Onko kylpyammetta?

139

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarvitsetko vanhempana naisihmisenä avustajaa kylpyammeeseen menemiseen ja poistumiseen?


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuo miehenä esiintyminen antaa? Häpeätkö naissukupuoltasi?

        Mitähän tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuo miehenä esiintyminen antaa? Häpeätkö naissukupuoltasi?

        Ehkä wuffeli onkin mies joka vaan esitti vuosikausia palstalla naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä wuffeli onkin mies joka vaan esitti vuosikausia palstalla naista

        On sitten b-rapun miehiä kun on täällä aiemmin kertonut miespuolisesta puolisostaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On sitten b-rapun miehiä kun on täällä aiemmin kertonut miespuolisesta puolisostaan.

        Ei, kyllä mun frouva on nainen..🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä wuffeli onkin mies joka vaan esitti vuosikausia palstalla naista

        Mitähän kiksejä siitä saa kun ”vaihtaa” palstalla sukupuoltaan? 🤔 Kuulostaa heikkoitsetuntoisen ihmisen puuhalata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän kiksejä siitä saa kun ”vaihtaa” palstalla sukupuoltaan? 🤔 Kuulostaa heikkoitsetuntoisen ihmisen puuhalata.

        Puuhali..😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän kiksejä siitä saa kun ”vaihtaa” palstalla sukupuoltaan? 🤔 Kuulostaa heikkoitsetuntoisen ihmisen puuhalata.

        Varmaan tylsien päivien täytettä kotirouvalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän kiksejä siitä saa kun ”vaihtaa” palstalla sukupuoltaan? 🤔 Kuulostaa heikkoitsetuntoisen ihmisen puuhalata.

        Jank ja wwuwuw


    • Anonyymi

      Hinta on paikallaan heti värin jälkeen! 😂

      xLiner

      • Eikö vain☝️


    • Itekin joskus haaveillut, mutta vesi on sen verta kallista, etten raaskisi sitä koskaan täyttää. Kaiholla vaan muistelen lapsuuden vaahtokylpyjä, kun ei osannut veden menoa vielä murehtia.

      • No siinähän sitä vettä valuu kun on suihkussa. Samalla voi täyttää ammeen..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No siinähän sitä vettä valuu kun on suihkussa. Samalla voi täyttää ammeen..

        Ei suihkussa mene ammeellista vettä. Muutenkin valutan aina minimipaineella.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei suihkussa mene ammeellista vettä. Muutenkin valutan aina minimipaineella.

        Hmmm... Samainen tyyppi on kuitenkin itse kovin huolissaan naisten hygieniasta.
        🤢

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm... Samainen tyyppi on kuitenkin itse kovin huolissaan naisten hygieniasta.
        🤢

        xLiner

        Heh.. Ja lutkittelee naisia ja nimittelee halvoiksi, vaikka itsellään on ollut kaksi sukupuolitautia.. 🙄

        Mutta mä taidan oikeesti ostaa jonkun puhallettavan altaan.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Heh.. Ja lutkittelee naisia ja nimittelee halvoiksi, vaikka itsellään on ollut kaksi sukupuolitautia.. 🙄

        Mutta mä taidan oikeesti ostaa jonkun puhallettavan altaan.

        Mitkä taudit?!?!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä taudit?!?!

        No en painanu mieleen mitä olivat..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Heh.. Ja lutkittelee naisia ja nimittelee halvoiksi, vaikka itsellään on ollut kaksi sukupuolitautia.. 🙄

        Mutta mä taidan oikeesti ostaa jonkun puhallettavan altaan.

        Ai sukupuolitautejakin vielä..! Multa on mennyt toi ohi.

        Jospa kävisi itse kunnolla pesulla ja käyttäis kondomia! 🙄

        Ukko haaveilee kylpytynnyristä, mutta mä olen kieltänyt hankkimasta. Täytyy ehdottaa sille tuota tilaystävällisempää versiota.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai sukupuolitautejakin vielä..! Multa on mennyt toi ohi.

        Jospa kävisi itse kunnolla pesulla ja käyttäis kondomia! 🙄

        Ukko haaveilee kylpytynnyristä, mutta mä olen kieltänyt hankkimasta. Täytyy ehdottaa sille tuota tilaystävällisempää versiota.

        xLiner

        Mä kattelin myös..
        https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/dogman-160-cm-koiran-uima-allas

        Tuolla olis muutakin käyttöä.. tosin pienempi riittäisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm... Samainen tyyppi on kuitenkin itse kovin huolissaan naisten hygieniasta.
        🤢

        xLiner

        Saippualla ihminen puhdistuu. Sitten se vaan huuhdotaan pois. Duh.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Heh.. Ja lutkittelee naisia ja nimittelee halvoiksi, vaikka itsellään on ollut kaksi sukupuolitautia.. 🙄

        Mutta mä taidan oikeesti ostaa jonkun puhallettavan altaan.

        Ja sinä levität vihervasemmistolaissuvakkia miesvihaa. Ryhtyisit lesboksi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Saippualla ihminen puhdistuu. Sitten se vaan huuhdotaan pois. Duh.

        Kas kun et mene lumeen kierimään.. Säästäisit vesilaskussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai sukupuolitautejakin vielä..! Multa on mennyt toi ohi.

        Jospa kävisi itse kunnolla pesulla ja käyttäis kondomia! 🙄

        Ukko haaveilee kylpytynnyristä, mutta mä olen kieltänyt hankkimasta. Täytyy ehdottaa sille tuota tilaystävällisempää versiota.

        xLiner

        Edelleen. Käyttäkää saippuaa niin puhdistutte. Ei sillä pelkällä veden litruuttamisella tule puhtaaksi, vaikka tyhjentäisi koko järven. 🤮


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Heh.. Ja lutkittelee naisia ja nimittelee halvoiksi, vaikka itsellään on ollut kaksi sukupuolitautia.. 🙄

        Mutta mä taidan oikeesti ostaa jonkun puhallettavan altaan.

        Ne taudit on naisten vika, sillä lutkiltahan ne on saatu.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Heh.. Ja lutkittelee naisia ja nimittelee halvoiksi, vaikka itsellään on ollut kaksi sukupuolitautia.. 🙄

        Mutta mä taidan oikeesti ostaa jonkun puhallettavan altaan.

        Oletpas sinä kiinnostunut minun elämästäni. Ite en muista kenenkään palstalaisen asioita, ei kiinnosta. Mutta kiva kun on faneja 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne taudit on naisten vika, sillä lutkiltahan ne on saatu.

        Aamen.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kas kun et mene lumeen kierimään.. Säästäisit vesilaskussa.

        Miehet kykenevät järjelliseen ajatteluun, naisten mennessä tunnelillunlaalulla. Ihme ettei miehesi ärähdä vesilaskusta, vaikka sossuhan sen maksaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne taudit on naisten vika, sillä lutkiltahan ne on saatu.

        Sehän sanoi ettei tapaile halpoja naisia, joten kuinkahan kaalliilta on ne taudit saanu..🤔


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sehän sanoi ettei tapaile halpoja naisia, joten kuinkahan kaalliilta on ne taudit saanu..🤔

        Kaalilta..😯

        Niin tai mieheltä.. Partishan lutkailee miestenkin kanssa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kaalilta..😯

        Niin tai mieheltä.. Partishan lutkailee miestenkin kanssa.

        Kalliita naisia ja halpoja miehiä.. 😯


      • Palstakamu kirjoitti:

        Oletpas sinä kiinnostunut minun elämästäni. Ite en muista kenenkään palstalaisen asioita, ei kiinnosta. Mutta kiva kun on faneja 😄

        Ootko muuten ollut vankilassa?

        Palsta ei unohda☝️


      • Palstakamu kirjoitti:

        Miehet kykenevät järjelliseen ajatteluun, naisten mennessä tunnelillunlaalulla. Ihme ettei miehesi ärähdä vesilaskusta, vaikka sossuhan sen maksaa.

        Järjetöntähän se kumin käyttö on..🤭


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ootko muuten ollut vankilassa?

        Palsta ei unohda☝️

        Sinähän voisit kirjoittaa aiheesta fantasiapalstasaagan, kun niin fanitat minua. Mutta tarkkaan olet lukenut vuosia vanhoja viestejäni. En arvannut olevani niin merkittävä henkilö elämässäsi 😃


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kaalilta..😯

        Niin tai mieheltä.. Partishan lutkailee miestenkin kanssa.

        Panisin Ville Valoa. Ei se niin tarkkaa ole, jos toinen on tarpeeksi seksikäs.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Järjetöntähän se kumin käyttö on..🤭

        Ja ite et ole koskaan antanut paljaalla?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sinähän voisit kirjoittaa aiheesta fantasiapalstasaagan, kun niin fanitat minua. Mutta tarkkaan olet lukenut vuosia vanhoja viestejäni. En arvannut olevani niin merkittävä henkilö elämässäsi 😃

        Vuosia vanhoja?

        Oletko siis tämä Konnakettu?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Panisin Ville Valoa. Ei se niin tarkkaa ole, jos toinen on tarpeeksi seksikäs.

        Ja paljaalla antaisit..


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ja ite et ole koskaan antanut paljaalla?

        Vain vakisuhteessa, kuten me oikeasti järkevät miähet toimimme.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Vuosia vanhoja?

        Oletko siis tämä Konnakettu?

        En ole.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ja paljaalla antaisit..

        Jossain vaiheessa suhdetta.

        Vieläkö on fanikysymyksiä?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Jossain vaiheessa suhdetta.

        Vieläkö on fanikysymyksiä?

        No miten sait ne tautisi ja mitä ne olikaan?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No miten sait ne tautisi ja mitä ne olikaan?

        Sinunhan se pitäisi tietää. En koe tarvetta revitellä aiheella sen enempää.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sinunhan se pitäisi tietää. En koe tarvetta revitellä aiheella sen enempää.

        Öh.. Itse käskit esittää kysymyksiä, ja sitten kun niin teen niin alat äkkäilemään..

        Ei noin☝️

        https://youtu.be/avUsS9EKyq0


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Öh.. Itse käskit esittää kysymyksiä, ja sitten kun niin teen niin alat äkkäilemään..

        Ei noin☝️

        https://youtu.be/avUsS9EKyq0

        Esitit kysymyksen ja minä vastasin siihen 🤷‍♂️


      • Palstakamu kirjoitti:

        Esitit kysymyksen ja minä vastasin siihen 🤷‍♂️

        Vastasit ettet vastaa. Ei se ole mikään vastaus..haloohaloo..

        No saitko ne tautisi miehiltä vai naisilta, vai sekä että? Ja senkö jälkeen sulle tuli pöpökammo?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Vastasit ettet vastaa. Ei se ole mikään vastaus..haloohaloo..

        No saitko ne tautisi miehiltä vai naisilta, vai sekä että? Ja senkö jälkeen sulle tuli pöpökammo?

        Vastaus se on sekin.

        En ole koskaan ollut miehen kanssa. Pitäisi olla todella seksikäs tapaus, joka minut kaataisi.

        Mutta joo, sen jälkeen opiskelin seksuaaliterveyttä tarkemmin. Olihan kotona järkeä puhuttu, mutta eihän sitä nuori usko.

        Minua imartelee se, että luet minut niin läheiseksi, että muistat asioita joita olen kertonut vuosikausia sitten 😅


      • Palstakamu kirjoitti:

        Vastaus se on sekin.

        En ole koskaan ollut miehen kanssa. Pitäisi olla todella seksikäs tapaus, joka minut kaataisi.

        Mutta joo, sen jälkeen opiskelin seksuaaliterveyttä tarkemmin. Olihan kotona järkeä puhuttu, mutta eihän sitä nuori usko.

        Minua imartelee se, että luet minut niin läheiseksi, että muistat asioita joita olen kertonut vuosikausia sitten 😅

        Et vastannu kysymyksiin, eli ei ole vastaus. Kysy vaikka opeltasi. Saat kuules nelosen. 😄

        Joku kuukaisi sitten kerroit noista taudeistas..

        Onko sulla muistikatkoja, vai ootko se sittenkin sinä kun olet alkoholisti?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Vastaus se on sekin.

        En ole koskaan ollut miehen kanssa. Pitäisi olla todella seksikäs tapaus, joka minut kaataisi.

        Mutta joo, sen jälkeen opiskelin seksuaaliterveyttä tarkemmin. Olihan kotona järkeä puhuttu, mutta eihän sitä nuori usko.

        Minua imartelee se, että luet minut niin läheiseksi, että muistat asioita joita olen kertonut vuosikausia sitten 😅

        Entä koetko olevasi lutka? Vähän aikaa käytit sitä huora nimimerkkiäkin.. Juontuuko se noihin tautikokemuksiin? Niiiiin?

        Nämä on muuten antifanikysymyksiä, sillä kuulunhan antifan- järjestöön..😂


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Et vastannu kysymyksiin, eli ei ole vastaus. Kysy vaikka opeltasi. Saat kuules nelosen. 😄

        Joku kuukaisi sitten kerroit noista taudeistas..

        Onko sulla muistikatkoja, vai ootko se sittenkin sinä kun olet alkoholisti?

        Vuosia sitten kerroin asiasta, olen tosin voinut mainita siitä jossain sivulauseessa myöhemminkin. Ei niin merkittävä asia itselleni, joten 🤷‍♂️

        Mutta tarkkaan luet kommenttini. Ite en muista palstalaisten yksityisasioita, sillä niillä ei ole niin suurta merkitystä minulle. Ne muistamisen arvoiset asiat ja ihmiset kun ovat tuolla oikeassa elämässä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Entä koetko olevasi lutka? Vähän aikaa käytit sitä huora nimimerkkiäkin.. Juontuuko se noihin tautikokemuksiin? Niiiiin?

        Nämä on muuten antifanikysymyksiä, sillä kuulunhan antifan- järjestöön..😂

        Mutta olen kuitenkin aktiivisesti ajatuksissasi. Mihinkäs se mököttäminen unohtui? Vaikka sekin oli vain ajatuksien uhraamista minuun, kun aktiivisesti välttelit minua.

        Huora nimimerkin tein palstan naisten iloksi, kun se sana tuntuu ilostuttavan niin monia.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Vuosia sitten kerroin asiasta, olen tosin voinut mainita siitä jossain sivulauseessa myöhemminkin. Ei niin merkittävä asia itselleni, joten 🤷‍♂️

        Mutta tarkkaan luet kommenttini. Ite en muista palstalaisten yksityisasioita, sillä niillä ei ole niin suurta merkitystä minulle. Ne muistamisen arvoiset asiat ja ihmiset kun ovat tuolla oikeassa elämässä.

        Joo, no kaipa se pistää silmään, ottaen huomioon muut juttus... Kaksinaamaisuutta.

        https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000007754328.html


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mutta olen kuitenkin aktiivisesti ajatuksissasi. Mihinkäs se mököttäminen unohtui? Vaikka sekin oli vain ajatuksien uhraamista minuun, kun aktiivisesti välttelit minua.

        Huora nimimerkin tein palstan naisten iloksi, kun se sana tuntuu ilostuttavan niin monia.

        Ignooraus ei ole mököttämistä... En mä sentäs unia susta näe.. Boom! Höhö.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mutta olen kuitenkin aktiivisesti ajatuksissasi. Mihinkäs se mököttäminen unohtui? Vaikka sekin oli vain ajatuksien uhraamista minuun, kun aktiivisesti välttelit minua.

        Huora nimimerkin tein palstan naisten iloksi, kun se sana tuntuu ilostuttavan niin monia.

        Niin mutta koetko itse olevasi lutka/ huora?



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ignooraus ei ole mököttämistä... En mä sentäs unia susta näe.. Boom! Höhö.

        Unissa asiat eivät tarkoita sitä miltä ne näyttävät. Unet ovat symboolisia. Sinun pitäisi kysyä joltain unitutkijalta mitä tuo oikein kertoo.

        Se että ignoraat minut, tarkoittaa että olen herättänyt sinussa niin isoja tunteita, että aktiivisesti välttelit minua. Muutenkin milloin kiehnäät minussa, milloin teet mitäkin. Nytkin olet udellut koko päivän seksielämästäni. Ei oikein sovi yksiin sen kanssa ettei kiinnosta.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin mutta koetko itse olevasi lutka/ huora?

        Kylläpäs sinua nyt kiinnostaa minun elämäni. Kuinka paljon huomiota vielä tarvitset?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Kylläpäs sinua nyt kiinnostaa minun elämäni. Kuinka paljon huomiota vielä tarvitset?

        No niin nyt kiinnostaa.. Mikset siis vastaa?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Yrität pakottaa omia aatteitasi minun kontolleni.

        Ei kun siis minä kuulun hyvinkin just tuossa jutussa kuvailtuihin arvoliberaaleihin..vaikkei se minua koskekaan. Sinä taas kuulut noihin kaksinaamaisiin vanhoillisiin.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Unissa asiat eivät tarkoita sitä miltä ne näyttävät. Unet ovat symboolisia. Sinun pitäisi kysyä joltain unitutkijalta mitä tuo oikein kertoo.

        Se että ignoraat minut, tarkoittaa että olen herättänyt sinussa niin isoja tunteita, että aktiivisesti välttelit minua. Muutenkin milloin kiehnäät minussa, milloin teet mitäkin. Nytkin olet udellut koko päivän seksielämästäni. Ei oikein sovi yksiin sen kanssa ettei kiinnosta.

        No sinähän se niitä seksiunia musta näit..😬


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No niin nyt kiinnostaa.. Mikset siis vastaa?

        Miksi sinua kiinnostaa?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei kun siis minä kuulun hyvinkin just tuossa jutussa kuvailtuihin arvoliberaaleihin..vaikkei se minua koskekaan. Sinä taas kuulut noihin kaksinaamaisiin vanhoillisiin.

        Jos niin haluat.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No sinähän se niitä seksiunia musta näit..😬

        Ja sinä utelet seksielämästäni, pervo 🤪


      • Palstakamu kirjoitti:

        Panisin Ville Valoa. Ei se niin tarkkaa ole, jos toinen on tarpeeksi seksikäs.

        Valon Ville on hottis? :)

        https://youtu.be/Ifwf8RrU-94

        Jopas..



      • Palstakamu kirjoitti:

        Miksi sinua kiinnostaa?

        Kiinnostaa miten kaksinaismoralistit päässään asiat oikeuttavat.



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kiinnostaa miten kaksinaismoralistit päässään asiat oikeuttavat.

        Pitäisikö sinun kehittää joku muu harrastus, kuin minä 🙄




      • Wwuwuw kirjoitti:

        OHOH.. 😳😬

        Näkyvä ero, pisti hampaat mun silmään. 😜


      • JanK kirjoitti:

        Näkyvä ero, pisti hampaat mun silmään. 😜

        Voi teidän kanssa :D. Panisin silti.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Voi teidän kanssa :D. Panisin silti.

        No eihän nyt sen takia, tuli vaan rupsahduksesta mieleen mitä ihmettelin taannoin, kun ei näyttänyt itseltään kuvassa. :)

        Laminaatit teki niin vieraan näköseksi.


      • JanK kirjoitti:

        No eihän nyt sen takia, tuli vaan rupsahduksesta mieleen mitä ihmettelin taannoin, kun ei näyttänyt itseltään kuvassa. :)

        Laminaatit teki niin vieraan näköseksi.

        Eikä mulla ole pal vara sanoa, kun itsekin hyppisin punasilmäkanina jonkun muijan päällä. 😂

        Jos siis olisin sinkku. 😇


      • JanK kirjoitti:

        No eihän nyt sen takia, tuli vaan rupsahduksesta mieleen mitä ihmettelin taannoin, kun ei näyttänyt itseltään kuvassa. :)

        Laminaatit teki niin vieraan näköseksi.

        Minusta näyttää hyvältä vielä rupsahtaneenakin. Ei se ikä ihmistä pahenna. Kyllähän siinä rankat elämäntavat näkyvät, mutta se on elämää.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minusta näyttää hyvältä vielä rupsahtaneenakin. Ei se ikä ihmistä pahenna. Kyllähän siinä rankat elämäntavat näkyvät, mutta se on elämää.

        Joo. Elämä kuluttaa muutenkin.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Pitäisikö sinun kehittää joku muu harrastus, kuin minä 🙄

        Kyllä mua kiinnostaa miten seksuaalisesti ahdistuneiden miästen päänuppi toimii..

        Eli projisoinnistako oli ( taas) kyse?


      • JanK kirjoitti:

        Näkyvä ero, pisti hampaat mun silmään. 😜

        En usko noita vauvahampeja... trollausta.



      • JanK kirjoitti:

        Eikä mulla ole pal vara sanoa, kun itsekin hyppisin punasilmäkanina jonkun muijan päällä. 😂

        Jos siis olisin sinkku. 😇

        Sä et olekaan kaksnaamanen.. 👍


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sä et olekaan kaksnaamanen.. 👍

        No en! 😆


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä mua kiinnostaa miten seksuaalisesti ahdistuneiden miästen päänuppi toimii..

        Eli projisoinnistako oli ( taas) kyse?

        Entä jos ottaisit harrastukseksesi välillä vaikka miehesi Harmiksen. Olet roikkunut koko päivän minussa ja nyt on jonkun muun vuoro tukea sinua.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sä et olekaan kaksnaamanen.. 👍

        Toisin kuin eräs...


      • Palstakamu kirjoitti:

        Entä jos ottaisit harrastukseksesi välillä vaikka miehesi Harmiksen. Olet roikkunut koko päivän minussa ja nyt on jonkun muun vuoro tukea sinua.

        No mikset voi vastata yksinkertaiseen kysymykseen? Lutkittelet ja huorittelet täällä muita, mutta itse olet lutkaillessasi saanut sukupuolitauteja. Joten koetko olleesi itse lutka/ huora? Halpa? 🤔

        Vastaas tuohon.

        Yleensähän lutkittelijat, kuten sun miehesi Harmis, on vain seksuaalisesti kokemattomia miehiä, jotka demonisoivat sitä mitä eivät saa.. Tosin kyllähän sinäkin projisoit tautiesi kera..

        Miälenkiintoista.☝️


      • Palstakamu kirjoitti:

        Toisin kuin eräs...

        Nimenomaan.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No mikset voi vastata yksinkertaiseen kysymykseen? Lutkittelet ja huorittelet täällä muita, mutta itse olet lutkaillessasi saanut sukupuolitauteja. Joten koetko olleesi itse lutka/ huora? Halpa? 🤔

        Vastaas tuohon.

        Yleensähän lutkittelijat, kuten sun miehesi Harmis, on vain seksuaalisesti kokemattomia miehiä, jotka demonisoivat sitä mitä eivät saa.. Tosin kyllähän sinäkin projisoit tautiesi kera..

        Miälenkiintoista.☝️

        Ymmärrän kyllä että olen ajatuksissasi, sillä olen ainoita kavereitasi, ja huomion tarpeesi on jopa vähän imartelevaa, mutta nyt on Harmiksen vuoro.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Nimenomaan.

        Hyvä, olemme samaa mieltä :)


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä että olen ajatuksissasi, sillä olen ainoita kavereitasi, ja huomion tarpeesi on jopa vähän imartelevaa, mutta nyt on Harmiksen vuoro.

        Ooh.. No kiva kun kultsiasi huomioit, mutt mutt.. Liian kiperä kysymys vissiin..

        HÖHHÖHÖÖ..🤭😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ooh.. No kiva kun kultsiasi huomioit, mutt mutt.. Liian kiperä kysymys vissiin..

        HÖHHÖHÖÖ..🤭😄

        Vastasin jo tähän kysymykseen. Lue vastaus ylempää :). Suosittelen kokeilemaan myös irl kavereilta. Paras kaverisi kun on kolmekymppinen kolli Internetin syövereistä :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Vastasin jo tähän kysymykseen. Lue vastaus ylempää :). Suosittelen kokeilemaan myös irl kavereilta. Paras kaverisi kun on kolmekymppinen kolli Internetin syövereistä :D

        Ei se ole vastaus, kun kieltäytyy vastaamasta.

        No, eli sä kuulu joukkoon.. " se haukkuu, jonka oma napa paukkuu..".. 😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei se ole vastaus, kun kieltäytyy vastaamasta.

        No, eli sä kuulu joukkoon.. " se haukkuu, jonka oma napa paukkuu..".. 😄

        Anteeksi, mutta nyt oli klingonia. Pullo pois Wuppis.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Anteeksi, mutta nyt oli klingonia. Pullo pois Wuppis.

        Niin.. Te nykynaperot ette ymmärrä vanhoja loruja.. Tarkoitti että haukut muita siksi mitä itse olet.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin.. Te nykynaperot ette ymmärrä vanhoja loruja.. Tarkoitti että haukut muita siksi mitä itse olet.

        Vieläkö sää pyörität tätä kuviota mielessäsi. Voihan sitä lauantain näinkin käyttää 🙄. Paras vaan hyväksyä, ettet minua voi muuttaa sen paremmin kuin oppia ymmärtämäänkään. https://youtu.be/L0MK7qz13bU?t=65


      • Palstakamu kirjoitti:

        Vieläkö sää pyörität tätä kuviota mielessäsi. Voihan sitä lauantain näinkin käyttää 🙄. Paras vaan hyväksyä, ettet minua voi muuttaa sen paremmin kuin oppia ymmärtämäänkään. https://youtu.be/L0MK7qz13bU?t=65

        Oot tylsä. Läpinäkyvä ja..zzz.. tylsä. Sori vaan.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No siinähän sitä vettä valuu kun on suihkussa. Samalla voi täyttää ammeen..

        Mulla oli joskus aikoinaan yhdessä kämpässä amme, ja pari kolme kertaa tuli sen 1,5 vuoden aikana käytyä kylvyssä mitä siinä kämpässä asuin. *muutoin kävin suihkussa, näin sivuhuomautuksena*

        Muistaakseni kesti lähemmäs puol tuntia, vaiko sen ylikin, ennen kuin amme oli täyttynyt kylpykuntoon. Ja ihan aikuisen kokoinen peruskylpyamme se oli. Siis vesisyöppö verrattuna suihkuun. Tarkkoja täyttöaikoija en enää muista kun siitä kämpästä muutin pois jo 2002. Sen verran pitkään kesti amme täyttyä, että suihkussa olis ehtinyt siinä ajassa käydä ainakin kahdesti.

        Paljuista en tiedä kun en sellaisessa ole koskaan ollut, mutta ei kai niitä joka kerta täytetä kun sitä käytetään...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Oot tylsä. Läpinäkyvä ja..zzz.. tylsä. Sori vaan.

        Ja silti roikut minussa. Entä jos ottaisit kohteeksesi jonkun palstan mielenkiintoisista tyypeistä 😃


    • Anonyymi

      Niin eihän sitä vettä kulu sen enempää kuin suihkussakaan, mutta todella on aika hauskaa mennä kylpyammeeseen joka on täynnä lämmintä vettä jonkun pakkaspäivän jälkeenkin.

      • Mä kyllä tykkään siitä kun kuuma vesi rummuttaa selkään.. mutta siinä vois sitten samalla täyttää altaankin..
        Nuorempana vuokrakämpässä oli kylpyamme.. Ei sitä juuri tullut käytettyä.


    • Anonyymi

      Suihkuhan kuluttaa miljardeja euroja enemmän vettä kuin joku kylpyamme.

      Aika hauska juttu tuli mieleen, kun veljien kanssa ostelemme vaatejuttuja ja sellaisia, sain: Suomi 2000 kahvimukin, jossa suuri leijona ja tähtäimen kuva kahvikupissa _:D

    • Anonyymi

      Lempeitä ja mukavia höpötyksiä... mutta joskus niin tyttösten kanssa mielikuvitus villiintyy jo enemmänkin kuin poliisien ylikomisaarioilla.

    • Anonyymi

      Tiputteleva suihiku, noin 10 kummenen litraa vuodessa.

    • Ei nyt kumpaakaan. Poreamme kyllä tulee joku päivä kylppäriin. Muksujen takia on ooteltu, et kasvaa järki päähän. Ettei aamulla killu ammeessa hengettöminä.

      Hinku voi olla kova ja järki vähä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä jus katoin, että ei nuo halvimmat porealtaat liian kalliita ole..
        https://www.biltema.fi/vapaa-aika/uima-altaat/uima-altaat/poreamme-2000043891

        Mutta ei mulla tommoseen tilaa löydy, kun halkaisija kaks metriä.

        Toi käy johonkin katetulle terassille, takapihalle tms. Meillä oli aikeissa toi Dortmund. Koska sitten lienee... 🤔

        https://www.lvitarvikkeet.fi/tuotteet.html?id=105/282009




      • Wwuwuw kirjoitti:

        Taidan ostaa tämmöisen..
        https://www.jollyroom.fi/vapaa-aika-harrastukset/vesileikit/uima-altaat/uima-altaat/coolest-kylpyamme-valkoinen?gclid=EAIaIQobChMI8dKVtuOx7gIVJAZ7Ch2eSQWUEAQYAyABEgLd_vD_BwE

        Toisaalta ton lastenaltaan sais kasaan.. ja toisaalta tota koira-allasta vois käyttää koiran pesemiseen..

        Toihan on hyvä. 😛

        Iso lastenallas. Meillä oli kylppärissä joskus, sinne mahtu aikuinenkin polskimaan. Ei nyt uimaan, mutta istuen oli yli vyötärön vettä. 😅💦





      • Wwuwuw kirjoitti:

        No, ostettiin sitten kympillä tämmönen..
        https://www.motonet.fi/fi/tuote/783595/Rakennuspalju-pyorea-90-litraa
        Se on kyllä hiinä ja hiinä mahtuuko frouvan perse tuohon ja pitääkö tilata nosturi hinaamaan se ylös sieltä.. 😯

        Noh, vitsivitsi näin poikien kesken..😄

        Aaa että..

        Heheh, 90 litraa on tota kkrrhhm.. AIKA paljon persettä. 😂💦

        Nosse nostaa kyl, meinaan vaan et nouseeko paljukin mukana?


      • JanK kirjoitti:

        Heheh, 90 litraa on tota kkrrhhm.. AIKA paljon persettä. 😂💦

        Nosse nostaa kyl, meinaan vaan et nouseeko paljukin mukana?

        No frouvahan on laiha luiru, mut viime aikoina kun on katellu liikaa jotain kardashianeja, niin sai päähänsä.. ( siis peräpäähänsä) pursottaa sinne näitä mitä lie lisukkeita..

        Naiset.. 🙄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No frouvahan on laiha luiru, mut viime aikoina kun on katellu liikaa jotain kardashianeja, niin sai päähänsä.. ( siis peräpäähänsä) pursottaa sinne näitä mitä lie lisukkeita..

        Naiset.. 🙄

        Eeikä. 🤥


      • JanK kirjoitti:

        Eeikä. 🤥

        Ollanpas sitä nenäkkäitä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ollanpas sitä nenäkkäitä..

        Niin siis nythän sillä tuo peräpää roikkuu polvitaipeissa, eikä siinä mitään jos olisi etupuolella jotain tasapainottavaa tavaraa, vaan kö ei.. Ei nii mittää..
        On se hankalaa käydä kävelylläkin, kun pitää ite olla jatkuvasti frouvan takana tuuppimassa, ettei vetovoima vie voittoa..

        Huoh.. 🙄

        Niin, mulla on muuten hyvät tissit ja perse. Oonko jo kertonu?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin siis nythän sillä tuo peräpää roikkuu polvitaipeissa, eikä siinä mitään jos olisi etupuolella jotain tasapainottavaa tavaraa, vaan kö ei.. Ei nii mittää..
        On se hankalaa käydä kävelylläkin, kun pitää ite olla jatkuvasti frouvan takana tuuppimassa, ettei vetovoima vie voittoa..

        Huoh.. 🙄

        Niin, mulla on muuten hyvät tissit ja perse. Oonko jo kertonu?

        😅😋😁


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ollanpas sitä nenäkkäitä..

        Nooo... Jooo-O. 😕


    • Anonyymi

      Kylpyamme hyvin joo erilaisia asioidenkaikkeuksia... kylpyammeet :D
      Aika terveellisempää kuin kaskenpolttajan jutut :D

    • Anonyymi

      Kylpyamme siinäkin noniin hauska keskustelun aihe, moniin mikäs siinä.

    • Anonyymi

      Aika kovia hintoja olet katsellut. Käsittääkseni jo kolmella sadalla saa ammeen jostain verkkokaupoista.

      Olisi kyllä ihana, kynttilöitä ja musiikkia.

      Dogman allas oli myös hyvä, sen voisin ostaa, ehkä hieman liian suuri wcn lattialle, tietääkö kukaan mitään pienempää mallia?

    • Anonyymi

      Asutko vuokralla ja vuokraan sisältynyt vesi, kun kuumasta kylpyammeesta haaveilet.
      Kylpyammeeseen menee 150 litraa kuumaa vettä, että ei ole ihan ilmaista kylpyammeessa lötköttely.
      No kohta tulee vesimittarit vuokralaisillekin ja alkaa vesikin maksamaan.

      • Anonyymi

        Ne tulevat uudisrakennuksiin.

        Vastustan itse tätä uudistusta, se on EUn kieroilua.

        Suomessa kyllä riittää että käytettäväksi, toisin kun muualla Euroopassa jossa vesi on tosiaan vähissä ja erittäin saastunutta ja kallista puhdistaa, koska ovat rikkoneet ja laiminlyöneet ympäristönsä puhtautta ja ympäristösäännöksiä koko 1900-luvun ja sama mafiameininki jatkuu.

        Lisäksi on päivän selvää, että meillä täällä rakennetaan uudisrakennuksia paljon enemmän, kun esimerkiksi Italiassa, joka on ihan tupaten täynnä hyvin vanhaa rakennuskantaa.

        Meneekö tuosta uudesta vesimaksujärjestelmästä joku ympäristövero EUn kassaan kenties?

        Ihmettelen tämän uudistuksen hyväksymistä Suomen kannalta. Kyllä on reslismi jäänyt siinä näkemättä.

        Haisevat ranskalaiset ja hikiset italialaiset eivät tuskin niin välitä peseytymisestä ja ovatvtottuneet paskanlöyhkään omissa alkeellisissa lvi oloissaan, mutta siistit ja hygieniset suomalaiset ovat aivan toista puolta.

        Sen näkee sitten, kun köyhien perheiden lapsia aletaan kiusata koulussa haisemisesta ja vanhukset ja opiskelijat lakkaavat peseytymästä kokonaan👍

        Parempi olisi ollut korottaa yleisesti vesimaksua ja säästää ne rahat Suomen sisäiseen ympäristönsuojeluun, niinkuin kuuluukin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne tulevat uudisrakennuksiin.

        Vastustan itse tätä uudistusta, se on EUn kieroilua.

        Suomessa kyllä riittää että käytettäväksi, toisin kun muualla Euroopassa jossa vesi on tosiaan vähissä ja erittäin saastunutta ja kallista puhdistaa, koska ovat rikkoneet ja laiminlyöneet ympäristönsä puhtautta ja ympäristösäännöksiä koko 1900-luvun ja sama mafiameininki jatkuu.

        Lisäksi on päivän selvää, että meillä täällä rakennetaan uudisrakennuksia paljon enemmän, kun esimerkiksi Italiassa, joka on ihan tupaten täynnä hyvin vanhaa rakennuskantaa.

        Meneekö tuosta uudesta vesimaksujärjestelmästä joku ympäristövero EUn kassaan kenties?

        Ihmettelen tämän uudistuksen hyväksymistä Suomen kannalta. Kyllä on reslismi jäänyt siinä näkemättä.

        Haisevat ranskalaiset ja hikiset italialaiset eivät tuskin niin välitä peseytymisestä ja ovatvtottuneet paskanlöyhkään omissa alkeellisissa lvi oloissaan, mutta siistit ja hygieniset suomalaiset ovat aivan toista puolta.

        Sen näkee sitten, kun köyhien perheiden lapsia aletaan kiusata koulussa haisemisesta ja vanhukset ja opiskelijat lakkaavat peseytymästä kokonaan👍

        Parempi olisi ollut korottaa yleisesti vesimaksua ja säästää ne rahat Suomen sisäiseen ympäristönsuojeluun, niinkuin kuuluukin.

        Pihit äijät paljastuu nuuhkasemalla..🤭


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Pihit äijät paljastuu nuuhkasemalla..🤭

        Yök.

        Kyllä kun tämän realiteetti menee Marinin koulukunnalle jakeluun, niin alkaa kulmat rypistyä kun sadan euron vesilasku tippuu luukusta niille jotka jopa pesevät itsensä ennen töitä ja niiden jälkeen ennen urheiluhassastusta sekä vielä kerran sen jälkeen.

        On muuten ollut salilla paskanhajuista porukkaa, kun aloittelijat eivät tajua, että salille tullaan puhtaana, puhtaissa vaatteossa. Karmea löyhkä, jalkovälit haisevat ja pesemättömät pari kertaa käytetyt liikuntavaatteet löyhkäävät kuin koiran perse. Meinasin pyörtyä, kun venyttelin aloittelijalauman keskellä männäviikolla.

        Nyt viherpiiperöt jotka tuskin hekään pesevät usein kuvottavia rastojansa, ovat saaneet erävoiton vesiasiassa. Heillä pilvenpoltto kyllä sumentaa loogisuutta ja suhteellisuudentajua.


    • Miksei ole semmoisia isoja " rantapalloja", joiden sisään vois mennä..Käytön jälkeen rutistais kasaan.

    • Anonyymi

      Kongolainen Kylpyammeessa jooh.

    • Anonyymi

      Suosittaisin myös kokeilemaan Sensodyne-uutta hampitahnaa.

      • Juu.. ja sitä niveaa silmämuniin..☝️


    • Anonyymi

      Oli amme mutta kun ostin tämän asunnon niin kylppäri meni heti remonttiin ja amme häipyi saman tien. En tykkää ammeesta yhtään ja kylppäriin tuli tilaakin lisää kun amme poistettiin. Pihalle tuli poreallas 2 vuotta sitten ja muutenkin pihan kunnostin niin että tuli tasainen nurmikko ja katos terassille jossa poreallas.

    • Anonyymi

      Kannattaa kokeilla RTK-voidetta, siinä on avain luotettavaan hoitoo.

    • Ei ole, mutta olen jo vuosia haaveillut sellaisesta. Kylppäriini ei kuitenkaan mahdu allasta, ja ulkopaljua en halua hankkia. Ehkä sitten jossain hamassa tulevaisuudessa, jos saan hankittua asunnon etelästä.

    • Anonyymi

      Kaikki pyrkivät niistä eroon.

      • Vanhoissa asunnoissa oli aina ammeet.. En mäkään mitään pysyvää ratkaisua halua, mut kiva olis silloin tällöin pulikoida. No, mä ostin jo ison saavin.


    • Anonyymi

      En kaipaa ammetta. Lapsena kylvin lasten ammeessa. Saunarempan aikaan kävin vessassa suihkussa saavissa (olin parikymppinen). Saavi mahtui juuri ja juuri vessaan.

    • Anonyymi

      Mulla on iso kylpyamme kotona. Mutta aika harvoin sitä jaksaa täytellä kuitenkaan. 🤔

    • Lapsuudenkodissa oli mutta ei sen jälkeen.

      Mielessä kyllä välillä käynyt sellaisen hankinta. Ei niinkään lämpimän kylvyn saatavuuden vuoksi vaan se antaisi mahdollisuuden jatkaa avantokautta tai jos ei ihan yhtä kylmäksi laita niin virittelisi samoihin lämpöihin uimahallien kylmäaltaiden kanssa. Lähinnä kävisi siis joskus treenien jälkeen.

      Jäänyt kuitenkin hommaamatta vedenkulutuksen takia. Ensin kun kuitenkin pitää pestä itsensä puhtaaksi ennenkuin alkaa ammetta täyttämään. Sitten oleskelee siellä muutaman minuutin niin tuntuu vähän turhalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      76
      3466
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      565
      3257
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2964
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2092
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1885
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      143
      1496
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1291
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1270
    Aihe