Rakas voidaanko me edes kerran tehdä sitä

Anonyymi

En mä oikeesti ymmärrä miksi mä olen näin sekaisin sinusta. Tietysti tiedän että en ikinä kelpaa sinulle suhteeseen mutta haluaisin edes kerran saada olla sun lähellä ja tuntea sut ihan lähellä.

39

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitään muuta en maailmassa toivoisi kuin saada olla edes hetken aikaa sun kanssa. Rakastan sinua jp

      • Anonyymi

        Missäpäin sinä jp:tä rakastat, onko hän mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin sinä jp:tä rakastat, onko hän mies?

        Oikea hän tietää ja olisi vastannut viestiini jos haluaisi olla minun kanssani mutta eipähän nähtävästi halua olla. Harmillista 😭😭😭😭😭😭😭😭😭


    • Anonyymi

      Riippuu oletko mies.

    • Anonyymi

      Parempi ettei mennä niihin hetkiin. Jäädään vielä siihen koukkuun ja ei tuu loppua niille hetkille.

    • Anonyymi

      Jaa a, riippuu vähän siitä kuka olet, homo minä en ole ikävä kyllä.

    • Anonyymi

      Useestikin

    • Anonyymi

      Rakas me halutaan niitä meidän hetkiä.

      • Anonyymi

        Niinpä tietysti, hyvin kirjoitettu että halutaan. Mutta et halua kuitenkaan antaa meille edes sitä yhtä hetkeä. Ja tietenkin se tuntuu minusta todella pahalta kun tiedän että on vain yksi ihminen koko maailmassa jota haluan mutta en koskaan voi saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä tietysti, hyvin kirjoitettu että halutaan. Mutta et halua kuitenkaan antaa meille edes sitä yhtä hetkeä. Ja tietenkin se tuntuu minusta todella pahalta kun tiedän että on vain yksi ihminen koko maailmassa jota haluan mutta en koskaan voi saada.

        Pahalta tuntuu minustakin. Tunnetasolla haluan ja järki yrittää puhua muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahalta tuntuu minustakin. Tunnetasolla haluan ja järki yrittää puhua muuta.

        Niin toi vasta loukkaakin mun tunteita että mikään muu ei ole ollenkaa sun järjen vastaista ei edes ne tinder tuttavuudet mutta minun kohdallani sun järki varoittaa sinua edes ajattelemasta antamasta edes yhden mahdollisuuden yhden kerran edes meille niihin hetkiin kun se on sun mielestä niin vasten mielistä ja olethan sä niin monta kertaa sanonutkin että jo pelkkä ajatuskin että meillä olis mitään siihen viittaavaakaan niin kuvottaa sinua enemmän kuin mikään tässä maailmassa mutta et siltikään anna mun olla muiden kanssa ja olet minusta todella mustasukkainen mutta en kelpaa sinun kanssasi edes kahville tai muutenkaan ole sulle edes yhden viestin arvoinen niin miksi et anna mun olla muitten kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin toi vasta loukkaakin mun tunteita että mikään muu ei ole ollenkaa sun järjen vastaista ei edes ne tinder tuttavuudet mutta minun kohdallani sun järki varoittaa sinua edes ajattelemasta antamasta edes yhden mahdollisuuden yhden kerran edes meille niihin hetkiin kun se on sun mielestä niin vasten mielistä ja olethan sä niin monta kertaa sanonutkin että jo pelkkä ajatuskin että meillä olis mitään siihen viittaavaakaan niin kuvottaa sinua enemmän kuin mikään tässä maailmassa mutta et siltikään anna mun olla muiden kanssa ja olet minusta todella mustasukkainen mutta en kelpaa sinun kanssasi edes kahville tai muutenkaan ole sulle edes yhden viestin arvoinen niin miksi et anna mun olla muitten kanssa

        Höpöhöpö ei kuvota ajatus niistä hetkistä. Jos olisit tässä, niin sylikkäin me kohta jo oltaisiin. Oon sanonut, että voidaan sopia ettei olla yhdessä. Saat sen kaipaamasi vapauden. Nyt meen nukkuun. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö ei kuvota ajatus niistä hetkistä. Jos olisit tässä, niin sylikkäin me kohta jo oltaisiin. Oon sanonut, että voidaan sopia ettei olla yhdessä. Saat sen kaipaamasi vapauden. Nyt meen nukkuun. Hyvää yötä.

        Olenko koskaan halunnut päästä eroon sinusta missään vaiheessa?? Mä en oikeesti voi ymmärtää ettei me voida edes jutella kahdestaan ja erota rauhallisesti. Ja mitä sitten vaikka me ajauduttais niihin hetkiin silloin kun jutellaan. Jos sä kuitenkin haluat olla niin unohda se järki edes hetkeksi. Mä haluisin rakkaus edes yhden kerran olla sun kanssa sillein. Vaikka se olisikin meidän viimeinen hetki yhdessä tai viimeinen kohtaaminen niin ollaan ainakin saatu edes kerran olla sillein. Mä rakastan sua ihan oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö ei kuvota ajatus niistä hetkistä. Jos olisit tässä, niin sylikkäin me kohta jo oltaisiin. Oon sanonut, että voidaan sopia ettei olla yhdessä. Saat sen kaipaamasi vapauden. Nyt meen nukkuun. Hyvää yötä.

        Missä olet ollut koko viikon kun et ole mitään kirjoittanut ja tietysti olen niin vihainen ja mustasukkainen kuin ihminen vaan voi olla niin mä oon mustasukkainen sinusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olet ollut koko viikon kun et ole mitään kirjoittanut ja tietysti olen niin vihainen ja mustasukkainen kuin ihminen vaan voi olla niin mä oon mustasukkainen sinusta

        Hyvää huomenta! Arkea oon elänyt. Rästitöitä tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää huomenta! Arkea oon elänyt. Rästitöitä tehnyt.

        Joo no hyvä että sait rästit tehtyä kun olet niin reippaasti ollut töissä koko ajan aamusta iltaan ja jopa yöt niin että se jo kertoo paljon enemmän sun työn kuviot ja sitten se vastaus mun kysymykseen tais tulla tässä samalla että kiitos paljon ja enää en jatka tästä aiheesta sun kanssa missään vaiheessa. Mä hyväksyn sen ettei meillä ole mitään sellaista ikinä enää enkä halua edes koskaan jutella sun kanssa mistään mikä sellaisiin asioihin liittyy. Mutta haluan että sä kerrot milloin voidaan jutella tämä meidän asia loppuu ja poista ne estot sieltä että voin tutustuu muihin. Mä en todellakaan halua sinua ton jälkeen kun tajusin että olet koko ajan ollu jonku muun kanssa ja sitten vielä kun kirjoitit just äsken että olet saanut sun exästä tarpeeksi toisin sanoen olet ollu tekemisissä sun exän kanssa. Ja valehdellut mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no hyvä että sait rästit tehtyä kun olet niin reippaasti ollut töissä koko ajan aamusta iltaan ja jopa yöt niin että se jo kertoo paljon enemmän sun työn kuviot ja sitten se vastaus mun kysymykseen tais tulla tässä samalla että kiitos paljon ja enää en jatka tästä aiheesta sun kanssa missään vaiheessa. Mä hyväksyn sen ettei meillä ole mitään sellaista ikinä enää enkä halua edes koskaan jutella sun kanssa mistään mikä sellaisiin asioihin liittyy. Mutta haluan että sä kerrot milloin voidaan jutella tämä meidän asia loppuu ja poista ne estot sieltä että voin tutustuu muihin. Mä en todellakaan halua sinua ton jälkeen kun tajusin että olet koko ajan ollu jonku muun kanssa ja sitten vielä kun kirjoitit just äsken että olet saanut sun exästä tarpeeksi toisin sanoen olet ollu tekemisissä sun exän kanssa. Ja valehdellut mulle.

        Voi sun kanssa. En ole ollut kenenkään muun kanssa ja varsinkaan silleen. Kenen kanssa itse oot viettänyt aikaasi. Eipä suakaan oo näkynyt..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko koskaan halunnut päästä eroon sinusta missään vaiheessa?? Mä en oikeesti voi ymmärtää ettei me voida edes jutella kahdestaan ja erota rauhallisesti. Ja mitä sitten vaikka me ajauduttais niihin hetkiin silloin kun jutellaan. Jos sä kuitenkin haluat olla niin unohda se järki edes hetkeksi. Mä haluisin rakkaus edes yhden kerran olla sun kanssa sillein. Vaikka se olisikin meidän viimeinen hetki yhdessä tai viimeinen kohtaaminen niin ollaan ainakin saatu edes kerran olla sillein. Mä rakastan sua ihan oikeasti.

        Niin kumpa voisikin antaa tunteen viedä. Vaan jäisikö se siihen. Maltettaisko me lopettaa. Järki sanoo ettei kannata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kumpa voisikin antaa tunteen viedä. Vaan jäisikö se siihen. Maltettaisko me lopettaa. Järki sanoo ettei kannata.

        Niin onhan se oikein sydäntäni lämmittävää kuulla koko ajan kuinka ne saastaiset tinder suhteet ovat niin järkevää seuraa sinulle ja minun kanssani se pelkkä ajatuskin on sun mielestä kaikkea muuta kuin järkevää joten onko pakko enää jauhaa tästä aiheesta. Tuli jo selväksi että ne sellaiset hetket ei ikinä ole mahdollista joten älä loukkaa enempää muutenki on niin paha mieli ihan kaikesta nii onko pakko vielä loukata tällä asialla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan se oikein sydäntäni lämmittävää kuulla koko ajan kuinka ne saastaiset tinder suhteet ovat niin järkevää seuraa sinulle ja minun kanssani se pelkkä ajatuskin on sun mielestä kaikkea muuta kuin järkevää joten onko pakko enää jauhaa tästä aiheesta. Tuli jo selväksi että ne sellaiset hetket ei ikinä ole mahdollista joten älä loukkaa enempää muutenki on niin paha mieli ihan kaikesta nii onko pakko vielä loukata tällä asialla?

        Mulla ei oo tinder suhteita.


    • Anonyymi

      Koira!

    • Anonyymi

      Tullaan tekee se o selviö

    • Anonyymi

      Niin ....mutta kun...

      Mitä minä tuassiin puhun,,,,

      Mikä mua vaivoo kun oksettoo

      Ei se oksennus silti tuule,helpotus kun piäsee nukahtammoon.

      Miksi tykkeen koko ajan enemmän ,,,,jostakin???

      Exää en voi sietee ennee...

      Voinko kulkea jossakin omissa oloissani,,,,.

      Välttelen sinuakin.

      Mulla on liikoo mummomahhoo, minä tiedän että oon vastenpaholainen niin .

      Elä tykkee minusta koska olen vissiin pirulainen,,,

      Vanha mummo.

      Syntynä yheksän vuotta sittän.

      Piiloon.

      Oli silloin niin että ,,,,


      Halusin vuoan poies

    • Anonyymi

      Ei me voida tehdä sitä. Muutenkin pyörit liikaa mielessä. Oon kuvitellut ne hetket liiankin hyvin. Kaikki lähtö ja tulo pusut ja halit. Nukkumaanmenot ja heräämiset. Yhteiset kotihethet jne..

    • Anonyymi

      Voidaanko kerran tehdä sitä?

      • Anonyymi

        Keneltä sinä kysyt sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä sinä kysyt sitä?

        Lopeta jo mulle tuli jo selväksi että haluat muiden kanssa olla niin ole sitten muitten kanssa ja mitään sellaista ei ikinä tule meille kun se vuosi meni näin niin ei kukaan ikinä ole ollut näin huonossa suhteessa ja vielä pilkan kohteena niin onko sun pakko jatkaa mun kiusaamista vielä. Mä en oikeesti kestä tota ja sen takia perjantaina menen ihan vaan vaikkapa sun kiusaksi treffeille niin loppu sun kiusa minua kohtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta jo mulle tuli jo selväksi että haluat muiden kanssa olla niin ole sitten muitten kanssa ja mitään sellaista ei ikinä tule meille kun se vuosi meni näin niin ei kukaan ikinä ole ollut näin huonossa suhteessa ja vielä pilkan kohteena niin onko sun pakko jatkaa mun kiusaamista vielä. Mä en oikeesti kestä tota ja sen takia perjantaina menen ihan vaan vaikkapa sun kiusaksi treffeille niin loppu sun kiusa minua kohtaan

        No meneppä sitten niille treffeille kerta haluat mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No meneppä sitten niille treffeille kerta haluat mennä.

        Niin menenkin ja oletko mustasukkainen kun piti oikein erikseen kommentoida asiaa ja kyllä rakastan sua ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌹huomenta vaan rakkaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin menenkin ja oletko mustasukkainen kun piti oikein erikseen kommentoida asiaa ja kyllä rakastan sua ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌹huomenta vaan rakkaus

        Rakas voitko antaa mun rekisteröitymisen onnistuu kun haluan olla muitten kanssa niin paljon että pystyn unohtaa sut kun se sun ärsyttävä salailu ärsyttää minua ihan yhtä paljon kuin sun veljes vinoilu mulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin menenkin ja oletko mustasukkainen kun piti oikein erikseen kommentoida asiaa ja kyllä rakastan sua ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌹huomenta vaan rakkaus

        No en mä tästä tykkää. Vaan mene ja ole vapaa rakas. Yritän sut unohtaa vaikka sydämeen sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mä tästä tykkää. Vaan mene ja ole vapaa rakas. Yritän sut unohtaa vaikka sydämeen sattuu.

        Niin menenkin kun et kerro miksi et halua olla mun kanssa missään tekemisissä ja oikeesti mä olin sulle uskollisesti en ollu lotan kanssa enkä kenenkään muun kanssa kun odotin sinua ja sitten sä sanoitkin ettet pysty edes ajatella niitä meidän hetkiä kun pelkkä ajatuskin että me oltaisiin niin kuvottaa sinua enemmän kuin mikää muu asia tässä maailmassa niin miten mä voin saada muuta ajateltavaa jos en mene ja edes yritä unohtaa. Tajuatko ettei tämä todellakaan ole minulle mitenkään helppoa kun mulla on ne tunteet sinua kohtaan ja se ärsyttää ku olit mun eka rakkaus ja minä oikeasti olisin halunnut kokea sen tunteen jonkun muun kanssa ja nyt kun näytit minulle kuinka paljon rakkaus minua on sattunut nii ikinä en halua mitää tunnetta kenenkään kanssa ikinä kun mä haluan vain olla kerran jonkun kanssa ja vaihtaa aina uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mä tästä tykkää. Vaan mene ja ole vapaa rakas. Yritän sut unohtaa vaikka sydämeen sattuu.

        Miten voin olla sun rakas kun et voi sietää minua missään muodossa ja kyllä rakastan sua aina ja ikuisesti olet mun rakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin menenkin kun et kerro miksi et halua olla mun kanssa missään tekemisissä ja oikeesti mä olin sulle uskollisesti en ollu lotan kanssa enkä kenenkään muun kanssa kun odotin sinua ja sitten sä sanoitkin ettet pysty edes ajatella niitä meidän hetkiä kun pelkkä ajatuskin että me oltaisiin niin kuvottaa sinua enemmän kuin mikää muu asia tässä maailmassa niin miten mä voin saada muuta ajateltavaa jos en mene ja edes yritä unohtaa. Tajuatko ettei tämä todellakaan ole minulle mitenkään helppoa kun mulla on ne tunteet sinua kohtaan ja se ärsyttää ku olit mun eka rakkaus ja minä oikeasti olisin halunnut kokea sen tunteen jonkun muun kanssa ja nyt kun näytit minulle kuinka paljon rakkaus minua on sattunut nii ikinä en halua mitää tunnetta kenenkään kanssa ikinä kun mä haluan vain olla kerran jonkun kanssa ja vaihtaa aina uutta.

        Olet vapaa ole hyvä. Mene ja elä kuten tahdot. Välitän sinusta ja siksi päästän nyt irti sinusta rakas. Sattuuhan se kovasti, mutta se on oikea ratkaisu. Rakkaus ei riitä korjaamaan kaikkia niitä ikäviä sanoja ja uhkailuja. Se mustasukkaisuus ja muu. Rakkautta on päästää nyt irti. Sydän itkee ja on paha mieli. Niin rikkinäinen olo on minulla nyt rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voin olla sun rakas kun et voi sietää minua missään muodossa ja kyllä rakastan sua aina ja ikuisesti olet mun rakas

        Ei pidä paikkaansa. Tunnen suhun vetoa ja pelkään myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Tunnen suhun vetoa ja pelkään myös.

        Niin minähän olen ollu aina sulle ilkeä ja ollaan tunnettu aika monta vuotta nii tietenkin tollanen lause ja vaikka nyt kuinka olis ollut tekosyy nii loukkaa todella paljon kun minusta noin ilkeästi ajattelet etkä sä ole luottanut minuun kertaakaan vaikka en ole sulle mistään valehdellu nii sä ajattelet minusta oikeesti noin niinkö. No mikäs siinä sitten kun tiesit että en koskaan ole ollut aiheetta ilkeä kenellekään niin miten voit pelätä minua mutta sitten kuitenkin ei yhtää pelottanut kiusata minua ja valehdella mulle vaikka monet kerrat sanoin että jos en kelpaa sulle nii ollaa ystäviä mutta älä petä äläkä valehtele nii sä teit just nii kuin se jaanan jyystäjä dille sun käski mulle tehdä nii oletko koskaan ajatellut miltä minusta tuntuu kun näin kauan odotin että saan jutella sun kanssa ja sitten et edes kerro miksi ihmeessä en ole edes yhden puhelun arvoinen nii toi ärsyttää kun mulle ei mitään kerrota ja sitten kun se sun dille velli on puuttunut koko ajan meidän asioihin ja hyvin onnistunut kun et aio edes kertoa miksi olen noin mitätön että mun ei tarvi kuulla totuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vapaa ole hyvä. Mene ja elä kuten tahdot. Välitän sinusta ja siksi päästän nyt irti sinusta rakas. Sattuuhan se kovasti, mutta se on oikea ratkaisu. Rakkaus ei riitä korjaamaan kaikkia niitä ikäviä sanoja ja uhkailuja. Se mustasukkaisuus ja muu. Rakkautta on päästää nyt irti. Sydän itkee ja on paha mieli. Niin rikkinäinen olo on minulla nyt rakas.

        Sä et todellakaan ole niin kauan vapaa ennen kuin olet mun kanssa jutellut sä olet mun ikioma ja vain mun ikuisesti olet ja tietenkään et ikinä saa olla kenenkään muun kanssa sillein olet ikuisesti vain mun rakas aina olet mun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et todellakaan ole niin kauan vapaa ennen kuin olet mun kanssa jutellut sä olet mun ikioma ja vain mun ikuisesti olet ja tietenkään et ikinä saa olla kenenkään muun kanssa sillein olet ikuisesti vain mun rakas aina olet mun

        Sun omistushalu menee kyllä yli. Itsellesi sallit muita suhteita ja minulle et ainoatakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun omistushalu menee kyllä yli. Itsellesi sallit muita suhteita ja minulle et ainoatakaan.

        Rakas mä olen sun omaisuutta ja sinä olet minun ikuisesti. Ja rakas mä haluan olla vain sun kanssa ikuisesti


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe