Naisystäväni painaa 120-kiloa

Anonyymi

Suhteemme alkoi kymmenen vuotta sitten ja hän oli silloin -uskokaa tai älkää- hoikka nainen.


Sen jälkeen kaikki on ollut hänelle yhtä alamäkeä ruuan suhteen.

Olemme nelikymppinen pariskunta ja pelkään, että tyttärestämme voi tulla samanlainen jättiläinen kuin äidistään.

Ei auta palopuheet, eikä häntä saa houkuteltua lenkille.

Miten auttaa sellaista ihmistä, joka lojuu vapaa-ajallaan sohvalla, syö ja haisee?

15

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiset haluavat, että miehet pitävät heidät kurissa.

      Ellei miehellä ole munaa muuttuu nainen lihavaksi ja naiset joita ei ole koulutettu viihtyvät baareissa vieraiden miesten seurassa.

      • Anonyymi

        En usko että kukaan täysjärkinen ihminen haluaa että heitä paimennetaan kuin lasta tai haluaa seurustella ihmisen kanssa jota täytyy käskyttää jatkuvasti tekemään jotain. Itse miehenä en kyllä katsoisi päivääkään naista joka ei omaisi omaa järkeä asioissa ja toimisi ilman että joku vetää perässä. Vielä naurettavampaa on ajatus että kun nainen syö itsensä läskiksi se on miehen vika. Kyllä se on naisen ihan oma vika. Jokaisella aikuisella ihmisellä on oma vastuu itsestään ei kellään toisella. Elämässä tehtävänä on oppia ja kehittyä ihmisenä ei jäädä perässä vedettäväksi tai menemään sieltä mistä aita on matalin.


    • Anonyymi

      Ei kai mitenkään. Jos toinen ei tajua tai ei halua tajuta tilannetta ja tehdä muutosta, niin mitäpä siinä voi.

      Itse puhuisin hänelle suoraan. Kysyisin onko hän huomannut tilannettaan ja aikooko tehdä jotain. Mitä aikoo tehdä, milloin, mikä on hätänä... Sanoisin suoraan mitä näen, miten tilanteen koen. Ilman tunnekuohua, ilman arvostelua.

    • Anonyymi

      Olisko joku "herätyspuhelu" paikallaan eli että saisit hänet tajuamaan sen miten paljon hän on lihonut ja miten paljon siitä on haittaa hänen terveydelle ja teidän lapsille? Sen jälkeen sitten elämäntaparemontti ja liikunnanlisäys niin hyvä tulee. Ite pudotin sillä tavalla pysyvästi 16 kiloa ja en aio palata enään entiseen.

    • Anonyymi

      Oletkos itse miehenä pysynyt samoissa mitoissa kun suhteenne alussa?? Oletko sysännyt kasvatus vastuun toiselle, olettaen että se on luontaista,kaikkien kotitöiden ja palkkatyön ohessa ja sinä voit viettää vapaata juostessasi kaiken maailman kissan ristiäisissä? Onko miehinen kuntosi sama kuin nuorena poikana eli pystyt panemaan kuin durasel pupu??
      Olisikohan tilanne toisin jos olisit ollut enemmän läsnä, tukena ja apuna? Todennäköisesti kyllä. Mietipä hetkinen, ei naisen elämä helppoa ole, ei kenenkään. Ja aina on toivoa paremmasta.

      • Anonyymi

        Juurikin tää. Liikkukaa yhdessä. Rakastakaa ja rakastelkaa.


    • Anonyymi

      Elimellinen sairaus lihomisen taustalla tai surkea ihmissuhde, selvästi syypää!

    • Anonyymi

      Minä tiedän parikin noin satakiloista, eikä ne ole mun mielestä mitenkään lihavia ja jaksavat elää täyin normaalisti. Voi olla että omaan näkemyseeni vaikuttaa se, että olen katsonut hienojen onnistumisien takia paljon "hengenvaarallisesti lihava" ohjelmaa, jossa useat painavat kolmesataa, joten olen tullut ns "vauhtisokeaksi".
      Minua ei haittaisi kumppanin ylipaino, kunhan he olisivat terveellä tavalla lihavia.

    • Anonyymi

      Se on vähemmän kuin 150 kiloa

    • Anonyymi

      Mikä sinut pakottaa olemaan siinä parisuhteessa, jos et halua olla yhdessä. Ei lapsista tule yhtä painavia kuin äiti yleensä.

    • Anonyymi

      Itekki voisin alkaa syömään, sohvalla on mukava olla ja haisen varmaan joskus.
      Se tapahtuu automaattisesti kun huomaa pettyneensä mieheen. Tulee sellainen välinpitämätön tunnelma ja elämä menettää merkityksensä.
      Tosin kyllä miehellä on monesti suuri merkitys asian korjaamiseksi. Parisuhde ei tarkoita sinkkuutta. Parisuhteessa pitäisi olla me-henkeä, jos se puuttuu aletaan voimaan huonosti.
      No näitä naisvihamielisiä miehiä ei sais edes päästää parisuhteeseen. Pilaavat hyviä naisia.

      • Anonyymi

        Huom. ennen iloinen hoikka kaunis nainen. Nykyään miehen haukkuma, vähättälemä ja kiusaama nainen.


    • Anonyymi

      Minäkin olin miehen silmissä 29 vuotiaaksi asti hoikka, kaunis ja haluttava nainen.
      Sitten iski syöpä ja sen seurauksena kohdun- ja munasarjojen poisto.

      Kun palasin sairaalasta mies oli jo kotiin tulomatkalla ärtynyt ja kiukkuinen.
      Kaikki mitä meillä oli, oli pielessä. Joka ikinen asia, vaikken olisi edes lähellä ollut kyseistä juttua, oli minun takiani huonosti.
      Minulla oli 25 cm pitkä leikkaushaava alavatsassa. Vatsa särki kuukausienkin päästä vielä, oli helvetilliset vaihdevuodet ja niihin erilaisten hormoonien syöminen päällä. Elämä ei ollut mitään herkkua, eikä sitä todellakaan parantanut mieheni käytös minua kohtaan.

      Vajaat puoli vuotta leikkauksesta ja mies lähti. Viimeisiksi sanoikseen sanoi lähtevänsä; "koska hänellä ei ole mitään syytä jäädä. Kohduton läski nainen ei kiinnosta seksuaalisesti. Eikä ole mitään syytä panna kun en edes lapsia pysty saamaan."

      Katsoin miestä ja tajusin ettei tuo mies ole minkään arvoinen. Täysi nolla.
      Purskahdin nauramaan ja sanoin; "kiitos noista sanoista. Hyvää elämää sinullekin".
      Näihin sanoihin päättyi meidän 8 vuotta kestänyt parisuhde.

      Siitä alkoi uusi elämäni ja hyvin on mennyt.

      Katso ap itseäsi peilistä.
      Näkyykö siellä hyvä, vaimoaan arvostava ja rakastava mies?
      Vai onko siellä täysi nolla?

      Jos peilissäsi näkyy vaimoaan arvostava ja rakastava mies, peiliin katsova mies selvittää miksi vaimo syö liikaa ja miten kyseisen asian voi korjata.

      • Anonyymi

        Itse en ymmärrä miksi muutoksen on lähdettävä siitä että toinen haluaa. Luulisi että kaikki on siitä mitä itse haluaa olla itselleen, olla omana itsenään riippumatta mitä toinen on ja haluaa olevan. Minusta olisi raskasta olla toisille mieliksi eihän siihen kykene en ainakaan itse joka olen nolla. No nolla siksi koska ei tarvitse esittää yhtään mitään, on mitä on.
        Kun on nolla on hyvä olla.


    • Anonyymi

      Apn vaimokin on mitä on, muttei silti kelpaa aplle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe