Miksi miehet

Anonyymi

Olette tuollaisia?
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/c15cd64c-75b6-4b9d-8662-47d0aee16f30
Brier kertoo kesällä sattuneesta välikohtauksesta. Maajoukkueurheilija oli lenkillä hellekelillä sortsit jalassa, eikä ohitse kulkenut autoilija suostunut jättämään häntä rauhaan.

– Auto hidasti kohdallani, kuljettaja kommentoi sortsejani ja ajoi pois. Pian tajusin saman auton kääntyneen ympäri kadun päässä ja ajavan takaisin. Autossa istuneet ihmiset huusivat asiattomia kommentteja.

– Auto kääntyi 3–4 kertaa takaisin. Minulla oli todella epämukava olo. Jouduin pyytämään isääni hakemaan minut, sillä minulla ei ollut turvallinen olo harjoitella tai kävellä yksin kotiin.

1

210

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ne on niitä jännämiehiä, joita naisten mukaan ei ole olemassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä on kaivattusi

Nimen kolme ensimmäistä kirjainta Mar....
      Ikävä
      88
      1368
    2. Minkä ikäinen on kaivattusi

ja sinä? Vai tiedätkö hänen ikää?
      Ikävä
      68
      1116
    3. Milloin olette

Nähneet viimeksi kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      65
      941
    4. Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?

Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste
      Maailman menoa
      160
      832
    5. Välillä tulee haikeus

Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.
      Ikävä
      66
      685
    6. Tunteilla leikkiminen

Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?
      Ikävä
      102
      615
    7. Oothan sä erilainen mies

Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️
      Ikävä
      37
      596
    8. El Khamenein arkku K-Kaupan autossa?

Kyllä kauppias hoitaa?
      Maailman menoa
      76
      574
    9. kaikkea sitä onkin tullut

valehdeltua 🤣🤣🤣🤣🤣 ja nainen uskoo kaiken 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      77
      558
    10. Mahdoton tilanne

Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova
      Ikävä
      53
      553
    Aihe