Hei nainen, minulle puhumaton tapaus. Kerro miksi et vastaa mitään kun kysyn jotain? Miksi et sano oikeastaan mitään, vaikka et ole kuuro, mykkä tai tyhmä? Tiedän olleeni aikaa sitten tahditon ja hölmö, ja myöntäneeni sen sinulle. Anteeksipyyntökään ei silloin unohtunut. Jos olen edelleen estetty riesa, kerro se ja avaa hiukan muitakin mietteitäsi minulle. Kuuntelen varmasti, sillä en halua tätä mykkäkoulua enempää. Syytkin tiedät kyllä, niitä on parilla eri tasolla.
Riesako edelleen?
Edelleen vain riesa?
Anonyymi
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaiset asiat kannattaa kysyä kasvotusten.
Täältä et tavoita oikeaa henkilöä- Anonyymi
No en. Ääneen ajattelu kaikki vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en. Ääneen ajattelu kaikki vain.
Sano hänelle asiasi kun näette seuraavan kerran.
- Anonyymi
Irl kysynyt jotain, eikä ole vastannut?
Mitä teit hänelle?- Anonyymi
Kerro mulle mitä tein ja ikinä et pääse eroon minusta. Olet ikuisesti mun rakkaus
- Anonyymi
Mitä tarkoitat aloittaja? Oletko soittanut puhelimella vai kysynyt face to face?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest174813Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul854261Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden2653586Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1063074Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma412633- 241961
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri71805Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed991723- 2301695
Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell711631