Miten iskeä muija

Anonyymi

Moi. Haluisin kuulla miten iskeä muijaa? -Enkä nyt tarkota nyrkillä iskemistä, vaan muijan saamista itelleni.

Oon ite 20v ja kavereita ihan vitun vähän. Tai siis ylipäätään hyviä kavereita on todella vähän, (Snäpissä hurjasti ventovieraita tyyppei kavereina, jotka ei vaivaudu puhuun). 2v vanhan exän eron jälkeen mielenterveys vaan tuntuu heittelehtivän. Kaipaisin exää, mut se vihaa mua ja sil on uus mies.
Koulu ei onnistu, normaali eläminen (koska vitunmoinen ahdistus), paikkojen vältteleminen jne... elämä tuntuu potkivan perseelle ja aattelin et elämä vois parantua, jos sais itelle muijan. Muutaman viikon jo itsetuhoisuutta miettinyt koska yksin eläminen vie järjen. Vanhempien tai sukulaisten seura ei oikein kiinnosta (koska mitään yhteistä ei oo). Tinderiä muutaman kerra kokeillu mut niistä en oo saanu edes hyviä kavereita.

Oon aika paska keksimään puheenaiheita, koska elänyt varmaan lähes koko elämän yksinäisyydessä miettimättä mitä vois vaan sanoo.

Kaipaisin kovasti neuvoja miten kannattaisi tutustua samanikäluokan 18-20v muijaan (miten kannattaisi lähestyä jos näkee vaik kauniin muijan, miten aloittaa keskustelu, mitä ylipäätään puhua ja tehdä et sais sen keskustelun rullaamaan ja muijan kiinnostumaan et sais ”nopeesti” hyvät kaverivälit tehtyy ja siit muutaman viikon tuntemisen jälkeen parisuhteeseen asti tai et sais muijan riippuvaiseksi).

Oon yrittänyt kahdesti mennä 2 naisen luo, mut saanu lopulta perään niiden vihaiset miehet, jotka ei haluu et tuntisin heidän muijaa edes kaverina. Eikä uskaltaisi oikein samaa toistaa (et heti tulis miehet kimppuun)
Tai sitä et saan naisen snäpin kaverilistalle mut sit ite joudun kuukauden laittaan yksinomaan viestiä, kun toinen ei haluu puhua ja lopulta poistaa mut Snäpin kavereista.

I just need a help.

3

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä en osaa neuvoa sua deittailussa(ehkei päämääränä oo kuitenkaan "saada muijaa riippuvaiseksi" susta), mut kaverien suhteen, niin se useimmilla on että niitä hyviä kavereita on vaan pari, tuttavia voi sitte olla enemmänkin.
      Toinen ihminen ei kuitenkaan varsinaisesti pelasta tai muuta sun elämää, mut onhan se vaihtelua:)
      Kai tää yleisneuvo: tee asioita mistä tykkäät, niin löydät samanhenkisen muijan ja sit on helppoa alkaa juttelemaankin. Eli mieti mitä haluut elämässä nähdä, kokea ja tehdä, mistä tulee hyvä fiilis ja ala tekemään sellasta. Somessa se voi kai olla vaikka joku tietyn asian ympärille kerääntyny yhteisö, en tiedä.
      Tossa huvikseen vähän soturimantraa jäbälle:
      https://youtu.be/7dYbBfCXtPs

      Tsemii, toivottavasti löydät pian sopivan naisen

    • Anonyymi

      Tee paljon massia niin muijia alkaa automaattisesti kerääntymään ympärille. Raha on kuin pillumagneetti

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      181
      10677
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      139
      1887
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      237
      1305
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      930
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      870
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      60
      818
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      717
    8. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      669
    9. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      669
    10. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      25
      645
    Aihe