Eikös tämä firma ole näkynyt Applenkin teksteissä? Eli akkumateriaalejakin tehdään täällä (Freeport)
https://www.keskipohjanmaa.fi/mainos/610229
Voi olla työpaikkoja, joiden harvalla on mahdollisuuksia
Akkuteollisuuteen kesätöihin
12
388
Vastaukset 12
- Anonyymi
Todella harvoilla mahdollisuus tuolla luuserit jää
- Anonyymi
Tekijät lähtee
- Anonyymi
Hyvä työ kuulemma palkitaan laskiais pullalla
- Anonyymi
Apple 😆 anna mun nauraa tää firma 😅😅
- Anonyymi
Ei kai kirjoittaja ole tosissaan? 🤣
- Anonyymi
Esimiehet/päälliköt aivan peestä tuolla. Apple 😂😂
- Anonyymi
Paskaa pussiin tuolla luodaan mitä kuullut!
- Anonyymi
Älä kemikaalille hae!!
- Anonyymi
Tuo on nykyisin jervois.En suosittele ketään tuonne hakemaan.
- Anonyymi
2 kesää tuolla niin ei kiitos!Jotain tuolla esihenkilöissä pahasti pielessä.
- Anonyymi
Voi lukea googlen arvostelut.
- Anonyymi
Tule ja jää on mitä fima tarjoaa.Hienoa olla töissä kun kavereita lomautettu ja johtoporras vain hymyilee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791376
- 851263
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520