Pinnallista menoo Hki

Anonyymi

Huomasin taas kun kävin pitkästä aikaa hki katsomas selvinpäin ihmisiä. Paljo maahanmuuttajia vaan ja naiset ylimielisiä nirppanokkia koulutettuja. Ei tuolta tavallinen amis duunari kaveriton saa koskaa naista.

152

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suurin osa naisista on yliemielisiä prinsessoja komea varakas kelpaa vaan. Hyvä pysyä sinkkuna. En jaksa tollasia naisia.

    • Anonyymi

      Maalla taas me naiset olemme liian järkeviä ottaaksemme minkäänlaista miestä.

      • Anonyymi

        Maalta saisi paremman naisen. Eivät ole komeen miehen perässä ja miehen älykkyyden ja koulutuksen ja rahan peräsaä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalta saisi paremman naisen. Eivät ole komeen miehen perässä ja miehen älykkyyden ja koulutuksen ja rahan peräsaä.

        Miksi et siis hae naista maalta?

        Omien kokemusten mukaan ne maalaisnaisetkin kyllä haluaa fiksun, kivannäköisen ja mukavan miehen, ei nekään huoli aggressiivista, lapsen tasolle jämähtänyttä keski-ikäistä ukkoa vaivoikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et siis hae naista maalta?

        Omien kokemusten mukaan ne maalaisnaisetkin kyllä haluaa fiksun, kivannäköisen ja mukavan miehen, ei nekään huoli aggressiivista, lapsen tasolle jämähtänyttä keski-ikäistä ukkoa vaivoikseen.

        Aiks loukkaavasti sanottu. Huolinko minäkään läskiä ja rumaa työtöntä? Koska itse käyn töissä. en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiks loukkaavasti sanottu. Huolinko minäkään läskiä ja rumaa työtöntä? Koska itse käyn töissä. en.

        Ei ne työttömät, rumat ja läskit naisetkaan halua lapsen tasolle jäänyttä, keski-ikäistä miestä jolla on vakavia hoitamattomia mt-ongelmia ja aggressiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne työttömät, rumat ja läskit naisetkaan halua lapsen tasolle jäänyttä, keski-ikäistä miestä jolla on vakavia hoitamattomia mt-ongelmia ja aggressiota.

        Siinähän ei halua. Mäkään en ole vammainen. Mun ei tarvi huolia vammaista naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalta saisi paremman naisen. Eivät ole komeen miehen perässä ja miehen älykkyyden ja koulutuksen ja rahan peräsaä.

        Ei maalla mitään naisia ole. Etkö ole tuota vielä huomannut. Kuka nainen muka viitsisi aamusta iltaan kuunnelle sitä kuinka persu narisee maahanmuuttajista ja kuinka helsinkiläiset ajavat maaseudun konkurssiin ja sitten on vielä se isopaha susi eli EU. EU:n tukimiljarditkin joutuu maaseudulla asuva kaskiviljelijä kustantamaan. Siinä sitä on tarpeeksi paljon harmia asetettu taakkana pienviljelijän hallasuoviljelmälle.

        Perkale.


    • Anonyymi

      Mistä sinä tiedät jonkun satunnaisesti näkemäsi ihmisen koulutustason tai nirppanokkaisuuden??

      • Anonyymi

        Varmaan sen näkee ihan turpavärkistä?


      • Anonyymi

        Näkee sen jo naamasta. Ku ei kelpaa tavallinen amis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkee sen jo naamasta. Ku ei kelpaa tavallinen amis.

        Miten se ilmenee, että ei kelpaa? Ja etenkin se, että nainen on koulutetumpi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se ilmenee, että ei kelpaa? Ja etenkin se, että nainen on koulutetumpi?

        Kyllä sen näkee naamasta ja naisella kilo meikkiä ja vaatteista näkee et on pinnallinen. Elää hienouksien keskellä ja tienaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen näkee naamasta ja naisella kilo meikkiä ja vaatteista näkee et on pinnallinen. Elää hienouksien keskellä ja tienaa.

        Miehethän tykkää meikatuista naisista, sinäkin. Koska et muuten kiinnittäisi heihin huomiota. Ja kuten itsekin tiedät, velkarahalla voi ostaa kaikkea hienoa, jos ei muuten ole varaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehethän tykkää meikatuista naisista, sinäkin. Koska et muuten kiinnittäisi heihin huomiota. Ja kuten itsekin tiedät, velkarahalla voi ostaa kaikkea hienoa, jos ei muuten ole varaa..

        En osta velkarahalla enään. Tyklään mutta en kelpaa kaunille lihavalle naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se ilmenee, että ei kelpaa? Ja etenkin se, että nainen on koulutetumpi?

        Koska hänen tyyli. Hienot vaatteey korut. Meikkiä paljon. Kallis luis vuitton laukku. Vähintää mersu 20 tuhatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hänen tyyli. Hienot vaatteey korut. Meikkiä paljon. Kallis luis vuitton laukku. Vähintää mersu 20 tuhatta.

        Ah, eli näit yhden naisen Helsingissä ja oletat että kaikki muut naiset ovat samanlaisia, kuin tuo yksi nainen joka ei lämmennyt sun ahdisteluyrityksille.

        Tyypillistä allua taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ah, eli näit yhden naisen Helsingissä ja oletat että kaikki muut naiset ovat samanlaisia, kuin tuo yksi nainen joka ei lämmennyt sun ahdisteluyrityksille.

        Tyypillistä allua taas.

        En olettanut mitään. Minäki haluan naisen kainaloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olettanut mitään. Minäki haluan naisen kainaloon.

        Oletithan.

        Juuri ylempänä kerrot että yhden naisen ulkoasu sai sinut tekemään johtopäätöksen, että hän on korkeakoulutettu nirppanokka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletithan.

        Juuri ylempänä kerrot että yhden naisen ulkoasu sai sinut tekemään johtopäätöksen, että hän on korkeakoulutettu nirppanokka.

        Kyllä on. Pysyä kaukana niistä.


    • Anonyymi

      Pitäs varmaa olla joki maisteri ja uus auto rahaa ja komea jänmämies

    • Anonyymi

      Kaikilla vaan rahaa mersuja ja bemareita. En tajua.

    • Anonyymi

      Itsellä ei oo rahaa ja vanha auto 2000 euroa en vain ymmärrä..

    • Anonyymi

      En oo missää nähny niin pinnallista elämää ku hki.

      • Anonyymi

        Kuule Allu, Helsinki on iso kaupunki. Et voi mitenkään sanoa, että kaikkialla Helsingissä meno on pinnallista. Ja samassa talossa naapureinakin voi asua pinnallinen ja ei-pinnallinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule Allu, Helsinki on iso kaupunki. Et voi mitenkään sanoa, että kaikkialla Helsingissä meno on pinnallista. Ja samassa talossa naapureinakin voi asua pinnallinen ja ei-pinnallinen nainen.

        Kyllä mä sanon mitä mua huvittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä sanon mitä mua huvittaa.

        Senkus sanot. Ei tarvi valittaa sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkus sanot. Ei tarvi valittaa sitten.

        Valitan koska missä mun oma nainen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule Allu, Helsinki on iso kaupunki. Et voi mitenkään sanoa, että kaikkialla Helsingissä meno on pinnallista. Ja samassa talossa naapureinakin voi asua pinnallinen ja ei-pinnallinen nainen.

        Ainaski on pinnallista ytimessä baareissa Mannerheimintiellä. Mene vittu itse katsomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainaski on pinnallista ytimessä baareissa Mannerheimintiellä. Mene vittu itse katsomaan.

        Mutta eihän sun pitänyt enää rampata baareissa dokaamassa?

        Taasko valehtelit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän sun pitänyt enää rampata baareissa dokaamassa?

        Taasko valehtelit?

        En ramppaakkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ramppaakkaan.

        Mutta sanot juuri notkuneesi Mannerheimintien baareissa ahdistelemassa naisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sanot juuri notkuneesi Mannerheimintien baareissa ahdistelemassa naisia?

        En ole pitkään aikaan sori vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole pitkään aikaan sori vaan.

        Lopetin juomisen ja baarit.


    • Anonyymi

      Itse ole elänyt köyhyydessä aina
      Työttömänä sossu kela tuilla. Ei ole mitään. Ole amis en koulutettu. Haluaisin toki naisen, mutku ei missään ole tavallisia. Näitä meikattuja prinsessoja koulutettuja on vähä liikaaki.

      • Anonyymi

        Naisille on tavallista olla koulutettu.

        Naisille on epänormaalia olla kouluttamaton.

        Etsit siis epätavallista naista, etkä tavallista naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisille on tavallista olla koulutettu.

        Naisille on epänormaalia olla kouluttamaton.

        Etsit siis epätavallista naista, etkä tavallista naista.

        Mieluite roskakuski masentunut nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluite roskakuski masentunut nainen.

        Sellainen ei olisi millään mittarilla "tavallinen" nainen, joten et etsi "tavallista" naista. Etsit hyvin "epätavallista" naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen ei olisi millään mittarilla "tavallinen" nainen, joten et etsi "tavallista" naista. Etsit hyvin "epätavallista" naista.

        Sekin käy vaikka lihava jos on nätti naamasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen ei olisi millään mittarilla "tavallinen" nainen, joten et etsi "tavallista" naista. Etsit hyvin "epätavallista" naista.

        Ihan sama.olen itsekki erikoinen mies.


    • Anonyymi

      Ottakoot sitte semmosen miehen ku ei tavallinen kaveriton amis kelpaa joka on yksin.

    • Anonyymi

      Helsinki on synnin pesä.

      • Anonyymi

        Niin on, Jumalalle kiitos siittä!

        En ikinä muuta täältä!


    • Anonyymi

      Siinähän kiva maksella 20 tonnin bemaria rahotukseen tai pankkii . Iha älytöntä touhua.

      • Anonyymi

        Allu oot sä pihalla. 20 tonnin auto on sun mielestä jo kallis auto. Sun jutut on niiiin lapsellisia, siksi naiset ei kiinnostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu oot sä pihalla. 20 tonnin auto on sun mielestä jo kallis auto. Sun jutut on niiiin lapsellisia, siksi naiset ei kiinnostu.

        Niin on. siinähän on. Mulla on 3 tonnin auto. Ei mulla ole varaa tommosiin autoihin saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. siinähän on. Mulla on 3 tonnin auto. Ei mulla ole varaa tommosiin autoihin saatana.

        Todellaki on kallista. Luuletko että tässä rikkaita ollaan? Just sain vasta työpaikan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. siinähän on. Mulla on 3 tonnin auto. Ei mulla ole varaa tommosiin autoihin saatana.

        Kolmella tonnilla voi saada ihan kelpo auton, vielä uudehkon näköisenkin, moneksi vuodeksi. Se on aika paljon tuurista kiinni miten näiden käytettyjen autojen kaupoissa onnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmella tonnilla voi saada ihan kelpo auton, vielä uudehkon näköisenkin, moneksi vuodeksi. Se on aika paljon tuurista kiinni miten näiden käytettyjen autojen kaupoissa onnistuu.

        Niimpä. Mulla menee ihan hyvin.


    • Anonyymi

      Mua ottaa vaa päähän tollaset ihmiset ja naiset. Itsellä ei tuommosta elämää ole. Mut en kuulu onneksi alimpaa kastiin ja ole juoppo.

    • Maahanmuuttajien suhteelliseen määrään en ota kantaa. Mutta tuo nirppanokkaisuus on omassa mielessäsi, vain ja ainoastaan. Minäpä kerron.

      Kun paikassa m on vaatimustaso n. Olet siis vaikkapa n. Ja tulet visiitille paikkaan p, jossa vaatimustaso onkin s, koska riittävästi tarjontaa välillä a-r löytyy muutenkin. Niin onko joku nirppanokka vai joku vain asettanut rimansa paikallisen tarjonnan mukaan? Siinäpä mietittävää, jos harrastat sellaista.

      No oli tai ei, niin kokemasi ns. nirppanokkaisuus ei ole mitään muuta kuin pelkoa. Mahdoton sanoa minkä kaiken, koska se vaatisi yksilöiden tuntemista, mutta yleisesti ottaen pelkoa ottaa haaste vastaan, pelkoa siitä, ettei oman mielen asettama rima täytykään, myös pelkoa siitä, että eteen tulee ihminen jolle ei voi kuin antautua, vaikkei uskaltaisi. Ja vaikkei uskaltaisi, ei haluaisi menettää sitä mahdollisuutta, mutta toisaalta ei uskalla ottaa sitä mahdollisuutta, koska voihan siinä päätyä pettymäänkin.

      • Anonyymi

        Mitä sontaa en ymmärrä sun juttuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sontaa en ymmärrä sun juttuja.

        Sama vika. Miten joku voi tehdä elämästään noin vaikeeta.

        Minä ainaski olen ihan vaan oma itteni kun satun Helsingissä käymään. Hauskaahan siellä tuppaa olemaan, mut mä ny harvemmin siellä ihan selvinpäin palloilen.
        Tosin ny viime vuonna passasin kokonaan. Kattoo jos kesällä vaihteeks menis.

        Kannattaa muuten olla rokotukset kunnossa kun vierailee kehitysmaissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sontaa en ymmärrä sun juttuja.

        Et sä allu ymmärrä koskaan järkipuhetta, niin ei ihmetytä ettet tuotakaan selkeää faktaa tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä allu ymmärrä koskaan järkipuhetta, niin ei ihmetytä ettet tuotakaan selkeää faktaa tajua.

        En tajua mistää mitää joo.


    • Anonyymi

      En ymmärrä yhtään sun juttuja.

      • Anonyymi

        Se ei tule kenellekään yllätyksenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei tule kenellekään yllätyksenä.

        Siinähän ei tule. En piittaa yhtään.


    • Anonyymi

      Mut enivei. Oli pakko mainita. Missä kaikki tavalliset kouluttamattomat naiset on? Jolle kelpaisi se tyhmä kouluttamaton kaveriton masentunut amis varastotyöntekijä?

      • Anonyymi

        Ei naiset olettaa et mies on vähintään käynyt lukion sivistynyt pukupelle. Semmoset kelpaa nirppanokille ja monen tonnin palkka saatana.


      • Anonyymi

        Olenn huomannut että ei vain tyhmä kouluttamaton mies kelpaa. Ellei ole rikollinen tai ryyppää tuola ja hakkaa ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei naiset olettaa et mies on vähintään käynyt lukion sivistynyt pukupelle. Semmoset kelpaa nirppanokille ja monen tonnin palkka saatana.

        Huomaa kyllä, että et tiedä mistään mitään. Luulet kovasti vain kaikkea. Ihanku kaikki lukion käyneet olis jotain "pukupellejä".


      • Anonyymi

        Ehkä Jakomäessä?


      • Kandee stiigaa Kallion kuppilat. Sieltä löytyy kouluttamattomia, eikä kaljakaan oo kallista.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Kandee stiigaa Kallion kuppilat. Sieltä löytyy kouluttamattomia, eikä kaljakaan oo kallista.

        Joo mutta en tykkää sielä liikkua. Sieltä voisi naisen saadakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä Jakomäessä?

        Tuskin. Pinnallista menoa Hki täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa kyllä, että et tiedä mistään mitään. Luulet kovasti vain kaikkea. Ihanku kaikki lukion käyneet olis jotain "pukupellejä".

        Kyllä he ovat. Itse olen amis paskoilla arvosanoilla ja olen yksinkertanen mies. Ei ole naista ja musta ei naiset kiinnostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä he ovat. Itse olen amis paskoilla arvosanoilla ja olen yksinkertanen mies. Ei ole naista ja musta ei naiset kiinnostu.

        Ehkä olen toivoton tapaus en ole koulutettu sivistynyt ura pelle. Olen amis jolla ei ole rahaa
        Perus duunarin palkka ja halpa auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olen toivoton tapaus en ole koulutettu sivistynyt ura pelle. Olen amis jolla ei ole rahaa
        Perus duunarin palkka ja halpa auto.

        Enkä halua Kalliosta alkoholisoitunutta naista. Ei kiitos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa kyllä, että et tiedä mistään mitään. Luulet kovasti vain kaikkea. Ihanku kaikki lukion käyneet olis jotain "pukupellejä".

        Ja toisaalta että lukion käyneellä olisi edes vähäistä sivistystä. Ei kaikilla ole!

        Eikävätkä kaikki sivistyneet ja koulujakäyneet myöskään ole käyneet lukiota.


      • Anonyymi

        Naisille ei ole tavallista olla kouluttamaton, sillä naiset keskimäärin kouluttautuvat varsin paljon.

        Etsit siis epätavallista naista. Kyllä niitä kouluttamattomiakin naisia on, mutta he eivät ole "tavallisia" naisia sillä on harvinaista että suomalaisella naisella olisi vain peruskoulupohja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisille ei ole tavallista olla kouluttamaton, sillä naiset keskimäärin kouluttautuvat varsin paljon.

        Etsit siis epätavallista naista. Kyllä niitä kouluttamattomiakin naisia on, mutta he eivät ole "tavallisia" naisia sillä on harvinaista että suomalaisella naisella olisi vain peruskoulupohja.

        Joo mutta itsellä on. En halua koulutettua naista. Ollaan eri maailmoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta itsellä on. En halua koulutettua naista. Ollaan eri maailmoista.

        Se voi olla, mutta sitten sun on turha jankuttaa että haluat "normaalin" naisen. Normaali nainen on koulutettu ja työssäkäyvä. Kouluttamaton, työtön nainen on harvinaisuus eikä siis mitenkään "tavallinen" nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla, mutta sitten sun on turha jankuttaa että haluat "normaalin" naisen. Normaali nainen on koulutettu ja työssäkäyvä. Kouluttamaton, työtön nainen on harvinaisuus eikä siis mitenkään "tavallinen" nainen.

        Mitä sitte. Mä tykkään sellasista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla, mutta sitten sun on turha jankuttaa että haluat "normaalin" naisen. Normaali nainen on koulutettu ja työssäkäyvä. Kouluttamaton, työtön nainen on harvinaisuus eikä siis mitenkään "tavallinen" nainen.

        Ihan vitun sama. Mäki käyn töissä, en ole sossupummi.


      • Anonyymi

        Suomessa naisille koulutus on tavallista. Täysin kouluttautumaton nainen ei ole Suomessa tavis, hän on epätavallinen. Etsimäsi tavallinen kouluttamaton nainen ei siis ole Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitte. Mä tykkään sellasista.

        Saat ihan rauhassa tykätä.

        Ne vaan ei normaalit naiset tykkää sinusta. Joten naisen löytääksesi sinun kannattaisi vihdoin ymmärtää tasosi. Muutoin olet hautaan asti yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat ihan rauhassa tykätä.

        Ne vaan ei normaalit naiset tykkää sinusta. Joten naisen löytääksesi sinun kannattaisi vihdoin ymmärtää tasosi. Muutoin olet hautaan asti yksin.

        Ymmärrän tasoni olen pitkä työssä käyvä mies. ei tarvi paskaa jauhaa.


    • Anonyymi

      Niin se vain menee ku koulutus ja raha mimmeille saatanan tärkeetä ja sama miehessä.

    • Anonyymi
      • Perseilijät ne jaksaa jatkaa perseilyään.

        Muuhun eivät pysty eikä kykene. Tuollaisia sankareitako aloittaja kaipaa?


    • Anonyymi

      Tässä taas naisten vaatimukset:


      Pitäisi olla yli 180cm, hyvä koulutus ja työ (palkka väh. 5000 euroa kuussa), komea parran kanssa. Lihaksia pitää olla. Sellainen hieman renttu joka käyttäisi ruutupaitaa ja reisitaskuhousuja kun tekee remonttia. Mieheni osaa siis remontoida tai rakentaa talon. Mitään neitejä en katsele.

      Mutta ei noita löydy joka oksalta.

    • Anonyymi

      Valikko

      KESKUSTELUVIIHDEALENNUSKOODITLAINAATREFFITSÄÄNNÖTNETTIALETCHAT

      Kommentoi

      Kuumat

      Trendaavat

      Aihe

       Aihealueet

      SuhteetSinkut

      Naiset on pinnallisia ja nirsoja

      H2O.

      15.03.2014 16:27

      Ilmoita

      Miten hitossa naisiin tutustuu kun ne valittaa että ei ole miestä ja sitten ne ei halua miehiin tutustua?

       19

       392

      Äänestä

      KommentoiJaa

      Vastaukset

      Vanhimmat

      Anonyymi (Kirjaudu/Rekisteröidy)

      5000

      Lähetä

      minuutti.

      15.03.2014 16:30

      Naiset on heikkoja ja haluavat vain pas.koja miehiä koska mies laittaa naisen nyrkin ja hellan väliin.

      Äänestä

      Kommentoi

      Kurjaksi mennyt

      15.03.2014 17:03

      Nää nykyajan naiset kun on niin nirppanokkia ja vaativat meiltä miehiltä kaiken mahdollisen ja jos sitä ei sulla oo antaa naiset jopa sylkevät päällesi? Ei enää onnistu naisten iskeminen ei sitten millään konstilla, kyllä ennen oli kaikki toisin ja oikeastaan tilanne riistäytyi käsistä kun internet tuli :( maailma muuttui heti sen jälkeen jotenki isoksi ja epäaidoksi ja kaikkea on saatavilla ja mistään ei ole pulaa. Naiset sukkuloivat nykyään vain treffeiltä toisille ja mittailevat meidän miesten kyrpien pituuksia ja omaisuuden määrää, sitten naisporukassa yhdessä nauretaan pienille munille ja ulosotossa oleville nahjuksille :( Etsitään vain sitä täydellistä unelmien prinssiä ja vaikka siihen menisi koko ikä ja paras aika niin etsitään vaan....kummallista elämään nykyään? Enää ei miehissä arvosteta niitä vanhoja hyviä piirteitä eikä tunteellisuutta yms nykyään vaan etsitään pinnallista ja kovaa ihmisluonnetta, siis sellaista joka tekee työllään häikäilemättömästi miljoonia ja jakaa sen auliisti naisensa kanssa....

    • Anonyymi

      No eläkööt velassa nirppanokat saatana. Ei kiinnosta:)

    • Anonyymi

      Itselleni kelpaa halpa auto. En tarvi hienoa bemaria. Ja pärjään mun peruspalkalla kyllä

    • Anonyymi

      Siellä Vantaalla missä allu asut on väkimäärään suhteutettuna muuten enemmän maahanmuuttajia kuin Helsingissä.

      Helsingistä on moni tavallinen amisduunari saanut naista, mutta sinä oletkin erikoistapaus etkä tule koskaan saamaan naista.

      • Anonyymi

        Aika loukkaavasti sanoit. Miksen saisi naista? Mulla on nyt vakityö auto hieno asunto kaikki.


      • Anonyymi

        Oon kuule 3 naista saanut. Eli olen silti ollut parisuhteessa haha. Eli varmasti saan naisen. Ei mun tollasta paskaa tarvi kuunnella.


      • Anonyymi

        No ei ainaskaa työtön luuseri ruma lyhyt mie saa naista jolla ei ole mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika loukkaavasti sanoit. Miksen saisi naista? Mulla on nyt vakityö auto hieno asunto kaikki.

        No miksi et sitten saa naista, vaikka sulla on asiat noin "hienosti"?

        Voisiko olla niin, että naisia ei kiinnosta miehessä työ, auto tai asunto?

        Jos naisia kiinnostaisi että mies on pitkä ja käy töissä, niin eikö sulla olisi jo naisia jonossa?

        Kun sulla kuitenkaan ei ole yhtään naisia, vaan kaikki naiset juoksevat kirkuen karkuun sua, niin voidaan ehkä päätellä että naisia ei saakaan pelkästään sillä että on pitkä ja käy pari viikkoa vuodessa tekemässä pätkätöitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi et sitten saa naista, vaikka sulla on asiat noin "hienosti"?

        Voisiko olla niin, että naisia ei kiinnosta miehessä työ, auto tai asunto?

        Jos naisia kiinnostaisi että mies on pitkä ja käy töissä, niin eikö sulla olisi jo naisia jonossa?

        Kun sulla kuitenkaan ei ole yhtään naisia, vaan kaikki naiset juoksevat kirkuen karkuun sua, niin voidaan ehkä päätellä että naisia ei saakaan pelkästään sillä että on pitkä ja käy pari viikkoa vuodessa tekemässä pätkätöitä?

        2 viikkoa. Just ihan sama mitä tänne sanoo. Teen töitä vakituisesti nyt. Mistä ihmeestä ton keksit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 viikkoa. Just ihan sama mitä tänne sanoo. Teen töitä vakituisesti nyt. Mistä ihmeestä ton keksit?

        No ihan sama. Sovitaan niin etten naista tule sit koskaan saamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi et sitten saa naista, vaikka sulla on asiat noin "hienosti"?

        Voisiko olla niin, että naisia ei kiinnosta miehessä työ, auto tai asunto?

        Jos naisia kiinnostaisi että mies on pitkä ja käy töissä, niin eikö sulla olisi jo naisia jonossa?

        Kun sulla kuitenkaan ei ole yhtään naisia, vaan kaikki naiset juoksevat kirkuen karkuun sua, niin voidaan ehkä päätellä että naisia ei saakaan pelkästään sillä että on pitkä ja käy pari viikkoa vuodessa tekemässä pätkätöitä?

        Ei ole. Mutta oli ennen naisia. Ihan sama olen tyytyväinen että on töitä ja olen pitkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi et sitten saa naista, vaikka sulla on asiat noin "hienosti"?

        Voisiko olla niin, että naisia ei kiinnosta miehessä työ, auto tai asunto?

        Jos naisia kiinnostaisi että mies on pitkä ja käy töissä, niin eikö sulla olisi jo naisia jonossa?

        Kun sulla kuitenkaan ei ole yhtään naisia, vaan kaikki naiset juoksevat kirkuen karkuun sua, niin voidaan ehkä päätellä että naisia ei saakaan pelkästään sillä että on pitkä ja käy pari viikkoa vuodessa tekemässä pätkätöitä?

        En tiedä miksi en saa. En kyllä tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi et sitten saa naista, vaikka sulla on asiat noin "hienosti"?

        Voisiko olla niin, että naisia ei kiinnosta miehessä työ, auto tai asunto?

        Jos naisia kiinnostaisi että mies on pitkä ja käy töissä, niin eikö sulla olisi jo naisia jonossa?

        Kun sulla kuitenkaan ei ole yhtään naisia, vaan kaikki naiset juoksevat kirkuen karkuun sua, niin voidaan ehkä päätellä että naisia ei saakaan pelkästään sillä että on pitkä ja käy pari viikkoa vuodessa tekemässä pätkätöitä?

        juoskoot karkuun ihan sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi et sitten saa naista, vaikka sulla on asiat noin "hienosti"?

        Voisiko olla niin, että naisia ei kiinnosta miehessä työ, auto tai asunto?

        Jos naisia kiinnostaisi että mies on pitkä ja käy töissä, niin eikö sulla olisi jo naisia jonossa?

        Kun sulla kuitenkaan ei ole yhtään naisia, vaan kaikki naiset juoksevat kirkuen karkuun sua, niin voidaan ehkä päätellä että naisia ei saakaan pelkästään sillä että on pitkä ja käy pari viikkoa vuodessa tekemässä pätkätöitä?

        En ole löytänyt sitä oikeeta naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miksi en saa. En kyllä tiedä.

        Tiedät kyllä. Tiedät oikeasti ihan hyvin miksi et saa kavereita, naisia etkä pysyviä työpaikkoja.

        Ainoa joka tuohon voisi muutosta tehdä, olet sinä itse, mutta olet valinnut vain uhriutua sen sijaan että tekisit asialle jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät kyllä. Tiedät oikeasti ihan hyvin miksi et saa kavereita, naisia etkä pysyviä työpaikkoja.

        Ainoa joka tuohon voisi muutosta tehdä, olet sinä itse, mutta olet valinnut vain uhriutua sen sijaan että tekisit asialle jotain.

        Haha juurikin sain pysyvän työpaikain.:).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät kyllä. Tiedät oikeasti ihan hyvin miksi et saa kavereita, naisia etkä pysyviä työpaikkoja.

        Ainoa joka tuohon voisi muutosta tehdä, olet sinä itse, mutta olet valinnut vain uhriutua sen sijaan että tekisit asialle jotain.

        No kyllä olen mennyt parempaa suuntaa ja nyt pysy työtki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi et sitten saa naista, vaikka sulla on asiat noin "hienosti"?

        Voisiko olla niin, että naisia ei kiinnosta miehessä työ, auto tai asunto?

        Jos naisia kiinnostaisi että mies on pitkä ja käy töissä, niin eikö sulla olisi jo naisia jonossa?

        Kun sulla kuitenkaan ei ole yhtään naisia, vaan kaikki naiset juoksevat kirkuen karkuun sua, niin voidaan ehkä päätellä että naisia ei saakaan pelkästään sillä että on pitkä ja käy pari viikkoa vuodessa tekemässä pätkätöitä?

        Jotkut ei vaan saa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät kyllä. Tiedät oikeasti ihan hyvin miksi et saa kavereita, naisia etkä pysyviä työpaikkoja.

        Ainoa joka tuohon voisi muutosta tehdä, olet sinä itse, mutta olet valinnut vain uhriutua sen sijaan että tekisit asialle jotain.

        Olen tehnyt asioille aika paljokin:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi et sitten saa naista, vaikka sulla on asiat noin "hienosti"?

        Voisiko olla niin, että naisia ei kiinnosta miehessä työ, auto tai asunto?

        Jos naisia kiinnostaisi että mies on pitkä ja käy töissä, niin eikö sulla olisi jo naisia jonossa?

        Kun sulla kuitenkaan ei ole yhtään naisia, vaan kaikki naiset juoksevat kirkuen karkuun sua, niin voidaan ehkä päätellä että naisia ei saakaan pelkästään sillä että on pitkä ja käy pari viikkoa vuodessa tekemässä pätkätöitä?

        Koska pitäisi saada naista kun asiat on hyvin.


      • Anonyymi

        Kyllä tulen ja sehän nähdään.

        T. Allu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska pitäisi saada naista kun asiat on hyvin.

        Miksi et sitten saa?

        Jos sun logiikan mukaan naista saa jos on pitkä, käy töissä ja omistaa auton, niin miten perustelet sen ettei sulla ole naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miksi en saa. En kyllä tiedä.

        😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et sitten saa?

        Jos sun logiikan mukaan naista saa jos on pitkä, käy töissä ja omistaa auton, niin miten perustelet sen ettei sulla ole naista?

        En tiedä vittu sit en saa heido pellet. Mulla on työpaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä vittu sit en saa heido pellet. Mulla on työpaikka.

        Et saanut naisia työttömänä, etkä saa naisia vaikka käyt töissä. Ei sun tilanne työttömyydellä tai työn avulla näytä muuttuvan. Voisikohan siis naisettomuutesi olla jostain muusta kiinni...............


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saanut naisia työttömänä, etkä saa naisia vaikka käyt töissä. Ei sun tilanne työttömyydellä tai työn avulla näytä muuttuvan. Voisikohan siis naisettomuutesi olla jostain muusta kiinni...............

        Haha mä saim paljon naisia työttömänä. Sähän sen tiedätki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saanut naisia työttömänä, etkä saa naisia vaikka käyt töissä. Ei sun tilanne työttömyydellä tai työn avulla näytä muuttuvan. Voisikohan siis naisettomuutesi olla jostain muusta kiinni...............

        Kyllä useita naisia sain työttömänä.


    • Anonyymi

      "Itsellä ei oo rahaa ja vanha auto 2000 euroa en vain ymmärrä"
      ..Jaha. Se on Allua autoa vaihtanut? Mutta miksi halpaan kotteroon?
      Sinullahan oli rahaa niin että alimmat homehtuu ja hieno uusi auto, niin ainakin moneen otteeseen toitotit.
      Miten se nyt sitten oikein meneekään....
      Allun asiat vaihtuu ja muuttuu niin ettei perässä pysy.

      • Anonyymi

        Allu on kuin Kauniit ja rohkeat - vuosikymmenestä toiseen pysyy kanavilla, ja vaikka ei pariin vuoteen katsoisi jaksoakaan niin heti pääsee juonesta taas kärryille kun näkee vartin yhtä jaksoa! Tai allun tapauksessa, vaikka ei pariin vuoteen olisi käynyt palstalla niin hetken allun kommentteja luettua tietää taas miten huonosti sillä edelleen menee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu on kuin Kauniit ja rohkeat - vuosikymmenestä toiseen pysyy kanavilla, ja vaikka ei pariin vuoteen katsoisi jaksoakaan niin heti pääsee juonesta taas kärryille kun näkee vartin yhtä jaksoa! Tai allun tapauksessa, vaikka ei pariin vuoteen olisi käynyt palstalla niin hetken allun kommentteja luettua tietää taas miten huonosti sillä edelleen menee!

        Ei kyllä mene. Mä sain jatkuvan työn. Nyt menee paljo paremmin.


      • Anonyymi

        No mitä sitte. Auto silti on. Emmä tarvi kalliimpaa!!


    • Anonyymi

      Kuin Kauniit ja rohkeat. Yhtä puuduttavan ikävystyttävää jauhamista vuodesta toiseen.
      Sama kaava toistuu toistuu toistuu toistuu. Olis edes jotain muutosta käsikirjoituksessa mutta ei. Ennen sanottiin kylähulluiksi näitä, joka kylässä oli omansa.

      • Anonyymi

        Nykyään nämä kylähullu-allut eivät pysy enää yhden pitäjän ongelmana, vaan netin myötä kaikki pääsevät osallisiksi näiden latvalahojen ulinoista.


    • Anonyymi

      Aika törkeetä paskaa täälä jauhetaan.

      • Anonyymi

        Totta, tämä ande on jauhanut törkeää p skaa täällä palstalla jo vuosikausia, aamusta iltaan, päivästä toiseen. Lopettaisipa jo.


    • Anonyymi

      Vittu ihan sama. Ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Jauhakaa pellet lisää paskaa ei kiinnosta

    • Anonyymi

      Kato palstan idiootit hiljeni. En jaksa teitä enää yhtään.

      • Anonyymi

        Ja kukaan palstalla ei ole enää vuosiin jaksanut sua yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kukaan palstalla ei ole enää vuosiin jaksanut sua yhtään.

        No vitunko väliä ei kiinnosta himorunkkarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vitunko väliä ei kiinnosta himorunkkarit.

        Näyttäisi kiinnostavan kun vuodesta toiseen kinuat täällä kommentteja.


    • Anonyymi

      Joo ei minullekaan kelpaisi mikään urputtajamies. Ja jos on vielä lisäksi heikkolahjainen niin yäk.

      • Anonyymi

        Ei mullekkaa kelpaa tommonen ärsyttävä nainen. Ota joku palomies tai fiksu maisteri. Vittu ei kiinnosta


    • Anonyymi

      Miksi pitää käydä Helsingissä? Olet jo vuosia valittanut että Helsingin naiset on kamalia. Miksi et sitten vaan pysy siellä Vantaalla tai lähde muihin kaupunkeihin katselemaan naisia? Aina ramppaat siellä Helsingissä ja ihmettelet samoja asioita, vuodesta toiseen. Jos Helsingissä käynti niin ärsyttää niin älä mene sinne. Helppoa.

      • Anonyymi

        Olen käynyt katsomassa naisia kyllä.


      • Anonyymi

        Juu pitää vähempi kyl alkaa ramppaa Hki ei tee hyvää nähä niitä nirppanokkia naisia.


    • Anonyymi

      kyllä sieltä naisen saa jos poistat miehisyytesi ja alat kommunistiseksi feministimieheksi

      toki siinä on vaan se sivujuttu että sun pitää antaa naisesi käydä voimaantumassa muiden miesten (maahanmuuttajien) sängyissä taistelemassa patriarkaalista oppressiosortoa vastaan

      kaikki nämä naiset ovat vähintään keskitasoisesti mielenterveysongelmaisia

      (tai lopeta ruikutus ja ala väkivaltaiseksi jännämieheksi jolloin saat kaikki naiset)

      • Anonyymi

        En ala väkivaltaiseksi jännämieheksi. On sullakin jutut.


    • Anonyymi

      Mikset mene johonkin muualle etsimään naista, kuten pikkukaupunkeihin? Älä mene sinne Helsinkiin enää jos se noin ahdistaa. Älä toista samaa virhettä vuodesta toiseen. Laita ilmoituksia nettiin, mutta mitään negatiivista älä niihin kirjoita. Se karkottaa naiset. Pysy positiivisena ja luottavaisena. Elämässä on paljon muutakin sisältöä kuin älykkyys ym. Koita myös googlettaa olisiko joku heikkolahjainen nainenkin laittanut nettiin ilmoitusta jossa etsii miestä.

      • Anonyymi

        No eipä niistäkään löydä. Ku on erikoinen ja erilainen mies. En oikein tiedä mitä tehdä naisjutut on pysähtyny kokonaan.


      • Anonyymi

        Edelleen mulla on ollut normaaleja naisia. Ja käyn paljo kyl ihmisten ilmoilla mutta Hki on paljo nirppanokkia hienoja koulutettuja naisia. ei niitä tavis perusduunari kiinnosta.


      • Anonyymi

        Ei ole mitää ilmotuksia poistin tinderit ja kaikki. En halua olla epätoivonen. Haluaisin et nainen löytää mut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen mulla on ollut normaaleja naisia. Ja käyn paljo kyl ihmisten ilmoilla mutta Hki on paljo nirppanokkia hienoja koulutettuja naisia. ei niitä tavis perusduunari kiinnosta.

        No mikä siinä on ettei heikkolahjainen kelpaa, jos olet itsekin?? En tarkoita että pitäisi löytää nimenomaan heikkolahjainen vaan ihmettelen vaan jos et sellaista kelpuittaisi ollenkaan vaikka olet itsekin. Voithan toki löytää ihan normaalinkin mutta mitä vikaa olisi heikkolahjaisessa naisessa jos olisi muuten mahtava ihminen? Ihmettelen vasn miksi naisen olisi PAKKO olla älyllisesti keskitasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä siinä on ettei heikkolahjainen kelpaa, jos olet itsekin?? En tarkoita että pitäisi löytää nimenomaan heikkolahjainen vaan ihmettelen vaan jos et sellaista kelpuittaisi ollenkaan vaikka olet itsekin. Voithan toki löytää ihan normaalinkin mutta mitä vikaa olisi heikkolahjaisessa naisessa jos olisi muuten mahtava ihminen? Ihmettelen vasn miksi naisen olisi PAKKO olla älyllisesti keskitasoa.

        No ei ehkä tarvi jos nainen on suht nätti minulle ei kelpaa silmälasipäinen todella läski joka ei osaa pukeutua. Osaan itsekki pukeutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ehkä tarvi jos nainen on suht nätti minulle ei kelpaa silmälasipäinen todella läski joka ei osaa pukeutua. Osaan itsekki pukeutua.

        Nätti lihava kyllä kelpaa en halua laihaa.


    • Anonyymi

      Pystyisittekö joku tieteellisellä tutkimuksella, artikkelilla tms . osoittamaan, että koulutetut naiset ovat nirppanokkia.

      • Anonyymi

        En jaks nirppanokkia.


    • Anonyymi

      Nyt kerta vihdoin jatkuva työ voin panostaa lisää naiset tykkää ku rahaa ja töissä. Ruma en ole vaikka vähän kaljuuntunut. Mulla hyvä tyyli. tavis nätin lihavan naisen haluan.

    • Anonyymi

      Nyt paljo paremmat mahdollisuudet löytää nainen ku käy töissä jes

    • Anonyymi

      Toiset saa nii helposti parisuhteen ja toiset ei millään. Mä sain nyt vihdoin työpaikan mitä en sössi. Hoidan ja maksan lainaa.voin kertoo naiselle etten ole sossupummi. Lisäks vaikka oon tyhmä niin monet jutut mussa hyviä. Lisäks oon seurustellut...

      T. Allu

    • Anonyymi

      Katoppa porukka hiljeni...

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Saatana ikinä ei ole varaa elää noin hienoa elämää vaikka olis kokoakan töis.iha helvetin pinnallinen nirppanokka


    • Anonyymi

      Voi Allu-parka sua :(
      Minun tulee ainakin sääli. Kun on aikuisen miehen kropassa pikkupojan sielu.
      Kovin olet lapsellinen mies parka. Uskon kyllä ettei ole helppoa.

      • Anonyymi

        Mitä sitten vaikka olen? Käyn töissä oon iha tyytyväinen elämääni. En näytä vammaselta. Ei ole vain naista. Ei tarvi paskaa jauhaa.


      • Anonyymi

        Tulkoot sääli. Olen ihan 36 vuotias mies. Lapsena kävin mukautettua koulua. Mut en vammanen.


    • Anonyymi

      Hyvä että pääkaupungissa on paljon ylväitä maahanmuuttajia. Saa suomineidot komeita muslimimiehiä tai muualta erimaista tulleita puolisokseen. Eriasia on sitten kauanko viitsivät katsoa suomalaista naista jolle raha on kaikki kaikessa ja ovat muutenkii melko huorahatavia. Huonojii äitejä ovat.

      • Anonyymi

        No ottakoot somalin sitte tai turkkimiehen ku ovat saatana niin komeita.


    • Anonyymi

      Saatana ihan sama ku ei läskiäkään saa. Ottakoot nirppanokat rikkaan miehen.

    • Anonyymi

      Jaksa enää yhtään tätä kanavaa.. kiitos ja hei.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe