Aihe

Aviomies vaan pelaa

Anonyymi

Aviomieheni tulee töistä kotiin,syö ja menee pelaamaan pleikkaa jota pelaa siihen saakka kunnes lapsilla iltapala.Sen jälkeen,kun lapset menneet nukkumaan niin katsotaan telkkaria ja nukahdetaan.

Ongelma on se,että meillä ei yhteistä keskusteluaikaa tai ei vietetä aikaa yhdessä.
Silloin,kun hän pelaa ei kuule tai näe mitään.Ei ole läsnä.

Olen hänelle kertonut miten kaipaan aikaa,kun keskusteltiin tai tehtiin asioita yhdessä.

Kerran hermostuin pelaamiseen ja hän sanoi ettei parisuhteessa saa unohtaa asioita joihin suhtautuu intohimolla ja jos vielä mainitsen pelaamisesta lopettaa pelaamisen ja siitä ei sitten kuulema hyvää seuraa.
En ole enää maininnut pelailusta.Mies ihmettelee miksi minusta on tullut hiljaisempi ja iloton ja kysyy onko jokin huonosti.En uskalla enkä jaksa kertoa,että kaikki johtuu pelailusta.

Mitä minun kannattaisi tehdä tässä tilanteessa?

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä mies pelaa välillä. Ei kylläkään kuin korkeitaan tunnin illalla. Lapsien tulon jälkeen vähemmän kuin ennen
      Jaa se pelaaminen loppuu aina hyvin nopeasti niin menen ja sanon että nyt pannaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      155
      8326
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      300
      5446
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      228
      3353