Aihe

Viikonloppu suunnitelmia

Anonyymi

Mä olen kotona kun vaimoni kanssa on sovittu että en mene edes roskia viemään ilman vaimon lupaa mä olen niin kiltti puoliso ja ymmärrän että vaimoni on mustasukkainen ja tietysti tuen hänen oloa siinä etten tietoisesti aiheuta vaimolle niin kovia raivareita ja sen takia meillä suhde on toiminut hyvin kun olen aina tiennyt että vaikkapa menettäisin kaikki ystävät niin mä kestän sen mutta jos menetän mun vaimoni nii en mitenkään voi selvitä siitä että mun rakas vaimoni jättää mut.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä rakastan sua ikuisesti ja en halua ikinä erota sinusta rakas ja kyllähän tajusin että annat mun nyt kirjoittaa ihan rauhassa muille että saat sen totuuden tarkistaa että olenko puhunu totta sulle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomeen julistettu poikkeustila

Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
      Maailman menoa
      270
      6053
    2. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      174
      4105
    3. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
      Maailman menoa
      211
      3853