Olette tuollaisia?
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/c15cd64c-75b6-4b9d-8662-47d0aee16f30
Brier kertoo kesällä sattuneesta välikohtauksesta. Maajoukkueurheilija oli lenkillä hellekelillä sortsit jalassa, eikä ohitse kulkenut autoilija suostunut jättämään häntä rauhaan.
– Auto hidasti kohdallani, kuljettaja kommentoi sortsejani ja ajoi pois. Pian tajusin saman auton kääntyneen ympäri kadun päässä ja ajavan takaisin. Autossa istuneet ihmiset huusivat asiattomia kommentteja.
– Auto kääntyi 3–4 kertaa takaisin. Minulla oli todella epämukava olo. Jouduin pyytämään isääni hakemaan minut, sillä minulla ei ollut turvallinen olo harjoitella tai kävellä yksin kotiin.
Miksi miehet
Anonyymi
1
209
Vastaukset
Ne on niitä jännämiehiä, joita naisten mukaan ei ole olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34506
- 25485
- 43482
- 44469