Pitäishän sitä jo osata päästää irti

Anonyymi

mut ei vaikka vuodet menee. Jotenkin vaan jäi koukkuun kyseiseen henkilöön ja tänne huudellut ja laittanut vaikka minkälaista tunnistetta. On se mielenkiintoista miten yksi voi sekoittaa pasmat vuosiksi vaikka ei edes oikein tunne kuin päällisin puolin. Luulis jo että olisin hänet neljässä vuodessa unohtanut mutta ei. Ruokinkohan itse tätä jotenkin vai mikä mua vaivaa? Todellisuus on se etten enää tule häntä näkemään ja se pitää hyväksyä jotenkin. Tyhmintä tässä on se kun hän sanoi olevansa suhteessa mutta eipä sekään mua liikuttanut ollenkaan.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juhiiiiii on vientiä nyt.

    • Anonyymi

      Toimi hyvä ihminen, äläkä odota. Mitä jos sinulla olisi 2mkn elämää jäljellä? Mitä tekisit? No tee se sama nyt, sillä saat selvyyden.

      • Anonyymi

        Kun ei voi tehdä mitään. Ei minkäänlaista mahdollisuutta yhteydenottoon ei numeroa, ei facebookia enkä tiedä edes sukunimeä tai jos tiedän en muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei voi tehdä mitään. Ei minkäänlaista mahdollisuutta yhteydenottoon ei numeroa, ei facebookia enkä tiedä edes sukunimeä tai jos tiedän en muista.

        Tossa tilantees kannattaa unohtaa... meni jo ja jos varattu nii mieti nyt hyvä mies..


    • Anonyymi

      Koukussa on itse kukin..

      • Täällä myös, vaikka kuinka on yrittänyt unohtaa siinä onnistumatta.


      • Anonyymi

        Jep mies on koukuttava ei saa tarpeeksi. Kun aina viehätyn hänestä ja ties mitä muuta. Kohtaloksi kutsunut mutta kun ei aika tämä vielä ole


    • Anonyymi

      Tiedän tunteen, tosin vuosia melkeinpä puolet enemmän kun 🎣🚣🏻‍♀️

    • Anonyymi

      Juuri tänään pohdin täysin samaa asiaa, että miksi en pysty unohtamaan yhtä miestä. Hullaannuin hänestä aivan täysin noin 3,5 vuotta sitten, ja vieläkään ei tunne ole ottanut lähteäkseen. Mikä pakkomielle hänestä on mulle tullut?

      Nähdään toisinaan, hyvin harvoin enää, ja silti ne pienetkin hetket piristää mieltä jopa päiviksi. Viimeksi taisin nähdä joulukuun puolivälissä, sekin ohimennen, eikä vahingossakaan ole törmätty missään sen jälkeen.

      Yhteyttä voisi ottaa monin eri tavoin, ei vaan uskalla, kun tilanne kaikkea muuta kuin helppo.

      • Anonyymi

        Tuttu tunne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttu tunne..

        Kyllä se taitaa olla ihannekuva, minkä pää on muodostanut. Tiedän sen siitä, koska lumous haihtuu aika nopeasti, kun alkaa paremmin tuntea toista. Ihanneihmisiä ei vaan ole olemassa, on vaan ihmisiä. Sen takia vahva suositus on, että kannattaa lähestyä, niin voi vaaleanpunaiset lasit vaikka rikkoutua ja pääsee elämässä eteenpäin. Elämä on kuitenkin niin lyhyt, ei sitä kannata käyttää unelmointiin. Kannattaa olla rohkea ja hankkia oikea ihmissuhde.


      • Anonyymi

        Ei ole välttämättä helppoa sillä varatulla miehelläkään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole välttämättä helppoa sillä varatulla miehelläkään .

        Niin mene ja tiedä mikä sitten on hänen tilanne siinä suhteessa. Tietää se että yhteyttä voi ottaa, jos siltä tuntuu


    • Anonyymi

      Ihmeellisiä ihmisriippuvaisia vätyksiä koko palsta täynnä!Jos ei yhtä saa niin otetaan toinen!Ei ole olemassa mitään rakkautta!Seksi on tärkein ja jos sitä ei saa niin siirrytään seuraavaan.!

      • Anonyymi

        Osimoilleen näin


      • Anonyymi

        Otetaan toinen? Ei ihmisiä voi vain ottaa.


    • Anonyymi

      Joo....

      Oli mullakin niin.

      Mutta toivottavasti en näe ennee kyseistä henkilöä ikinä.

      ,,,,,....

      Sen verran sairaita oltiin molemmat, että hyi ,,

      Kauas katoaa kaikki muu....😚😚😚😚😚

    • Anonyymi

      Olet vain tunnekoukussa. Juuri tunnekoukulla ihmisiä vedätetään myös huijauksiin. Järkeä päähän.

    • Anonyymi

      Voi mennä paljon pitempikin aika ja silti on mielessä. Eihän tuo paha asia ole. Toivottavasti törmäätte jossain.

    • Anonyymi

      Mulla melkein sama tilanne. Tosin tunnen hänet hyvin syvällisesti ja jo monen monta vuotta. Hän on mun rakas, vaikka oonkin kyllä parisuhteessa toisen kanssa, jota rakastan myös paljon. Terkkuja itseltäni itselleni 😘🥰😍🤩🥳🤗😚😚❤️

    • Anonyymi

      Onko tämä mieheltä naiselle?

      • Anonyymi

        Kyllä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on.

        Kelle naiselle


    • Anonyymi

      Kuulostaa kyllä ihan limerenssiltä, mielettömältä ja yleensä kuvitellulta hullaantumiselta, jota ihminen itse ylläpitää omalla toiminnallaan ja jättämällä omaan arvoonsa kaikki selvät todisteet toisen välinpitämättömyydestä. Kannattaa suunnata toimeliaisuuteensa johonkin produktiiviseen ja lopettaa mielikuvituselämä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe