Katselemassa sormusta sinulle:(
Silloin 2018 olin
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En tarvi sormusta. Tarvin
Uskollisemn miehen joka ei hauku
Mua jatkuvasti ja juokse vieraissa - Anonyymi
Kyllä sormus symbolisoi rakkautta ❤️ vaikken mistään ylellisestä ja mahtipontista sormuksesta väluttäisikään . . .
- Anonyymi
Oot sitten kauan kaipaillut.
- Anonyymi
Huoh, niitä kaikkia unelmia, joita on ollut!
- Anonyymi
Kenelle?
- Anonyymi
Minäkin laitan välillä vasempaan nimettömään leikkisormukset. Kuvittelen, että olisivat kihla ja vihkisormus eräältä mieheltä. Sitten hymyilen vain itsekseni hullulle leikilleni. Tietysti riisun ne aina, kun lähden ulos.
- Anonyymi
Just....ei se nyt niin erikoista ole olla kihloissa tai naimisissa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just....ei se nyt niin erikoista ole olla kihloissa tai naimisissa...
On se, kaunista ja erikoista. Oikean kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan näin 😍👍👏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan näin 😍👍👏
Kyllä ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuh, koruja voi hankkia muutoinkin. Ei siihen miestä tarvi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ollenkaan koruihminen. Vain vihkisormus riittää 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ollenkaan koruihminen. Vain vihkisormus riittää 🥰
Ja vihkisormusta en laita sormeeni kuin syvästä rakkaudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä jouduin itse valitsemaan ja ostamaan vihkisormuksenkin. Mies sai sen verran aikaiseksi että kosi ja kihlat hankki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vihkisormusta en laita sormeeni kuin syvästä rakkaudesta.
Jotkut toiset niitä taas hakevat ensin yhdelle, sitten toiselle . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut toiset niitä taas hakevat ensin yhdelle, sitten toiselle . . .
* jakelevat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
* jakelevat
Aivan kuten ovat itseäänkin jälkeen 😁😖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan kuten ovat itseäänkin jälkeen 😁😖
*jaelleet
- Anonyymi
Sain lahjuksena purjeveneen.
Miksi sitten ostit penisrenkaan minulle?
- Anonyymi
Kihlaus ei oo mitään jos pohja mille korut ostetaan on huono. Olen ollut kolmesti kihloissa.
Kihlaus nro 1. Aidoin vaikkakin ns. Teinikihlaus. Pohja kuitenkin aito vaikkei tähtäimessä ollut avioliitto vaan oli vaan kiva olla kihloissa ja näkyvästi pari. Pohja oli hyvä. Kunnioitimme ja arvostimme toisiamme. Puhuimme arvostavasti toisillemme. Ei riidelty mitään pieniä kinasteluja suurempia ja oli aitoa rakkautta ilmassa. Muita ei
Mahtunut maailmaamme kuin me kaks.
Kihlaus nro 2. Saman kans uudelleen kihlautuminen ns. Uskottomuus kriisin ja avoeron jälkeen.
Epäaito kihlaus. Yritys korun avulla palauttaa suhde takas samaan kuin silloin kun kihlauduimme ekan kerran. Pohja rikki. Kovia riitoja aiheena luottamuspula ja viha tapahtuneista. Välit tulehtuneet ja ilmassa leijui jatkuva eron uhka. Kummatkin tiedosti että olemma eron partaalla.
Kihlaus nro 3 eri miehen kans. Sairaalloisen mustasukkainen. Koki tarvetta näkyvään merkkiin sormessani että
Tää on varattu. Älkää yrittäkö. Minulla oli kaks vaihtoehtoo. Suostua ja pitää sillä yllä rauhaa. Kieltäytyä ja saada raivokohtauksia päälleni. Motiivi kihlaukselle epäaito. 3-4 viikossa ensitapaamisestamme, suhde siihen asti täynnä raivoisia riitoja aiheena mustasukkaiset uskottomuusepäilyt.
Koru on vain koru joka lentää mäkeen nopeesti jos parin keskinäiset välit ei oo kunnossa ja korulla yritetään vain luoda teeskenneltyä kulissia et suhde toimisi - Anonyymi
Aika jännä. Koskaan ei oltu tavattu ja jo katselit sormusta mulle.
Joo, tiedän ettei mulle, teki vaan mieli jostain syystä kommentoida.- Anonyymi
Mistä päättelet sen olevan sinulle?
- Anonyymi
Miksi se ei toteutunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904383
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?572974Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132511Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132321- 402003
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221723Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki641647Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608