Niin oletkos sinkut palstan riippuvainen että pitää notkua täällä joka päivä?
Oletko sinkut palsta riippuvainen
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hilajaista on, palsta ei näyttäisi nopealla vilkaisulla mitenkään koukuttavalta.
- Anonyymi
Mut olet riippuvainen koska kyttäät palstaa että olisko jotain mielenkiintoista juttua.
- Anonyymi
Enimmäkseen aiheita, jotka ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enimmäkseen aiheita, jotka ei kiinnosta.
Niin, harvoin löytyy mielenkiintoisia juttuja.
- Anonyymi
Palstalla olevat on yksinäisiä ja siksi riippuvaisia palstasta.
- Anonyymi
Ei ole niin yksiselitteinen juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole niin yksiselitteinen juttu.
Niin, palstailu on joskus kivaa, mutta ei kai siitä voi olla riippuvainen.
- Anonyymi
Miksi itse "notkut"? Ei varmaan sen muilla sen kummempaa.
Ei kukaan voi olla mistään palstasta riippuvainen. Minulla ei ole ainakaan mitään riippuvuuksia. No, ainoa riippuvaisuus minulla, että olen täysin riippuvainen voimakkaista miinuslinssisistä silmälaseistani.
- Anonyymi
Oi oi, sääliksi käy sinua jälkkäritätiä.
- Anonyymi
Olen työtön ja naiseton. Palsta on ajankulua.
- Anonyymi
Aika kuluu joka tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kuluu joka tapauksessa.
Varsinkin kun on harrastuksia niin aika kuluu nopeasti.
- Anonyymi
En ole. Tulen toimeen vallan mainiosti ilman palstaakin.
- Anonyymi
Jälkkäri-istuja kirjoitti:
Palsta ei ole ihmisen elämässä mikään oleellinen asia.
Ei ole ei. Täällä kun käy, niin sitten ei vähän aikaa huvita ollenkaan. Oksettavia juttuja. Helmiä saa hakemalla hakea.
- Anonyymi
En ole, ihan omasta vapaasta tahdostani käyn täällä välillä, en kävisi jos en haluaisi.
- Anonyymi
Omasta tahdosta täällä käydään, aivan niin.
- Anonyymi
Samaa voisi kysyä sinulta??
Ei paljon siltä näytä, kun ei täällä käy enää ketään. Kovin on hiljaista.
- Anonyymi
Joihinkin tylsiin aloituksiin tulee valtavasti kommentteja. Ihmettelen sitä.
- Anonyymi
Hyvä aloitus! Kerrankin kaikki addiktit ovat hiljaa.
- Anonyymi
Ei kukaan uskalla tunnustaa koska yksinäisyys on häpeä.
- Anonyymi
Yksinäisyys ei ole häpeä. Eikä niin valtava ongelma, kuin jotkut luulevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinäisyys ei ole häpeä. Eikä niin valtava ongelma, kuin jotkut luulevat.
Joillekin yksinäisyys on todellinen ongelma. Vakava sellainen.
Joillekin tällaiset palstat voivat olla ainoa henkireikä yksinäisessä elämässään. Joillekin voi olla ainoa ihmiskontakti tulla lukemaan ja itsekin kirjoittamaan jotain.
Toiset taas ovat vapaaehtoisesti yksin, ja hakeutuvat seuraan kun sille tuntuu. On kuitenkin valtavan paljon ihmisiä joilla ei ole ihmissuhdetaitoja, ovat tuskallisen ujoja tai niin täysin vailla itsetuntoa ja itsevihaa että vetäytyvät omaan kuoreensa.
Ei-toivottu yksinäisyys on monelle todella suuri taakka ja kaikki eivät sen taakan alla jaksa eivätkä kestä. Joillekin on suurta hupia tulla irvistelemään näille ihmisille, omaa pahaa oloaan lievittääkseen. Sillä nostaahan se kummasti omaa egoa kun saa mollata jonkun vielä alemmas kuin itse on. Tunteehan sitä sitten olevansa jotain!
Ja jotkut tulevat tänne ihan vain ihmettelemään maailman menoa ja palaavat sitten normaaliin arkeensa.
Ihmisillä näyttää olevan uskomattoman paha olo ja se näkyy. Nettikiusaaminen ja mollaaminen on oire jostakin. Kannattaa miettiä miksi tuntee siihen tarvetta.
- Anonyymi
Harrastakaa jotain. Liittykää jalisjoukkueeseeen tai salibandy joukkueeseen niin saa kavereita eikä tarvii olla yksin. Pelasin salibandya 25 vuotta. Sitten aloin valmentamaan ensin miehiä valmensin 5 vuotta ja nyt valmennan naisten joukkuetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317104Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442927- 452386
- 1042313
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382081- 951568
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321560Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151433Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71384Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3931370