Koronan tokotusjärjestys

Anonyymi

Kyllä on omituinen järjestys?

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi persut kieltäytyy rokotteesta.
      Oikeille ihmisille riittää paremmin rokotetta.

    • Anonyymi

      Tokotusjärjestys?

      En tiedä siitä. No, onneksi tahdas tulee kesulla.

      • Anonyymi

        Kesulla? Vai kosulla vai mitä ihmettä?
        Opetelkaa puhumaan some kieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesulla? Vai kosulla vai mitä ihmettä?
        Opetelkaa puhumaan some kieli.

        Eikö pitäisi alkaa rokotus työikäisistä?
        Eläkeläisten joukko on vain kuluerä yhteiskunnalle.
        Rikkaat voi kustantaa omat rokotteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö pitäisi alkaa rokotus työikäisistä?
        Eläkeläisten joukko on vain kuluerä yhteiskunnalle.
        Rikkaat voi kustantaa omat rokotteet.

        Eläkeläiset kustantaa sinunkin tarpeet,että sillei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesulla? Vai kosulla vai mitä ihmettä?
        Opetelkaa puhumaan some kieli.

        Kesu = kehittämissuunnitelma
        Onko kaupungilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkeläiset kustantaa sinunkin tarpeet,että sillei.

        Eläkeläiset voisi rokottaa venäläisellä Sputnik rokotteella.
        YYA sopimuksen nojalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkeläiset voisi rokottaa venäläisellä Sputnik rokotteella.
        YYA sopimuksen nojalla.

        Eläkeliitto on rautaa!
        Kemijärven 1 eläkeläisjärjestö


      • Anonyymi

        Mä käyn tokotuksella ja menen ensi kesuna bio tahtaalle töihin


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tässäpä nyt se roketejärjestys.
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007776832.html

      Missä Kemijärvi ei näy listoilla. Olisiko unohtunut vai näppäilyvirhe. Vai katsotaanko miten vaaleissa käy ja rokotetaan vasta vaalien jälkeen. Luultavasti lehdestä unohtunut pois.

      • Anonyymi

        Sallalaiset kohta rokotettu.


      • Anonyymi

        Kemijärvellä on rokotettu jo 5 % ja lisää vaan rokotetaan, se on IHANA asia, että me saamme suojan tautia vastaan. Sitten myös me eronneet voimme ottaa enemmän lähikontaktia naishenkilöihin, kun ei tartu korona! Heh, heh, no kevennys sallitaan, mutta tämä ei ole yksityiselämän käsittelypalsta, vaan Kemijärven myönteisyyden palsta. Halusin vain sanoa, että teki tänäänkin mieli mennä tanssimaan kaduille ONNEN TUNTEEN JOHDOSTA, kun saan elää täällä maailman kauneimmassa kaupungissa. Vielä jos Majakka grillille pääsee, uimahallin kautta, se sitä elämän eliksiiriä! Uimahalli, liikuntahalli, jäähalli, hiihtoladut, kaikki yleisötapahtumat ja ONNEN TILAISUUDET, ehkäpä kesällä jo se kaupungin kesätapahtuma, KELONVEISTOVIIKKO, jossa nuorempana sain käydä lomilla katsomassa, nyt paluumuuttajia paljon Kemijärvellä, siis KIITOS TEILLE KAUPUNGIN PÄÄTTÄJÄT, että on mahdollisuudet. Mitään kielteisyyttä ei tänne tarvita, sitä likaviemärissä valuvaa mustaa iljettävää ainetta. Ollaan onnellisia, että meillä on kaunis kotiseutu kaupunki. Kiitos kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kemijärvellä on rokotettu jo 5 % ja lisää vaan rokotetaan, se on IHANA asia, että me saamme suojan tautia vastaan. Sitten myös me eronneet voimme ottaa enemmän lähikontaktia naishenkilöihin, kun ei tartu korona! Heh, heh, no kevennys sallitaan, mutta tämä ei ole yksityiselämän käsittelypalsta, vaan Kemijärven myönteisyyden palsta. Halusin vain sanoa, että teki tänäänkin mieli mennä tanssimaan kaduille ONNEN TUNTEEN JOHDOSTA, kun saan elää täällä maailman kauneimmassa kaupungissa. Vielä jos Majakka grillille pääsee, uimahallin kautta, se sitä elämän eliksiiriä! Uimahalli, liikuntahalli, jäähalli, hiihtoladut, kaikki yleisötapahtumat ja ONNEN TILAISUUDET, ehkäpä kesällä jo se kaupungin kesätapahtuma, KELONVEISTOVIIKKO, jossa nuorempana sain käydä lomilla katsomassa, nyt paluumuuttajia paljon Kemijärvellä, siis KIITOS TEILLE KAUPUNGIN PÄÄTTÄJÄT, että on mahdollisuudet. Mitään kielteisyyttä ei tänne tarvita, sitä likaviemärissä valuvaa mustaa iljettävää ainetta. Ollaan onnellisia, että meillä on kaunis kotiseutu kaupunki. Kiitos kiitos!

        Dystopiaa: rokotusjärjestys on mietitty Havukoskella (!)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dystopiaa: rokotusjärjestys on mietitty Havukoskella (!)

        TAHDAS tulee, kun KESU sulattaa roudan!

        Ei ole mikään mielikuvitus keksintö TAHDAS!!!!!!!!!!!!!!!

        OO KESUN LAPSI MÄ OON...

        Mutta onko Kemijärvellä kesu vai talvi?


    • Anonyymi

      oli virhe. ei ole tokotusjärjestys vaan dokotusjärjestys.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa jokaisen oma asia mihin maahan veronsa maksaa. Verotulothan tasaantuu kun alamme verottamaan thaimaalaisia marjanpoimijoita.

        Kenenkään ei tarvitsisi pakoilla veroja jos Suomenkin verotusta saataisiin alemmaksi.
        Juurikin vasemmisto on ajanut näitä palveluita yhteiskunnan maksettaviksi joita voisivat asukkaat itse maksaa oman tarpeensa mukaan.

        Eteläeuroopassa ei ole kattavaa terveydenhoitoa eikä siellä Kela-taksit ajele maakuntaa ristiinrastiin, kuten meillä. Yksin terveydenhoitokin Lapissa maksaa 3500€/ vuosi henkilöä kohti.
        Tässä olen oikeistopuolueiden kanssa samaa mieltä yhteiskunnan tarjoamia hyvinvointipalveluita olisi syytä leikata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään ei tarvitsisi pakoilla veroja jos Suomenkin verotusta saataisiin alemmaksi.
        Juurikin vasemmisto on ajanut näitä palveluita yhteiskunnan maksettaviksi joita voisivat asukkaat itse maksaa oman tarpeensa mukaan.

        Eteläeuroopassa ei ole kattavaa terveydenhoitoa eikä siellä Kela-taksit ajele maakuntaa ristiinrastiin, kuten meillä. Yksin terveydenhoitokin Lapissa maksaa 3500€/ vuosi henkilöä kohti.
        Tässä olen oikeistopuolueiden kanssa samaa mieltä yhteiskunnan tarjoamia hyvinvointipalveluita olisi syytä leikata.

        Mun Corolla pitäis päästä virustestiin.
        Vaikuttaa että on saanut volvosarsin.
        Tai ainakin ladasputnikin tjms vastaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun Corolla pitäis päästä virustestiin.
        Vaikuttaa että on saanut volvosarsin.
        Tai ainakin ladasputnikin tjms vastaavaa.

        Me vaan..
        Kela maksaa kyyytin


      • Anonyymi

        Tahtaalle töihin kesulla, kun tokotettu ensin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään ei tarvitsisi pakoilla veroja jos Suomenkin verotusta saataisiin alemmaksi.
        Juurikin vasemmisto on ajanut näitä palveluita yhteiskunnan maksettaviksi joita voisivat asukkaat itse maksaa oman tarpeensa mukaan.

        Eteläeuroopassa ei ole kattavaa terveydenhoitoa eikä siellä Kela-taksit ajele maakuntaa ristiinrastiin, kuten meillä. Yksin terveydenhoitokin Lapissa maksaa 3500€/ vuosi henkilöä kohti.
        Tässä olen oikeistopuolueiden kanssa samaa mieltä yhteiskunnan tarjoamia hyvinvointipalveluita olisi syytä leikata.

        Ei ihme jos veroja joutuu maksamaan, tästä törsäyksestä on tultava loppu. Eiköhän seuraava hallitus olekkin Kokoomuksen ja Perussuomalaisten enemmistöhallitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme jos veroja joutuu maksamaan, tästä törsäyksestä on tultava loppu. Eiköhän seuraava hallitus olekkin Kokoomuksen ja Perussuomalaisten enemmistöhallitus.

        Keskusta voi lähteä hallituksesta jos vaaleissa kannatus putoaa, se on Halla-ahon taktiikka.
        Perussuomalaiset voivat olla hallituksessa jo tänä vuonna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahtaalle töihin kesulla, kun tokotettu ensin!

        Ei ne nuin tötteröä ota etes tokotukseen. Tahasta saat oottaa ainaski kesuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskusta voi lähteä hallituksesta jos vaaleissa kannatus putoaa, se on Halla-ahon taktiikka.
        Perussuomalaiset voivat olla hallituksessa jo tänä vuonna.

        Hallaaho ottaa koronan hallintaan jos ja kun tulee pääministeriksi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe