Naisystäväni painaa 120-kiloa

Anonyymi

Suhteemme alkoi kymmenen vuotta sitten ja hän oli silloin -uskokaa tai älkää- hoikka nainen.

Sen jälkeen kaikki on ollut hänelle yhtä alamäkeä ruuan suhteen.

Olemme nelikymppinen pariskunta ja pelkään, että tyttärestämme voi tulla samanlainen jättiläinen kuin äidistään.

Ei auta palopuheet, eikä häntä saa houkuteltua lenkille.

Miten auttaa sellaista ihmistä, joka lojuu vapaa-ajallaan sohvalla, syö ja haisee?

15

610

Äänestä

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naiset haluavat, että miehet pitävät heidät kurissa.

Ellei miehellä ole munaa muuttuu nainen lihavaksi ja naiset joita ei ole koulutettu viihtyvät baareissa vieraiden miesten seurassa.

• Anonyymi

En usko että kukaan täysjärkinen ihminen haluaa että heitä paimennetaan kuin lasta tai haluaa seurustella ihmisen kanssa jota täytyy käskyttää jatkuvasti tekemään jotain. Itse miehenä en kyllä katsoisi päivääkään naista joka ei omaisi omaa järkeä asioissa ja toimisi ilman että joku vetää perässä. Vielä naurettavampaa on ajatus että kun nainen syö itsensä läskiksi se on miehen vika. Kyllä se on naisen ihan oma vika. Jokaisella aikuisella ihmisellä on oma vastuu itsestään ei kellään toisella. Elämässä tehtävänä on oppia ja kehittyä ihmisenä ei jäädä perässä vedettäväksi tai menemään sieltä mistä aita on matalin.

• Anonyymi

Ei kai mitenkään. Jos toinen ei tajua tai ei halua tajuta tilannetta ja tehdä muutosta, niin mitäpä siinä voi.

Itse puhuisin hänelle suoraan. Kysyisin onko hän huomannut tilannettaan ja aikooko tehdä jotain. Mitä aikoo tehdä, milloin, mikä on hätänä... Sanoisin suoraan mitä näen, miten tilanteen koen. Ilman tunnekuohua, ilman arvostelua.

• Anonyymi

Olisko joku "herätyspuhelu" paikallaan eli että saisit hänet tajuamaan sen miten paljon hän on lihonut ja miten paljon siitä on haittaa hänen terveydelle ja teidän lapsille? Sen jälkeen sitten elämäntaparemontti ja liikunnanlisäys niin hyvä tulee. Ite pudotin sillä tavalla pysyvästi 16 kiloa ja en aio palata enään entiseen.

• Anonyymi

Oletkos itse miehenä pysynyt samoissa mitoissa kun suhteenne alussa?? Oletko sysännyt kasvatus vastuun toiselle, olettaen että se on luontaista,kaikkien kotitöiden ja palkkatyön ohessa ja sinä voit viettää vapaata juostessasi kaiken maailman kissan ristiäisissä? Onko miehinen kuntosi sama kuin nuorena poikana eli pystyt panemaan kuin durasel pupu??
      Olisikohan tilanne toisin jos olisit ollut enemmän läsnä, tukena ja apuna? Todennäköisesti kyllä. Mietipä hetkinen, ei naisen elämä helppoa ole, ei kenenkään. Ja aina on toivoa paremmasta.

• Anonyymi

Juurikin tää. Liikkukaa yhdessä. Rakastakaa ja rakastelkaa.

• Anonyymi

Elimellinen sairaus lihomisen taustalla tai surkea ihmissuhde, selvästi syypää!

• Anonyymi

Minä tiedän parikin noin satakiloista, eikä ne ole mun mielestä mitenkään lihavia ja jaksavat elää täyin normaalisti. Voi olla että omaan näkemyseeni vaikuttaa se, että olen katsonut hienojen onnistumisien takia paljon "hengenvaarallisesti lihava" ohjelmaa, jossa useat painavat kolmesataa, joten olen tullut ns "vauhtisokeaksi".
      Minua ei haittaisi kumppanin ylipaino, kunhan he olisivat terveellä tavalla lihavia.

• Anonyymi

Se on vähemmän kuin 150 kiloa

• Anonyymi

Mikä sinut pakottaa olemaan siinä parisuhteessa, jos et halua olla yhdessä. Ei lapsista tule yhtä painavia kuin äiti yleensä.

• Anonyymi

Itekki voisin alkaa syömään, sohvalla on mukava olla ja haisen varmaan joskus.
      Se tapahtuu automaattisesti kun huomaa pettyneensä mieheen. Tulee sellainen välinpitämätön tunnelma ja elämä menettää merkityksensä.
      Tosin kyllä miehellä on monesti suuri merkitys asian korjaamiseksi. Parisuhde ei tarkoita sinkkuutta. Parisuhteessa pitäisi olla me-henkeä, jos se puuttuu aletaan voimaan huonosti.
      No näitä naisvihamielisiä miehiä ei sais edes päästää parisuhteeseen. Pilaavat hyviä naisia.

• Anonyymi

Huom. ennen iloinen hoikka kaunis nainen. Nykyään miehen haukkuma, vähättälemä ja kiusaama nainen.

• Anonyymi

Minäkin olin miehen silmissä 29 vuotiaaksi asti hoikka, kaunis ja haluttava nainen.
      Sitten iski syöpä ja sen seurauksena kohdun- ja munasarjojen poisto.

Kun palasin sairaalasta mies oli jo kotiin tulomatkalla ärtynyt ja kiukkuinen.
      Kaikki mitä meillä oli, oli pielessä. Joka ikinen asia, vaikken olisi edes lähellä ollut kyseistä juttua, oli minun takiani huonosti.
      Minulla oli 25 cm pitkä leikkaushaava alavatsassa. Vatsa särki kuukausienkin päästä vielä, oli helvetilliset vaihdevuodet ja niihin erilaisten hormoonien syöminen päällä. Elämä ei ollut mitään herkkua, eikä sitä todellakaan parantanut mieheni käytös minua kohtaan.

Vajaat puoli vuotta leikkauksesta ja mies lähti. Viimeisiksi sanoikseen sanoi lähtevänsä; "koska hänellä ei ole mitään syytä jäädä. Kohduton läski nainen ei kiinnosta seksuaalisesti. Eikä ole mitään syytä panna kun en edes lapsia pysty saamaan."

Katsoin miestä ja tajusin ettei tuo mies ole minkään arvoinen. Täysi nolla.
      Purskahdin nauramaan ja sanoin; "kiitos noista sanoista. Hyvää elämää sinullekin".
      Näihin sanoihin päättyi meidän 8 vuotta kestänyt parisuhde.

Siitä alkoi uusi elämäni ja hyvin on mennyt.

Katso ap itseäsi peilistä.
      Näkyykö siellä hyvä, vaimoaan arvostava ja rakastava mies?
      Vai onko siellä täysi nolla?

Jos peilissäsi näkyy vaimoaan arvostava ja rakastava mies, peiliin katsova mies selvittää miksi vaimo syö liikaa ja miten kyseisen asian voi korjata.

• Anonyymi

Itse en ymmärrä miksi muutoksen on lähdettävä siitä että toinen haluaa. Luulisi että kaikki on siitä mitä itse haluaa olla itselleen, olla omana itsenään riippumatta mitä toinen on ja haluaa olevan. Minusta olisi raskasta olla toisille mieliksi eihän siihen kykene en ainakaan itse joka olen nolla. No nolla siksi koska ei tarvitse esittää yhtään mitään, on mitä on.
        Kun on nolla on hyvä olla.

• Anonyymi

Apn vaimokin on mitä on, muttei silti kelpaa aplle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      134
      744
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      622
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      619
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      561
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      500
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      465
    9. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      458
    10. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      261
      449
    11. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      90
      407
    12. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      397
    13. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      36
      391
    14. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      385
    15. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      32
      376
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      84
      375
    17. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      375
    18. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    19. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      63
      362
    20. 20
      357
    Aihe