Kävin vähän selailemassa keski ja eteläsuomen suomi 24 palstoja/ketjuja ja niiden kirjoituksia. No on sielä eri meininki ja SENSUURI,kuin täälä nipottajien sefujen pyssykylän palstoilla. Ei sielä poisteta asiallisia ,eikä totuuta kertovia kirjoituksia niinkuin täälä hölmölässä.
Kopio pirkanmaalta seuraavassa: Haastatteleeko suvakisti-sanna tämän ihmissyöjän ? Käyttikö ketsuppia, entä curryä ? "He ovat meille rikkaudeksi". Eivät ole, jos minulta kysytään ! PS 21% kohta 81%. ja hyvä niin.
Tampere/pirkanmaa
8
108
Vastaukset
- Anonyymi
Ei etelän kaupungeissa juurikaan näy enää suomalaisugrilaisia pottunokkia, jotka on yhtä pitkiä ku leveitä ja akat saman näköisiä ku ukotkin.
- Anonyymi
Sodankylään pitäisi saada uutta verta maailmalta, on nuo jutut niin pahasti sisäsiittosia, eikä ne asiat jotain persuja äänestämällä ainakaan paremmaksi muutu.
- Anonyymi
onko se viimein se kako vasemmiston sefu vaidettu.
- Anonyymi
Kaikilla on oikeus äänestää myös persuja.
On se kuitenkin paras vaihtoehto huonojen joukossa. - Anonyymi
Perussuomalaisetkin ovat kyllä liian lepsuja maahantunkeujien suhteen.
Ei tänne tarvita ainoatakaan työtöntä elätettäväksi muualta.
Ei täällä ole töitä omillekan kansalaisille- Anonyymi
No aina nuita samoja saatanan naamoja sitte vuosikymmenestä toiseen ja jotaki pikkuserkkuja koko vittulan väki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aina nuita samoja saatanan naamoja sitte vuosikymmenestä toiseen ja jotaki pikkuserkkuja koko vittulan väki.
Just niin... niitä samoja naamoja vuosikymmenestä toiseen ja joka toinen vastaantulija joku pikkuserkku kuitenkin.
- Anonyymi
vasemmisto on ilkeää väkeä.kylla kansa tietää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006