No nyt se on nähty. Entinen hyvä ystävä osoittautunut idiootiksi. Nimittäin mitä koronaan tulee. Uskottelee kaikille ettei ole kyse pandemiasta, ja miksi ei kannata ottaa rokotetta. Hänen mielestään mut on aivopesty uskomaan kaikki koronaan liittyvät jutut. Itse hän etsii etsimällä netistä kaikki koronaan viittaavat huonot uutiset. Siis esimerkiksi miksei maskia kanbq4q
Ystävä pätee tyhjästä
3
58
Vastaukset
- Anonyymi
Näitähän asian vähättelijöitä riittää. Ja joidenkin mielestä koronakuolematkin on huijausta.
- Anonyymi
Mun ystävä on kans näillä linjoilla. Lisäksi laittaa mulle linkkejä kaikenlaisiin salaliittoteorioihin. Ystävyys päättyi. Hän oli niin totaalinen mielipiteessään
- Anonyymi
Sori, mut miksi riitelet asiasta hänen kanssaan ja nimittelet ystävääsi?
Sun mielestä täällä on pandemia, hän on eri mieltä. So what, vaihtakaa puheenaihetta.
Erilaisiin influenssoihin on kuollut ja kuolee maailmassa valtavasti ihmisiä. Suomessakin aivan tavalliseen keuhkokuumeeseen kuolee satoja vanhuksia vuosittain, se on yleisin kuolinsyy. Yksi pieni asia terveydessä vaikuttaa toiseen pieneen asiaan ja kun näitä kerrannaisuuksia tulee, tulee menetyksiäkin.
Influenssavirukset muuntuvat nopeasti, eikä rokote tehoa kaikkiin eri muunnoksiin.
Tämä fakta ei muutu, olipa täällä vallalla millainen pandemia kulloinkin tai ei ja olipa täällä kuinka monta flunssarokotetta tahansa käytettävissä.
Sinä otat rokotuksen, ystäväsi ei. Kumpikin tekee oman valintansa. Mitä tuosta riitelemään. Ei kannata alkaa nimittelemään, vaihda puheenaihetta.
Minä olen myös rokotevastainen, mutta eri syystä kuin ystäväsi.
Saan herkästi sivuvaikutuksia erilaisista lääkkeistä. Rokotteista saatujen sivuvaikutusten takia olen ollut sairaalassa pari kertaa lapsena. Jäykkäkouristusrokotteen olen ottanut aikuisiällä, sain siitä aikamoiset oireet. Näistä syistä en aio ottaa covid-rokotetta, mutta en minä siitä ala ystävieni kanssa riitelemään. He ottavat jos haluavat, minä päätän omalta osaltani näin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768