Rehellistä puhetta kyseisestä ihonhoitolaitteesta, löytyykö täältä naisia jotka menneet tähän halpaan?
NuSkin ja Galvanic Spa
1
402
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kaikki verkostomarkkinointi huijausta,pyramidi.
Sen ymmärrän että jos pöljyyksiltään lähtee tätä kokeileen eikä heti hoksaa. Vaan sitä en ymmärrä miten voi kymmeniä vuosia tehdä eikä edelleenkään hoksaa että on tullut huijatuksi.
Edustajille jotka on kunnolla tässä kiinni on turha puhua tai oikeastaan sanoa yhtään mitään mikä liittyy homman kyseenalaistamiseen.
Kaikki jotka ei vaan ymmärrä on paskoja vaikka eihän sitä voi ymmärtää jos mihinkään kysymykseen ei saa järkevää vastausta.
Kait siinä mieli jotenkin sairastuu tai joillakin älykkyys osamäärä on matalampi.
Nykyään en oo somessa, ei jaksa kiinnostaa niin paljoa nuo edustajat on oma elämä ja arki täynnä kaikkea kivaa ja mukavaa tekemistä on!
Toivon edustajillekkin jokaiselle että joskus heräävät. En lähde haukkumaan ovat hekin ihmisiä ja varmasti vaikeaa on kun joskus herää,ehkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861669Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.97988Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 87759
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51744Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot145736- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661