Kovat keskustelut ovat alkaneet!
Kunta vaalit
Anonyymi
3
287
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, aika paha vastaus politrukilta omaan ryhmään liittyneelle.
Ihmetyttää vain että olivat kaikki laittaneet nimet alle, haisee ryhmäkurilta... - Anonyymi
Vasemistolainen naisehdokas nimellä mollasi entisiä ehdokkaita.Ei kovin järkevää ja viksua toimintaa,ylitornion puskaradiossa eilen.
- Anonyymi
Allekirjottaneita oli useampi. Toivottavasti näkkyy äänten määrässä tuomonen herjaaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 653233
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161162- 891038
- 101955
- 50923
- 96804
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35801Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89688Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680- 48625