Kannattaako seksisuhde?

Anonyymi

Haluisin kuulla mielipiteitä seksisuhteista. Kuinka monella on ollut sellainen? Miten toimii? Entä jos toinen ihastuu? Onko suhde muuttunut milloinkaan vakavammaksi? Ja tarviiko seksisuhteesta potea huonoa omatuntoa? Miten usein ja miten pitkiä aikoja olette yhdessä seksiparin kanssa? Ja yleistä pohdiskelua olisi kiva kuulla.

54

6291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kiinnosta seksisuhteet.
      Kyllähän sen heti tietää että mitä toinen on vailla,
      Yhteys vain kun tekee mieli. Tunteista viis.
      Oon yksin jos ei kunnollista suhdetta tule vastaan.

• Anonyymi

Ite tykkään vain yhden illan jutuista. Riittää kun nainen vähän raottaa ja on antava.
      Ja myös lopuksi ymmärtää häipyä eikä ala kuvittelemaan mitään!

• Anonyymi

Jos joka ikinen nainen häipyy oma-alotteisesti heti seksin jälkeen eikä jää edes varttitunniksi juttelemaan tai juomaan kahvikupillista, niin seksin täytyy olla naisille surkeaa ja ilotonta. Ts. olet huono. Nainen lähtee vauhdilla jos seksistä ei ollut mitään iloa, Eikä kinua takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joka ikinen nainen häipyy oma-alotteisesti heti seksin jälkeen eikä jää edes varttitunniksi juttelemaan tai juomaan kahvikupillista, niin seksin täytyy olla naisille surkeaa ja ilotonta. Ts. olet huono. Nainen lähtee vauhdilla jos seksistä ei ollut mitään iloa, Eikä kinua takaisin.

Mitä sä tuut siihen arvostelemaan.,
        Seksi on seksiä, eikä mitään muuta. Piste!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä tuut siihen arvostelemaan.,
        Seksi on seksiä, eikä mitään muuta. Piste!

"Seksi on seksiä", älä naurata. Väitätkö tosissasi että se on sitä samaa, oli mies kuka ja millainen hyvänsä? Seksin nautinnollisuus riippuu ratkaisevasti siitä kenen kanssa sitä harrastaa! Se on yhden miehen kanssa ihan mieletöntä, toisen kanssa aika kivaa, kolmannen kanssa pieni pettymys ja neljännen kanssa tyhjää nylkytystä joka ei tunnu ei niin miltään. Jos se on tyhjää nylkytystä, niin jälkeenpäin nainen pukeutuu pikapikaa ja lähtee nopeasti pois. Ei huvita jäädä enää hetkeksikään.

Sinun kanssasi naiset siis toimivat aina noin, eikä mieleesi ole juolahtanut että sinulla oli kivaa mutta naisella selvästikään ei. Eli olet huono. Siis todella surkea.

• Anonyymi

Hyvä kun tykkäät vain yhden illan jutuista. Eihän kukaan nainen uudestaan tulisikaan. Kerroit juuri ettei kukaan nainen halua jäädä seksin jälkeen juomaan edes kahvikupillista vaan kaikki vetävät hynttyyt niskaan ja lähtevät kiireenvilkkaa pois taakseen katsomatta.

No jaa, kyllä ne sentään vessassa käyvät ennen lähtöä. Onhan kohteliasta oksentaa vessanpyttyyn eikä toisen ihmisen matolle.

• Anonyymi

Sellaista naista kaipaan itsekkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaista naista kaipaan itsekkin

Siis kaipaat naista joka ei itse nauti yhtään? Herää kysymys, miksi hän sitten ryhtyisi koko hommaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kaipaat naista joka ei itse nauti yhtään? Herää kysymys, miksi hän sitten ryhtyisi koko hommaan.

Ei, vaan hän haluaa löytää naisen joka seksin jälkeen käy oksentamassa vessanpyttyyn. Kaikki tähänastiset ovat oksentaneet matolle tai sänkyyn.

• Anonyymi

Ei normaali nainen raota mitään ellei saa henkistä yhteyttä kumppaniin. Narsistit raottaa helposti ja yllättyvät kun eivät saa pihteihin normaali miehiä.
        Jokaiselle jotakin?

• Anonyymi

Voisin aloittaa yhden tumman, itseään kunnossapitävän miehen kanssa seksisuhteen. Kunhan ensin tapaisimme livenä 😅

T.vaalea

• Anonyymi

Oot aika alas vajonnut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot aika alas vajonnut

Niin säkin kun täällä stalkkaat ihmisiä.

• Anonyymi

Here we go..tällä olen sinua varten

• Anonyymi

On ollut seksisuhteita. Itsellä toimii parhaiten sellaiset, jossa toisella osapuolella on sellaisia ominaisuuksia etten voisi ajatella meille parisuhdetta, se suitsii ihastumisen tunteita parhaiten.
      Miksi seksisuhteista pitäisi tuntea huonoa omaatuntoa? Kaksi aikuista ihmistä tietää mitä haluaa ja nauttii toisistaan. Seksisuhde loppuu kun jompikumpi aloittaa suhteen jonkun toisen kanssa.

• Anonyymi

Oli pelkkä seksisuhde yhden miehen kanssa. Seksi oli huonoa. Sitä pelkkää samaa jumputusta. Teeskentelin nautintoa ja voihkimista! Ei voi puhua seksistä, pelkkää panoa se oli. Eipä ole ikävä. Seuraavan otin aikas pian ja se oli jo ihan erilaista. Tunnekylmää vajakkia ei kannata ottaa edes pelkäksi panoksi. Ne osaa vaan jumputtaa, ei muuta.

• Anonyymi

Silti panit sitä vaikka seksi oli huonoa. Taisit olla itse huono.

• Anonyymi

Ehdottomasti kiinnostaa. Varatun miehen kanssa tapaillaan 1-2 kertaa kuukaudessa. Ihanaa seksiä, mutta hän ei ole sen tyyppinen jonka kanssa suunnittelisin yhtään mitään vakavaa.

• Anonyymi

Voit katsoa itseäsi peiliin???? Missä on itsekunnioitus ja moraali.

• Anonyymi

Kannattaako seksisuhde? Totta mooses se kannattaa kun ja jos muuta ei halua!
      Itse en halua sitoutua joten sopii vallan hyvin. On mies joka ei myöskään muuta halua, ja tapaamme säännöllisen epäsäännöllisesti. Pidän hänestä ja hän on siisti, ei juo, käytöstavat hallussa ja ihan mukavaa juttuseuraakin kun istutaan kahvilla. Yksinhuoltaja-isä, 7-vuotias poika. Ei etsi vaimoa eikä äitiä pojalle joten samalla aaltopituudella ollaan.
      Ei mitään kontrollointia, typerää mustasukkaisuutta, kyttäilyä jne. Kannattaa todella jos tämä tapa miellyttää!

• Anonyymi

Naiset ei halua muuta kun seksisuhteita. En ole tavannut naista joka haluaisi seurustella. Seksisuhde kestää 3-6 kuukautta ja sitten vaan sanotaan heippa.

• Anonyymi

Ja mitä vikaa siinä on? Miksi pitäisi haluta sitoutua? Miksi se on niin kova piikki monen lihassa että pelkkä seksisuhde naiselle riittää?
        En vie keneltäkään mitään, päin vastoin meille kummallekin tämä on erittäin hyvä ratkaisu eikä kummallakaan mitään muita odotuksia. Joten jos kestää sen 3-5 kk mitä sitten? Meillä kestänyt kyllä jo yli vuoden, mitään ei olla sovittueikä mitään vaadita. Mennään näillä eteenpäin.
        Kuten sanoin pidän miehestä ja uskon että hän pitää minusta, muuten tuskin haluaisi tulla luokseni.
        Se on niin helppoa nykyaikana naisen elää itsenäisesti. On omat tulot ja elämä turvattu. Mielestäni se on erittäin hieno asia, kamala ajatella sitä aikaa kun naimisiin oli pakko mennä jotta sai elättäjän! Varjelkoon!
        Jos mies ei pysty eikä kykene elämään ilman kumppania on se hänen oma probleemansa. Nainen kykenee ja voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä vikaa siinä on? Miksi pitäisi haluta sitoutua? Miksi se on niin kova piikki monen lihassa että pelkkä seksisuhde naiselle riittää?
        En vie keneltäkään mitään, päin vastoin meille kummallekin tämä on erittäin hyvä ratkaisu eikä kummallakaan mitään muita odotuksia. Joten jos kestää sen 3-5 kk mitä sitten? Meillä kestänyt kyllä jo yli vuoden, mitään ei olla sovittueikä mitään vaadita. Mennään näillä eteenpäin.
        Kuten sanoin pidän miehestä ja uskon että hän pitää minusta, muuten tuskin haluaisi tulla luokseni.
        Se on niin helppoa nykyaikana naisen elää itsenäisesti. On omat tulot ja elämä turvattu. Mielestäni se on erittäin hieno asia, kamala ajatella sitä aikaa kun naimisiin oli pakko mennä jotta sai elättäjän! Varjelkoon!
        Jos mies ei pysty eikä kykene elämään ilman kumppania on se hänen oma probleemansa. Nainen kykenee ja voi.

Tuo kuulostaa ihan mun seksikumppanilta. Aattelin kans, että mies pitää minusta, kun jatkuvasti tulee luokseni, kävi kuitenkin ilmi, ettei miehellä ole mitään tunteita, seksin perässä vaan on.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kuulostaa ihan mun seksikumppanilta. Aattelin kans, että mies pitää minusta, kun jatkuvasti tulee luokseni, kävi kuitenkin ilmi, ettei miehellä ole mitään tunteita, seksin perässä vaan on.....

"Aattelin kans, että mies pitää minusta, kun jatkuvasti tulee luokseni, kävi kuitenkin ilmi, ettei miehellä ole mitään tunteita, seksin perässä vaan on....."

Oliko muusta puhetta? Seksisuhde on usein tuollainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä. Kaksi vuotta, ylikin, ja kiitti mulle riitti. Tunteeton ihminen on pelkkä kuori, ei onnistu seksi ellei ole tunteita, minun kohdallani. Oltiin molemmat varattuja, ihan sairasta hommaa. Kumpikaan ei oikeastaan halunnutkaan muuta, mutta suhteesta tuli mekaaninen eikä se enää miellyttänyt kumpaakaan. Vika oli siis aivan kuin pakkomielteestä tunteeton mies.

• Anonyymi

Miten määritellään suhteen kannattavuus?

Jos haluaa säännöllisesti seksiä, tutun ja ehkä jopa luotettavan (luotettavuuskin on pitkälti määrittelykysymys) kumppanin kanssa, eikä parisuhdetta, sitoutumista tai muitakaan velvollisuuksia, niin seksisuhde on varmaan kannattava valinta.

Jos taas halua parisuhteen, sitoutumista ja yhteistä elämää myös sen seksielämän ulkopuolella, niin seksisuhde ei luultavasti ole kannattava valinta.

• Anonyymi

Se vähän riippuu. Oli vuoden seksisuhde yhden naisen kanssa. Monet naiset on kyllä sellaisia takertujia ja mustasukkaisia mutta sen huomaa aika nopeasti. Sitten kannattaa viheltää peli poikki.

• Anonyymi

Ainakin kannattaa olla rehellinen molemminpuolin. Jos toinen haaveilee parisuhteesta ja toinen ei, niin sydän särkyy.

• Anonyymi

Kun pokaatte seksikumppanin vaikka baarista, menette asunnolle, alatteko heti puuhiin?

• Anonyymi
    • Anonyymi

On ollut seksisuhteita. Naiset harvoin haluaa mitään vakavaa sitten. Kerran se muuttus vakavaksi ja oltiin yhes 5 vuotta. viime vuonna oli seksisuhde mun naapuris asuvan naisen kanssa se kesti nelisen kuukautta ja nainen muuttikin sitten pois. Seksi suhteet kestää parista kuukaudesta pariin vuoteen.

• Itse haluaisin seksisuhteen, en ole valmis parisuhteeseen pitkän liiton jälkeen. Mutta seksiä kaipaan ja sitä että saa olla jonkun vieressä. En vain kehtaa sitä etsiä kun olen xxl-kokoinen. Rakastan seksiä ja olen nyt sinkkuna muutaman kerran saanut sellaista kyytiä että viäki poskia kuumottaa kun sitä ajattelen. Miehen pitää kuintekin jollainen tavalla vetää puoleensa, ei sitä kuitenkaan voi panna jos toisesta ei löydy mitään mikä kiinnostaisi.

• Anonyymi

Minulla on ollut todella intohimoinen seksisuhde erään ihanan miehen kanssa, ihan unelmien kumppani. Mies on huomaavainen, kohtelias, komea, pukeutuu kivasti. Tätä on kestänyt jo 8 vuotta. Olen jäänyt koukkuun, en pysty lopettamaan suhdetta, eikä mieskään pysty lopettamaan. Itse haluaisin enemmän, mies ei halua, vähän vaikea uskoa, sen verran mielellään luokseni tulee. Minua tilanne raastaa, toisaalta en haluaisi luopua hyvästä seksistä. Aika surullinen tilanne.

• Anonyymi

Kyllä kiinnostaa.
      Ja mitä sitten, jos ihastuu?
      Mä en edes halua ilman ihastumista!

• Anonyymi

Kannattaa puolin toisin ottaa selvää. Sydän särkyy jos nainen kuvittelee että tästä suhde syvenee.

Hyvä nainen menee pilalle ja sitten kertoo niistä profiilissa ja mahdolliselle tositarkoituksessa olevalle.

• Anonyymi

Kenen sydän?

Ei kai tässä aatella vaan pelkästi naisten sydämmiä???

• Anonyymi

Onko tämä joku feministiryhmä?
        Kyllä kunnollisilla miehillä on sydän, tuntee ja elämä.

Vittu kun ne halutaan vaan Suominaisen silmissä unohtaa!
        Prinsessat pyörivät itsekeskeisyydessään.

• Anonyymi

Ei kannata paitsi jos käy kerran vahinko niin ei sille voi mitään.

Muuten käy helv***in raskaaksi. Ja irto-otto voi v**uttaa aika raskaasti.

Kokemusta ja kadun. Nainen ei sopinut minulle lainkaan.
      Ja kaikki varmaan tietää että jos suhteessa on tunnetta molemmin puolin niin se on se mitä yleensä haetaan.
      Pelkka pano on vaan fyysinen suoritus

• Anonyymi
      • Anonyymi

Olen kokeillut sexsisuhdetta ei minun juttu !kaipaan oikeaa läheisyyttä,myöskin kuullut naisilla, eivät tarvitse muuta,mielestäni todella kylmiä,mutta jokainen elää tavallaan

• Anonyymi

Mulla on seksisuhteita ja yhen illan juttuja. Yhwstä miehestä vaikea päästä,hän on naimisissa mutta jatkuvasti viestii muutakin kuin seksiä... Hänen vaimo ei ilmeisesti enää rakasta häntä. Lasten takia yhdessä kai...Onhan nää. Vaikeita. Osa vaan loppunut,kumpikaan ei ole viestinyt.

• Anonyymi

Vain aito rakkausseksisuhde. Ei ole mitään sen parempaa olemassakaan. Mulle sen vihdoin antoi ja opetti itseäni huomattavasti nuorempi nainen muutama vuosi pitkän avioliiton päättymisen jälkeen. Rakkautta ensi silmäyksellä. Tiedät kyllä ketä tarkoitan, rakas❣️❣️

• Anonyymi

Ei kelpaa tälle miehelle ainakaan.
      Ehdotuksia on tullut etenkin vuoden aikana. Koronanko syytä? Puutteessa, en tiedä. En halua liata itseäni enkä tuntea sitä paskafiilistä sen jälkeen.

Häipynyt treffeiltä kun on puheet menneet siihen suuntaan.

• Anonyymi

Seksisuhde, voiko sellainen toimia tuntevien ihmisten tapauksessa, en usko. Olosuhteiden pakosta ehkä joillakin, mutta jatkuvampanaa, en usko. Ihmisillä on tapana kiintyä ja jos rakastaa kovasti niin on toisesta mustasukkainen. Pysyisikö kummatkin osapuolet riittävästi välittämättöminä, jotta ei sattuisi lujaa, kun toinen oikeesti rakastuu johonkin toiseen. En usko, toi on pelkkää läheisyyden hakua.

• Oli, kerran, kauan kauan sitten. Entä kun molemmat ihastuvat? Asiat muuttuvat yhtäkkiä vakaviksi, uutuudenviehätys saa turpaansa, arkistutaan toisillemme.

Tuntuu, että seksisuhteesta vakavammaksi eteneminen, ns. myöhemmin ihastuminen/rakastuminen aiheuttaa suhteelle enemmän haasteita.

• Anonyymi

No mitä tästä opimme??

Nettideittailu sen oikean hakemiseen on väärä paikka.
        Loppujen lopuksi itse koen että uuteen ihmiseen tutustuminen on täällä väärä paikka.

Kaikki se historia entisine ihmisineen ja ihmissuhteineen jotka näyttävät tulevan painolastiksi koko kuviolle ovat liian raskaita mitä todennäköisimmin koko jatkolle.

Ollaan liian kiinni jossain vanhassa ja uudelle kuviolle ei vaan ole tilaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä tästä opimme??

Loppujen lopuksi itse koen että uuteen ihmiseen tutustuminen on täällä väärä paikka.

Kaikki se historia entisine ihmisineen ja ihmissuhteineen jotka näyttävät tulevan painolastiksi koko kuviolle ovat liian raskaita mitä todennäköisimmin koko jatkolle.

Kaiken maailman asioista voi tehdä painolastin, jos haluaa. Pelkuruutta sanon minä, mutta suhde ei onnistu jos edes toinen pelkää kaikkee tommosta.

• Anonyymi kirjoitti:

No mitä tästä opimme??

Ei nyt sä kyllä ymmärsit ihan väärin etkä luultavasti oppinut mitään.

Aloitus koski seksisuhdetta ja siihen kontekstiin minä vastasin. Oman vastaukseni koskema omaelämänkerrallinen seksisuhde ei sitä paitsi sisältänyt tippaakaan nettiä, mutta varmaan sen 20000 tekstiviestiä vuodessa. Ainakin ne puhelinlaskut sillon olivat järkyttäviä.

Mutta sen seksisuhteen tarkoitus ei ollut olla mitään muuta kuin hauskanpitoa yhdessä ja toisen lihasta nauttimista. Siksi se koko paketti meni rikki, kun molemmat kokivat ihastuneensa ja seksisuhteesta alettiin tekemään enemmän kuin ne kaksi ihmistä olivat valmiit yhteisen elämän eteen tekemään. Ymmärrys juoksi kyllä ne kaksi orpoa pirua kiinni vuoden viiveellä ja eroksi se eteni, mutta sovussa.

Ihan klassinen erehdys, hyvä opetus, mutta kauniilla tavalla.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Ei nyt sä kyllä ymmärsit ihan väärin etkä luultavasti oppinut mitään.

Aloitus koski seksisuhdetta ja siihen kontekstiin minä vastasin. Oman vastaukseni koskema omaelämänkerrallinen seksisuhde ei sitä paitsi sisältänyt tippaakaan nettiä, mutta varmaan sen 20000 tekstiviestiä vuodessa. Ainakin ne puhelinlaskut sillon olivat järkyttäviä.

Mutta sen seksisuhteen tarkoitus ei ollut olla mitään muuta kuin hauskanpitoa yhdessä ja toisen lihasta nauttimista. Siksi se koko paketti meni rikki, kun molemmat kokivat ihastuneensa ja seksisuhteesta alettiin tekemään enemmän kuin ne kaksi ihmistä olivat valmiit yhteisen elämän eteen tekemään. Ymmärrys juoksi kyllä ne kaksi orpoa pirua kiinni vuoden viiveellä ja eroksi se eteni, mutta sovussa.

Ihan klassinen erehdys, hyvä opetus, mutta kauniilla tavalla.

Vityu kun olet viisas! Mutta tuskin akateeminen.
        Kotifilosofit rulettaa tällä palstalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Vityu kun olet viisas! Mutta tuskin akateeminen.
        Kotifilosofit rulettaa tällä palstalla.

Mikäs sua rassaa siinä, että kerron oman elämäni tarinoita? Ai niin, sulla ei ole edes omaa elämää? Ok...

• Anonyymi

Hyvää panoa saa aina

• Anonyymi

Varmaan kannattaa, jos molemmilla on sellaiseen tarve. Itse haen parisuhdetta, joten seksisuhde ei täytä tarpeitani. Olennaista on, että molemmat on samalla linjalla. Seksiseuraa on paljon tarjolla, päinvastoin kuin parisuhdemahdollisuuksia.

• Anonyymi

Niin. Seksiä saa aina. Mutta ihminen tarvitsee muutakin.

• Anonyymi

Kannattaa jos on 1 to 1 sellainen eikä taudit liiku.
      Muuten ei.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5054
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2972
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1290
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      100
      1268
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1210
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1084
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      883
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      845
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      763
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      35
      742
    Aihe