Kohta ne tulee, jännityksen värinää on jo siellä pääkallonpaikalla näistä tulevista kunnalisvaaleista!
Politiikan ihmeellisyys näkyy siinä että eduskunnan kansanedustajan tulee katsella
"rehellisellä pelillä" ja synnittömästi tekemisiään, sillä "onhan heillä käytössä Jumalan sana ja kymmnen käskyä" viattomuudestaan.
Voisiko tuo meno olla jo eduskunnan ja nykyisenhallituksen "uuden" laskuopin mukainen kunnisakin sellainen että se selättäisi ja kumoaisi sellaisen laskennan mitä mesopotamialainen laskento jo ennen nykyisen ajanlaskun alkua värkkäsi aikaan (n. 2000 vuotta eaa.)
Kuntien vaalit tulevat näyttämään "poliittisen laskuopin" , sen uuden laskuopin saavutusten todennäköistä erinomaisuutta.
Jännityksellä; " sähköä Porvoon mitalla" on tulevissa vaaleissa.
Kiva nähdä kumoaako " poliittinen matematiikkainen teoria kosinilauseineen"
pythagoorain laskuopit tulevasta ja taas tulevasta "poliittisesta" hyvästä!
Kysymys: mikä puolue on eriomaisin?
Kirjoitusvirheeni näistä asioista: laittakaa diftongit paikalleen, jos niitten puute häiritsee!
Utsiitpongailee
Anonyymi
0
98
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1171543Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351227- 771207
- 501046
- 59745
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten196701Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole56655Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol137650- 27648
Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65590