Maksaako mies aina treffeillä?

34

1386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jos pelkkä pano, nii kyl kai sit jottai voi tai mites ny ois vois kai tai no en tiiä ?

    • Anonyymi

      Jos nainen on luvannut antaa niin maksan kyllä mielelläni.

      • Anonyymi

        Tapaat siis maksullisia naisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapaat siis maksullisia naisia?

        Maksulliset naiset eivät anna yhden lounaan hinnalla. Kyllä se hinta lähtee sadasta eurosta. Tyhmä olet jos luulet saavasi jotain kun maksat kymmenen euron lounaan.


      • Anonyymi

        Just joo, maksat 2 euron kaffeet ja jo pitää saada vastinetta


    • Anonyymi

      Miks turhaan käydä treffeillä. Toinen osapuoli kuitenkin odottaa pelkkää seksiä....ei sellainen kiinnosta..

    • Anonyymi

      Mun mielestä molemmat maksaa omat juttunsa
      Naiselta

      • Anonyymi

        Näin on. En suostu siihen että mies tarjoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. En suostu siihen että mies tarjoaa.

        Juu en minäkään. Ei treffeillä käydä maksattamalla omia syömisiä ja juomisia toisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu en minäkään. Ei treffeillä käydä maksattamalla omia syömisiä ja juomisia toisella.

        Mies on se joka maksaa aina ja kaiken , miksi haluaisin p....aukista?


    • Anonyymi

      Ei tietenkään mies maksa aina. Noin yleisesti ajattelen, että molemmat maksaa omansa. Olen kuitenkin ollut myös sellaisilla treffeillä, joilla mies maksoi. Hänelle olisi ollut loukkaus, jos olisin alkanut vaatimaan, että minähän maksan omani. Tilanteen mukaan siis.

    • Anonyymi

      Njaa, kukin maksaa omansa tai sitten ei, aivan sama!
      Päätä pensaaseen vaan...🌳

    • Anonyymi

      Kyllä aina.sillä tavalla....

      • Anonyymi

        Siis kaiken maksaa ja on maksanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kaiken maksaa ja on maksanut.

        Kaiken hoitaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken hoitaa....

        Töitä tekee kuin Härkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töitä tekee kuin Härkä.

        Kysyttävää?


    • Anonyymi

      Kävelen välittömästi ulos jos mies yrittää ostaa mua jollain kahvilla. Maksan omani aina ja poikkeuksetta, mun pillu ei ole myynnissä.

      • Anonyymi

        No oletpa tyhmä , ei kukaan maksaa pillusta 2 euroa hah-hah-haa


    • Anonyymi

      Olen itsekkäästi aina omani maksanut. Nyt olen tullut toisiin ajatuksiin. Kyllä se miehenpuolelta herrasmiesmäisyyttä on että maksaa. Kertoo paljon miehestä. Onko köyhä,pihi,katkera tasaarvovastainen minäminänarsisti,joka käy omaa puolustussotaa naisia,näitä nykyajan hirviöitä vastaan.tyyliin,silmä silmästä,hammas hampaasta. Samalla tulittaa samaisia naisia nuorten hekumoinnilla ja dannyä ihaillen. Jooo,massia pöytään siis miehet,ettekö tätä toivokkin. Kauneusleikkaukset ja silarit maksatte. Ulkomaanmatkat ja muutenki elämän. Ihan mielellään sitten pyllistelen aamusta iltaan seksysti napatimantissa. Että oliko tämä se mitä tahdotte??

      • Anonyymi

        En tiedä miten suomalaiset naiset isona massana tekee. Omassa tuttavapiirissä on kuitenkin normaalimpaa, että treffeillä molemmat maksavat omansa. Ihan luonnostaan siinä laskunmaksutilanteessa sanoo, että erikseen. Itselle se on automaatio.

        Olen ollut myös tilanteessa, jossa mies haluaa maksaa. Ainakin oletan, että hän ihan halusi sen niin. Aloin automaattisesti maksaa omiani, hän sanoi maksavansa, sanoin mielelläni maksavani omani, hän sanoi, että eikun hän maksaa. En todellakaan ruvennut siinä kiistelemään ja kolmatta kertaa sanomaan, että maksan omani.

        Olen muuten myös usemman kerran maksanut miehenkin ruoat. Eivät tosin olleet mitään tutustelutreffejä, vaan olimme parisuhteessa. Itselläni sattui olemaan suuremmat tulot, kuin exällä ja jos itse sinne syömään välttämättä halusin, niin toki sen myös maksoin. Ei hänen tietenkään tarvinut maksaa mun kotkotusteni takia.


    • Anonyymi

      Tämä lause herätti kummastusta: "Moni nainen perustelee miehen maksuvelvoitetta sillä, että miehen kuuluu myöhemmin huolehtia perheestäkin, joten miksi hän ei maksaisi." Miten niin miehen kuuluu myöhemmin huolehtia perheestä? Eikö sekin ole, tai sen pitäisi olla, nykyään tasa-arvoista, niin että kumpikin huolehtii yhtä lailla?
      Olen nainen ja kyllä minä olin se, joka huolehti pääasiallisesti kaikesta ja kantoi vastuut. Olisi ollut edes tasa-arvoista. En kuitenkaan missään tapauksessa olisi toivonut, että mies olisi huolehtinut. Siitä ei olisi tullut yhtään mitään. En koskaan nuorenakaan osannut kuvitella, että antaisin omat ja yhteiset asiat kokonaan jonkun miehen huolehdittaviksi. En olisi kai luottanut, että varmasti hoituvat. Olin jo nuoresta lähtien hyvin itsenäinen.

      • Anonyymi

        Sinä et olekkaan mies. Olet nainen ja ajattelet kuin nainen. Siinä on vissi ero.miten nuo pässit sais tajuamaan sen että kasvaakseen miehenä täytyy oppia ajattelemaan kuin nainen.✌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et olekkaan mies. Olet nainen ja ajattelet kuin nainen. Siinä on vissi ero.miten nuo pässit sais tajuamaan sen että kasvaakseen miehenä täytyy oppia ajattelemaan kuin nainen.✌

        Tasaarvon vastaiset on sitä vastaan. Mieluummin tahtoo maksaa itse kaiken,elättää,sotia naiseten ja lasten ja isänmaanpuolesta.hyväksyä vanhenevan synnytyksistä muotopuolen naisen loppuelämäksi eikä valita mistään kunhan saa pullaa. Ööööö?? Noinko menee? Eikäpä ne naiset ennenkää mitää timmejä nuorikkoja olleet..voivoi.miehet on hukassa..


      • Anonyymi

        No mihin sä sitä miestä sitten tartet, panoa varten vaan?


      • Anonyymi

        No mihin sä sitä miestä sitten ylipäätään tarvit? Panoa varten vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mihin sä sitä miestä sitten ylipäätään tarvit? Panoa varten vai?

        Käsittämätön kysymys. Että jos nainen ei halua miestä elättäjäksi, niin sekö tarkoittaa että mies on olemassa vain seksiä varten?

        Aikuinen nainen tahtoo miehen ystäväksi, rakastetuksi, luitetuksi sielunkumppaniksi ja elämäntoveriksi. Seksi on osa rakkautta mutta rakkauteen kuuluu paljon muutakin.

        Nykyään naiset käyvät töissä ja elättävät itsensä. Ei ole mitään syytä olettaa että mies tarjoaa treffeillä. Jos hän välttämättä haluaa tarjota niin sopii minulle, mutta missään tapauksessa en odota sitä. Jos hän tarjoaa, hän todellakin sitten nimenomaan tarjoaa eli ei käy kauppaa ja luule saavansa jotain vastineeksi.

        Täällä tuntuu olevan paljon sellaisia miespuolisia kirjoittajia joilla ei ole mitään omaa kokemusta naisista, treffailusta eikä yhteiselämästä. He eivät ole tässä päivässä vaan elävät jossain 1800-luvun maailmassa. Jostain syystä juuri nämä äijät yrittävät esittää seurustelun, naisten ja seksi elämän asiantuntijaa.

        Haluttomuus kuunnella muita on ehkä syy siihen ettei heillä ole vientiä. Ei kukaan, ei mies eikä nainen, pidä siitä että ventovieras on tietävinään heitä paremmin miten he ajattelevat ja toimivat. Määräilystä ja keittiöpsykologian kohteena olemisesta ei tykätä.


    • Anonyymi

      Kahvit ja lasin skumbbaa voi maksaa, muuta on turha odottaa. En mäkään odota koipienväliä ekoilla treffeillä.

      • Anonyymi

        Aika mautonta on tarjota vanhuksien tarjoamista nuorille vaimoehdokkaille.
        Nuorien tarve on ravinnollisesti suurempi
        ,joten ravintola aamiainen,hampurilais ateria,
        kunnon lounas,kaakku kahvit Jan...


    • Anonyymi

      Mies maksaa ilman taka ajatuksia.

    • Anonyymi

      Aurinko rannoille matkustaminen onkin
      miehelle kallis kustannus,mutta jos haluaa
      juuri tietyn naisen,niin kannattaa maksaa.

    • Anonyymi

      Mies näyttää varallisuudellaan kiinnostuksen
      naiseen ,se on perinteinen asia.Mikäli nainen
      ei huoli lahjusta ,niin siihen on syy,jonka mies tietää.Avioliitolla ei ole mikään kiire,siksi
      kannattaa tutustua hyvin tulevaan vaimoon,
      koska välttämättä kaikki vaimot ei ikinä
      halua muuttua yhdeksi toisiaan rakastavaksi
      vihkipariksi.Tärkeintä nuoruusvuosissa on
      pidättäytyminen omista haluista,koska ne
      voi pilata tulevan elämän.

    • Anonyymi

      Minä olen miehenä aina maksanut kaiken ihan vanhan ajan tyyliin ilman takaajatuksia, joskus jopa on tarjottu yöpaikkaakin mutta kohteliaasti olen kieltäytynyt.

    • Anonyymi

      Tietysti mies maksaa. Oon senverran vanhanaikainen😁😁

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe