Työpaikan erikoinen nainen kuinka suhtautua?

Anonyymi

Töihin tuli yks gimma meitä ei ole kuin jätkiä ollut tähän asti aateltiin että piru joku salaatinpurija ja hieno neiti sakkia pilaamaan,mutta yllätys kyllä neiti puhuu kuin jätkä on siis on sanavalmis ja tosi kiva flirttaileeki vaikka ukko kuulemma on ja nyt joka jätkä on kuutamolla miten siihen suhtautus...ideoita?

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinku työkaverina..?

• Anonyymi

Noku se siinä just onkin kun se on melkein jätkä mutta ei ihan sama ku vertaisit koiraa ja sutta :D
        Niin ei siis voi suhtautua luontevasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noku se siinä just onkin kun se on melkein jätkä mutta ei ihan sama ku vertaisit koiraa ja sutta :D
        Niin ei siis voi suhtautua luontevasti

Haluisit panna asiat oikealle tolalle?

• Anonyymi

Kyllähän siinä menee vähän aikaa tottua jos vasta on tullut työyhteisöön. Eiköhän siihen sitten totu ajan kanssa?
      Mikä siinä on niin vaikeaa nainen työkaverina, jos on mukavakin vielä?

• Anonyymi

Katohan, teille on ilmaantunut töihin ihan tavallinen nainen ja pojat on ihan paiseessa. Ette ole koskaan tavanneet tavallista naista. 😅

Kokeiles vaikka suhtautua ihan kuin ihmiseen.

• Anonyymi

Olen itse miesvaltaisella alalla ja kun opiskeluaikana kesätöitä hain ( ja myös tein) sain samankaltaisen kommentin kuin mikä oli nyt noussut julkisuuteen nuorten naisten syrjimisestä työssä eli yhdessä paikassa, kun soittelin hakemuksen perään niin mulle siellä todettiin, että olet kyllä rohkea kun haet tänne ja olin mielessäni, että whaaat ja mietin että onko se jotenkin vaarallinen paikka tms. ja kun kysyin että miksi noin totesi niin hän sanoi, että kun heillä ei ole koskaan naista ollut töissä ollut. Alan kesätyöpaikan sain ( itse asiassa useampikin paikka olis ollut mahdollinen), mutta paljon sain tehdä töitä ja useampia erikoisia vastauksia sain ja joihinkin paikkoihin tosiaan valitsivat miehen, koska miehet oli heistä parempia, vaikkei oikein muuta perustelua ollut kuin sukupuoli. Tuo on mielestäni tympivää, rakasta ja epäreilua, varsinkin kun naiset noissa hommissa on sit kuitenkin hyvin pärjännyt.

• Anonyymi

Ei rakasta vaan raskasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2109
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1550
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1319
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      238
      1211
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1170
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      248
      991
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      891
    Aihe