Kunnallisvaalit

Anonyymi

Ihmettelen. Hallituspuolueet ovat korostaneet miten hallitus on toiminut asiantuntijoitten esitysten mukaisesti. No, kuinkas se nyt on kun pelin politiikalla vastoin terveydenhuollon asiantuntijoitten näkemyksiä yritetään viedä kunnallisvaalit läpi ennen tilannetta, jossa hallitus on tosipaikan edessä ja sopeuttamistoimet on pakko toteuttaa. Veroja maksavien äänestäjien tuomion välttäminen on demarin hienolle iholle tärkeää ja apupuolue keskusta parhaine voimineen auttaa,, jopa puhemiehen korokkeelta asti.
Joskus tulee pakostakin mieleen kysymys siitä miksi kyvykkyys jotenkin haihtuu matkalla poliittiseen päättäjäasemaan.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saattaapi kunnallisvaaleissa tulla Kemissäkin oikein kaikkien aikojen jytky jollei nämä valtaa pitävät puolueet onnistu siirtämään vaaleja syksyyn. Keskustalla ja vasureilla varmaan olisi halukkuutta siirtää vaaleja. Lopullinen tuho siirtyisi muutamalla kuukaudella.

    • Anonyymi

      Hallitus siirsi sen ison ja vaikuttavan raha- ja leikkauskeskustelun vaalien jälkeen ihan vaalien vuoksi. Siksi se ei nyt missään nimessä halua niitä vaaleja siirtää. Paljastuu tämän hallituksen pluffit.

      • Anonyymi

        No kumpaa haluat siirtää? Vaaleja vai tulevia leikkauksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kumpaa haluat siirtää? Vaaleja vai tulevia leikkauksia?

        Keneltä leikkaisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä leikkaisit?

        Mielellään en keneltäkään, mutta koska nykyistä 20 miljardin vuosittaista velanottoa ei voi loputtomiin jatkaa, niin kannattaa leikata sieltä mihin verovaroja eniten käytetään eli sosiaalietuuksista.


    • Anonyymi

      On se vaan iso ilo olla tällaisena aikana keskustalainen tai sosialidemokraatti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4197
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4046
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3059
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2548
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe