Voiko sinkkuuteni johtua tälläisesta

Anonyymi

Onko joku voinut varoittaa ja sanoa, että minun kanssani ei kannata seurustella?

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan aika monikin sanoo tuollaista. Olen kyllä kuullut itsestäni kun puhuttavan, että älä vaan tuon apinan kanssa ala mihinkään. Jep jep..

    • Voihan ne tyttöset kaverien kesken puhua, että tuosta tyypistä kannattaa pysyä kaukana. Mitään suurempaa salaliittoa tuskin on asian takana.

    • Anonyymi

      Kyseessä ei ole poikkeus vaan sääntö.

      • Anonyymi

        Mikä sääntö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sääntö?

        Se, et käyttäydyt kaikkia kohtaan kunnioittavasti niin kuin toivoisit kaikkien käyttäytyvän myös sinua kohtaan? Silloin kukaan ei laita kapuloita rattaisiisi? Rakasta, mielistele, palvo maata toisen jalkojen alla.


    • Anonyymi

      Voi olla että sinun tapauksessa henkinen tie pitää käydä ensin, että löytää Jumalan. Ja siiten vasta saa mitä itse maailmaan luokaan.

    • Anonyymi

      Varsinkin pienellä paikkakunnalla jos parikin närkästynyttä exää tms. puhuu susta et se on semmonen ja semmonen niin ihmisillä saattaa tällaisten puheiden perusteella olla sitten ennakkoluuloja ihmisestä jota ei edes tunne eikä tiedä mitään toisen elämästä, luonteesta jne. Mutta tämäkin jollain tapaa hyvä asia, eipähän ainakaan sellaiset ihmiset tuu lähelle.

      • Anonyymi

        Kuulin huolestuneelta kaveriltani että kylällä puhutaan jotta minulla olisi syöpä. No ei ole eikä tule mutta kysyin huhujen levittelijän facebook kaverikseni ja ainakaan nyt en ole kuullut juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin huolestuneelta kaveriltani että kylällä puhutaan jotta minulla olisi syöpä. No ei ole eikä tule mutta kysyin huhujen levittelijän facebook kaverikseni ja ainakaan nyt en ole kuullut juttuja.

        Mistä tiedät ettei tule.


    • Anonyymi

      Sinkku ei kiinnostava. Tämä on ongelma.

      • Anonyymi

        Kertoo että jotain on vialla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo että jotain on vialla

        Sairaus?


    • Anonyymi

      Todennäköisesti joo, riittää sekin, et toinen ymmärtää sinut väärin, kun et osaa perustella mielipiteitäsi toiselle riittävän ymmärrettävästi tai menet alueelle puheissasi, josta et selviä puhtain paperein?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe