Ulkoilureitit talvella joihin on tehty ladut ovat Ainoastaan suksilla liikkuville,ladut ovat ainoastaan noin 4- 5kk vuodessa käytössä,niin voisikohan ilman suksia liikkuvat olla rikkomatta latuja ja liikkua omilla reiteillä joita on paljon enemmän kuin latuja.
Ulkoilureitit!!!
2
247
Vastaukset
- Anonyymi
Liikkuihan ne eilen Luostolla muualla kuin auraladuilla ja aiheuttivat aivan suunnattoman kalliin pelastusoperaation. Odottivat lumessa kainaloitaan myöten kahta helikopteria, useita pelastuspartioita, ambulansseja jne. Oliko viisasta? Nämä ekstremeurheilijat saavat aikaan sen, että pelastusväkeä lähtee yhdelle tehtävälle suunnattoman iso joukkio ja silloin ne ovat pois jostain toisesta tehtävästä mikä voisi sattua samanaikaisesti. Kyllä pitää todellakin lisätä tiedottamista, kun ihmispolon pitää aina ja aina keksiä itselleen mitä kummallisempia tapoja viihdyttää itseään.
- Anonyymi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007784176.html
varokaa koiran viettejä-susi herää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457