Kaksi traagista tapahtumaa lyhyen ajan sisällä. Kuljen ympäri kämppää ja kyselen seiniltä miksi, miksi??! Poliisi ei yleensä kerro motiiveista ja surmatapahtumien syistä. Ymmärrän sen tietysti olevan yksityisasian, mutta toisaalta monia ihmisiä ahdistaa pahasti, kun eivät voi ymmärtää, miksi joku voi riistää hengen puolisoltaan tai omalta lapseltaan. Juurisyiden avaaminen voisi monelle ihmisille tuoda helpotusta ahdistukseen. Mikä ajaa ihmisiä noin peruuttamattomaan tekoon? Itsemurhastahan sanotaan, että se jättää menehtyneen ihmisten omaiset surun ja syyllisyyden tuntoon.
Herran tähden, miksi ??!!?
5
596
Vastaukset
- Anonyymi
Mustasukkaisuus on kavala luonteenpiirre, aurinkoon alla?👿😈
- Anonyymi
Rehellisesti sanottuna sä aivan varmasti tappaisit mut jos ottaisin jonku muun suhteen ja muutan jonnekin jossa ei ole mitään tekemistä netin kanssa nii saisit raivareita kun tietäisit sen että nussin muitten kanssa ja huomenna aloitan irtosuhteet monikossa jotta voin oppia tuntemaan mistä asioista pidän kun jos itse yritän miettiä että mikä minua voisi kiinnostaa nii ei taatusti kiinnosta kukaan muu kuin sinä. Mutta juuri sen takia mä haluan kokeilla ihan kaikkea niin voin edes hetkeksi unohtaa sen mitä teit meille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna sä aivan varmasti tappaisit mut jos ottaisin jonku muun suhteen ja muutan jonnekin jossa ei ole mitään tekemistä netin kanssa nii saisit raivareita kun tietäisit sen että nussin muitten kanssa ja huomenna aloitan irtosuhteet monikossa jotta voin oppia tuntemaan mistä asioista pidän kun jos itse yritän miettiä että mikä minua voisi kiinnostaa nii ei taatusti kiinnosta kukaan muu kuin sinä. Mutta juuri sen takia mä haluan kokeilla ihan kaikkea niin voin edes hetkeksi unohtaa sen mitä teit meille.
Myönnä nyt edes mulle toi
- Anonyymi
Yleensä perhesurmat on laajennettuja itsemurhia. Onhan noita tutkittu ja syitä selvitelty. Googlaamalla löytyy kyllä tietoa noin yleisesti.
Voitaisko vaan olla kilttejä toisillemme, niin tutuille kuin tuntemattomille? Ikinä ei toisen taakoista tiedä eikä siitä mikä sen kamelin selän sitten lopulta katkaisee. - Anonyymi
Voi herran tähden
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193086
- 1162401
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin252141Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41975Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411964Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 711222
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351116