Matt. 19:17
Niin hän sanoi hänelle: "Miksi kysyt minulta, mikä on hyvää? On ainoastaan yksi, joka on hyvä. Mutta jos tahdot päästä elämään sisälle, niin pidä käskyt."
>>>>>>>>>Tässä osoittää Jeesus selvästi ja näyttää että Jumala on Hyvä ja Hän on se HYVÄ,, vaikka ei sano sitä suoraan ,, niinkuin Hän ei korottaa itseä siihen paikan myöskään seuaravissa paikoissa Hyväksi ja Jumala niinkuin Hän ON . Salattu teksti joka vain Jumalan Pyhä Henki avaa.
-----------------------------------
Mark. 10:17
Ja hänen sieltä tielle mennessään juoksi muuan hänen luoksensa, polvistui hänen eteensä ja kysyi häneltä: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"
Mark. 10:18
Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin.
..............................................
Luuk. 18:18
Ja eräs hallitusmies kysyi häneltä sanoen: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"
Luuk. 18:19
Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä, paitsi Jumala yksin.
---------------------------------------
Joh. 10:11
Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.
Joh. 10:14
Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,
-----------------------------------------
<<<<<<Niinkuin Pyhässä Raamatussa sama kaavake toistuu monta kerta. Sama kun opetuslapset sano Jeesus kuka Hän on . Sinä olet HYVÄ. Elikkä Jumala. Samalla viisin he sanovat että Hän on Kristus <<<<<<
Matt 16
15 Hän sanoi heille: "Kenenkä te sanotte minun olevan?"
16 Simon Pietari vastasi ja sanoi: "Sinä olet Kristus, elävän Jumalan Poika".
17 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonaan poika, sillä ei liha eikä veri ole sitä sinulle ilmoittanut, vaan minun Isäni, joka on taivaissa.
>>>>>>>>Meidän kannattaa muista että Jumala voi vain synnyttää itsestä Jumalia mutta Hän luo ihmisiä jotka eivät ovat Jumalia.
Sama kaavake on Hevosten kanssa . Hevoset synnyttää hevosia ja kissat kissoja ja Jumala Jumalia.
-------------------------------------------
Luuk. 22:67
ja sanoivat: "Jos sinä olet Kristus, niin sano se meille". Hän vastasi heille: "Jos minä teille sanon, niin te ette usko;
>>>>>>>>> Ja samalla viisin kun edellinen jae kun sanoin että Kristus on Jumala . Niin monet ei sen Usko vaikka näin vahvasti,voimallisesti jä väkevästi Pyhä Henki sen on näyttänyt ja puhunut..
Päivän Pyhä Saarna Jeesuksen Kristuksen Nimissä !!
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745428- 332961
- 402654
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin262023Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402002Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291839- 951802
- 1731720
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241458Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941230