Kumman kaa?

Anonyymi

Mies, kumman valitsisit?

a) nainen, joka harrastaisi perusseksiä, tekisi joskus aloitteita ehkä kerran viikossa tai kerran/2 vk ja nauttisi teidän seksistä, mutta ei pitäisi mistään erikoisuuksista, kuten apuvälineistä, roolileikeistä, anaaliseksistä jne. Tämä nainen olisi kuitenkin 100% luotettava,

b) Ns kiimainen nainen, joka pitäisi kaikenlaisesta seksistä ja haluaisi/tarvitsisi seksiä useampia kertoja viikossa. Et kuitenkaan voisi olla 100% varma hänen uskollisuudestaan.

12

154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

C) ei mitään kpl määrä tavoitteita/ rajoitteita, ihan vaan kun siltä tuntuu vaikka 5krt päivässä tai kerran kuussa. Lelut ja muutkaan kokeilut ei ole vieraita eikä niihin suhtauduta epäillen. Luottamusta ja yhteistä kokemusta kun on kertynyt niin kaikki suorituspaineet häviää eikä kummankaan tarvitse esittää mitään yli pervoa sm-lateksi horoa eikä panomiesten kuningasta.

• Anonyymi

B ehdottomasti.

• Anonyymi

B käy 👍

• Anonyymi

Mitä tuolla a) vaihtoehdolla tekee, ei mitään!
      Estoton seksihullu naisen täytyy olla!!

• Toi B vaihtoehto kuullostaa oikein kivalta.

• Anonyymi

En kumpaakaan.

• Anonyymi

No a), mutta toisaalta kerta viikossa on aika vähän, oletko valmis joustamaan asiassa? Tai otatko itseesi, jos mies purkaa paineitaan muilla tavoin?(ei pettämistä)

b)n kaltainen kelpaa vain hauskanpitoon.

• Anonyymi

Mä tarvitsen sitä, että molemmat nauttii ja tekevät aloitteita.
      Erikoisuuksia en kaipaa, vaan aitoa läheisyyttä ja sen spontaania osoittamista.

Kiimaisuus ei haittaa ja 100% varmuutta ei olekaan, enkä niistä välitä. On vain yhteen kuuluvuus ja sen kutsu.

• Anonyymi

Lukitaan tää

Poju

• Anonyymi

ilotalon

• Anonyymi

Pelkät sukupuoli elimet ottaa tässä yhteen mutta ilman päätä ja tunteita tai muuta. Lapsiakin syntyy siihen alapäästä tietysti .

• Anonyymi

Siis lähes jokainen vastaaja olisi valmis aisankannattajan rooliin. Olen yllättynyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3445
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      387
      3200
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      78
      3019
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2849
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2348
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      2039
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      94
      1964
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1879
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1869
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1759
    Aihe