Jo oli aikaisemmin kirurgi/matkailuyrittäjä jatkuvasti äänessä ja julkisuudessa, mm. tv:ssä, bisness, bisnes... aika hiljaa on jäbä ollut, kuitenkin lääkärin koulutus? Eihän se tartu pubeissa, baareissa, matkailussa??? Voit katsoa nyt Jyväskylän tilannetta jos ymmärrät, vaihto-opiskelijat , pubit . Eihän se tartu... paikalla 150 hlö ja 100 tartunta...
Yksi hiljaa nyt? lääkäri/yrittäjä Yliniemi
3
147
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa on iso osa matkailun ravintola ja majoitus bisneksen toimijoista tuonut esiin. Olisi kohtuullista lopettaa ihmisten terveydelle vaaralliset lobbaus toimet.
Kärsitään tämä,ja katsotaan asioita uudella tavalla. - Anonyymi
Maran lobbaus ei mennyt läpi, hallitus ei taipunut. Puutaheinää ja aivopieruja on riittænyt.
Matkailukäytävä ? Toimii se jos pakataan väki tiettömään kairaan verkkojen taakse,,niitä kutsuttiin toisella nimellä. Vankileiri.
Samalla sinne joutaisi muutamia muitakin,
Missä hovin tuomio! Matkailun päätekijä oli yksi niistä joka säästyi syytteilta. Kuten aina, tyhmästä päästä joutui kärsimään, ja takapiru pysyi pulmusena vaikka pientä vuotoa tapahtui. Matkailu määrää kunnassa aivan liikaa! Hallitsee lehdistöä, neljäs valtiomahti ei toimi Kittilässä.- Anonyymi
Älä pure kättä joka sinua ruokkii🙄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914