Aihe

Muistan aikoinaan halauksen lapseltani

Anonyymi

Olimme silloisen puolison kanssa eronneet. Minä lompsein perhepäivähoitajan luokse hakemaan tytärtäni koska pitkävapaa (IIII-AAAA-YYYY) oli alkanut.

Vaikka olen aivovammainen ja en välttämättä muista, mitä söin eilen, niin tämä kohtaaminen on syöpynyt muistooni.

**** Sanoi tyttärelleni, että katsoppas kuka tuli hakemaan. Lapsi juoksi täysillä ja suorastaan hyppäsi syliini.Pidätin hengitystä, jotten itkisisi onnesta.

Tuumasin tenavalle, josko mentäisiin kauppaan? Tokihan menimme mutta siellä kaupassa tuli ongelma. Minä toki olin luvannut lauantai päivän karkkipäiväksi äitinsä kanssa.

Sattui olemaan siis lauantai, ja karkkihyllyllä kysyin mitä pienokaiseni ottaisi? Hän otti pätkiksen ja minä kysyin, etteikö ota muuta tahi kahta pätkistä?

Hän piti päänsä ja ainoastaan se yksi pätkis. Minä kuitenkin onnellisena vapaiden alussa otin salaa salmiakkipussin ja juustonaksuja.

Kuitenkin illemmalla katsoimme Jurassic Park-elokuvan televisiosta. Hyvin hänellekkin maistuivat naksut.

Kun menimme nukkumaan, niin hän kysyi, että eihän dinosauruksia ole oikeasti olemassa.

Minä pahus menin sanomaan, etten ole nähnyt, joten täysin varma en voi olla.

>Simiti<

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
        Maailman menoa
        123
        5567