Peskää haisulit itenne

Anonyymi

Inhottavinta mitä tiedän on haisevat tyypit. Ja tupakoijat jotka ei vaatteitaan pese. Ettekö ymmärrä kuinka ellottavia olette. Vielä meillä on saippuaa ja pyykinpesuainetta kai jokaiselle tarjolla.

79

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pinttyneitä pas...

    • Anonyymi

      Ei ne tajua hajujaan. Liian vaikea käsittää että muut ei tykkää hien ja tupakin hajusta

      • Anonyymi

        Muut tarkoittaa varmaan yksinomaan SINUA. Normi ihminen tuskin välittää siitä, mille muut haisee. Tupakin ja hien hajun ihminen vie mennessään, mutta hajusteterroristi jättää hirveän lemun pitkäksi aikaa huoneisiin, joka tarttuu ihmisten vaatteisiin. Ehkä olisi syytä miettiä, että maailmassa on muitakin kuin sinä ja moni ihminen on herkistynyt hajusteille ja saattaa saada hyvinkin vakavia oireita hajusteita. Jos paksu pylly haisee pahalle, pese se.


      • Anonyymi

        Tupakka on vain savua siitä paperista. Erikseen on huumetupakat missä on oikein huumeita ja huumepiiput sekä vesipiiput missä poltetaan oikeita huumeita.Siksi ne hymyilee tyhmästi kun ne on pilvessä.


    • Anonyymi

      Täällä rappukäytävä haisee paskalle ja ihralle kantautuu yhdestä asunnosta..en käsitä noita tyyppejä..ei ne tunne hajuaan niin kai tottuneita.

      • Anonyymi

        No siellä paska haisee laita lappu talonmiehelle huoltoyhtiölle että viemäri haisee siellä.


    • Anonyymi

      Sivistymättömyyden huippu

    • Vanttauksella kans kaks akkaa jokka haisee kuselle,paskalle,hielle ja muulle lialle... Pakko poistua esim kaupasta jos sinne sanaan aikaan tulevat..

      • Anonyymi

        En kyllä käsitä eivät ite tajua vissiin haisevansa..masentuneet ja juopot ei itsestään sen vertaa välitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä käsitä eivät ite tajua vissiin haisevansa..masentuneet ja juopot ei itsestään sen vertaa välitä.

        Ostakaa masentuneelle uimahalli lippu viekää uimaan. Kädestä kiinni.


    • Anonyymi

      Toinen ääripää sitten ne jotka kaikenlaisen mahdollisen hajusteen laittaa kun lähtevät asioilleen tai johonkin tapahtumaan. Kohtuus siihenkin.

      • Anonyymi

        Minkä takia te annatte työpaikat ulkomaalaisille kun ne ajaa bussia tai siivoo junia asemalla.


    • Anonyymi

      Pittää se välillä prse pestä ko tässä miehissä kulkee..

      • Anonyymi

        Niin miehissä kulkee pyllypyykille. Kondomit mukaan.


    • Anonyymi

      Mene AP ottamaan tatuointi.

      • Anonyymi

        Mene sinä kaunistamaan rumaa pärstääsi.


    • Anonyymi

      Vielä oksettavampia ovat hajusteterroristi, jotka suihkuttelee yleiset tilatkin halvoilla hajuvesillä. Sairasta.

      • Anonyymi

        Varmaan peittää sitä teikäläisen hajua


    • Anonyymi

      Talloyhtio peesukone on riki ja kaiki kolikko varas otta Mukka

    • Anonyymi

      Peskää joskus myös pääly vaatteet.

      • Anonyymi

        Pesulassa voi käyttää kerralla kaikki vaatteet takit lakanat tyynyt tai ostaa uuden.Sukat ja ostaa shampoo pullon käy avannossa pesulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pesulassa voi käyttää kerralla kaikki vaatteet takit lakanat tyynyt tai ostaa uuden.Sukat ja ostaa shampoo pullon käy avannossa pesulla.

        Ei kyllä paljon maksa ostaa sukat kaupasta.


    • Anonyymi

      Ja nämät lihavat naiset..vaatteet pursuaa läskiä... Ovat ovat mielestä haluttavia ja tyylikkäitä.. Herranjumala noita..

    • Anonyymi

      Dildot pyll..n LIHAVILLE ja elämän ekat tekopanot jeeh

    • Anonyymi

      Onneksi tuoksun hyvälle, oon kaunis, ihana ja ihastuttava persoona. Ihanaa olla minä, eikä joku katkera akka 🤗

      • Anonyymi

        Hehehehehehee unelmoitko kaljatynnyri hoikkuudesta


    • Anonyymi

      Ilmanraikastinta voi suihkuttaa vaatteisiin. Ja kenkiinkin sisälle.

      • Anonyymi

        Kenkäkaupasta voi ostaa pohjalliset kenkiin ettei haise.Kirppikseltä saa takkeja muutama euro.


    • Anonyymi

      Oiskohan aika ottaa yhteyttä mieli tiimiin ku ittensä kans tinkaa harhainen eukko. Auta ARMIas

      • Anonyymi

        Kuka harhainen Kuka viimeisen päälle pirullinen joka ei tule kenenkään kanssa talossa toimeen kun muutamien ruskeakielen kanssa. Hahah..siitähän sie ammennat itsetuntoa..


      • Anonyymi

        Kateus saa panettelemaan niinkö sie teet.


      • Anonyymi

        Mielitiimi ei ole mikään pilkkaamisen asia. Olen siellä käynyt jo 10 v.sitten ja suosittelen myös muille sitä tarvitseville. Menkää itse kukin itse älkääkä olko muita sinne toimittamassa. Yleensä nämä toimittajat ovat juuri niitä kipeimmin sitä palvelua tarvitsevia. Piste.


      • Anonyymi

        Lähekkö kaveriksi lähemä yhessä säästethän aikaa ja voihaan tukea toisiama?


      • Anonyymi

        Ihminen joka valheita höpöttää joka päivä toisesta ihmisestä ja tuntuu kaikki asiat tietävän paremmin kun muut, jopa toisen asiat ja elämän saisi itse tutkiskella omaa itseänsä ja syvästi. En kehoita sinua mielitiimiin hyvä naapuri mutta tutki itteäsi sieki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka harhainen Kuka viimeisen päälle pirullinen joka ei tule kenenkään kanssa talossa toimeen kun muutamien ruskeakielen kanssa. Hahah..siitähän sie ammennat itsetuntoa..

        En ees asu sun kans samassa talossa et miten meni noin niinku omasta mielestä?!


      • Anonyymi

        Jaa taas tämä vuosia vanha tyhjän pskan jankkaus muutamilla alko. Antakaa jo olla. Eikö todella ole muuta miettimistä kun vttuilun aloitus...luulotautisuutta!!!


    • Anonyymi

      Mie lähen tästä talosta viim.heinäkuun lopussa. Jonkunhan se täytyy tehä. Eikä mulla ole mitään esteitä siihen ja teen sen mielelläni. Voitte sitte elää ja olla rauhassa niinkö haluatte. Mulle riittää 15v tätä taloa.

    • Anonyymi

      Kunhan et meän taloon tuu. Täällä on ja tulee olemaanki tervejärkiset naapurit. Ei muutako Herran rauhaa ja psykoosit tulille jossain muualla

      • Anonyymi

        Niin voipi olla, sie vain erotut joukosta sairailla puheillasi. Kerro mullekin psykoosista kun olet noin pätevä? Oletko konitohtori vai mikä? Herra ei kaltaisiasi hyvällä kato. Tiedoksi vaan.


      • Anonyymi

        Tuun tietysti just sinun naapuriin. Toivota ny tervetulleeksi niin kilistämmä sitten samppanjaa.


      • Anonyymi

        Onko luottotiedot kunnossa?kaikil ei taida olla...vouti se kyllä rahat vie äkkiä. Varmasti vtuttaa tehä töitä ja palkasta kunnon siivu velkoihin. Eikä muuteta mihinkään.


      • Anonyymi

        Tiedätkö sinä psykoosipuheillasi hyvin lapsellinen ihminen, se on tila jossa ihminen joutuu sisälle hoitoon eikä läheisiä silloin naurata. Se voi kohdata myös sinut joku päivä että kannattee varoa mitä täällä laukoo suustaan. Osa parantuu toiset ei. Näkee tekstisi asusta ettet taida tietää oikeasta elämästä yhtään mitään saati läheisen sairauden aiheuttamasta henkisestä tuskasta. Itse olen menettänyt läheisiä kuolemalle useampia, siksi en voi koskaan esim.kuolemalla vitsailla. Myös psykoosi voi tappaa siinä missä sydänkohtaus tai syöpä. Kaiken huippu vielä Jumalan, suurimman voimamme vedät juttuihisi mukaan. Sinuna pelkäisin Häntä edes vähän. No, jokainen edestään kyllä löytää siihen olen aina uskonut ja uskon myös sinun kohdallasi näin. Voi hyvin.


    • Anonyymi

      Toivottavasti ei tähänkään taloon tule meillä on iloinen tunnelma ja hyvä naapurit. Löytyy sinkkunaisia monta ja seksuaalivähemmistöä. Siperia olis oikea paikka tuolle.

      • Anonyymi

        Iloinen tunnelma? Kuinka monta kannabiksen polttajaa teitä on? Hehehehehe😅


      • Anonyymi

        Kaappilepsot on nykyään "sinkkuja" 😆


      • Anonyymi

        Ilotalo siis. Meidän talo ei ole surutalo se on ilotalo hih hih😜😜


    • Anonyymi

      Paykoosipotilaathan ei omaa sairaudentuntoa, hyvin surullista mutta sivulliset kärsii. Herran haltuun.

      • Anonyymi

        💩hy kun haiseeee


      • Anonyymi

        Paykoosi? Onko se leviävä tauti? Näyttää olevan on puheet semmoset.


    • Anonyymi

      Paykoosi uusi kauhea paukamatauti iskee erityisesti läskien kankkuihin keskiyön tunteina saaden prseet punaisia paiseita täyteen. Että nautinnollista aamukahvia istuen vaan!

      • Anonyymi

        Herran haltuun pattinen prsees ja luulotautis


    • Anonyymi

      Pesen itseni kerta viikkoon tervasaippualla ja se saa riittää. Täältä tulee uus haiseva naapuri sulle.

    • Anonyymi

      Herra ei sun kaltaisia hyvällä katso, se nyt vaan on fakta. Turha yrittää rukoilla synninpäästöä, helvetissä on paikka onneksi sinunlaisille.

      • Anonyymi

        Minun tietääkseni Jumala on ainoa tuomioiden määrääjä kerran. Myös sulle. Usko pois.


    • Anonyymi

      Menkää hyvät ihmiset lenkille ja syökää hyvin, harrastakaa ja iloitkaa työstänne. Pitäkää yhteyttä sukuun ja etsikää oikeita ihmisiä lähellenne. Siinä jo monta hyvinvoinnin avainta. Tiedän.

      • Anonyymi

        Ja muistakaa peseytyä enneku alkaa haisee!


    • Anonyymi

      Eilisestä siivouksesta olen kun hakattu, silti lähin kävelemään eteläkeskukseen. Ihana ilma ja kunnonki puolesta jaksan enkä vaivojani luettele. Enkä anna itseni lihoa kun liikun. Tehkää tekin älkääkä höpöttäkö.

    • Anonyymi

      Ihmeissäni luen että mistä aloittajan kauhea katkeruus toisia naisia kohtaan kumpuaa? Mitä ihmettä sulla on elämässä käynyt et susta noin kieroonkasvanut on tullut. Sääliä ainoastaan tunnen. Meillä on vain yksi elämä niin miksi tuhlaat sen tämmöiseen elämään? Hanki harrastus, koska ystäviä tai varsinkaan kumppania ei tuommoinen kyllä löydä. Muutokset lähtee aina itsestä.

      • Anonyymi

        Miten osaat tuollaista lukea aloittajasta? Että hän on katkera? Että häneltä uupuu sitä mitä sinulla kai on yllin kyllin? Hoida ensin omat kieroutuneet katkerat ajatuksesi kuntoon itse. Puhut siitä mitä itselläsi ei ole.


      • Anonyymi

        Mene sääkin vaikka lenkille äläkä syö pskanna ja nuku. Siinä sinunkin harrastukset.


      • Anonyymi

        Muutu sitten vaikka kuule kameleontiksi sinä jolla on ystäviä, kumppani ja harrastuksia...täällä notkuminen? 🤔😁 pese vaikka vessanpytty aikas kuluxi


    • Anonyymi

      Hei Saanko nyt sanoa?? Aloitin , joo mie aloitin tämän ketjun yli 2v sitten koska jokaisen ihmisissä liikkuvan pitäis tähän kyseiseen asiaan kiinnittää huomiota. Jos haju alkaa tulla läpi on hygienia pielessä ja se voi oikeasti häiritä kanssaihmisiä. Ja jos hajut leviää asunnoista yleisiin tiloihin kuten rappukäytävään kyllä siitä saa ja pitää voida sanoa. Joku muu se nyt kaivoi taas esille mitä en toivonut. Mulle riittää kun kerran olen tämän nyt sanonut. Niin, tuliko nyt asia klaariksi ettei tartte taas joutavia olettaa?

      • Anonyymi

        Joitaki ottaa vtusti pattiin hajuista puhuminen. Miksi? Normaali asia.


    • Anonyymi

      Tiedän kyllä Kuka tämän ketjun nosti esiin jotta voi taas saada huomion itseensä. Tämä täti on kuin pikkulapsi, jos ei hyvällä niin sitten vaikka pahalla. Oikein hakee riitaa katkera kateellinen muori.

    • Anonyymi

      Onko se sun facekirpparilla myynnissä oleva käytetty ylihintanen pyyhe tarpeeksi iso ku en halua olla tämmönen haiseva laski niinkö sä toisia nimittelet vaikka oot kateellinen ku muilla on perhe, ystävät ja elämä eikä sua koskaan kutsuta mihinkään pippaloihin ku oot täys sekopää hihhuli

      • Anonyymi

        Jaa en tiä kokoasi tule kattoon. On sulla jutut taas😅😅myy itekki jotain jos on myyntikuntoista. Se sana kierrätys kun on nykyään in.


      • Anonyymi

        Mut se on Marimekkoa 😊 mut kyllä hänen kunniaksi juhlitaan, kun muuttaa pois 😂


      • Anonyymi

        Tiäkkö mulle pippalot alkaa riittää😆😆viekää se muorikin ees kerran tantsuloihin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut se on Marimekkoa 😊 mut kyllä hänen kunniaksi juhlitaan, kun muuttaa pois 😂

        Ihan rauhassa.😅😅


      • Anonyymi

        Niin varmaan olen jonkunsortin hihhuli mutta en silti kanssasi osia vaihtaisi🤩


    • Anonyymi

      Tiedätkö mitä pyyhe maksoi uutena, 50e. Ilmatteeksi en anna pari kertaa pestyä Marimekkoa. Kateus, voi voi...

      • Anonyymi

        Näkyy olevan uutena hinta n. 35-35€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy olevan uutena hinta n. 35-35€

        Mistähän saa noin halvalla uuden? Kerro tilaan heti.


    • Anonyymi

      Kuitenkin sinä olet se jota etoo ! Voisitko korjata hajuaistisi sillä sen reagointi ei ole meidän sivullisten ongelma .

      • Anonyymi

        😅😅😅


    • Anonyymi

      Siellä oikein porukalla uteliaat kaivaa taas mun juttuja...😅😅

    • Anonyymi

      entäs nämä jotka käyttää dödöö litra tolkulla ?! kaikista pahimpia ! >:(

      • Anonyymi

        Käveleviä hajupatsaita. Astmakohtaus tulee jos joutuu tuommosen lähelle julkisessa vaikka junassa. Hyvä olla naamari mukana.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe