KÄNNYKÖITÄ PIKKUVAUVOILLE!

IHMETTELIÄ

Olen nähnyt kaikenlaista, mutta se on jo liikaa kun uusinta kamerakännykkää ostetaan ekaluokkalaisille!! KÄNNYKÄT ON TARKOITETTU MINUN MIELESTÄNI YLI 14-VUOTIAILLE, EIKÄ OIKEIN NIILLEKKÄÄN, koska on niitäkin vähäjärkisiä, jotka käyttävät kännyköitänsä johkin teeveepeliin, jossa yksi viesti on pyöristettynä
yhden euron! JA KAIKEN LISÄKSI, KUN NIILLÄ EKALUOKKALAISILLA ON KÄNNYKÄT, NIIN HE MENEVÄT KAIKENLAISIIN Riangaling - ohjelmiin, tai johkin ``astronautti``-peleihin, ja pienet lapset eivät vielä ymmärrä noista hinnoista, ja niin sitten vanhemmilta menee iso tuppo seteleitä.

PS: JOKU RAJA SAISI OLLA!

7

261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GOOBAZ

SAMAT SANAT! menee kyllä euroja vanhemmilta. voi niitä raukkoja, joiden lapset ovat telkkaripelihimoisia. mihin maailma on mennytkään...

• Kun ne ekaluokkalaiset joutuu jo liikkumaan bussillakin yksin, niin totta kai ne tarvitsee kapulan. Soittaa sitten tarvittaessa vanhemmilleen. Kamerakännykät on jo vähän liioittelua.

Ja ne ipanat vois laittaa liikkumaan enemmän. Hirveitä käveleviä palloja tuolla kaupungilla näkyy.

• eräs äiti

Minusta tästä pitäisi sanoa jo politiikalle, koska ne tv pelit ovat ja tuntuvat ihan laittomalta rikollisten puuhalta.

• Tuomas

Ne tv-pelit pitäisi lailla kieltää. Eihän sellaisiin kukaan täysi-ikäinen ota osaa, ellei sitten ole vähäjärkinen..

• Heikki

Vähän out näistä jutuista. Ensinnäkin: Kyllä minä ostan ekaluokkalaiselle kännykän, en välttämättä kamera mutta tavallisen kyllä. Koska minä haluan tietää miten tyttö pärjää koulumatkalla, yleisillä kun liikkuu. Saldo rajat sekä estot tiettyihin numeroihin on olemassa...

• 16vuotias

Joo-o ei mulla vaan ollut ekalla luokalla kännykkää!! Nyt kun näkee että ekaluokkalaisilla on omat kännykät niin huhhuh!! Tekis mieli puhuu niiden vanhemmille vähän järkee!!
      Tommosilta ipanoilta vaan pöllitään puhelimet ja ihan varmasti ne lähettelee niitä tekstiviestejä kaikkiin telkkari chatteihin ja tilaa logoja ja soittoääniä.
      Siinä menee vaan vanhemmilta IHan turhaa rahaa!!

• Pyrstis

Mun pojalla on ollut kännykkä kuus vuotiaasta, eikä mitään ongelmii oo ollu koskaan. Poika on jo 17 Enkä luule niiden alkavankaan.Pidän poikaani sen verran fiksuna,ettei se rahojansa tuhlais moiseen saati äitinsä. Oisko kasvatus kysymys : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      213
      2772
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      52
      1936
    3. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      441
      1611
    4. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      153
      1513
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      366
      1432
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1298
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1286
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1236
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      62
      1103
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      958
    Aihe