Mistähän tavallinen kuluttuja saisi ostettua pizzapohjia raakapakasteina? Esimerkiksi Jokioisten leivällä on superhyviä pohjia (Ei esipaistettuja), mutta niitä on hankala saada ostettua mistään. Samoin tukussa myydään 35-pitsapohjan tukkupakkausta mutta sinnekään ei kuluttajalla ole asiaa. Esipaistettuja pohjia kyllä löytyy mutta ovat laadultaan heikkoja. Fazerilla on myös uutuuna pizzataikina jolla on nyt menty mutta nuo valmiit raakapakastepohjat ovat parhaita.
Vastaukset 3
Parasta tehdä taikina itse ei siihen kauaa mene. Vettä, hiivaa, oliiviöljyä ja 00 jauhoja siinä se. Muistat vain kohottaa tai jopa tehdä edellsienä päivänä valmiiksi jääkaappiin tuo taikina.
- Anonyymi
Pelkkiä pakastepizzapohjia en ole kokeillut. Pakastepizzoja on tullut kokeiltua. Yksikään pakastepizza ei ole ollut hyvän makuinen. Luulen että pakastepizzapohjat eivät ole poikkeus.
- Anonyymi
Lähimmästä kaupasta niitä saa. Pyydät kauppiasta tilaamaan minimi myyntierän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80891
- 58836
- 63836
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p264665- 50662
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni27656- 17512
Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!
Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid39511En tiedä sinusta
Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?38502- 58488