Komea mies ja pakit

Anonyymi

Muistelen tässä, että sain kerran pakit naiselta, koska olin hänen mielestään liian komea. Kaikkeen sitä elämässä törmääkin!

14

486

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän tuommoista pitää miettiä.
      Hyvännäköisillä on paljon vientiä, niin yksi kala meressä ei tunnu miltään.
      Ehkäpä se on kova paikka, jos ei oo tottunut saamaan pakkeja...
      pitää olla melkoisen hyvä itsetunto jos liian hyvännäköisen kanssa haluaisi yhtään mitään..

      • Anonyymi

        Niinpä.


    • Anonyymi

      Yksinkertaista, se nainen oli ruma ja
      Tiesi sen että olit liian komea.

    • Anonyymi

      Ymmärrän hyvin tuota naista. Itseäkään ei yhtään kiinnosta komeat miehet.

      Ensinnäkin on tuo puoli, että luotto pitäisi olla todella kova kyseiseen yksilöön. Jos vientiä riittää, niin selkärangan pitää olla terästä.

      Toisekseen on sitten se oma kokemukseni, että monet komistukset kokevat kaiken kuuluvan tulla tarjottimella. Ei tarkoita, etteivätkö he tekisi töitä saavutustensa eteen, mutta ovat usein tottuneet myö saamaan hän tasoitusta ulkosella olemuksellaan. Jos ei sitä sitten tipukaan yhtään, niin tilanne on heille outo. Varsinkin naksten kanssa monet heistä kokevat, että sormien napsautus ja hymy riittää.

      Itselleni suurin syy on kuitenkin tämä kolmas. Stereotyyppisen komeat miehet ovat mielestä epäkiinnostavia. Tiedostan, että tuon miehen pitäisi olla minusta todella komea, mutta kun ei tunnu siltä. Sellainen mies ei yhtään väräytä missään paikassa. Komea mies on mielestäni yhtä tylsän näköinen, kuin klassisen kaunis nainen. Täysin vailla särmää ja personaa.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Voi olla myös kaunis tekosyy. Kaikkia näitä teidän tasojuttuja ulkonäköä, koulutusta ym. ovat yleisiä tekosyitä. Mutta huomaa ap, että hän teki sinulle nätisti, kohottaen itsetuntoasi.

      • Anonyymi

        Itse jos koen olevani ulkoisesti alempi arvoinen, niin suosista häivyn pois.
        Elämän tosiasioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse jos koen olevani ulkoisesti alempi arvoinen, niin suosista häivyn pois.
        Elämän tosiasioita

        Aika erikoinen ajatus mielestäni. Kyllähän se toinen itse päättää kiinnostaako vai ei.

        Jos oikeasti pohdit noita ulkosia tasoja, niin tiedostat varmaan myös sen, että aina on joku ulkoisesti parempi. Siis aivan aina sellainen taatusti löytyy olit sinä mitä tahansa. Eli oikeastaan sillä sinun tasollasi ei ole mitään merkitystä. Sillä ei ole väliä verraten kohteeseen, eikä absoluuttisesti. Hän, joka oikeasti ajattelee noin häipyy aina suosiolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse jos koen olevani ulkoisesti alempi arvoinen, niin suosista häivyn pois.
        Elämän tosiasioita

        Johan olikin taas omahyväsintä soopaa vähään aikaa. Puettuna oikein itsesäälin valepukuu. On siis olemassa jokin "riitävä tasoero", jolla olet turvassa. Kyllä ne alempiarvosetkin lähtee, kun tarpeeksi pompotat niitä ja kyllä heillekin aina paremmin arvostava kumppani löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan olikin taas omahyväsintä soopaa vähään aikaa. Puettuna oikein itsesäälin valepukuu. On siis olemassa jokin "riitävä tasoero", jolla olet turvassa. Kyllä ne alempiarvosetkin lähtee, kun tarpeeksi pompotat niitä ja kyllä heillekin aina paremmin arvostava kumppani löytyy.

        Ei vaan kerroin totuuden miten minä koen asiat.
        Itselläni on huono itsetunto ja huonoja kokemuksia. Siksi on helpompaa kävellä vain pois, koska vaikea uskoa että itsestä olisi kukaan kiinnostunut.

        Tiedätkö miltä se tuntuu, kun taistelet itsesi kanssa lähes päivittäin. Ja pelkäät omaa peilikuvaasi. Itsetunto ei kasva hetkessä ja siihen tarvitsee paljon työkaluja.


      • Anonyymi

        Vastataan tähän nyt, kun muut kommentit on ihan hyviä.

        Pakit eivät kohottaneet itsetuntoani, vaan pelkästään turhauttivat minua. Jos on ulkoisesti viehättävä ihminen, niin siitä saa kiksejä vain pinnallinen ihminen, joita kaikki komeat miehet tai kauniit naisetkaan eivät ole.

        Voin kyllä uskoa, että on näitä 'mikkoleppilampeja', jotka liihottelevat tuolla parrasvaloissa, että katsokaa minua!

        Mutta ei se mitään, sinkkuna on ihan mukavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan kerroin totuuden miten minä koen asiat.
        Itselläni on huono itsetunto ja huonoja kokemuksia. Siksi on helpompaa kävellä vain pois, koska vaikea uskoa että itsestä olisi kukaan kiinnostunut.

        Tiedätkö miltä se tuntuu, kun taistelet itsesi kanssa lähes päivittäin. Ja pelkäät omaa peilikuvaasi. Itsetunto ei kasva hetkessä ja siihen tarvitsee paljon työkaluja.

        Olen ihan samaa mieltä sun kans, ja ei kukaan meistä ole samanlainen, joten ei toinen joka ei ole kohdannut itseensä kohdistuvaa alistamista ja dominointia, ei tiedä miten elää ja olla tässä yhteisössä. Helppo se on vahvojen sanoa ja neuvoa miten olla ja elää..


    • Anonyymi

      Olen törmännyt viime vuosina liian useasti tämmöiseen paradoksiin luulen että moni pystyy samaistumaan... Jos on todella hyvännäköinen mies niin se ulkonäkö on luonteesta pois. Olen ollut täpinöissäni kun olen tavannut komean miehen mutta kun olemme tutusteneet paremmin niin ei se ollutkaan omantyyppinen tai niin hyvännäköinen sisältä. Kukaan ei ole täydellinen. Mutta tietenkin tässä myös tullaan siihen että kauneus on katsojan silmässä.

    • Anonyymi

      Komea mies on silloin kun Iiso muna, varakas, mies saa Olla lyhyt ja paksu, Jo's on iso muna. Pitka hoikka mies ei Ole komea Jo's on pieni pippeli. Komea miehen pitaa Olla vakivaltainen ja agressiivinen, pomotyyppi joka alistaa muita. Komea miehen tulee Olla narsisti, ulkona koko on sivuseikka, toisin kuin naisille. Nainen on kaunis silloin kun laiha ja Hirvean Isot tissit. Mihella on tarkein iso muna

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe