Aihe

Oli mukava satuttaa sua nainen

Anonyymi

Kun sut näin ekan kerran tiesin heti mitä teen. Vähän katseita ja vihjailua niin uppos heti. Ei haittaa yhtään sun tunteet.

10

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai sä luulit että ne uppos.

• Anonyymi

tai sä luulet että ap on joku, kenet tunnet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai sä luulet että ap on joku, kenet tunnet.

En tiedä mikä on totuus ja voi olla että luulen väärin. Mutta jos ajattelee sitä ettei toinen koskaan sanonut sanaakaan niin sen voi tulkita monella eri tavalla. Vaikka tuntuu siltä, ettei eräs tietty ihminen toimisi niin, että tahallaan satuttaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mikä on totuus ja voi olla että luulen väärin. Mutta jos ajattelee sitä ettei toinen koskaan sanonut sanaakaan niin sen voi tulkita monella eri tavalla. Vaikka tuntuu siltä, ettei eräs tietty ihminen toimisi niin, että tahallaan satuttaisi.

En ole AP, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, ettei ihmiset hyväksyisi omaa elämäntapaani, joten on parempi pitää ihmiset loitolla.

• Anonyymi

Näkihän sen että uppos. Yritti vaikka mitä mutta ei kiinnostanut.

• Anonyymi

Jännä tulokulma, kebab rulla ja täältä taas tullaan 😍😍

• Anonyymi

Käytöksesi kertookin enemmän millainen ihminen sä oot..

• Anonyymi

Oikeasti pahinta tässä on että AP kaltainen ihminen ei ymmärrä kuinka sairas on. Se jota satutit selviää kyllä . Sinä et parane koskaan!

• Anonyymi

Oikeastikko tänne kirjoitat tuollaista?
      Ei taida sulla olla, kaikki mutterit tarpeeksi tiukalla.
      Katkeruus ja pahuus taitaa, sekoittaa pääsi?

• Anonyymi

Mä teen tämän ain miehil...
      Uppoo ain....
      Pitkä katse silmiin...
      Se on siin..T:Elluhallo...☺️👍🥰😏😊

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      161
      8690
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      320
      5915
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      281
      3800