinhän se aina menee että ulospäinsuuntautunut bilemies on suosittu ja luontoa tarkkaileva introvertti on paska mies ja saakin olla yksin. Näin on aina ollut ja näin on aina oleva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se aina menee että ulospäinsuuntautunut bilemies on suosittu ja luontoa tarkkaileva introvertti on paska mies ja saakin olla yksin. Näin on aina ollut ja näin on aina oleva.

        Näinkö on?

        Kerkesitkö tehdä luontohavaintoja?

        Mä keskityin kyllä ajsmiseen... ei kerennyt kuukkeleita kahtomaan... minkäs teet? 😁


    • Anonyymi

      Maalla ei ole koronaa. Ja mitä siitä lumestä nyt koko ajan uutisia on niin paljon. Lunta ollut aikojen alusta talvisin ja silti selvitty hengissä.

    • Anonyymi
      • Kari Tapiota muutama.

        https://youtu.be/7GRqYNf0hMQ



        Banaanicorollan takapenkillä kuultuja..

        https://youtu.be/AWKiJRrz93g

        https://youtu.be/oGHnTvlX4is

        https://youtu.be/usM2EkXd7dU

        Nää oli huippu hyviä aikoinaan. 😛


    • Anonyymi

      Hyvin lisääntynyt tyttöjen määrä palstan höpöyy... älä minua ---

    • Anonyymi

      Katso uusi elokuva: Mies ja Alaston Pippel, tullee TV-kanavilta.

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Lsitetaan vähän päivän touhuista...

        https://aijaa.com/0P4ypo

        Paloi jonkinverran puuta tänäänkin. 😁👍

        Nytkö pistit mökin matalaks? Meinasit, että nyt tyssäsi tännäin jobit tykkänään? 😜😉

        Hyvin rätisee, nätisti palaa.

        Siinä olis palanu kaikki vanhat roskatki samalla. 😛


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Nytkö pistit mökin matalaks? Meinasit, että nyt tyssäsi tännäin jobit tykkänään? 😜😉

        Hyvin rätisee, nätisti palaa.

        Siinä olis palanu kaikki vanhat roskatki samalla. 😛

        No noi olikin roskapuuta. Kaikkea sälää, mitä kertyy maataloihin. Hökkeliä ja laatikoita, levyäjä ja tarpeetonta pulikkaa. Raivasin pois syksyllä ja lisää löytyis.

        Taidan vielä tonkia jotain huomiseksikin. 😁
        Käyn vähän kaljaa lisää kyliltä ja makkaraa. 🤣

        Kyllä mä niiiin nautin. Tänään illasta rälläsin kelkslla pitkin maita ja mantuja. Ja nyt saunaan. 😁

        https://youtu.be/r8n9kerAq2E

        Oijoi, kyllä olen tätä odottanut...


    • Anonyymi

      Joku tyttönen niin.. mikä ihmeellinen komea auto tuo on, jäin katsomaan, sanoi että: katso vaan joo, mutta älä koske... Dodge Charger 383 magnum r&t.

    • Anonyymi

      Se tunne miten aika pysähtyy ja on osa päivän sekä luonnon kiertoa. Kaikki vaatii ponnistelua. Saa olla rauhassa. Uupua ponnistelusta. Huomata sen tähtitaivaan pilkkopimeässä jne..

    • Anonyymi

      Luen juttusi myöhemmin .kiva kun olet täällä! Se on vanha sielu,monta kertaa täällä kiertänyt ja jo niin kaiken nähnyt ja kokenut,joka nauttii askeettisesta,jopa erakkona elosta.yksinolosta.miettii syntyjä syviä.ymmärrän sinua.💎

      • Anonyymi

        Minä oon maanläheinen touho. 😁

        Täällä susisuolla pitää repiä huvit mistä saa. 😁

        Sarkastisuutta vähän tähän..

        https://youtu.be/YjDI6Sou2R0

        Tälleen mennäön tänään. 🤣👍


    • Anonyymi

      Meni saunominen tänään vähän myöhäiseksi, kun systeri kävi ensimmäisenä ja viipyi 1½ h. Faija kävi jo kyselemässä flikalta saunan edustalla; ett onko kaikki hyvin?
      Eihän illä mitään hätää ollut... nautti vaan löylystä ja vastomisesta, koko rahalla!
      Pesin Emon kylpyhuoneessa, kun hänen kulkemisensa sohjoisella pihalla on vaikeaa.
      Yleensä on käynyt saunassa, sään ollessa asteella... eikä sada tai tuule.
      Faija oli saunomassa, kun mä rakentelin iltapalaa ja systeri kiersi emon hiuksia paplareille.
      Mannapuuroa ja puolukka soppaa, hyvin teki kauppaansa. Minäkin join mukillisen soppaa ennen saunomista, kun olin niin nälkäinen.

      Onni se oli litkinyt mannapuurosta ja maidosta sekoitettua velliä mahansa täyteen, kun muikut oli vielä jäisiä. Mä olin unohtanut muikkurasian jääkaappiin, se oli siellä sulamassa; eilen illasta asti. On ainakin kissalla huomenna kalaa syötäväksi.
      Mä taidan mennä jääkaapille hakemaan viilin ja kaapista mysliä... uuniomena hilloketta purkista, jos sitä vielä ois jäljellä ???

      Öitä, kaikille!
      trollikka

      • Anonyymi

        Onni taitaa olla aika kiva kisu?


      • Anonyymi

        Teillä on kaikki niin perhekeskeistä. 😊👍

        Itsestäkin ois kiva olla vaan eno tms. Mutta isukkina ei voi olla ihan rento oma itsensä. 🤔

        Mä oon vielä yhden yön täällä. 😁


    • Meijun kuva tuossa vilahti, niin Meijua. Vaikkei juhannus vielä ookkaan. :)

      https://youtu.be/m9u-K_lCDVg

      Tämä taitaa ruveta nukkumaan. Väsyttää. Öitä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe