Ei taida kovin usein Eero Ylitalo
ja Maija Risku käydä kaupassa. Oltiin sunnuntaina kaupassa meillä oli kuudella maskit ja yhdeksällä ei ollut. Aika heikkoa pellossa myös kaupassa käsidesin käyttö.
EI MASKKIA
8
657
Vastaukset
- Anonyymi
Surkeat pellolaiset.
- Anonyymi
Niinpä kannattis vähän miettiä todella !
- Anonyymi
Käyppä ICA:ssa, siellä on kaikilla suomalaisilla maskit nenillään. Ruotsin poliisilla ei ole maskeja ja tunkevat turhankin lähelle. Ottaisivat mallia meidän rajavartioista!
- Anonyymi
Ei kaikkia voi käyttää mitä työkseen tekee,niinkö se työterveys lääkäri,ilman maskia kävelee terkkarissa ja on riskiryhmäläinen,sen verran ajattelevat koronasta.
Tyhjää koronasta kukaan välittää,kun päähenkilöt tekee toisin kummiksi aivan huuhaa sakkia!!! - Anonyymi
Siksi kun se ei ole pakollista.
- Anonyymi
Kyllä se maskin käyttö pitäisi jokaisen itte käsittää, ei kai sitä lääkäri tai kj voi alkaa kaupan ovella valvomaan kuka käyttää kuka ei. Kyllä se on jokaisen itte ymmärrettävä.
- Anonyymi
Niinpä mutta ei lääkärien kannatte kirjoittaa mistä ei totuutta tiedä. Jokaisen se pitäis ymmärtää. Mutta eikö äly riitä!?
- Anonyymi
Kyllä se on jokhaisen oma päätös käyttääkö vai ei!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984