Ulkoilureitit talvella joihin on tehty ladut ovat Ainoastaan suksilla liikkuville,ladut ovat ainoastaan noin 4- 5kk vuodessa käytössä,niin voisikohan ilman suksia liikkuvat olla rikkomatta latuja ja liikkua omilla reiteillä joita on paljon enemmän kuin latuja.
Ulkoilureitit!!!
2
247
Vastaukset
- Anonyymi
Liikkuihan ne eilen Luostolla muualla kuin auraladuilla ja aiheuttivat aivan suunnattoman kalliin pelastusoperaation. Odottivat lumessa kainaloitaan myöten kahta helikopteria, useita pelastuspartioita, ambulansseja jne. Oliko viisasta? Nämä ekstremeurheilijat saavat aikaan sen, että pelastusväkeä lähtee yhdelle tehtävälle suunnattoman iso joukkio ja silloin ne ovat pois jostain toisesta tehtävästä mikä voisi sattua samanaikaisesti. Kyllä pitää todellakin lisätä tiedottamista, kun ihmispolon pitää aina ja aina keksiä itselleen mitä kummallisempia tapoja viihdyttää itseään.
- Anonyymi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007784176.html
varokaa koiran viettejä-susi herää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460