miksi jotkut naiset...

Tytskä

vetävät miehiä puoleensa kuin magneetit?
Näyttää siltä että toiset jäävät ilman ja toisilla riittää vientiä enemmän kun laki sallii.Millainen on nainen joka saa teidät täysin sekaisin?onko se ulkonäkö, olemus vai mikä?
Tarviiko olla kaunis, söpö vai mikä..

10

2644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

entäs pukeutuminen?

• -TP-

Tykkään hyvästä kokonaisuudesta. Nätit silmät ja hymy vetää puoleensa, myös mukava takamus;)
      Pukeutumisen tulisi olla siistiä ja tuoksun huumaava. Liian tällätyt naiset ei oikein nykyään vedä puoleensa. Kyllä naisesta näkee, jos on luonnonnätti, vaikka olisikin vähän meikkiä.
      Tykkään paksuista hiuksista, pituudella ja värillä ei ole väliä. Nainen, jolla on hauskaa ja joka ei ole liian ylpeän näköinen viehättää. Keikistely kiehtoo ehkä vähän, mutta ei aina. Katseeni kiinnittää nainen, joka yrittää saada huomioni.

• Mika

No mä ainakin haluan ensin tutustua ja oppii edes hiukka tunteen toista. Jos toinen on edes hiukka tällänen niin kyllä on hyvät mahikset että vois kiinnostaa:

- ilonen, hyväntuulinen ja huumorintajunen
      - tulee hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa, vaikka oliskin ujo.
      - ennemmin ujo ja rauhallinen kuin ns. liian vauhdikas. Itsekin olen ujo, eli ujous ei haittaa.
      - jaksaa ymmärtää ja kuunnella toisia, varsinkin kun toisella paha olo.
      - on kiinnostunut muidenkin ajatuksista ja milipiteistä ja osaa joustaa omalta osaltaan
      - osaa bailata, pitää hauskaa muuten ja yleensä nauttia elämästä.
      - ei ole pinnallinen, vaan on kiinnostunu enemmän toisesta ihmisenä.
      - ei ole tiukkapipo tai katkeroitunut narisija joka syyttää miehiä kaikesta
      - on luotettava, sekä kaverina että tyttöystävänä. Ei siis petä kaverin luottamusta eikä varsinkaan sitä jonka kanssa seurustelee.
      - osaa myöskin itse luottaa siihen jonka kanssa seurustelee.
      - arvostaa seurustelua ja yhteisiä hetkiä eikä yhdenillan juttuja kenen kanssa sattuu.
      - yleensäkin on tyytyväinen elämäänsä ja se näkyy uloskin päin.

• olen sellainen

juu,voin sanoa että se toimii.Iloisuus,hymy ja kivat vaatteet.( ei liian trendikäs,sis,kampaus ja vaatteet).Ainakin huomaan jos lähden istumaman iltaa,ja tanssimaan niin ei tavitse olla kuin kivat vaatteet t-paita,ym ja farkut,mutta se yleislook!

Harmi vain kun kaikki hyvät miehet on jo varattu:(

• Cajun
        olen sellainen kirjoitti:

juu,voin sanoa että se toimii.Iloisuus,hymy ja kivat vaatteet.( ei liian trendikäs,sis,kampaus ja vaatteet).Ainakin huomaan jos lähden istumaman iltaa,ja tanssimaan niin ei tavitse olla kuin kivat vaatteet t-paita,ym ja farkut,mutta se yleislook!

Harmi vain kun kaikki hyvät miehet on jo varattu:(

Meidän kirouksemme on se, että emme koskaan saa tietää, miksi ihmiset pitävät tai eivät pidä meistä. Emme, vaikka he kuinka sitä yrittäisivät selittää. Voit luetella vaikka loputtomasti ulkonäköösi ja luonteeseesi liittyviä ominaisuuksia, enkä tiedä sinusta edelleenkään mitään.

Tämän määrittelemättömyyden vuoksi klisee "se jokin" elää ja voi hyvin tänäkin päivänä. Joillain se on, joillain ei. Joku näkee sen sinussa, joku toinen taas ei.

Ihminen on tuntemamme universumin monimutkaisin värkki. Näiden merkillisten olentojen välistä magnetismia ei selitetä kampauksella tai farkuilla ja T-paidalla.

• hyvä.
        Cajun kirjoitti:

Meidän kirouksemme on se, että emme koskaan saa tietää, miksi ihmiset pitävät tai eivät pidä meistä. Emme, vaikka he kuinka sitä yrittäisivät selittää. Voit luetella vaikka loputtomasti ulkonäköösi ja luonteeseesi liittyviä ominaisuuksia, enkä tiedä sinusta edelleenkään mitään.

Tämän määrittelemättömyyden vuoksi klisee "se jokin" elää ja voi hyvin tänäkin päivänä. Joillain se on, joillain ei. Joku näkee sen sinussa, joku toinen taas ei.

Ihminen on tuntemamme universumin monimutkaisin värkki. Näiden merkillisten olentojen välistä magnetismia ei selitetä kampauksella tai farkuilla ja T-paidalla.

Näin se just on.Minä en olisi noin hyvin selittää,vaikkakin olen syvästi tiedostanut asian.

• Day to day

on aina toiminut omana itsenään oleminen. Olen kai sellainen "miesmagneetti", sillä seurantuputtajia riittää. Ulkonäöltäni olen kaunis/söpö eli hoikka, pitkät hiukset, isot silmät, virheetön iho... Tärkeimpänä miehet ovat kuitenkin pitäneet ulospäinsuuntautuneisuutta, tietynlaista räväkkyyttä ja huumorintajua. Minusta saa seuraa lumilautaramppiin, potkunyrkkeilyharjoituksiin tai viidakkovaellukselle. :=)

• !!!

"Ulkonäöltäni olen kaunis/söpö eli hoikka". hehheh... sekö tosiaan tarkoittaa sitä että kun on hoikka niin on automaattisesti myös kaunis.... no eipä taida olla näin. oletko muistanut katsoa sitä naamatauluakin sieltä peilistä?

• projekti on varmaankin just tällainen 'miesmagneetti' koska silloin kun hänen kanssaan oli jtn säpinää siinä sivussa 2 mun kaveriakin ihastui häneen.No millainen muija on kyseessä:tottakai helvetin kauniit kasvot,melkein peppuun asti pitkät tummanpunertavat hiukset,hymyilee ja nauraa melkein aina,sillon kun ei hymyile katseessa on jtn joka melkein porautuu,positiivisessa mielessä tuhma (puri mua vasiten huuleen suudellessa ekan kerran kun tavattiin).Siinäpä niitä näin ensihätään,sekin että vaikka hän flirttailee miesten kanssa ihan kybällä en tiedä ketään joka ois päässyt hänen kanssaan punkkaan asti tekee hänestä vain mielenkiintoisemman.

• ulospäinsuuntautunut optimistinen, avoin.
      ne on sellaiset taikasanat joilla seuraa riittää. Sit jos on vielä kohtuullisen näköinen niin taatusti saa aina valita seuransa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4936
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2757
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16