Täällä kirjoitetaan, että Martinan yrityksen liikevaihto on satoja tuhansia vuodessa. Miksi tämä menestyvä yrittäjänainen sitten jätti vuoden vuokrat pystyyn perheen asunnosta Eiranrannassa?
Martinan ex-mies kuuluu olevan taloudellisissa vaikeuksissa. Martinan varmaan pitäisi nyt korvata miehelle perheen yhteisen asumisen kustannuksia, koska ei itse osallistunut mitenkään kuluihin avoliiton aikana. Ex-mies joutui maksamaan vuokravelat yksin.
Alkaako Martina nyt maksamaan myös elatusmaksua yhteisestä lapsesta? Elatusmaksu on varmaan suuri noilla tuloilla. Lapsella kuuluisi olla sama elintaso myös isän luona ollessaan.
Miksi Martina jätti kaikki vuokrat maksamatta Eiranrannassa?
139
947
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa hiljaista. Hyvä aloitus !
- Anonyymi
Kukaan ei viitsi kommentoida näin tyhmää aloitusta.
- Anonyymi
Asiallinen aloitus. Sitä onkin ihmetelty miksei osallistunut vuokran maksuun vaikka oli hyvät tulot. Antoi vaan jäädä rästiin vaikka itse oli kirjoilla asunnossa.
Eiköhän Martinan kuulu maksaa lapsen elatuksesta tulojensa mukainen osa tämän hetkisen tilanteen mukaan. - Anonyymi
Tottakai , lapsella tässä nyt pelataan ja täysillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiallinen aloitus. Sitä onkin ihmetelty miksei osallistunut vuokran maksuun vaikka oli hyvät tulot. Antoi vaan jäädä rästiin vaikka itse oli kirjoilla asunnossa.
Eiköhän Martinan kuulu maksaa lapsen elatuksesta tulojensa mukainen osa tämän hetkisen tilanteen mukaan.Tämä on hyvä aloitus ja kertoo paljon Martinasta ja hänen tavastaan elää toisten rahoilla oli heillä sitten vaikeaa tai ei. Minä, minä ajattelu puskee kyllä tästä naisesta esiin aika lailla.
Hyväksikäyttäjä viimeiseen asti eikä hänellä ole mitään sanomista muista naisista joita on haukkunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on hyvä aloitus ja kertoo paljon Martinasta ja hänen tavastaan elää toisten rahoilla oli heillä sitten vaikeaa tai ei. Minä, minä ajattelu puskee kyllä tästä naisesta esiin aika lailla.
Hyväksikäyttäjä viimeiseen asti eikä hänellä ole mitään sanomista muista naisista joita on haukkunut.Typerämpää aloitusta saa etsiä ! Martina maksaa Steppulille elatusta ? Tyttärestä, jota isänsä tapaa harvoin ja satunnaisesti ? Vai Sofiasta, joka loppumattomine tarpeineen on syössyt Steppulin vararikkoon ? Jotain rajaa sentään.
- Anonyymi
Siunattu, kiitollinen, onnellinen ei ole ikinä maksanut elämisestään tai osallistunut lasten kuluihin. Isät hoitaa lapsille vaatteet ja tarvikkeet ja makselee asumisen ja siihen vielä elarit päälle. Firman verotus on syytä syynätä tarkkaan. Ei olisi suuri yllätys, jos siellä olisi verot ja tellit ja lellit maksamatta. Onko leiriläisten rahat jo palautettu?
- Anonyymi
Jälleen kerran sivistä itseäsi.
Yksinyrittäjä ei maksa tel ja lel maksuja
- Yrittäjä maksaa Yel ja Myel maksuja, ne ovat yrittäjän pakollisia työeläkevakuutus maksuja.
- Firman verovelat, pääset sinäkin tarkistamaan jos tiedät mistä ne tarkistetaan.
- Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, sillä älykkyys perityy äidiltä ja sinä selkeästi olet naispuoleinen henkilö. Säälin lapsiasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Yrittäjä maksaa Yel ja Myel maksuja, ne ovat yrittäjän pakollisia työeläkevakuutus maksuja.
- Firman verovelat, pääset sinäkin tarkistamaan jos tiedät mistä ne tarkistetaan.
- Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, sillä älykkyys perityy äidiltä ja sinä selkeästi olet naispuoleinen henkilö. Säälin lapsiasi.🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Miksi viitsit länkyttää asioista kuin tietäisit niistä jotain ? Kun et tiedä yhtään mitään. Aivan sama kuin väittäisit, että Sofia elättää Stefua. Yhtä paljon totuutta kummassakin tarinassa. Pelkkää soopaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, sillä älykkyys perityy äidiltä ja sinä selkeästi olet naispuoleinen henkilö. Säälin lapsiasi.Juuri näin. Näitä Martinan arvostelijoita yhdistää yksi selkeä piirre: huutavat kiihkeästi asioista, joista ei ole pienintäkään käsitystä. Vähän noloa hei !
Tarkotitko niitä Espanjan kevään treenileirin 2020 rahoja, koska se jäi pitämättä koronan takia? Eikös se ole niin, että se firma, joka tuota leiritystä hoitaa on Nannan (vai mikälie Ninnu?) ja Martinan yhteinen yritys? Oikaiskaa toki, jos olen väärässä.
Jos noin on, kuten oletan, niin ei Martina voi silloin maksaa toisen yrityksen laskuja tältä hyvin toimivan firmansa tileiltä. Ei kahta yritystä saa koskaan sekoittaa ihan lainkaan kannalta toisiinsa.Anonyymi kirjoitti:
- Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, sillä älykkyys perityy äidiltä ja sinä selkeästi olet naispuoleinen henkilö. Säälin lapsiasi.Juurikin noin, paitsi Martina ei maksa Myelliä (ota huumorilla).
Ainakin meillä ton sponsorin puljun omistusuhteet on 50 %/50%. Ja silloin hän maksaa vaan Yelliä. Aikoinaan joutui maksamaan kaikkea muutakin, mutta onneksi tuo sitten muuuttui.
Toivottavasti Martina maksaa hyvät Yellit itselleen ja oikeesti huomioi, että maksamalla ne satsaa tulevaisuuteen.- Anonyymi
Vielä tuo leiriraha sinua kaivelee. Ensinnäkin ovat hoitaneet ja aikoja sitten.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Tarkotitko niitä Espanjan kevään treenileirin 2020 rahoja, koska se jäi pitämättä koronan takia? Eikös se ole niin, että se firma, joka tuota leiritystä hoitaa on Nannan (vai mikälie Ninnu?) ja Martinan yhteinen yritys? Oikaiskaa toki, jos olen väärässä.
Jos noin on, kuten oletan, niin ei Martina voi silloin maksaa toisen yrityksen laskuja tältä hyvin toimivan firmansa tileiltä. Ei kahta yritystä saa koskaan sekoittaa ihan lainkaan kannalta toisiinsa.Oikeassa olet ja leiri pidettiin marraskuussa. Kyllä Nannan kanssa hoiti asian ja aikoja sitten.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Jos noin on, kuten oletan, niin ei Martina voi silloin maksaa toisen yrityksen laskuja tältä hyvin toimivan firmansa tileiltä. Ei kahta yritystä saa koskaan sekoittaa ihan lainkaan kannalta toisiinsa.Martinalla on oma firma Pttp Company Oy. Sillä on mennyt hyvin, liikevaihto 354000 ja tuloskin 82000. Nanna ei ole tässä mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, sillä älykkyys perityy äidiltä ja sinä selkeästi olet naispuoleinen henkilö. Säälin lapsiasi.Mä säälin sun äitiäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Näitä Martinan arvostelijoita yhdistää yksi selkeä piirre: huutavat kiihkeästi asioista, joista ei ole pienintäkään käsitystä. Vähän noloa hei !
Siltikään ei maksanut asumisestaan. Stefulla oli monta muuta asuntoa maksettavana. Olisi martta edes siitä maksaa missä oli kirjoilla, mutta ei koska on hyväksikäyttäjä pahimmasta päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, sillä älykkyys perityy äidiltä ja sinä selkeästi olet naispuoleinen henkilö. Säälin lapsiasi.Ja lisäksi leiriläiset saivat matkansa joten mitä vingut siellä?
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Jos noin on, kuten oletan, niin ei Martina voi silloin maksaa toisen yrityksen laskuja tältä hyvin toimivan firmansa tileiltä. Ei kahta yritystä saa koskaan sekoittaa ihan lainkaan kannalta toisiinsa.Martina oli yrityksen vastuuhenkilö Nannan kanssa kyllä hän olisi pystynyt palauttamaan halutessaan rahat .
Pitäisikö sinun sivistää itseäsi, kun et edes tuota tiennyt ja väität ettei koske Martinaa.
- Anonyymi
Koska se on pummi! Minä, minä ja minä. Täysin paskapuhetta että firmalla menisi hyvin. Tai voihan se olla sumplittu niin et menisi hyvin. Totuus paljastuu vielä.
- Anonyymi
En luota Martinaan pätkääkään , edelleenkään.
- Anonyymi
En ihmettelisi vaikka olis firman rahat ja omat rahat samassa lompakossa. Mun rahat!!!mun rahat!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ihmettelisi vaikka olis firman rahat ja omat rahat samassa lompakossa. Mun rahat!!!mun rahat!!
Eli syytät kirjanpitää ja tilitoimistoa. että sotkevat Martinan rahaa-asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä täällä joku kirjoitti, et Stefan ei ollut maksanut edes Kivenlahden vuokria ja siksi joutuivat pois muuttaa sieltäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä täällä joku kirjoitti, et Stefan ei ollut maksanut edes Kivenlahden vuokria ja siksi joutuivat pois muuttaa sieltäkin.
Eikös se Kivenlahden remontoitu asunto, jossa oli huono fengshuit, Sofian sanojen mukaan, saatu myytyä? Näin sanoi Stefan omassa ig:ssä, mutta tuolla etuovessa näyttää myynnissä olevan.... ainakin se TEKOKUKKA-asetelma, jota Sofia loistonpäivinä Seiskassa nyppi oli samannäköinen, kuten pöytäkin..? 😎😎😎
- Anonyymi
Siellä lomailivat Marbellassa, Therman ja Aitolehti samaan aikaan huume Nikon ja Sofian kanssa. Kellokaupan ryöstö, ei tainnut selvitä koskaan, muistaakseni erinäisiä kertoja Martina leveili Rolex ranteessa ( kuva instassa ), mihin hävisi Rolexit ym.
Martina se vaan " ottaa " omansa, kuten viimeisessä instassa kertoi uudesta asunnosta,
" Otin asunnon " normaalisti ihminen , joko ostaa tai vuokraa asunnon, mutta ei Martina hän " ottaa ". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomauttaisin, ettei tämä ole mikään käräjäoikeus, jossa syytetään !!! Kaikki täällä kommentointi perustuu lehdessä aiheesta kirjoitettuun tai Martinan /Thermanin lehdille antamiin lausuntoihin.
Onhan se selvää, jos ovat keskenään jotain sopineet ja siitä ei ole mitään kirjallista dokumenttia, niin eihän sitä voi kukaan silloin satavarmasti tietää, kuin he itse, jos muistavat , että mitä tuli sovittua. - Anonyymi
Tiedätkö, että firman taloudellinen tilanne ei ole paskapuhetta, tai ylipäätään mikään mielipideasia ? ? Se katsos selviää yhtiön virallisesta tilinpäätöksestä ja on kenen tahansa nähtävissä. Herran jestas tätä yksinkertaisuuden määrää minkä varassa näitä kommentteja muka viisaana heitellään, ei voi muuta sanoa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei kiinnosta ketään, keneen luotat tai olet luottamatta. Viralliset tahot kuten verottaja, rahoituslaitokset ja luottoluokituksia myöntävät yritykset luottavat, Sillä on merkitystä, ei yksittäisen asioista mitään ymmärtämättömän ja angstaavan palstalaisen tyhjänpäiväisillä jorinoilla.
- Anonyymi
Mikä helvetin tutkinta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomattoman typeriähän nämä Martina haterit on aina ollleet, ja yhä typerimmiksi näköjään käyvät. Typeryytensä korreloi suoraan Martinan menestyksen kanssa. Kasvua samassa suhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomauttaisin, ettei tämä ole mikään käräjäoikeus, jossa syytetään !!! Kaikki täällä kommentointi perustuu lehdessä aiheesta kirjoitettuun tai Martinan /Thermanin lehdille antamiin lausuntoihin.
Onhan se selvää, jos ovat keskenään jotain sopineet ja siitä ei ole mitään kirjallista dokumenttia, niin eihän sitä voi kukaan silloin satavarmasti tietää, kuin he itse, jos muistavat , että mitä tuli sovittua.Anteeksi, mutta missä on kukaan tai mikään taho kommentoinut, että Martina sekoittaa omat ja yrityksen rahat, kuten tämä yksi älykkö keksi huudella ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nämä ymmärrä tätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomattoman typeriähän nämä Martina haterit on aina ollleet, ja yhä typerimmiksi näköjään käyvät. Typeryytensä korreloi suoraan Martinan menestyksen kanssa. Kasvua samassa suhteessa.
Martinan fanit ovat uskomattoman ylimielisiä mulkvisteja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei kiinnosta ketään, keneen luotat tai olet luottamatta. Viralliset tahot kuten verottaja, rahoituslaitokset ja luottoluokituksia myöntävät yritykset luottavat, Sillä on merkitystä, ei yksittäisen asioista mitään ymmärtämättömän ja angstaavan palstalaisen tyhjänpäiväisillä jorinoilla.
Älä sinä siinä elvistele ja päätä toisten puolesta keitä kiinnostaa tai ei.
t. eri - Anonyymi
Jollakulla muulla on paskat housuissa. Näin kertoi suorassa lähetyksessä meille kaikille😅
Anonyymi kirjoitti:
Ei nämä ymmärrä tätä.
Ei noi mussuttajat oikeesti ymmärrä sitä, että Martinan käyttämän tilitoimiston kirjanpitäjät tekevät työtään ja ovat työstään vastuussa lain edessä. Heiltä on vaadittu vakuus, että toimivat lain ja hyvän kirjanpitotavan mukaisesti. Jos ne tilitoimistossa huomaavat jotain "vilberttiä", niin he eivät vaan yksinkertaisesti hyväksy sitä (kirjausta) ja vaativat tilaajalta lisäselvityksiä.
- Anonyymi
Eikö tykännytkään asua Eskon ja Victorian lähellä, tuntuu jotenkin oudolta järjestelyltä?
- Anonyymi
Ei tsrvitse enää haukkua, et kalasatamassa asuu 😂👏
- Anonyymi
Todella oudolta...soitappa 112, tässä on jotain hämärää🤔🤔🤔
- Anonyymi
Taisi olla Eerikäinen, joka tunki Martinan perään Kalasatamaan ! Toki Martina haluaa
" paremmalle " alueelle asumaan ja Kaartinkaupunki, onhan se jotain ihan muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla Eerikäinen, joka tunki Martinan perään Kalasatamaan ! Toki Martina haluaa
" paremmalle " alueelle asumaan ja Kaartinkaupunki, onhan se jotain ihan muuta.Jospa Martina on ostanut Nikon Yrjönkadun asunnon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tsrvitse enää haukkua, et kalasatamassa asuu 😂👏
Sekö se otti niin koville kun SUURI yleisö pilkkasi Kalasatamaa luksuksen jälkeen?
- Anonyymi
Luulisi osallistuvan lasten kuluihin niin kuin kuuluu tulojen mukaan ilman jatkuvaa kitinää siitä, että pitäis saada lisää isältä.
- Anonyymi
No mistäpä päättelet, että ei ole osallistunut ? Ja mistäpä päättelet Martinan kitisseen yhtään mitään ? Mikä ihme viiraa, kun suolletaan täyttä pashaa palstat täyteen ? Sen kateuden lisäksi ?
Eihän me täällä tiedetä, että mitä Martina ja Stefan ovat sopineet. Voi olla ihan hyvin niin, että Stefan on luvannut maksaa asumisen ja Martina sitten huolehtii muista kuluista ja toki myös lapsista. Noin Stefan on ehkä "hyvinä päivinään" silloin, kun talousasiat olivat vielä hallinnassa, halunnut taata tyttärelleen tasokkaan asumisen. Jo tuolloin Stefanilla oli ongelmia päihteiden kanssa ja varmaan olivat sopineet jo alunperinkin, että Stefan kämppää muualla ja Martina lapsineen siellä Eirassa. Aivan satavarmasti sekä Stefan että Martina ymmärsivät, että Stefanin sekoilut päihteiden kanssa eivät ole lapsien silmille kivaa katseltavaa, eikä varsinkaan ne riidat kotioloissa kuulu lasten tasapainoiseen elämään.
Miksi pirussa Martinan pitäisi jotain elatusmaksuja maksaa Stefanille lapsesta? Martinahan lapsesta pääsääntöisesti huolehtii ja isä vaan silloin tällöin tapaa tytärtään.- Anonyymi
Niin, ja aivan laatumedia uutisoi että Stefanin äiti maksoi rästit. Ja neljä henkilöä Stefan oli vuokrasopimukseensa ilmoittanut. Eikä ollut vuoden ajalta eli valhetta. Ja toukokuun alussa jo Sofia änkesi asuntoon sisään. Ja sitä ennen jo juhli siellä Stefanin kanssa kun Martina oli Hangossa koronan takia. Miksi Martinan pitäisi tuollaisesta menosta vuokria maksaa. Kun Martina pääsi taakasta eroon ja firma pyörii niin nyt jotkut haaskat haluavat hänen rahansa Stefanille että pystyisi elättämään Sofiaa. Voi elämän kevät!
- Anonyymi
Kappas, Raili täällä jo ennen klo kuutta lauantaiaamuna on herännyt valkopesemään Martinaa. Etkö huomaa itse kirjoitustesi ristiriitaisuutta. Ensin väität, että "eihän me täällä tiedetä mitä ovat sopineet". Parin virkkeen jälkeen tiedätkin jo "satavarmasti" kaikenlaista Stefanin päihteiden käytöstä ja siitä kuka lapsia pääsääntöisesti hoitaa. Sellaisia asioita mitkä sopivat agendaasi "tiedät" aina varmasti, mutta jos joku asia on epäedullinen Martinan kannalta, niin sitä "me ei täällä tiedetä". Vaikka kaikki asiat on yhtä paljon spekulaatiota täällä. Tai sitten luotat sokeasti kaikkeen siihen mitä Martina sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ja aivan laatumedia uutisoi että Stefanin äiti maksoi rästit. Ja neljä henkilöä Stefan oli vuokrasopimukseensa ilmoittanut. Eikä ollut vuoden ajalta eli valhetta. Ja toukokuun alussa jo Sofia änkesi asuntoon sisään. Ja sitä ennen jo juhli siellä Stefanin kanssa kun Martina oli Hangossa koronan takia. Miksi Martinan pitäisi tuollaisesta menosta vuokria maksaa. Kun Martina pääsi taakasta eroon ja firma pyörii niin nyt jotkut haaskat haluavat hänen rahansa Stefanille että pystyisi elättämään Sofiaa. Voi elämän kevät!
Niin miksipä sitä kenenkään pitäisi vuokriaan maksaa, kun voi maksattaa ne muilla. Martti on koko elämänsä elänyt toisten siivellä, niin miksi muuttaa tapojaan. Nytkin menee kaikki aika vahtiessa mitä exä ja exän nyxä puuhaa, niin taitaa unohtua siinä taas vuokranmaksut.
Anonyymi kirjoitti:
Kappas, Raili täällä jo ennen klo kuutta lauantaiaamuna on herännyt valkopesemään Martinaa. Etkö huomaa itse kirjoitustesi ristiriitaisuutta. Ensin väität, että "eihän me täällä tiedetä mitä ovat sopineet". Parin virkkeen jälkeen tiedätkin jo "satavarmasti" kaikenlaista Stefanin päihteiden käytöstä ja siitä kuka lapsia pääsääntöisesti hoitaa. Sellaisia asioita mitkä sopivat agendaasi "tiedät" aina varmasti, mutta jos joku asia on epäedullinen Martinan kannalta, niin sitä "me ei täällä tiedetä". Vaikka kaikki asiat on yhtä paljon spekulaatiota täällä. Tai sitten luotat sokeasti kaikkeen siihen mitä Martina sanoo.
Äläpäs nyt viitti näin aamutuimaan riemastua. On aivan totta, että me ei tiedetä, mitä Martina ja Stefan ovat asuntoasioistaan sopineet, eikä silloin pitäisi alkaa toista osapuolta syyttämään.
Ja väärin taas kerran ja ties monennenko. Olen arvostellut Martinaa kovin sanoin. Olen suoraan sanonut, etten pidä hänen ylimielisyydestään, koppavuudestaan ja etenkään sen vaatevalinnoista tiettyihin tilaisuuksiin, enkä varsinkaan niistä keikarointi kuvista mm. kirkon rappusilla. Karmeita hyntteitä se on päällään esitellyt ja niin täysin tilaisuuteen sopimattomia, kuin vaan voi olla. Enkä tykkää sen tisseistä enkä sääristä. Samoin olen arvostellut Martinan lasten kanssa viettämää aikaa. Etenkin sitä, että Martina lomailee aina ilman lapsia. Nyt jouluna Martina petrasi siinä asiassa. Niistä sen ulkomaanmatkoista olen arvostellut rankasti siksi, että tällaisena aikana pitää välttää kaikkea matkustamista. Samoin olen motkottanut siitä, että koiraa juoksutetaan kovalla pakkasella ja vieläpä hiihtoladulla. Ja sen kymmenestä muusta jutusta olen antanut noottia.
Mutta mä osaan katsoa ainakin omasta mielestäni asioita monelta kantilta ja kiitellä silloin, kun kiitettävää on ja haukkua/arvostella silloin, kun aihetta on. Noista mun motkottamista asioista on selkeää näyttöä, kun taa siitä, että mitä Martina ja Stefan ovat asumiskuvioistaan sopineet, meillä ei ole mitään näyttöä.Anonyymi kirjoitti:
Niin miksipä sitä kenenkään pitäisi vuokriaan maksaa, kun voi maksattaa ne muilla. Martti on koko elämänsä elänyt toisten siivellä, niin miksi muuttaa tapojaan. Nytkin menee kaikki aika vahtiessa mitä exä ja exän nyxä puuhaa, niin taitaa unohtua siinä taas vuokranmaksut.
Eiköhän Martina oikeesti ole hyvin tyytyväinen siitä, että sen ei tartte olla Sofian tilalla ottamassa vastaan sitä kaikkea pa..skaa, mitä Stefanille mahdollisesti on tulossa. Hyvä, että Martina ymmärsi vihdoin ja viimein lähteä tuollaisesta suhteesta pois. Ja hyvinhän Martina näkyy pärjäävänkin.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Äläpäs nyt viitti näin aamutuimaan riemastua. On aivan totta, että me ei tiedetä, mitä Martina ja Stefan ovat asuntoasioistaan sopineet, eikä silloin pitäisi alkaa toista osapuolta syyttämään.
Ja väärin taas kerran ja ties monennenko. Olen arvostellut Martinaa kovin sanoin. Olen suoraan sanonut, etten pidä hänen ylimielisyydestään, koppavuudestaan ja etenkään sen vaatevalinnoista tiettyihin tilaisuuksiin, enkä varsinkaan niistä keikarointi kuvista mm. kirkon rappusilla. Karmeita hyntteitä se on päällään esitellyt ja niin täysin tilaisuuteen sopimattomia, kuin vaan voi olla. Enkä tykkää sen tisseistä enkä sääristä. Samoin olen arvostellut Martinan lasten kanssa viettämää aikaa. Etenkin sitä, että Martina lomailee aina ilman lapsia. Nyt jouluna Martina petrasi siinä asiassa. Niistä sen ulkomaanmatkoista olen arvostellut rankasti siksi, että tällaisena aikana pitää välttää kaikkea matkustamista. Samoin olen motkottanut siitä, että koiraa juoksutetaan kovalla pakkasella ja vieläpä hiihtoladulla. Ja sen kymmenestä muusta jutusta olen antanut noottia.
Mutta mä osaan katsoa ainakin omasta mielestäni asioita monelta kantilta ja kiitellä silloin, kun kiitettävää on ja haukkua/arvostella silloin, kun aihetta on. Noista mun motkottamista asioista on selkeää näyttöä, kun taa siitä, että mitä Martina ja Stefan ovat asumiskuvioistaan sopineet, meillä ei ole mitään näyttöä.Miten niin lomailee aina ilman lapsia. Mistä tiedät? Nyt on käynyt tuota uutta miestä tapaamassa muutaman kerran ja aivan ymmärrettävää. Ja olihan kesällä Järvisydämessä eli ei vain ollut joulun aikaan matkat lasten ja äidin kanssa. Ja koronakevään ajan oli Hangossa. Huom! ero tuli vasta keväällä joten sitä ennen elänyt normaalia lapsiperheaikaa. On videoita kun oli Triathlon-kisoissa Espanjassa Leppilammen kanssa ja kyllä siellä oli perhe mukana. Eskostakin voitaisiin sanoa että lomaili joulun aikaan ilman lasta. Hei haloo!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin lomailee aina ilman lapsia. Mistä tiedät? Nyt on käynyt tuota uutta miestä tapaamassa muutaman kerran ja aivan ymmärrettävää. Ja olihan kesällä Järvisydämessä eli ei vain ollut joulun aikaan matkat lasten ja äidin kanssa. Ja koronakevään ajan oli Hangossa. Huom! ero tuli vasta keväällä joten sitä ennen elänyt normaalia lapsiperheaikaa. On videoita kun oli Triathlon-kisoissa Espanjassa Leppilammen kanssa ja kyllä siellä oli perhe mukana. Eskostakin voitaisiin sanoa että lomaili joulun aikaan ilman lasta. Hei haloo!!!
Ja syksyllä piti käydä Levillä hakemassa omaisuuttaan pois koska vapaamatkustaja oli sinne tulossa marraskuun lopussa ja siksi oli käsketty. Ja Martinahan haki koska sehän ei opettele mun suksilla suksimaan. Oli samalla työmatkakin.
- Anonyymi
Asiaa ja jos Stefu halusi asunnosta eroon, kun ei pystynyt maksamaan vuokria, olisi sanonut vuokrasopimuksen irti. Stefu teki vuokrasopimuksen ja ainut kuka sen pystyi purkamaan oli Stefu. Liikemiehen pitää osata tälläiset asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinalla alkoi menne eron jälkeen hyvin ja Stefulla huonosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan niin, ei ehdi mitään Martta tehdä, kun niin pitää exää ja nyxää seurata 😊😊😊... pitääkö ihan exän nyxältä vuokrarahatkin anella... vai josko sinä avittaisit? 🤣, voi elämän kevät noita sun kommentteja🙈🙈🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin lomailee aina ilman lapsia. Mistä tiedät? Nyt on käynyt tuota uutta miestä tapaamassa muutaman kerran ja aivan ymmärrettävää. Ja olihan kesällä Järvisydämessä eli ei vain ollut joulun aikaan matkat lasten ja äidin kanssa. Ja koronakevään ajan oli Hangossa. Huom! ero tuli vasta keväällä joten sitä ennen elänyt normaalia lapsiperheaikaa. On videoita kun oli Triathlon-kisoissa Espanjassa Leppilammen kanssa ja kyllä siellä oli perhe mukana. Eskostakin voitaisiin sanoa että lomaili joulun aikaan ilman lasta. Hei haloo!!!
"Normaalia " lapsiperhe arkea eivät nämä Martina / Therman ole koskaan eläneet, riitoja, huutamista, pettämistä puolin ja toisin, väkivaltaa ja poliisin vierailuja, onko se normaalia perhe-elämää ????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläs nyt höpöttele omiasi.
Eri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinalla alkoi menne eron jälkeen hyvin ja Stefulla huonosti.
Ja sehän se tälläkin palstalla niin kovin kaihertaa. Sen lisäksi, että pettymys on S&S suhteeseen on raastavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Normaalia " lapsiperhe arkea eivät nämä Martina / Therman ole koskaan eläneet, riitoja, huutamista, pettämistä puolin ja toisin, väkivaltaa ja poliisin vierailuja, onko se normaalia perhe-elämää ????
Kyllä varmasti elivät myös normaalia ja hyvää pethe-elämää. Hyvin paljon matskua siitä on ollut kaikkien nähtävillä. Kaikki hyvä saati koko elämä kun ei normaalilla ihmisellä ole vessaselfien varassa, You know ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan kyllä siinä on ollut naapureilla ihmettelemistä. Siinähän Iholla-ohjelmassa myönsi sen, että oli kauheita riitoja ja niitä oli
" pakkosuhteen" alusta asti löytyy netistä lööpit poliisi kävi paikalla jo, kun odotti lasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi kyllä Stefun äidille maksaa takaisin kun kerran siellä asuikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stefan lomailee aina ilman lastaan, on vain se vaativa ja vähän isompi lapsi loma seurana.
Anonyymi kirjoitti:
Voisi kyllä Stefun äidille maksaa takaisin kun kerran siellä asuikin.
Momento, momento! Maksoiko siis Stefanin äiti Stefanin vuokrarästit siitä Eiran kämpästä?
Täällä on hyvin paljon halveksittu sitä, että Martinan äiti muutama vuosi sitten maksoi Martinan ulosotossa olevat velat ottamalla pankista lainaa (Martina ei tuolloin lainaa saanut, koska luottotiedot olivat menneet). Sitä on perusteltu sillä, että Martinan äidin maksettua velat pois, niin Martina pystyi perustamaan osakeyhtiön yhdessä äitinsä kanssa. Ymmärsinkö oikein? Huomatkaa, että tuolloin Stefan ei maksanut Martinan ulosottoja, vaikka olivat ja elivät kimpassa.
Nytkö sitten Stefanin äiti on maksanut Stefanin rästissä olleet vuokrasaatavat? Eikös nyt voisi halveksia sitä, että Stefanin äiti on maksanut Stefanin kämpän vuokrat pois, koska poika-parka ei niitä itse ole pystynyt hoitamaan? Noinhan Martinakin tapauksessa huudettiin.
Toi tilannehan on ihan sama, kuin Martinalla muutama vuosi sitten sillä erotuksella, että Martinan ulosotot olivat muistaakseni puolta pienemmät, kuin Stefanin vuokrarästit.
Jos nyt joku alkaa vaatimaan, että Martinan pitää maksaa Stefanin äidille Stefanin äidin maksamia Stefanin vuokrarästejä, niin eikö olisi silloin aiheellista vaatia myös Stefania maksamaan Martinan äidille takaisin niitä Martinan äidin maksamia Martinan ulosottoja? Ai miksikö? No siksi, että myös Stefan on hyötynyt siitä, että Martinan äiti maksoi Martinan ulosotot. Ai milläkö tapaa? No ainakin siinä, että Stefanin ja Martinan yhteinen tytär on saanut taatun elatuksen Martinan yrityksen hyvän tuloksen myötä.
Monimutkaisesti selostettu, mutta fiksuimmat ehkä ymmärtää.- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Momento, momento! Maksoiko siis Stefanin äiti Stefanin vuokrarästit siitä Eiran kämpästä?
Täällä on hyvin paljon halveksittu sitä, että Martinan äiti muutama vuosi sitten maksoi Martinan ulosotossa olevat velat ottamalla pankista lainaa (Martina ei tuolloin lainaa saanut, koska luottotiedot olivat menneet). Sitä on perusteltu sillä, että Martinan äidin maksettua velat pois, niin Martina pystyi perustamaan osakeyhtiön yhdessä äitinsä kanssa. Ymmärsinkö oikein? Huomatkaa, että tuolloin Stefan ei maksanut Martinan ulosottoja, vaikka olivat ja elivät kimpassa.
Nytkö sitten Stefanin äiti on maksanut Stefanin rästissä olleet vuokrasaatavat? Eikös nyt voisi halveksia sitä, että Stefanin äiti on maksanut Stefanin kämpän vuokrat pois, koska poika-parka ei niitä itse ole pystynyt hoitamaan? Noinhan Martinakin tapauksessa huudettiin.
Toi tilannehan on ihan sama, kuin Martinalla muutama vuosi sitten sillä erotuksella, että Martinan ulosotot olivat muistaakseni puolta pienemmät, kuin Stefanin vuokrarästit.
Jos nyt joku alkaa vaatimaan, että Martinan pitää maksaa Stefanin äidille Stefanin äidin maksamia Stefanin vuokrarästejä, niin eikö olisi silloin aiheellista vaatia myös Stefania maksamaan Martinan äidille takaisin niitä Martinan äidin maksamia Martinan ulosottoja? Ai miksikö? No siksi, että myös Stefan on hyötynyt siitä, että Martinan äiti maksoi Martinan ulosotot. Ai milläkö tapaa? No ainakin siinä, että Stefanin ja Martinan yhteinen tytär on saanut taatun elatuksen Martinan yrityksen hyvän tuloksen myötä.
Monimutkaisesti selostettu, mutta fiksuimmat ehkä ymmärtää.Jos ottaa huomioon että vuokrasopimus oli tehty elokuun puolivälissä 2019 ja Martina oli jo maaliskuussa Hangossa koronan takia ja jo sinä aikana Stefu hengaili Sofian kanssa siinä Eiran asunnossa ja Sofia muutti siihen asuntoon jo toukokuun alussa. Tuostahan tulee noin 7 kuukautta ja siitä noin puolet (koska Stefanilla puolet) niin 3,5-4 kuukauden ajalta Martinan pitäisi maksaa vuokra. Mutta kuten todettu, Stefanin äiti maksoi koko vuokran, myös siltä ajalta kun Sofia siellä juhli tai asui myös.
Anonyymi kirjoitti:
Jos ottaa huomioon että vuokrasopimus oli tehty elokuun puolivälissä 2019 ja Martina oli jo maaliskuussa Hangossa koronan takia ja jo sinä aikana Stefu hengaili Sofian kanssa siinä Eiran asunnossa ja Sofia muutti siihen asuntoon jo toukokuun alussa. Tuostahan tulee noin 7 kuukautta ja siitä noin puolet (koska Stefanilla puolet) niin 3,5-4 kuukauden ajalta Martinan pitäisi maksaa vuokra. Mutta kuten todettu, Stefanin äiti maksoi koko vuokran, myös siltä ajalta kun Sofia siellä juhli tai asui myös.
Aika härskiä. Ja Martinan ei pidä maksaa, eikä häneltä pidä vaatia yhtikäs mitään tuosta vuokrasta. Martina on hoitanut yhteisen lapsen ja on se härkele kumma, jos siitä kaikesta vastuusta, huolesta ja hoidosta pitäisi vielä maksaa jollekin ison vauvan äipälle jotain. Kuinka joku edes kehtaa vaatia tuollaista?
Anonyymi kirjoitti:
Unohditko tarkoituksella pois listastasi, että Martina kävi myös Lapissa, koska hänen piti saada rentoutua. Älä sano, että Lapin loma liittyi suksien pois hakemiseen, koska tuskin niiden hakemisessa tarvittiin mitään kylpyjä. Samoin hän kävi Espanjassa siellä treenileirillä ja älä sano, että se oli pelkästään työmatka. Pari päivää se oli kotona Espanjan matkan jälkeen ja lähti sitten sen uuden rakkaansa kanssa Dubaihin. Oliko silloin kotosalla lasten kanssa kokonaista pari...kolme päivää. Tuntu pahalta, kun jossain luki, että Martina ei ehtinyt viedä lastaan/lapsiaan jonnekin edes tuona lyhyenä aikana (Roopeko se oli, joka vei?) , koska sen piti päästä johonkin pillukarvojen poistoon/alapään vahaukseen yms.. ennen rakkaansa tapaamista.
Kyllä vaan Martina on viettänyt paljon omia lomiaan ilman lapsia. Joskus on tuntunut, että onko Martinalla lapsia ollenkaan. Ihan hyvä, että on nyt vähän petrannut lasten ehdoilla elämistä. Suhteessa voidaankin laskea, että Martina viettää 8/10 lomasta yksin hurvitellen ja 2/10 lomasta lasten kanssa ja silloinkin Martinan äiti on lasten hoitajana.
Älä ala puhumaan Please mistään koronasta ja selittämään koronan syyksi sitä, että Martina ei ole voinut lomailla lasten kanssa ulkomailla. Lomailla voi missä vaan, vaikka näreen alla, jos se vaan tuo lämpöä ja yhteenkuuluvaisuuden tunnetta puolin jos toisin. Näille tyrkyille vaan se Dubai tai jokin vastaava kelpaa ja etenkin silloin, kun ei tartte kantaa riippakivenä lapsiaan mukanaan.- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Monimutkaisesti selostettu, mutta fiksuimmat ehkä ymmärtää.Mistä Suomisen väite on peräisin, että Stefanin äiti maksoi vuokrarästit??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmasti elivät myös normaalia ja hyvää pethe-elämää. Hyvin paljon matskua siitä on ollut kaikkien nähtävillä. Kaikki hyvä saati koko elämä kun ei normaalilla ihmisellä ole vessaselfien varassa, You know ?
Some ei ole totuus.
Anonyymi kirjoitti:
Mistä Suomisen väite on peräisin, että Stefanin äiti maksoi vuokrarästit??
Ei se mun väite ole, kunhan vaan kysyin ja ihmettelin. Kysypä siltä, joka tuolla ylempänä kertoi näin: """Niin, ja aivan laatumedia uutisoi että Stefanin äiti maksoi rästit."""
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Aika härskiä. Ja Martinan ei pidä maksaa, eikä häneltä pidä vaatia yhtikäs mitään tuosta vuokrasta. Martina on hoitanut yhteisen lapsen ja on se härkele kumma, jos siitä kaikesta vastuusta, huolesta ja hoidosta pitäisi vielä maksaa jollekin ison vauvan äipälle jotain. Kuinka joku edes kehtaa vaatia tuollaista?
Onpa yksipuolinen kommentti!
"Asiantuntija" Suominen taas viisaudessaan vauhdissa.😆 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais jäädä Kalasataman vuokratkin maksamatta, ei varmaan ymmärrä että sellainen pitäis hoitaa. Ei ilmeisesti ole koskaan perehtynyt vuokran maksamiseen.
Anonyymi kirjoitti:
Tais jäädä Kalasataman vuokratkin maksamatta, ei varmaan ymmärrä että sellainen pitäis hoitaa. Ei ilmeisesti ole koskaan perehtynyt vuokran maksamiseen.
Enpä jotenkin usko väittämääsi. Ei Martina halua joutua raastupaan menettämään luottotietojaan.
- Anonyymi
Miksi ja miksi ja miksi....
Toivottavasti aloittaja saa mieleisensä vastauksen. Jos ei muuten, niin vastaamalla itse siihen.- Anonyymi
Vastasi jo itse eli sanoi että hyvä aloitus.
- Anonyymi
Taas AP olet täällä vääristelemässä asioita, kerro meille kaikille:
- kenen nimissä oli Eiranrannan vuokrasopimus
- Kerro meille mihin perustuu sun vaatimus, että vuoden eron jälkeen ex vaimo joutuu korvaamaan talousvaikeuksiin joutuneelle ex-miehelleen korvauksia yhteisestä asumisesta ennen eroa.
-Kerro meille kaikille, mistä tiedät, että Martina ei yhdessäolon aikoihin osallistunut talouden kuluihin.
- Kerro meille kaikille, mistä tiedät millainen sopimus heillä on lapsen elatuksesta, kuka maksaa mitäkin ja kuka maksaa kenelle
Sinä mustamaalaat ja keksit täällä juttuja, tiedätkö sivistynyt ihminen ei toimi niin.
Asiallista ja faktoin perusteltua vastaustasi odottaen- Anonyymi
Tämä on julkkis juorupalsta eikä mikään käräjäsali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö mikä on Juoru?
Tiedätkö mikä on valheellinen väittämä? - Anonyymi
Oli Stefanin nimissä vuokrasopimus, luki lehdessäkin ja joutui myös oikeuteen tietenkin koska oli tehnyt vuokrasopimuksenkin nimellään.Ei maksanut yhtään vuokraa, isännöitsijä oli kertonut kaikki laskut repinyt sitä mukaa kun niitä tuli. Asui itse myös kokoajan asunnossa ja oli kirjoilla Hangossa verotussyistä.Martina ei varmaan edes tiennyt, mitä peliä äijä tekee kokoajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli Stefanin nimissä vuokrasopimus, luki lehdessäkin ja joutui myös oikeuteen tietenkin koska oli tehnyt vuokrasopimuksenkin nimellään.Ei maksanut yhtään vuokraa, isännöitsijä oli kertonut kaikki laskut repinyt sitä mukaa kun niitä tuli. Asui itse myös kokoajan asunnossa ja oli kirjoilla Hangossa verotussyistä.Martina ei varmaan edes tiennyt, mitä peliä äijä tekee kokoajan.
Juuri näin.
Eli miten ne laskut kuuluu Martinalle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkisin sinut mielelläni siellä 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan nyt Katiska 2 ensin , sitten voidaan ihmetellä kuka ja ketkä siellä käräjäsalissa oikein ovat ???
- Anonyymi
Eiköhän nämä ole jokaisen löydettävissä vanhoista lööpeistä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin.
Eli miten ne laskut kuuluu Martinalle?Martinan mielestä mitkään laskut ei kuulunut hänelle.😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö jo oot sinne haasteen saanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinalla oli vuosia maksuhäiriömerkintä, joten ei varmaan itse olisi vuokra-asuntoa saanutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö jo oot sinne haasteen saanut?
Istun siellä joka päivä joten tervetuloa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stefanhan oli jättänyt vuokrat maksamatta kun se oli ollut ainoa keino saada loisiva korppi pois asunnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Sohva ei maksa mistään mitään?
- Anonyymi
- Anonyymi
Kai sen ukkelinkin jotain piti maksaa, onhan se nyt nähty mihin rahansa pistää mm suurilla summilla pelaamiseen, kun Martina lähti niin ukkeli ei enään pärjää normi elämässä, hyvä Martina kun lähdit.
- Anonyymi
Mara potkaistiin pihalle näin se meni, kun ei osallistunut kulujen maksuun ja oli sillä niitä syrjähyppyjä. Loisi vaan toisen siivellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mara potkaistiin pihalle näin se meni, kun ei osallistunut kulujen maksuun ja oli sillä niitä syrjähyppyjä. Loisi vaan toisen siivellä.
Onneksi Sofia tuli apuun kulujen kasvattamisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Sofia tuli apuun kulujen kasvattamisessa.
Tää oli hyvä
- Anonyymi
Turhaan ihmettelette. Kaikissa paremmissa perheissä miehen kuuluu maksaa valtaosa perheen kuluista ja niin myös Martinan ja Stefanin tapauksessa. Stefan sitä paitsi sai paljon rahaa kun myi Tähtitorninmäen asunnon. Naisen tehtävä on edustaminen, perheestä huolehtiminen ja muut kotihengettären tehtävät. Fiksu mies pitää puolisonsa tyytyväisenä ostamalla lisäksi yllättäviä ja ihania lahjoja rakkaalleen. Liitto on aina kahden kauppa ja huolehtimalla kuluista mies osoittaa arvostuksensa. Martina on osallistunut perheestä huolehtimiseen enemmän kuin Stefan ja siksi myös 200.000 euron ositus Martinalle on vähintä mitä Stefan voi tehdä mikäli olisi kunnollinen ex puoliso.
- Anonyymi
Ai niinkö Aitolehtien perheissä.
- Anonyymi
Meillä ei ainakaan aikoinaan mennyt noin. Itse otin kotiini persaukisen miehen jolle ostin alusvaatteista ja hammasharjasta alkaen kaiken.Ja maksoin tietty kaikki asumisen kulut. Myös punaiset nortit ostin kun olin kaupassa töissä. Mutta kun olin "rakastunut" (huumaantumistahan se varmaan oli).
Näin jälkikäteen aateltuna ihan järjetöntä... - Anonyymi
Noin, mutta kun Stefan kustantaa saman Sofialle niin Sofia onkin lokki ja gold digger. Mites se nyt silleen muuttuu, kun eri henkilö kyseessä. Pyhimys-Martinako vaan ansaitsee saada lahjoja?
- Anonyymi
Kun ei ollut rahaa millä vuokraa maksaa.
- Anonyymi
Siksi koska hän ei hallitse rahankäyttöä
- Anonyymi
Siinä on hyvä kysymys, mutta tottahan me sen tiedämme, eihän Martina maksanut mitään itse omasta asumisestaan, kun yritti vedättää Thermanilta rahaa ihan viimeiseen asti.
- Anonyymi
Sä hävisit jo tän keskustelun
Mikään ei tue sun väitteitä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä hävisit jo tän keskustelun
Mikään ei tue sun väitteitäÄlä nyt, AP aivan oikeassa. Martina aina yrittänyt ja yrittää säästää omia rahojaan ja elää toisten siivillä niin kauan kun se vain onnistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt, AP aivan oikeassa. Martina aina yrittänyt ja yrittää säästää omia rahojaan ja elää toisten siivillä niin kauan kun se vain onnistuu.
Oletko ikinä kuullut lausetta,
Hävinnyt selittää 🤣😂
Ja sitähän sä just teit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ikinä kuullut lausetta,
Hävinnyt selittää 🤣😂
Ja sitähän sä just teitMikäs tuomari sinä kuvittelet olevasi, joka päättää kuka on voittaja ja kuka hävinnyt? Todellisuudessa elämän pelissä on hävinnyt salarakkaana julkisuuteen tullut nakkihuulimara.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs tuomari sinä kuvittelet olevasi, joka päättää kuka on voittaja ja kuka hävinnyt? Todellisuudessa elämän pelissä on hävinnyt salarakkaana julkisuuteen tullut nakkihuulimara.
osuiko ja upposi LOL
- Anonyymi
Mun rahat ja niitä en mielellään käytä näihin Stefan maksaa ja antaa mulle shopiailurahaa. Siit mä tykkään.
- Anonyymi
Miksei Martina maksanut mitään vaikka oli tuloja? Kyllä molemmat puolisot osallistuu perheen elantokustannuksiin normaalisti en tiedä yhtään perhettä tuttavapiirissäni, että toinen vain joutuisi maksamaan kaiken.
Kuulostaa todella epäreilulta Stefania kohtaan. Eipä ole ihme , että liitto ei kestänyt silkkaa hyväksikäyttöähän taisi olla Martinan puolelta.- Anonyymi
Mihin sä perustat väitteesi, ettei Martina maksanut mitään?
Mielikuvitukseesi vai luuloihisi?
Luulo ei ole tiedon väärti.
Te ette ketään tunne heitä, niin miten voitte tietää kuka maksoi mitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sä perustat väitteesi, ettei Martina maksanut mitään?
Mielikuvitukseesi vai luuloihisi?
Luulo ei ole tiedon väärti.
Te ette ketään tunne heitä, niin miten voitte tietää kuka maksoi mitä?Eikö se lehdessä kerrottu. Stefan itse kertoi.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se lehdessä kerrottu. Stefan itse kertoi.
Uskotko ihan oikeesti kaiken, mitä joku medialle kertoo? Miksi et ole kriittinen lukemasi suhteen? Etkö vaan osaa, vaiko et hallitse mediakriittisyyttä? Etkö osaa koskaan suhtautua kertojan kertomaan edes siitä, että voiko kertomus olla tottakaan?
Martina, Stefan ja lapset muuttivat sinne Eiran kämppään joskus elokuussa 2019 Stefanin solmittua vuokrasopparin. Stefan heti kirjauduttuaan asumaan Eiraan muutti kuitenkin kirjansa Hankoon ja meni myös kämpppäämään sinne. Martina ja lapset kolmistaan jäivät Eiraan. Luuletko ihan oikeesti, että Stefan juoksi päivittäin tai edes viikottain ruokakassien ja muiden tilphöörien kanssa viemään Martinalle ja lapsille ruokaa ja rahaa? Ei varmasti Stefan ottanut muuttonsa jälkeen osaa perheen elatukseen pahemmin muuten, kuin vuokranmaksun yhteydessä ja senkin (vuokranmaksurästit) tuolla joku väittää Stefanin äidin maksaneen.
Yritä nyt oikeesti miettiä, että mikä on edes jotenkin mahdollista ja mikä taas ei ole mahdollista.
- Anonyymi
Miksi olisi pitänyt Stefanin ja Sofian lemmenpesän vuokraa maksaa, niin Bambin.
- Anonyymi
Niin, Martina oli kirjoilla siellä elokuusta 2019 huhtikuun loppuun 2020. Oli Hangossa jo maaliskuun alusta ja silloin jo Sofia hengaili siellä asunnossa. Toukokuun alusta Sofia jo asui siellä. Stefun äiti maksoi koko vuokran eli maksoi myös Sofian asumisen ajalta. Ja myös siltä ajalta kun Martina oli Hangossa ja Stefu ja Sofia juhlivat samaan aikaan Helsingissä.
- Anonyymi
Kylläpä sitä nyt jaksetaan taas pyöritellä samoja asioita uudestaan ja uudestaan. Jos mies on renttu ja jättää huolehtimatta taloudellisesti perheestään, niin miten ihmeessä sekin saadaan käännettyä puolison syyksi.
Martina on tuonut onneksi ruokaa pöytään ja vaatettanut lapset, huolehtinut harrastuksiin ja kouluun. Ilman häntä pakka olisi levinnyt käsiin jo aikapäiviä sitten, kyllähän tuo nyt on sanomattakin selvää.
Entä millainen vuokrananta antaa tilanteen mennä niin pitkälle, että vuoden vuokrat ovat maksamatta?
Kunhan nyt ette yöunia menettäisi, kun toisten ihmisten asioita vatvotte uudelleen ja uudelleen. - Anonyymi
Martina pärjää hyvin isoilla tuloillaan ja menestyy myös julkisuudessa. Ihan toista maata kun tyhjäntoimittaja ja asunnoton Sofia.
- Anonyymi
Miksi ja miksi ja miksi.....
- Anonyymi
On taas niin sairasta kuvittelua ja vatvomista. Ihan kuin rikkinäinen levy olisi juuttunut paikoilleen. En muista edes oman elämän jokaikistä yksityiskohtaa niin miten jotkut jaksaa vääntää ja kääntää Marttinan asioita päivästä toiseen.
- Anonyymi
No älä hyvä ihminen lue tätä palstaa. Ei se ole mitenkään pakollista.
- Anonyymi
nyt ollaan ylitetty kunnianluokkauksen raja!
- Anonyymi
Mikä se on?
- Anonyymi
Hyvänen aika kukaan meistä ei tiedä mitä tossa perheessä maksuista on sovittu ja kuka mitäkin maksanut tai jättänyt maksamatta, turhaa spekulointia ja haukkumista, apuva joku jopa kyseli näytille pankkikuittia onko Martina maksanut äidilleen velkansa, ei todellakaan kuulu tänne.
- Anonyymi
Minkälaista on " perhe-elämä " , jossa vuokrat jätetään maksamatta ja poliisit vierailee ajoittain? Asutaan " avoliitossa " eri osoitteissa ja levitellään julkisuuteen " perhe-elämän" asioita. Molemmat tekee syrjähyppyjä ja esittää sitten viatonta.
Miksi ylipäätään olivat yhdessä 9 v , ei voi kuin ihmetellä ? - Anonyymi
Asiallinen aloitus ! Miksi ei maksanut, jos kerran tienasi hyvin?
- Anonyymi
Ja sitten vielä muita nimitellään vapaamatkustajaksi vaikka itsekin on
- Anonyymi
Mitäpä se sivullisille kuuluu kenenkään vuokranmaksut ja maksamatta jättämiset.
Hoitakoot jokainen omat vuokranmaksunsa.- Anonyymi
Ihme länkytystä. Steppuli tehnyt vuokrasopimuksen...tietenkin vastuussa maksuista! Eikö ne maksamattomat limusiini kuljetukset olleet alkaneet jo 2019joulukuussa? Ihan varmaan horolörffööö kuskailtu jo tuolloin.. Olisitko itse maksanut mitään jos ukko kustantaa velaksi jonkun vapaamatkustajan kyytejä? Hyvä Marttiina🤣🤣 Onnea uuteen asuntoon👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme länkytystä. Steppuli tehnyt vuokrasopimuksen...tietenkin vastuussa maksuista! Eikö ne maksamattomat limusiini kuljetukset olleet alkaneet jo 2019joulukuussa? Ihan varmaan horolörffööö kuskailtu jo tuolloin.. Olisitko itse maksanut mitään jos ukko kustantaa velaksi jonkun vapaamatkustajan kyytejä? Hyvä Marttiina🤣🤣 Onnea uuteen asuntoon👍👍
Ja vielä .KARMA😂😂😂
- Anonyymi
Money talks, suomalainen rappio parhaimmillaan.
- Anonyymi
Pummi mikä pummi, ei kait sen ihmeellisempää. Itsehän tuo on kehunut eri medioissa että hän ei käytä omia rahojaan vaan Stefan maksaa kaiken. On kyllä suurin loispelle näistä julkkistyrkyistä.
- Anonyymi
En usko Martinan sanomisiin ollenkaan. Puhuu mitä milloinkin, kunhan vaan antaa itsestään hyvän ja fiksun kuvan. Mutta näkyy läpi, kaikki eivät ole höynäytettävissä. Ei jatkoon!
- Anonyymi
Sivulliset ottavat itselleen irtomurheita julkkisten vuokranmaksuista ja siitä kuka elättää ketäkin.
- Anonyymi
Vuokranmaksu ei ole Martinan vahvin laji, enemmänkin traktorin rattaan pyörittäminen sopii hänelle.
- Anonyymi
Yhtä asiaa ihmettelen tässäkin parisuhteessa. Kaikki kiinteistöt, jotka Stefun, olivat Martinan puheissa meidän. Osallistuiko hän, k iinteistöissä mihinkään kuluihin? Kiinteistöjen ylläpito ei ole ilmaista. Kun Stefan vuokrasi perheelle asunnon, maksoiko Martina vuokraa edes puolet? Eikö parisuhteessa toisen kuulu osallistua mihinkään kuluihin?Normaali perheissä kuluja jaetaan. Kuitenkin täälläkin vähän väliä julkaistaan Martinan suuria vuosituloja, ja sitä, että hän ei tarvitse miestä elättämään. Miksi ei hoitanut vuokria, kun siellä asuikin. Nyt tietysti taas joku "kiljuu" että oli Stefun vuokraama. Niin oli, mutta ei Stefu asunut siellä, ainakaan yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä asiaa ihmettelen tässäkin parisuhteessa. Kaikki kiinteistöt, jotka Stefun, olivat Martinan puheissa meidän. Osallistuiko hän, k iinteistöissä mihinkään kuluihin? Kiinteistöjen ylläpito ei ole ilmaista. Kun Stefan vuokrasi perheelle asunnon, maksoiko Martina vuokraa edes puolet? Eikö parisuhteessa toisen kuulu osallistua mihinkään kuluihin?Normaali perheissä kuluja jaetaan. Kuitenkin täälläkin vähän väliä julkaistaan Martinan suuria vuosituloja, ja sitä, että hän ei tarvitse miestä elättämään. Miksi ei hoitanut vuokria, kun siellä asuikin. Nyt tietysti taas joku "kiljuu" että oli Stefun vuokraama. Niin oli, mutta ei Stefu asunut siellä, ainakaan yksin.
Kuinkahan paljon Sofia on maksanut asumisistaan vuokraa? Eirassa asui 3 kuukautta, Kivenlahdessa jonkun aikaa. Olivatko sopineet että maksaa puolet vuokrasta. Asui Espoossa vähän väliä. Maksoiko sielläkään vuokraa. Suurimman osan ajasta on asunut hotelleissa. Kuka ne hotelliasumiset on maksanut. Kuka on maksanut kesän ulkomaanmatkat. Kuka on maksanut Sofian autokyydit Hankoon ja kyyditykset Kivenlahdesta keskustaan. No ei kukaan. Kuka maksoi Sofian ystävien helikopterikuljetukset Hankoon. Kuka maksoi Levin reissut, 3 kpl. Kuka maksoi Sofian kylpylähoidon Hangossa. No ei kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkahan paljon Sofia on maksanut asumisistaan vuokraa? Eirassa asui 3 kuukautta, Kivenlahdessa jonkun aikaa. Olivatko sopineet että maksaa puolet vuokrasta. Asui Espoossa vähän väliä. Maksoiko sielläkään vuokraa. Suurimman osan ajasta on asunut hotelleissa. Kuka ne hotelliasumiset on maksanut. Kuka on maksanut kesän ulkomaanmatkat. Kuka on maksanut Sofian autokyydit Hankoon ja kyyditykset Kivenlahdesta keskustaan. No ei kukaan. Kuka maksoi Sofian ystävien helikopterikuljetukset Hankoon. Kuka maksoi Levin reissut, 3 kpl. Kuka maksoi Sofian kylpylähoidon Hangossa. No ei kukaan.
Tiesikö jo etukäteen, että kun Sofiakaan ei mitään joudu maksamaan, niin en minäkään maksa. Vai mikä oli hänen perustelunsa maksamattomuuteen? Sofialla voisi olla se, ettei ole rahaa. Eräällä toisella taas, kuulemma on niin suuret vuositulot, että olisi luullut hoituvan maksutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesikö jo etukäteen, että kun Sofiakaan ei mitään joudu maksamaan, niin en minäkään maksa. Vai mikä oli hänen perustelunsa maksamattomuuteen? Sofialla voisi olla se, ettei ole rahaa. Eräällä toisella taas, kuulemma on niin suuret vuositulot, että olisi luullut hoituvan maksutkin.
Tuohon Eiraan asti kaikki kiinteistöt ovat olleet Stefanin firman ainakin osittain. Niinhän se Kivenlahtikin oli. Martina asui Eirassa elokuun puolivälistä 2019 ja maaliskuusta lähtien Hangossa koronan takia. Siitä lähtien myös Sofia jo vieraili Eiran asunnossa ja muutti sinne 1.5. kokonaan. Jos oletetaan että Martinan olisi pitänyt maksaa vuokrasta puolet noin 7 kuukauden asumisesta niin se tekee 3,5-4 kuukauden vuokra. Stefanin äiti maksoi koko vuoran, myös Sofian asumisen ajalta. Ja täällä on pitkät litaniat siitä että Martina ei maksa vuokria. Stefanilla on kiinteistöjä eri paikoissa ei omista niitä. Ja Stefankaan ei ole kertaakaan sanonut että Martinan olisi pitänyt maksaa jostain vuokraa. Voisi olettaa että olisi sanonut koska kaikenlaista sanoi. Ei edes tuosta Eiran asunnosta vaan antoi aika naurettavan selityksen miksi oli itse jättänyt vuokrat maksamatta. Siinä tunnusti että hänen ne olisi pitänyt maksaa.
- Anonyymi
Trollitehdas käynnissä aloituspuheenvuorossa, ja negatiivinen samaa mieltä jatkokeskustelu on keskustelua itsensä kanssa, näihin kannattaa suhtauta olankohautuksella, ei mitään merkitystä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4361264- 641116
- 61852
- 61805
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18727Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100713- 72694
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49671- 60657
- 26653