Minkälaisia miehiä olette

Anonyymi

Ja minkälaisia naisia olette? Oletteko komeita vai taviksia vai rumia?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen kuin peto🦅🍑
      🤮🤮🤮

    • Anonyymi

      Tavallinen. 🦩

    • Anonyymi

      Mitähän luulisit kun vietän palstalla aikaa.
      Muhun ei oo kukaan koskenutkaan pitkiin aikoihin. Eiköhän siitä voi päätellä miten asia on
      Hyvää yötä!

    • Anonyymi

      No minä en ole kaunis, komea, ruma enkä tavallinen.
      Olen maailman paras minä ja rakastan itseäni juuri minuna itsenäni.
      En vertaa itseäni kehenkään sillä turhempaa hommaa ei olekaan kuin vertailu.
      En tajua ollenkaan ihmisiä jotka mollaa ja haukkuu itseään, lyö itseään maahan ja kieriskelee katkeruudessaan. Mitä vikaa ihmisessä on? Mistä kumpuaa se suunnaton itseviha? Ja ei, selityksesksi ei kelpaa se että kun "naiset ei koskaan" jne. Terve ihminen on sellaisen yläpuolella. Terve ihminen joka terveesti arvostaa itseään ja on sinut elämänsä ja itsesnä kanssa. Terve ihminen tietää ja tajuaa että kukaan ei voi olla toisen yläpuolella eikä myöskään alapuolella. Jos itse asetat itsesi kynnysmatoksi saat toki sellainen olla. Mutta miski haluat olla kynnysmatto? Minä en!
      Kaiken A ja O on terve itsetunto, ja se on valtavan suuri puuten Suomen kansalla. Jostain syystä somalainen kas vatus on kautta aikojen ollut mollaavaa ja lannistavaa. Et saa uskoa itseesi. Se on ylpyttä! Pitää muistaa ettet mihinkään pysty, et mitään osaa, et mihinkään kelpaa. Ja sitten valtaosa sisäistää tämän opin ja elää sen mukaan.
      Minä en. Yritettiin kyllä köulussa opettajien toimesta karsia "turha ylpeys" mutta ei onnistunut! Olen aina uskonut itseeni enkä suostunut ylikäveltäväksi. Siksi olenkin sitten ollut aina vaikea ihminen. Vaikea lannistaa ja alistaa. En sopinut lammaslaumaan.
      Itselläni pistää jopa vihaksi nämä itsesääliset marttyyrinomaiset ruikutukset huonommuudesta ja kelpaamattomuudesta kun se kaikki lähtee vain ja ainoastaan sieltä omien korvien välistä. Ihminen pystyy nousemaan jos vain tahtoa riittää. Tiedän sen takuuvarmasti.
      Itselläni on mies, kaksi lasta joista kasvatamme itseään ja toisia kunnioittavia hyvän terveen itsetunnon omaavia aikuisia. Emme asu Suomessa mistä olen itselleni kiitollinen; että lähdin opiskelujen päätyttyä maailmalle. Lapsilleni en halua suomalaista mallia kasvaa, en missään nimessä!

      • Anonyymi

        Totta puhut.

        Unohdit sen asenteen:"Mitä se oikein kuvittelee itsestään", jos kehtaa olla hyväntyylinen ja normaali ja tyytyväinen omiin asioihinsa.

        Tosin ainakin pk-seudulla ihmiset on jo aika normaaleja asenteiltaan, mitään kyttäämistä ei enään ole. Nyt saa puhelimia kytätä ja jos on ulkonäköä ja persoonallisuutta, se kiinnostaa ihmisiä positiivisesti. Se on varmaan instagramin ansiota.

        Joten kehitystä on tapahtunut nuoremmissa ja yleisilmapiiri on hyvä.


    • Tuiki tavallinen. En nyt komea enkä kai susi rumakaan.

      • Itse muutin opiskelijana vuosia sitten soluasuntoon. Heti muutettua olin treffeillä, mutta sitten pian naapuri sanoi monta kertaa ihmetelleensä - miksi pitkä komea tumma mies on vapaana ilman naista. Eli minua on sanottu komeaksi, itseasiassa monta kertaakin. Nyt tietysti ikä painaa, että harvoin naiset lähestyvät, jos itse ei niin tee. Luulen, että siitä lukion kolmasluokkalaisesta olin komea maaliskuussa 2017, kun hän lähestyi tarjoten puhelinnumeroaan. Sen jälkeen on kyllä ollut hiljaisempaan eli en ehkä niin hirvittävän komea ole, joten sinkkuna olen pysynyt.

        Mitäs keskiviikkoon kuuluu? Itse lähden kohta hampurilaisen syömään kaupungilla.


      • HOPE.LOVE kirjoitti:

        Itse muutin opiskelijana vuosia sitten soluasuntoon. Heti muutettua olin treffeillä, mutta sitten pian naapuri sanoi monta kertaa ihmetelleensä - miksi pitkä komea tumma mies on vapaana ilman naista. Eli minua on sanottu komeaksi, itseasiassa monta kertaakin. Nyt tietysti ikä painaa, että harvoin naiset lähestyvät, jos itse ei niin tee. Luulen, että siitä lukion kolmasluokkalaisesta olin komea maaliskuussa 2017, kun hän lähestyi tarjoten puhelinnumeroaan. Sen jälkeen on kyllä ollut hiljaisempaan eli en ehkä niin hirvittävän komea ole, joten sinkkuna olen pysynyt.

        Mitäs keskiviikkoon kuuluu? Itse lähden kohta hampurilaisen syömään kaupungilla.

        Mitäpä tässä erinäisiä kotiin ja perheeseen liityviä askareita, joita en nyt erittele tarkemmin yksityisyyden vuoksi. :)

        Joo, olen jäävi arvioimaan omaa naamaa, mutta naiseksi ruma, mieheksi ihan ok. :D


      • JanK kirjoitti:

        Mitäpä tässä erinäisiä kotiin ja perheeseen liityviä askareita, joita en nyt erittele tarkemmin yksityisyyden vuoksi. :)

        Joo, olen jäävi arvioimaan omaa naamaa, mutta naiseksi ruma, mieheksi ihan ok. :D

        JanK: "Joo, olen jäävi arvioimaan omaa naamaa, mutta naiseksi ruma, mieheksi ihan ok. :D"

        Pääasia, että joku rakastaa ja sinulla on myös lapset! :)

        Itse lähden kohta saunaan. Hampurilainen tuli haukattua kaupungilla. Palaan myöhemmin illalla taas tänne palstalle. Törmätään! :)


      • HOPE.LOVE kirjoitti:

        JanK: "Joo, olen jäävi arvioimaan omaa naamaa, mutta naiseksi ruma, mieheksi ihan ok. :D"

        Pääasia, että joku rakastaa ja sinulla on myös lapset! :)

        Itse lähden kohta saunaan. Hampurilainen tuli haukattua kaupungilla. Palaan myöhemmin illalla taas tänne palstalle. Törmätään! :)

        "Pääasia, että joku rakastaa ja sinulla on myös lapset! :)"

        - No näinhän se on nähtävä, pääasia että lapset rakastaa minua. Muut on sitten vaan plussaa. :)

        Hyviä löylynlyömiä! :)


      • JanK kirjoitti:

        "Pääasia, että joku rakastaa ja sinulla on myös lapset! :)"

        - No näinhän se on nähtävä, pääasia että lapset rakastaa minua. Muut on sitten vaan plussaa. :)

        Hyviä löylynlyömiä! :)

        Hyviä öitä tai aamu sinne! Kävin saunassa ja kaupassa, mutta nyt päädyin jo sänkyyn. Seuraan sängyssä vielä jalkapallo-ottelua netin kautta, joten en ole siksi täällä kirjoittelmassa. Öitä!


      • HOPE.LOVE kirjoitti:

        Hyviä öitä tai aamu sinne! Kävin saunassa ja kaupassa, mutta nyt päädyin jo sänkyyn. Seuraan sängyssä vielä jalkapallo-ottelua netin kautta, joten en ole siksi täällä kirjoittelmassa. Öitä!

        Öitä.


      • Anonyymi
        HOPE.LOVE kirjoitti:

        Itse muutin opiskelijana vuosia sitten soluasuntoon. Heti muutettua olin treffeillä, mutta sitten pian naapuri sanoi monta kertaa ihmetelleensä - miksi pitkä komea tumma mies on vapaana ilman naista. Eli minua on sanottu komeaksi, itseasiassa monta kertaakin. Nyt tietysti ikä painaa, että harvoin naiset lähestyvät, jos itse ei niin tee. Luulen, että siitä lukion kolmasluokkalaisesta olin komea maaliskuussa 2017, kun hän lähestyi tarjoten puhelinnumeroaan. Sen jälkeen on kyllä ollut hiljaisempaan eli en ehkä niin hirvittävän komea ole, joten sinkkuna olen pysynyt.

        Mitäs keskiviikkoon kuuluu? Itse lähden kohta hampurilaisen syömään kaupungilla.

        Tästä hessu hoposta tulee aina allu mieleen.


    • Anonyymi

      Olen tavis mutta en saa naista.

    • Anonyymi

      Rumia ollaan eikä naiset kiinnostu

      • Anonyymi

        Jep ei naiset vain millään kiinnostu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep ei naiset vain millään kiinnostu..

        Se on todettu jo kauan ettei niitä kiinnosta mikään.


    • Anonyymi

      Olen lihava suomalainen keski-ikäinen mies. Nainen minulla on hyvävartaloinen normipainoinen.

    • "Minkälaisia" otsikoituna ja sitten siirrytään suoraan ulkokohtaisiin asioihin eikä mitään muuta. Hyvä startti vedettiin suoraan maton alle.

      No enpä tiedä, varmaan joku joskus pitänyt komeanakin, kuten väistämättä joku toinen rumana, joten ehkä olen aika tavis kun ei ole kysymys kuin ulkonäöstä. Itteeni tuo ei kiinnosta, kukin pitäköön sellaisena kuin oma makunsa ihmisten suhteen on.

    • Anonyymi

      Asteikolla 1-10, varmaan joku 4.

    • Anonyymi

      Olen kaunis, pieni ja tumma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe