Aihe

Naisystäväni painaa 120-kiloa

Anonyymi

Suhteemme alkoi kymmenen vuotta sitten ja hän oli silloin -uskokaa tai älkää- hoikka nainen.

Sen jälkeen kaikki on ollut hänelle yhtä alamäkeä ruuan suhteen.

Olemme nelikymppinen pariskunta ja pelkään, että tyttärestämme voi tulla samanlainen jättiläinen kuin äidistään.

Ei auta palopuheet, eikä häntä saa houkuteltua lenkille.

Miten auttaa sellaista ihmistä, joka lojuu vapaa-ajallaan sohvalla, syö ja haisee?

9

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naiset haluavat, että miehet pitävät heidät kurissa.

Ellei miehellä ole munaa muuttuu nainen lihavaksi ja naiset joita ei ole koulutettu viihtyvät baareissa vieraiden miesten seurassa.

• Anonyymi

Ei kai mitenkään. Jos toinen ei tajua tai ei halua tajuta tilannetta ja tehdä muutosta, niin mitäpä siinä voi.

Itse puhuisin hänelle suoraan. Kysyisin onko hän huomannut tilannettaan ja aikooko tehdä jotain. Mitä aikoo tehdä, milloin, mikä on hätänä... Sanoisin suoraan mitä näen, miten tilanteen koen. Ilman tunnekuohua, ilman arvostelua.

• Anonyymi

Olisko joku "herätyspuhelu" paikallaan eli että saisit hänet tajuamaan sen miten paljon hän on lihonut ja miten paljon siitä on haittaa hänen terveydelle ja teidän lapsille? Sen jälkeen sitten elämäntaparemontti ja liikunnanlisäys niin hyvä tulee. Ite pudotin sillä tavalla pysyvästi 16 kiloa ja en aio palata enään entiseen.

• Anonyymi

Oletkos itse miehenä pysynyt samoissa mitoissa kun suhteenne alussa?? Oletko sysännyt kasvatus vastuun toiselle, olettaen että se on luontaista,kaikkien kotitöiden ja palkkatyön ohessa ja sinä voit viettää vapaata juostessasi kaiken maailman kissan ristiäisissä? Onko miehinen kuntosi sama kuin nuorena poikana eli pystyt panemaan kuin durasel pupu??
      Olisikohan tilanne toisin jos olisit ollut enemmän läsnä, tukena ja apuna? Todennäköisesti kyllä. Mietipä hetkinen, ei naisen elämä helppoa ole, ei kenenkään. Ja aina on toivoa paremmasta.

• Anonyymi

Juurikin tää. Liikkukaa yhdessä. Rakastakaa ja rakastelkaa.

• Anonyymi

Elimellinen sairaus lihomisen taustalla tai surkea ihmissuhde, selvästi syypää!

• Anonyymi

Minä tiedän parikin noin satakiloista, eikä ne ole mun mielestä mitenkään lihavia ja jaksavat elää täyin normaalisti. Voi olla että omaan näkemyseeni vaikuttaa se, että olen katsonut hienojen onnistumisien takia paljon "hengenvaarallisesti lihava" ohjelmaa, jossa useat painavat kolmesataa, joten olen tullut ns "vauhtisokeaksi".
      Minua ei haittaisi kumppanin ylipaino, kunhan he olisivat terveellä tavalla lihavia.

• Anonyymi

Se on vähemmän kuin 150 kiloa

• Anonyymi

Mikä sinut pakottaa olemaan siinä parisuhteessa, jos et halua olla yhdessä. Ei lapsista tule yhtä painavia kuin äiti yleensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomeen julistettu poikkeustila

Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
      Maailman menoa
      353
      7970
    2. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      6119
    3. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      315
      5832
    4. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
      Maailman menoa
      239
      4145
    5. Korona-altistuminen joogasalilla ja puutteelliset tiedot

"Ylilääkäri Jarno Rieppo kertoo, että tartuntaketjujen jäljitys on kesken eikä kaikkia mahdollisesti altistuneita ole vielä tavoitettu puutteellisten
      Iisalmi
      82
      1868