http://www.inspyron.net/conforum/index.php
En tiedä, saako täällä paljon linkkejä mainostaa, mutta tässä on forumi keinokielistä kiinnostuneille. Forumi on vielä pieni, mutta kyllä se kasvaa, kun tulette sinne!
foorumi keinotekoisten kielten harrastajille
7
317
Vastaukset
Ei kannata luoda uusia foorumeita ja sitten yrittää saada ihmisiä sinne. Nettikeskustelujen suurin ongelma ei ole foorumien puute vaan paljous. Jos haluaa suomeksi keskustella, esimerkiksi tämä ryhmä käy hyvin. Jos taas englanniksi, niin news:alt.language.artificial on varmaankin fiksu foorumi. Ks. myös
http://www.faqs.org/faqs/language/artificial-languages-FAQ/- minä vain
Kaikki eivät välttämättä halua rekisteröitä Suomi kaksytäneloseen...? Paljon sekalaisempi paikka kuin tuo näyttää olevan. Lisäksi Suomi24 kattaa liian ison alueen kaikkea eri kielistä, eihän täällä ole omaa aluetta keinotekoisille kielille?
Englanninkielisiä löytyy juu, muttei suomeksi. Hyvä idea toi oli! - Esperantissimo
minä vain kirjoitti:
Kaikki eivät välttämättä halua rekisteröitä Suomi kaksytäneloseen...? Paljon sekalaisempi paikka kuin tuo näyttää olevan. Lisäksi Suomi24 kattaa liian ison alueen kaikkea eri kielistä, eihän täällä ole omaa aluetta keinotekoisille kielille?
Englanninkielisiä löytyy juu, muttei suomeksi. Hyvä idea toi oli!Siis oli vai hyvä idea mainostaa jotain foorumia tällä foorumilla koska ihmiset eivät halua käyttää tätä foorumia? Pateettista. Kerrot siis ihmisille, jotka tulevat lukemaan Suomi24:n kielipalstaa, että heidän ei pitäisi lukea Suomi24:n kielipalstaa vaan jotain muuta.
Sanotaan, että keinotekoisella kielellä on keskimäärin selvästi alle 1 käyttäjä. Sama koskenee sellaisia kieliä käsitteleviä keskustelufoorumeita. Baabelin kieltensekoitus on pientä tämän rinnalla. - minä jälleen
Esperantissimo kirjoitti:
Siis oli vai hyvä idea mainostaa jotain foorumia tällä foorumilla koska ihmiset eivät halua käyttää tätä foorumia? Pateettista. Kerrot siis ihmisille, jotka tulevat lukemaan Suomi24:n kielipalstaa, että heidän ei pitäisi lukea Suomi24:n kielipalstaa vaan jotain muuta.
Sanotaan, että keinotekoisella kielellä on keskimäärin selvästi alle 1 käyttäjä. Sama koskenee sellaisia kieliä käsitteleviä keskustelufoorumeita. Baabelin kieltensekoitus on pientä tämän rinnalla.Itse luen tätä foorumia usein, mutten jaksa rekisteröityä.
Keinotekoisilla kielillä on toki harrastajia, heidät pitää vain saada tietoisiksi tuosta foorumista.
Eikä minulla mitään erityistä ole Suomi24:sta vastaan.
- Jolanda
Jolla on jo käsitelty kaikki aiheet:
http://www.nakokulma.net/keskustelu/index.php?topic=1905.0Jos kerran jossain on jo käsitelty kaikki aiheet, ei enää mitään keskusteltavaa ole. Mainiota.
Tai ehkä toteamme varovaisemmin, että jos sinun mielestäsi jossain on jo käsitelty kaikki aiheet, sinulla ei enää ole mitään keskusteltavaa.- minä
Yucca kirjoitti:
Jos kerran jossain on jo käsitelty kaikki aiheet, ei enää mitään keskusteltavaa ole. Mainiota.
Tai ehkä toteamme varovaisemmin, että jos sinun mielestäsi jossain on jo käsitelty kaikki aiheet, sinulla ei enää ole mitään keskusteltavaa.Minulla ei ole mitään mielenkiintoa rekisteröityä kyseiselle foorumille.
Ja ovatko kaikki pelifoorumit turhia, jos pelejä on käsitelty esim. Suomi24:lla sekä muilla foorumeilla?
ConForumissa on 'jo' 10 jäsentä, ja keskustelu on hiljalleen päässyt alkuunsa. Toivoisin kaikkia kiinnostuneita rekisteröitymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2364115Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t472857Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401820- 1071738
Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991711Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161559Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e521530- 151470
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1731447Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251252