Näen unessa vaalean pitkä tukkaisen naisen

Anonyymi

Olen parina yönä nähnyt unta vaaleasta naisesta en tiedä kuka hän on? Se on tullut kahteena yönä uuniini. Mietin onko se joku ennustus tai joku muu?

15

802

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaaleat naiset nyt vaan on niin ihania.
      Kauniita, kukapa ei semmoista haluaisi

    • Mä näin toissayönä unta vaaleasta pitkähiuksisesta naisesta. Naisesta jonka tunnen ja johon olen tuntenut vetoa. En muista mitä unessa tapahtui. Heräsin kesken unen.

      • Anonyymi

        Vaalea nainen on paras


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaalea nainen on paras

        Jaa, no en ole niin asenteellinen.


      • Heh, ei tällä erää. :)

        Asuu tuossa n. 10 km päässä ja olen ollut ihan irl monia kertoja kosketusetäisyydellä. Pari kertaa koskenutkin eri asiayhteyksissä. Ihan siis tunnetaan toisemme irl pudemmän aikaa jo.

        Oon tietoisesti vähän vältellyt törmäämistä häneen ja yhteydenpitoa. Hänellä on sellainen vaikutus muhun, että helpompaa pysytellä hyvän matkan päässä, kun olla lähellä. Ei ole kivaa olla paidanhelmat liekeissä.


    • Ei ole enneuni. Kertoo vaan naisen kaipuusta ja puutteesta.

      • Sehän se huolestuttaakin. 😳


      • JanK kirjoitti:

        Sehän se huolestuttaakin. 😳

        Oletko koskaan ehdottanut miehellesi, että jos kokeilisit naista? Voi olla huonokin idea, mutta mietin vaan.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Oletko koskaan ehdottanut miehellesi, että jos kokeilisit naista? Voi olla huonokin idea, mutta mietin vaan.

        En, enkä ikinä tule ehdottamaankaan. Parisuhde on nimensä mukaan parisuhde. Ei kokeilla vierestä, ei takaa eikä sivuiltakaan.

        Ihan sama kenenkä kanssa olisin parisuhteessa parina, siinä joko ollaan tai lähdetään vetämään. Mieliteoille ei pidä vaan antaa valtaa, silloin kun niillä voi satuttaa toisia.


      • JanK kirjoitti:

        En, enkä ikinä tule ehdottamaankaan. Parisuhde on nimensä mukaan parisuhde. Ei kokeilla vierestä, ei takaa eikä sivuiltakaan.

        Ihan sama kenenkä kanssa olisin parisuhteessa parina, siinä joko ollaan tai lähdetään vetämään. Mieliteoille ei pidä vaan antaa valtaa, silloin kun niillä voi satuttaa toisia.

        Vaikka puoliso hyväksyisi muut ja kokeilut, en itse voisi hyväksyä enää itseäni. Jokin menis ikään kuin rikki meidän väliltä ja en arvostaisi enää itseänikään. Tiedän toki, et ihmiset sopii ja kokeilee mitä vaan mieleen pälähtää, mut tuo on jotain sellasta etten halua ketään meidän väliin ja sotkemaan kenenkään asemaa suhteessa ja perheessä.

        Liian tärkeää ja arvokasta, jonkun sooloilun takia särettäväksi.

        Sählään sitten sähläämiseni, jos joskus sinkuksi syystä tai toisesta päädyn. Ja jos sille tuntuu, että pitää sählätä. Sitten se on ok, kun ei ole lupautunut ja sitoutunut olla yhden ja vain yhden suhteessaan.


      • JanK kirjoitti:

        Vaikka puoliso hyväksyisi muut ja kokeilut, en itse voisi hyväksyä enää itseäni. Jokin menis ikään kuin rikki meidän väliltä ja en arvostaisi enää itseänikään. Tiedän toki, et ihmiset sopii ja kokeilee mitä vaan mieleen pälähtää, mut tuo on jotain sellasta etten halua ketään meidän väliin ja sotkemaan kenenkään asemaa suhteessa ja perheessä.

        Liian tärkeää ja arvokasta, jonkun sooloilun takia särettäväksi.

        Sählään sitten sähläämiseni, jos joskus sinkuksi syystä tai toisesta päädyn. Ja jos sille tuntuu, että pitää sählätä. Sitten se on ok, kun ei ole lupautunut ja sitoutunut olla yhden ja vain yhden suhteessaan.

        Se on sitten selvä juttu. Pätkähti vaan mieleen ja piti saada hökästä 😅


      • Palstakamu kirjoitti:

        Se on sitten selvä juttu. Pätkähti vaan mieleen ja piti saada hökästä 😅

        Jep. 👍

        On niitä ehdotuksia tullut tuolla muualla, jos vaan tavattais salaa jne. Mut emmä halua sellaseen touhuun ryhtyä. Noloa touhua.


    • Anonyymi

      Näin kahtena yönä peräkkäin unta työkaverimiehestä. Paitsi työkaveri, mies on melkein naapuri. Uni ei ollut hyvä.

    • Anonyymi

      Luin aluksi, että pitkän turkkilaisen naisen : )

      • Anonyymi

        Onko se jokin ennustus että näen naisen ? Googlasin mitä sen tarkoitaa olen voitolla asioista. Mikä? Semmonen nainen puolisona kyllä käy, mikä oli unessa. Minua vastapäätä asuu vaalea nuori opiskelijanainen oliskoahan se hän? Jaa vakeaa mennä sanomaan. T: Aloittaja. Toivotaan että uni käy toteen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1675
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1545
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      46
      1411
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1333
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1278
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      10
      1153
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe