Sanokaas hyviä drinkkejä

Anonyymi

Eli mitä kotona voi tehdä helposti ja maku tosi hyvä ja mikä menee hyvin päähän eli jos joskus haluaa vaan juoda ns lättytäyteen tai juhlii

48

284

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kunnon sokeri överit, niin vastaa humalatilaa 😛

• Anonyymi

Ville Vallaton:

Pisang Ambon lantrattuna runsaalla kevytmaidolla 1/4. Lasillinen menee hetkessä eikä viina maistu ollenkaan, maku on erittäin herkullinen.

• Anonyymi

Kaikkin Ville Vallattomiin, joita minä olen tilannut, on laitettu myös vodkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkin Ville Vallattomiin, joita minä olen tilannut, on laitettu myös vodkaa.

Kiitti vinkistä, tota en tiennyt.

Itellä kyllä riittää pelkkä likööri, voisi kyllä kuuppa mennä sekaisin jos vielä vodkaa...ai etttääää, ehkä ensi jouluna, olisi hyvä jouludrinkki värin takia.

• Kahvi on kiva vaihtoehto. Ja kun sen nauttii parvekkeella, niin tulee aitoa ulkoilutunnelmaa. Melkein kuin olisi Lapissa, vaikka toisin Lappiin on noin 1000 kilometriä.

• Anonyymi

Siis Pääset Lapintunnelmaan kotiparvekkeella. Helppo ja taloudellinen vaihtoehto.

• Anonyymi

Kahvilikööri ja maito on toinen hyvä maitodrinkki.

Tuo muistoja mieleen täysi-ikäisyyden kynnykselta😆😛😛😛

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kahvilikööri ja maito on toinen hyvä maitodrinkki.

Tuo muistoja mieleen täysi-ikäisyyden kynnykselta😆😛😛😛

Vodkan kun lisäät tähänkin, niin on valkovenäläinen. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta, nythän olen alkoholisivistyneempi👌🙋

Aijai, kyllä nyt olisi juuri pari tuollaista drinkkiä niin paikallaan, maistuisi kyllä, tulee ihan kyyneleet silmiin himosta...😛🔥

Olen ollut vähän itkuisella tuulella, koko päivän tirskutellut ties mistä syystä. Miksei tästäkin😂

• Anonyymi kirjoitti:

Jos mä joskus jonkun drinkin ostan, niin soon valkovenäläinen tai sitten vodkavissy..

Sininen enkeli.. nuoruusmuistoja.😄

• Anonyymi

Kaikista kovin drinkki varmaan itselläni on ollut: Martinique-rommi 4x ja cokista päälle mitä mahtuu sitten lasiin, tuolloin baarimestari, sanoi että: laittomia noin korkeat alkoholipitoiset olisi myydä,mutta tuttu kun olet....

• Anonyymi

Siis jos oikeasti haluat nopean kännin, niin
      Juoma nimeltään russian muuli, 3 erilaista votkaa sekaisin siihen todella kylmää vettä vähän ja sekoita anna olla hetki ja lisää jää murskaa.
      On sitten sellainen että varovaisuutta.
      Siitä on useita versioita.
      Jos nyt alkoholista oli kyse.

• Kaadat kylmän puolen litran 5,5% lonkeron (2 annosta alkoholia) vehnäolutlasiin ja siihen tilkka kirkasta sekaan. Menee päähän kuin halko eikä maistu pahalta.

Tosin pidemmän päälle noita ei kannata kymmentä kaataa päivän aikana, voipi tulla veren ja sappinesteen kera ylös eikä maistu saati tunnu ollenkaan hyvältä 😁

• Anonyymi

Tota itsekkin tullut tehtyä eli 0,5 lonkeroa ja 1-1,5 dl koskenkorvaa kun lasiin mahtuu juuri ja juuri 6,5 dl

• Anonyymi kirjoitti:

Tota itsekkin tullut tehtyä eli 0,5 lonkeroa ja 1-1,5 dl koskenkorvaa kun lasiin mahtuu juuri ja juuri 6,5 dl

Lonkero on homoille☝️

• Mulla aikanaan köksänmaikka amiksessa kertoi, et mummontossulla saa pään sekasin nopeesti. Siis 2cl salmaria ja 2cl Baileysia shotiksi.

Muutaman kerran tullu testattua, ja piti paikkansa. Mausta en ite tykänny, kun en muutenkaan salmarista saati bayleisista tykänny. Btw, suurin osa opiskelijoista oli seuraavana aamuna pois koulusta, kun maikka oli sen kertonu. Sattu nimittäin olemaan keskiviikko, kun opettaja juomasta kertoi. 🤣

• Anonyymi

Viinamies tietää hyvät drinkit. Kannattaa opetella drinkkien teko koska naiset haluaa tutustua mieheen joka tekee viina drinkkejä ja se tekee vaikutuksen naiseen
      John holmes
      Vodka martini
      Ville vallaton
      Tom collins
      Sex on the beach
      Queen mary
      mojito
      Miss red
      Kolibri on hyvä drinkki mutta harva osaa sen tehdä ja kannattaa opetella koska koska naiset tykkäisi.

T viinamies

• Anonyymi

Unohdit mainita: Lanttutee.
        -Likinäkörillitäti

• Anonyymi

Noista uppoaisi ainoastaan Tom Collins ja sekin heikosti. Loput ovat luokkaa hyi hitto tämän tytön makuun. Ivan Collins olis ok. Vaikutusta muhun ei tosin pysty yhdelläkään drinksulla tekemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdit mainita: Lanttutee.
        -Likinäkörillitäti

Hih. Likinäkörillitäti suosii lanttuteetä. Hauska flicka hän on.

• Anonyymi

Kyllä näin on. Olisi kiva istahtaa tällättynä sohvalle ja mies toisi namidrinkin ja istahtaisi siihen viereen.

• Kossu pakkaseen. Nyrkillinen voita kattilaan.

• Jos voi vaihteen vuoksi tehdä myös toisinpäin..☝️

• Wwuwuw kirjoitti:

Jos voi vaihteen vuoksi tehdä myös toisinpäin..☝️

Jäädyttää rasvan ja keittää kossun? 😄

• JanK kirjoitti:

Jäädyttää rasvan ja keittää kossun? 😄

Miksi siinä luki "jos" kun selvästikin kirjoitin "ja"..

• Wwuwuw kirjoitti:

Miksi siinä luki "jos" kun selvästikin kirjoitin "ja"..

Höh. No niin luki. 🤣

• Ei kossua pakkaseen vaan vodkana paukkuun: 1/5 vodkaa, 1/5 banaanilikööriä, 3/5 Coca-Colaa.

Minusta hyvää! :)

• HOPE.LOVE kirjoitti:

Ei kossua pakkaseen vaan vodkana paukkuun: 1/5 vodkaa, 1/5 banaanilikööriä, 3/5 Coca-Colaa.

Minusta hyvää! :)

Hyh. 😑

• JanK kirjoitti:

Hyh. 😑

Miten niin hyh? Hyvää, makeaa ja ihan tuhtia tavaraa.

• HOPE.LOVE kirjoitti:

Miten niin hyh? Hyvää, makeaa ja ihan tuhtia tavaraa.

En tykkää. En jois.

• JanK kirjoitti:

En tykkää. En jois.

Minä pidän siinä banaaniliköörin ja Coca-Colan mausta. Vodka tuo prosentteja.

Hyvää yötä, sillä itse taidan mennä jo sänkyyn. Ehkä huomenna mielipiteesi vaihtuu?:)

• HOPE.LOVE kirjoitti:

Hyvää yötä, sillä itse taidan mennä jo sänkyyn. Ehkä huomenna mielipiteesi vaihtuu?:)

Ei vaihdu. En oikeen tykkää mistään alkiholin mausta. Sokerisista kaikista vähiten. Oksettaa ajatuskin tuosta drinkistä.

Oikeastaan olut on paras, kylmänä. Ouzokin menee sellaisenaan. Viski pienenä napsuna.

Hyvt yöt.

• Anonyymi
        HOPE.LOVE kirjoitti:

Banaaniliköörikin voisi olla hyvä maidon kanssa...ja tietysti sen vodkan😂👆

• JanK kirjoitti:

Ei vaihdu. En oikeen tykkää mistään alkiholin mausta. Sokerisista kaikista vähiten. Oksettaa ajatuskin tuosta drinkistä.

Oikeastaan olut on paras, kylmänä. Ouzokin menee sellaisenaan. Viski pienenä napsuna.

Hyvt yöt.

Ouzo on jotain aivan järkyttävää.. mielummin joisin partavettä..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ouzo on jotain aivan järkyttävää.. mielummin joisin partavettä..

Heh. Anista, nam.

• Anonyymi

Naiset ei tykkää drinkeistä eikä viinasta muutenkaan. Naiset juo viinii tai siiderii.

• Anonyymi

Pina colada. Sen voi tehdä myös alkoholittomana.

• Anonyymi

En viitti sannoo kun männöö överiks sitten.

Mutta jos nyt sulle Paljastan, niin oonnä juonä baarissa Sinistä enkeliä, ampiaista sekä mansikkacoctailia.

Mutta se ol joulujuhloo .....

Mutta siulle miä suosittelisin perinteistä whiskyä, koska nuo edellämainitut juomani ovat koskenkorvapohjaisia ja sinä OKSENNAT ne👺👹

• Lantraa kaljaa jallulla, tai toisinpäin.. ☝️

• Anonyymi

Njaa, ⭐️ Jallu ei kaipaa ”lantrinkia”, on parasta sellaisenaan!
        Päätä pensaaseen vaan...🌳

• Anonyymi kirjoitti:

Njaa, ⭐️ Jallu ei kaipaa ”lantrinkia”, on parasta sellaisenaan!
        Päätä pensaaseen vaan...🌳

Täytyy joskus kokeilla..

Onko suosituksia?

Siis että mihin pensaaseen?... 😯

• Yleensä juon kaiken raakana. Saa nauttia aidosta mausta ilman lantrinkia.

Mutta poikkeuksena on konjakkipirtelö. Lurauttaa konjakkia vaniljapirtelön sekaan, niin ai että on namia.

• Anonyymi

Oletko kokeillut vaniljajäätelöä ja kahvilikööriä päälle? Saattaa olla yllättävän hyvää. 😜

>Simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko kokeillut vaniljajäätelöä ja kahvilikööriä päälle? Saattaa olla yllättävän hyvää. 😜

>Simiti<

Eipä ole tullut kokeiltua, mutta kuulostaa kyllä hyvältä.

• Anonyymi

Tietenkin rusinakilju. Kyllä menee kuupa sekaisin. Lisäbonuksena on wc-pönttö pakko puhdistaa seuraavana päivänä.

• Ite tykkään vispata mansikka-margaritoja. Ei nyt ehkä ihan helpoin, mutta ei kovin ihmeellinen päräyttää kasaan ja kun aloittaa, niin paljon muuta kannata sitten tehdäkään kun on vehkeet ja sotkut jo valmiiksi levällään.
      Sinne kun sekaan lurauttaa hiukan ohjetta enemmän liuotteita, niin aika kivasti kolisee, mikä nyt tosin riippuu viinapäästäkin. Ei tartte jäitäkään ja kun runttaa esim. mansikasta, niin on muutakin massussa kuin tinneriä eikä ole niin jännä krapula seuraavana ehtoona.

Mutta onhan noita, viilennetty vodka sellaisenaan on varsin kelpoinen drinkki.

• Anonyymi

Ostat pullon gambinaa, laitat sen jääkaappiin ja kun aika on niin kaadat sen lasiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      6008
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2827
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2297
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2049
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2011
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1395
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1362
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      297
      1353
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1297
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1226
    Aihe